Jump to content
Shipfriends

nomman

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About nomman

  • Birthday 04/21/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    St Gallen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Κάποια βλάβη στη κουζίνα πρέπει να υπήρχε καθως ετοίμαζαν για ακόμη μια φορά να ανοίξουν το εστιατόριο μια ώρα πριν την άφιξη στη Πάτρα. Πραγματικά απίστευτη ασυνεπεια εις βάρος των πελατών. Ήμουν μέσα και μετάνιωσα την αλλαγή από Visentini σε αυτό καθώς το Venezia έφτασε νωρίτερα στον προορισμό του. Όσον αφορά το καράβι, καθαρό, με ευγενέστατο προσωπικό, με ωραίο παιδότοπο και στιβαρό ταξιδεμα. Αλλά ακόμα στοιχεία που μαρτυρούν Bimini και Grimaldi, κλειστοί και ανεκμεταλλευτοι χώροι.
  2. Ποια μέρα ταξίδεψες? Γιατί μετά τη διανυκτέρευση της Τετάρτης στην Ανκόνα μέχρι τη Κυριακή από Πάτρα πάει καλά.Μετά λόγο του ότι δε πάει πάνω απο 23,5 κόμβους δε βγαινουν με τίποτα τα ωράριά του. Ωχ, έχω τον γυρισμό από Πάτρα με το Ζευς...
  3. Με βάση το σύστημα και τις απελπιδες προσπάθειες ομογενών να βρουν καμπίνα η κοινοπραξία είναι γεμάτη μέχρι μέσα Αυγούστου και η Grimaldi έχει καμπίνες μόνο στο Ανκονα - Πάτρα. Για το επόμενο Σάββατο είχα κράτηση για Ανκονα - Ηγουμενίτσα με το (Corfu κάποτε) Venezia πλέον. Αλλά βλέπω πως όταν έχει και Κέρκυρα στο πρόγραμμα μαζεύει 4ωρες καθυστερήσεις και φεύγει αντί για 19:30 περίπου τα μεσάνυχτα από Ανκονα. Επειδή αυτό φέρνει το οδικό κομμάτι μας σε δύσκολες ώρες για μικρά παιδιά (υπόψη πως η κίνηση στην Ιταλία με βάση εμπειρίες είναι στα προπέρσινα επίπεδα) άλλαξα τη κράτηση σε Ευρώπη Παλας για Πάτρα. Έχω παρατηρήσει πως τα Σάββατα φεύγει σχεδόν στην ώρα του. Η κοινοπραξία (όχι πάντα, το Champion έχει σήμερα 3 ώρες ήδη) , Florencia και Ζεύς από Grimaldi είναι πιο κοντά στα ωράρια τους. Σε ελέγχους σχετικά με πιστοποιητικά, PLF QR code και σχετικά έχω ακούσει ότι είναι επί το πλείστον χαλαρά τα πράγματα. Ιταλία και Ελλάδα.
  4. @Nick the Greek Πέρυσι το καλοκαίρι πάντως το λιμάνι της Αγκώνα ανταποκρίθηκε καλά στη μειωμένη κίνηση λόγο πανδημίας. Λογικά και φέτος έτσι θα είναι. Αν όχι (που το ελπίζω και το ελπίζουμε) θα αναστενάξουν πάλι λιμάνι και χώρος check in. Ελπίζω μέχρι το καλοκαίρι να έρθει και το Ausonia αλλιώς θα βγει αληθινή η καραβολατρική επιθυμία μου και θα κατέβω με Visentini καθώς κατεβαίνω Ηγουμενίτσα. 🤭 Ανεβαίνω από Πάτρα. Πραγματικό μπέρδεμα πάντως η ονοματοδοσία.. Ήδη έχω μπερδευτεί με τα νυν Palace🤭 Όλο αυτό γίνεται επειδή κρατάει τη πρακτόρευση η Μίνοαν? Επειδή το brand είναι ακόμα δυνατό? Μπλε παλάτια? ή κανονικά, πρώην Superfast, παλάτια (σινιάλα) 🤔
  5. Με τους ρυθμούς που είχε ο ελληνικός τουρισμός σίγουρα θα χρειαζόταν 4 σύγχρονα πλοία για Χανιά. Σίγουρα θα ήταν περισσότερο αναγκαία ταχύπλοα καινούργια και οικολογικά να συνδέουν το κεντρικό λιμάνι με Σύρο Μύκονο Πάρο Νάξο και όλα τα νησιά σημαία του τουρισμού. Και 2 φορές την ημέρα και πίσω. Σίγουρα αντί να πηγαίνουν τα παλάτια εξτρά Σ-Τ-Π-Ν να ναυπηγουσαν Ro/Ro που να προσέγγιζαν τα ανάλογα σύγχρονα λιμάνια για την φορτηγό τροφοδοσία των νησιών μας. Σίγουρα η Κρήτη θα είχε ταχύπλοη σύνδεση με Ρόδο εκτός Σαντορίνης....κ.α. Όλα αυτά και πολλά άλλα εύστοχα γράφονται συνέχεια εδώ μέσα. Δυστυχώς όμως δεν είναι γραφτό να τα ζήσουμε. Και δυστυχώς το τουρισμό μας και την ακτοπλοϊα μας αυτή η πανδημία τα πάει πάλι πίσω. Εδώ πρέπει ο Έλληνας να εκμεταλλευτεί το ταμείο ανάκαμψης. Εκτός από το γέμισμα του λογαριασμού του ας ναυπηγησει κάτι τουλάχιστον. Έστω κάνα skrubber.
