Jump to content
Shipfriends

nomman

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About nomman

  • Birthday 04/21/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    St Gallen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν, λέμε αν, ανοίξουν τα σύνορα, ισχύουν τα παραπάνω και για τις γραμμές τις Αδριατικής? Μέχρι το early booking πούλησαν οι εταιρείες για καλοκαιρινό πρωτόκολλο. 🤔
  2. Σίγουρα το να κολλήσουν τον ιο κλεισμένοι σε ένα αεροπλάνο ειναι πιο εύκολο απ ότι σε ένα πλοίο. Αλλά σε ένα αεροπλάνο που ξεκινά από Φρανκφούρτη έχουν λιγότερες πιθανότητες να κολλήσουν απ ότι να περάσουν τις κόκκινες ζώνες τις Ιταλίας. Είναι και κάποιας ηλικίας. Τι να πούμε. Ο φόβος υπάρχει, καλλιεργείται και η υπερβολική πρόληψη ήταν πάντα προσόν μας. Τουλάχιστον θα κατέβουν να κινηθεί λίγο το χρήμα 💸
  3. Το Πάσχα είναι κοντά και είναι λογικό να αυξάνονται οι ακυρώσεις καθώς οι περισσότεροι ερχόμενοι από βόρειες χώρες πρέπει να διασχίσουν την επικίνδυνη Βόρεια Ιταλία και να πάρουν καράβι Ανκόνα ή Βενετία. Γνωστοί μου ήδη άλλαξαν τα Πασχαλινά ακτοπλοϊκά με αεροπορικά. Τα δε καλοκαιρινά καλά κρατούν καθώς είναι μακριά ακόμα και ελπίζουμε σε ύφεση. Τον Αύγουστο η επιστροφή Ιταλία είναι σχεδόν πλήρης.
  4. 1) Superflat VI απίστευτες δυνατότητες και ταχύτητες για την καλή εποχή της Αδριατικής. Χωρητικότητα και άνεση ταξιδιού! 2) Europa Palace Το σκαρί αυτό έπρεπε ακόμα να ταξιδεύει στην Αδριατική. Πολυτελές ξενοδοχείο και ατμόσφαιρα εντελώς καραβολατρική. 3)Ikarus Palace το σπουδαίο αυτό σχέδιο θα μπορούσε ακόμα να σταθεί στη γραμμή της Βενετίας. 4) Knossos Palace Οτι καλύτερα φτιαγμένο για μια εσωτερική γραμμή με ξενοδοχειακό και εκμετάλλευση χώρων που αντέχουν στο χρόνο. 5)Olympic Champion παρά τη περίεργη διαρρύθμιση αυτών των Fossen πρέπει να είναι ότι ποιοτικότερο φτιάχτηκε τότε! Σήμερα διαθέτει το μεγαλύτερη καμπίνα (τ.μ.) και αξιομνημόνευτη ταχύτητα! 6)Superfast I η επανάσταση στη ταχύτητα! 7)Pasiphae Palace η επανάσταση στο ταξίδι! 8)Superfast XI ο τελευταίος της αυτοκρατορίας κρατά τα σκήπτρα του σύγχρονου σχεδίου. 9)Cruise Europa μεγαλειώδη Lane Meters στο βωμό της χαώδης φορτωεκφορτωσης. 10)Blue Star 1 ένας μέτριος παίχτης πριν 15 χρόνια(Αδριατική) έχει εξελιχθεί σε σούπερ σταρ (Αιγαίο).
  5. Σίγουρα ένας λόγος είναι οι καθυστερήσεις που μάζεψε. Αλλά μπορεί να κάνει εξπρές καθώς υπάρχει το άλλο (στη προκειμένη Hellenic Spirit) της κοινοπραξίας στην Ηγουμενίτσα - διπλό Ανκόνα . Εχει ξαναγίνει φέτος από τη κοινοπραξία τις μέρες που το ένα παραμένει Ηγουμενίτσα, εάν φτάνουν καμπίνες και γκαράζ να κάνει το άλλο από Πάτρα εξπρές για πάνω. Για κάτω πρώτη φορά γίνεται πάλι επειδή το πρώτο (Spirit) μπορεί να φορτώσει τη πεσμένη πλέον κίνηση της Ηγουμενίτσας . Εάν δεν ήταν σε διπλό δε θα έκανε με τίποτα εξπρές το Champion. Πάντως φέτος εάν εξαιρέσουμε λίγες περιπτώσεις καθυστερήσεων (για πάνω από 2ωρο, λιγότερο είναι νορμάλ καθώς δε βγαίνουν τα ωράρια) και από τους 2 της Αδριατικής, πήγαν καλύτερα από πέρυσι. Η ΜΙΝΟΑΝ επίσημα πλέον τη Πέμπτη & Παρασκευή μέχρι Ηγουμενίτσα και πίσω (με Κέρκυρα μέσα) και έτσι δε φτάνει τις 8-10ωρες καθυστερήσεις. Η κοινοπραξία Τετάρτη - Πέμπτη - Παρασκευή το ένα μέχρι Ηγουμενίτσα το άλλο μέχρι Πάτρα. Επίσης φέτος τα 2 της ΑΝΕΚ (πέρυσι είχε ένα θέμα το Champion) να ανεβοκατεβαίνουν συχνά με 28-29 κόμβους .
  6. Πέρυσι πάντως που έκανε λίγο Πάτρα - Ανκόνα δε θυμάμαι να πέρασε ποτέ τους 26 κόμβους . Μάζευε κάτι καλές καθυστερήσεις. στο Πριντεζι απεναντίας τα είχε πάει καλά.
  7. Δε νομίζω τα Cruise της Αδριατικής να μεγαλώσουν! Μια χαρά είναι και ο Ιταλός το ξέρει.
  8. θα πάω σε γραμμή που δεν έχουν προταθεί καράβια, που βγάζουν δύσκολα δρομολόγια κατά τους καλοκαιρινού μήνες. 1. Hellenic Spirit. Το Spirit με βάση το ais που παρακολουθώ συχνά έβγαλε τη καλοκαιρινή σεζόν σχεδόν κατά 90% ακριβής σε αφίξεις - αναχωρήσεις. Πολύ άσχημα τα πήγε το έτερο της ΑΝΕΚ, σχετικά καλά το ΧΙ. 2. Cruise Olympia. Μαζί με το ΗS από την αντίπαλη εταιρεία ότι καλύτερο πάλι σε ακρίβεια δρομολογίων και ωραρίων. Το έτερο ακόμα και τώρα Δεκέμβριο μαζεύει κάτι 8ωρες καθυστερήσεις. Σαν καράβια και τα 2 είναι γνωστά, ποιοτικά, στο πνεύμα της εποχής τσιγκουνιά όπου μπορεί να υπάρξει με πληρώματα φιλικά και ακούραστα. 3. Αστεριών ΙΙ. Μπήκε αμέσως στα βαθιά. Του χρόνου θα δείξει τι ψάρια έπιασαν με το αν θα ακολουθήσει τα ωράρια, γιατί σαν καράβι απ ότι ακούω είναι πολύ καλό.
  9. Ήταν Φλεβάρης 2008 όταν βρέθηκα ένα πολύ άσχημο καιρικά σ/κ στην Νεάπολη. Πολύ ισχυροί άνεμοι, βροχή και κρύο ήταν για 3 μέρες συνέχεια μαζί μας. Το πρώτο πρωινό λοιπόν αντικρίζω τη παρακάτω εικόνα https://9fbxag.am.files.1drv.com/y4mMriWte83mQblG3J-r2HaAewlNYI29PpLi3H4Bu4Sb7XYnyR1v9Z6OyEq6lD5BkxZXH8YSmfAhZGEzmd4N0nMTdzPFUDkNG9C_a6WiLZtNOXT6QTQ7iOAjnFwqiDwJ5H9TcUb1AiXIS04pD-BWyQqWoFlQYWeC91T4dV0mN_PaBCgy-fY3Bj1wN2KAFHa7aVkiRxJEQbSuDfUQpXwy1JrMw?width=660&height=495&cropmode=none Το δεύτερο πρωινό όμως αντίκρισα τα παρακάτω: https://kpamsa.am.files.1drv.com/y4mlabyakjy_d_yM7UEYLGr1HLn1P5-x-aI0zfYCC80Z2YS54BofnfXq9QZ17CWlk9OPebeI1RP0X6ZDQPOXq9AMRjH-P9uy3_eRTwXYi3nxhJgg3tzCv5OqXqAAZUGcmKJ_0FQKJpGf997VoArXpqBcg0NY5eqUJg4RIJjnIlJ4RfeUrwFt2BNcmvtyzQVBdPpPM-PxNhPFPRRntwVGMJnIg?width=660&height=495&cropmode=none https://xltoug.am.files.1drv.com/y4mDTxaE1oiMNoDBIV5v6MbOGl8OrjOBVWr0NrSYo83k7IneMI82blih0gwU03B6FrS5qiGd0W0Rcjds9_SI1M1vZra6YDeI2cqjFVKYfZg4xsahFOdm0pJMeewmlEn7gw4BYUzXnGScy0brnuaQWC8Aa1VBeE_hLTXOwbuzXSY3QLd5dB1OF1WT2MSHC09TnoEIw3E2LWnHYgZEyT7QTkHkQ?width=660&height=440&cropmode=none Στο βάθος διακρίνεται η Ελαφόνησος. Ήταν περίπου 10 πλοία, μα λιμάνι για όλα αυτά κανένα🤷‍♂️. Από ντόπιους έμαθα πως έχουν υπάρξει και μεγαλύτερα απάγκια από αυτό που αντίκρισα ( μέχρι και 30 φορτηγά-τάνκερ στο κόλπο). Πως κρίνεται αν ένα καράβι θα σταματήσει σε ανάλογο σημείο? Πόσο και αν κοστίζει , έχει κάποιος γνώσεις να μοιραστεί μαζί μας?
  10. Αυτό πάντως για το δρομολόγιό μου δεν ισχύει........ ακόμα. Στο σύστημα της Μινοαν φαίνεται ακόμα της 3.8 από Ηγουμενίτσα. Πήρα και εγώ τηλέφωνο λοιπόν και θα έλεγα πως είχα τελείως διαφορετική αντιμετώπιση απ΄ ότι στο παράδειγμα παραπάνω. Αμέσως βρήκαν τα εισιτήρια μου και αναγνώρισαν πως έχει γίνει αλλαγή στο δρομολόγιο αυτής της μέρας. Σε ερώτησή μου για το πότε θα με ενημέρωναν, απάντησαν πως αυτό ήταν αρμοδιότητα του πρακτορείου που τα έκλεισα. Επειδή λοιπόν η ευθύνη είναι της εταιρείας μπορώ να αξιώσω ανα πάσα στιγμή ακύρωση των εισιτηρίων ( ας είναι early booking ) και να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Κοίταξα στην κοινοπραξία ( έχουν ακόμα και αυτοί early booking ) για τις μέρες που θέλω αλλά δεν με συμφέρει ( πιο ακριβά, μικρότερη καμπίνα, ). Τώρα που θα ανέβω οδικώς στην Ηγουμενίτσα και θα πάρω από εκεί το καράβι, δικαιούμαι 50 ευρώ συν μία έκπτωση 20% στο επόμενο ταξίδι επιστροφής με την εταιρεία . not bad, το θέμα είναι ότι προγραμματίζουμε τις διακοπές μας για 2 εβδομάδες και προσπαθούμε να μην έχουμε χαμένο-κενό χρόνο. Η Μίνοαν ( Ιταλοί - Γκριμάλντι ) κάνει ότι μπορεί τελευταία να μας αναστατώνει. Ελπίζω τουλάχιστον η αναχώρηση αυτή από την Ηγουμενίτσα ( και όχι από Πάτρα ) να έχει άφιξη στην ώρα της στην Αγκόνα ( γιατί πολλές φορές έχει μεγάλες καθυστερήσεις ).
  11. Καλησπέρα στη θαλασσινή παρέα σας και ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή σας. Σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά τα τελευταία 2 χρόνια και χαίρομαι που όποτε βρίσκω χρόνο θα μπορώ να γράφω και εγώ τις εμπειρίες - γνώμες μου. Ονομάζομαι Περικλής, γεννημένος στα Ιωάννινα, κάτοικος τα τελευταία 6 χρόνια Ζυρίχης μα μεγαλωμένος σε μεγάλο λιμάνι. Αυτό της Πάτρας. Επαφή λοιπόν πρώτη με καράβι ( παντόφλα μάλλον) ήταν το 1986, όταν οι γονείς μου αποφάσισαν να μετακομίσουν στην Πάτρα. Δε θυμάμαι με ποιο φέρρυ πέρασα από το Αντίρριο στο Ρίο, αλλά θυμάμαι ότι είχε πολύ κύμα και δίπλα μας μία νταλίκα με τριφύλλι ήταν έτοιμη να μας πλακώσει. Επαφή δεύτερη το μπαλκόνι του σπιτιού μου στα 8 μου είχε θέα στον πατραϊκό και χάζευα τα καράβια που ερχόταν και έφευγαν. Έτσι οι επισκέψεις στο λιμάνι της Πάτρας και ο διάπλους του Ρίου ήταν συχνές εμπειρίες μέχρι που τελείωσε η γέφυρα και που έφυγα για τα ξένα. Το Ρίο - Αντίρριο στη παιδική ηλικία το κάναμε και 6-7 φορές το χρόνο, οπότε μέσα σε 20 χρόνια περίπου έζησα 3 απαγορευτικά στο Αντίρριο ( ένα στις εκλογές του 2000 όπου διανυκτέρευσα στο εκλογικό κέντρο, νομίζω ΝΔ, του Αντιρρίου) και το κούνημα και κοπάνημα το συνήθισα αρκετά. Ακόμα θυμάμαι ένα πέρασμα από Ρίο που κράτησε 1 ώρα και 15 λεπτά που νομίσαμε πως θα βγούμε στην Ναύπακτο (90% των διάπλων μέσα στο αυτοκίνητο). Κόντρες όταν σε περιόδους αιχμής φόρτωναν 2 και 3 φέρρυ ταυτόχρονα. Μποτιλιαρίσματα 2-3 ωρών, από την Παλιοβούνα και πίσω και τελικά να βγαινει απαγορευτικό και να περνάμε στον Αγ. Νικόλαο - Αίγιο. Τα μποτιλιαρίσματα της πλευράς του Ρίου τα γλιτώναμε γιατί ξέραμε τα στενά να βγούμε κατευθείαν στις προβλήτες. Σαν σκαριά μου έχουν μείνει τα ¨Αργοναύτης¨(άσπρο-μπλε), ¨Βικτώρια¨ ( στενό μα γρήγορο) και ο ¨Κανάρης¨ ( τεράστιο για τότε ). Το λιμάνι της Πάτρας τώρα ήταν καταφύγιο για ποδηλατάδα με τους φίλους , βόλτα με καμια φιλενάδα και όταν άρχισαν να καταφθάνουν Superfast - Palace - Spirit και BlueStar πραγματικά δεν έχανα ευκαιρία να χαζεύω αφίξεις και αναχωρήσεις από το Θεατράκι. Πρώτο μου ταξίδι με τα μεγάλα ήταν τον Φλεβάρη του 2003 από Ηγουμενίτσα για Βενετία με τον Ίκαρο. Τι θέαμα ήταν εκείνο το παγωμένο πρωινό μέσα από τη Βενετία!!!!!!!!! Ήταν και η πρώτη και μοναδική φορά που μπήκα σε μηχανοστάσιο και γέφυρα πλοίου ( γνωστός δούλευε στο καράβι τότε και το γυρίσαμε όλο ). Επιστροφή από Αγκόνα με το Ευρώπη Παλλάς . Πριν από την Αδριατική είχα ταξιδέψει το καλοκαίρι του 2001 με τα 2 παλάτια του Ηρακλείου, αλλά λόγο περιόδου και κούρασης χάρηκα μόνο κάτι καναπέδες των πλοίων. Έπειτα έρχεται η σειρά του Θεόφιλου τον Μάιο του 2008 από Πειραιά για Χίο για την υπηρέτηση της παραμεθόριου. Μετά από λίγες εβδομάδες έγινε εκείνο το συμβάν στις Οινούσσες. Δε θυμάμαι καθόλου με ποιο καράβι γύρισα Πειραιά. Μετά Πάτρα - Σάμη με το Κεφαλλονιά (νομίζω) και 3 φορές Κυλλήνη - Πόρο , αλλά δεν θυμάμαι με ποια καράβια έγιναν αυτά τα ταξίδια. Με την απόφαση μου να ξενιτευτώ στην Ελβετία και όταν πλέον πάτησα καλά στα πόδια μου και έγινα μόνιμος κάτοικος, ήξερα πως και ένας νέος κύκλος καραβο-ταξιδιών θα αρχίσει. Δυστυχώς όμως η εποχή προσφέρει μόνο ένα κόκκινο, τα 2 της Ανέκ και τον Ιταλό ( μιλώ πάντα για Αγκόνα ). Τα τελευταία 4 χρόνια ταξίδεψα με όλα και τα συναισθήματα είναι πικρά. Από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ σας για 10-15 χρόνια πριν και αυτά που έβλεπα και εγώ έφηβος στο παλιό λιμάνι της Πάτρας καταλαβαίνω όλο και περισσότερο πως τα καλά-όμορφα-αξιοπρεπή-ανέμελα-γεμάτα όμορφες στιγμές ταξίδια στην Αδριατική έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
  12. Με βάλατε σε υποψίες και κοίταξα και εγώ. Λοιπόν : Ανκονα - Ηγουμενίτσα 20.7 και Πάτρα - Ανκονα 3.8 . Εισιτήρια έχω και εγώ στα χέρια. Της επιστροφής πλέον στο σύστημα φαίνεται μόνο από Ηγουμενίτσα για αυτή τη μέρα. Τι κάνω τώρα? Παίρνω τηλέφωνο από Δευτέρα (γιατί και έχει πάει 18:00 η ώρα και έρχεται και ΣΚ) ? Πέρυσι το καλοκαίρι (3.8) με την ίδια εταιρία το δρομολόγιο από Ανκονα για Πάτρα δεν έφτασε ποτέ Πάτρα .μόλις ξεκίνησε το καράβι (6 ώρες καθυστερημένα) ηχογραφημένα μηνύματα παρέπεμπαν τον κόσμο χωρίς αυτοκίνητο να δηλωθεί για πούλμαν από Ηγουμενίτσα για Πάτρα. Οι οδηγοί τώρα που είχαν εισιτήρια για Πάτρα δεν έχω ιδέα τι διεκδικησαν (αν δικαιούται όντως κάτι) ή αντίθετα αυτοί που θα επιβιβαζονταν στη Πάτρα και έπρεπε να ανέβουν Ηγουμενίτσα . Αρε Μινοαν που κατάντησες... Οποιος γνωρίζει κάτι παρακαλώ να βοηθήσει γιατί δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Έχω δικαίωμα αποζημίωσης (διόδια - βενζίνες) για την αλλαγή λιμανιού? Εχω εισιτήρια early booking. *γνωστός μου έχει κλείσει Ανκονα - Ηγουμενίτσα 21.7 με superfast που εκτελεί επίσημα, μου είπε, μόνο αυτή τη διαδρομή. Δε κατεβαίνει Πάτρα δηλαδή. Αφού δε τους βγαίνουν τα ωράρια των Ιταλών, γιατί δεν το κάνουν και αυτοί επίσημα? Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...