  6. Ως καραβολατρης, τουρίστας και κουτσομπόλης ας γράψω και εγώ με τη δική μου οπτική : Τα τελευταία 5 χρόνια έχω ταξιδέψει από Ανκονα αρκετές φορές, χειμώνα και καλοκαίρι. Ας κρατήσουμε ένα σοβαρό κρατούμενο εδώ, και αυτό είναι το λιμάνι της όμορφης αυτής μικρής ιταλικής πόλης. Αυτό δεν είναι λιμάνι για τα Cruise. Όπως πιστεύω και το παλιό της Πάτρας να μην αρκούσε για τα Cruise. Εδώ λοιπόν στέκεται για μένα μια σοφή κίνηση του Ιταλού(που δε νομίζω να είναι αυτό το κριτήριο του, απλά ίσως βολέψει επαγγ. οδηγούς και τουρίστες) καθώς ειδικά στο up του καλοκαιριού ένα Bonaria ή ένα Olbia κάθεται καλύτερα στις δυνατότητες του λιμανιού της Ανκονα. Τα Cruise έφταναν πρώτα (σπάνια) , ξεφόρτωναν, ενώ δίπλα τα δεύτερα κοινοπραξίας σχεδόν γέμιζαν για αναχώρηση. Πραγματική ταλαιπωρία επιβατών, προσωπικού καραβιού και λιμανιού τα Cruise. Οι χερσαίες επιφάνειες αυτού του λιμανιού δε ταιριάξαν καθόλου στα νέα δεδομένα του Grimaldi. Πιεσμένα ωράρια επίσης. Δε γνωρίζω τα νέα λιμάνια των Cruise, πιστεύω να είναι πιο κοντά στις δυνατότητες τους και να μη ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Αν και κατάλαβα πως θα έχουν αρκετές ώρες ξεκούραση εκεί. Σαν καράβια τώρα, αυτά που έρχονται είναι πράγματι "αναβάθμιση". Δε νομίζω και εγώ το Olbia να χάλασε τόσο πολύ (μέσα πάντα) εκεί στα ξένα. Τα 20χρονα fossen στο μόνο που ιστερουσαν σε σχέση με τα απερχόμενοα Cruise ήταν το vibration, σε σκαρί αλλά και κρεβάτια (χρίζουν άμεσης αλλαγής). Το ΧΙ είναι κατηγορία από μόνο του. Καλοκαίρι τα πλοία της κοινοπραξίας ήταν γεμάτα, καταπέλτη. Άρα έσοδα καλά. Χειμώνα κανένας δε γέμιζε αλλά και προσωπικό "αρκετά" μειωμένο. Ωράρια πάντα είχαν καλύτερα, αλλά ο Ιταλός είχε άλλες πρωτεραιότητες. Εδώ είναι τώρα άλλο ένα κεφάλαιο που μένει να δούμε αν θα καλυτερεύσει η Μίνοαν (ε, Grimaldi). Κάτι με τρώει πως δεν είναι αυτός ο σκοπός των αλλαγών. Θα δείξει. Στα δρομολόγια τώρα, σαν απλός επιβάτης, έχω να παραθέσω τα εξής : Αν και τις περισσότερες φορές προορισμός μου είναι η Πάτρα, με τα νέα οδικά δίκτυα (Ιόνια και Ε65) πιστεύω πως το νέο λιμάνι της Πάτρας θα παραμεριστεί. Παραμένω στο καράβι και δε κατεβαίνω Ηγουμενίτσα ωσάν καραβολάτρης. Ενώ ακόμα και επιβάτες για Αθήνα αποβιβαζονται και το πλακώνουν για μια ώρα αρχίτερα. Σίγουρα όμως κάτι που δεν ισχύει για τα φορτηγά - ασυνόδευτα. Οπότε μου φαίνεται κάπως σοφή η κίνηση να κόψει προσεγγίσεις στη Πάτρα και να τελειώνουν στην Ηγουμενίτσα. Το Πάτρα - Ανκόνα εξπρές χειμώνα -καλοκαίρι μου φαντάζει ουτοπικό. Μόνο στα πλαίσια της καλοκαιρινής κοινοπραξίας(διπλή αναχώρηση) όπου το ένα γεμίζει Πάτρα, το άλλο Ηγουμενίτσα ή το άκομψο του Ιταλού που Πέμπτη-Παρασκευή δεν κατεβαίνει Πάτρα (που να προλάβει, 8ωρες καθυστερήσεις της είχε για αστείο. Απόρροια του λιμανιού της Ανκόνα και της χωρητικότητας των Cruise) . Εκτός αν ο Ιταλός έχει δει ότι γεμίζει ένα μικρό από Πάτρα (Zeus πχ) και ένα άλλο μικρό από Ηγουμενίτσα (Ausonia πχ) Που φτάσαμε να είναι αυτά μικρά..... Δηλαδή το δικό μου line up(3 καράβια) Θα ηταν: Ανκόνα-Ηγουμενίτσα-Πάτρα Olbia Πάτρα - Ανκονα Zeus Ηγουμενίτσα - Ανκόνα Bonaria Στα 4 (που δε νομίζω)μοιράζονται οι προσεγγίσεις στα ελληνικά λιμάνια. Αλλά τέτοια πράγματα σε περίοδο πανδημίας? 🤔 Ο Αστερίων τώρα τους καλοκαιρινούς μηνες είναι γεμάτος. Απλά όπως έμαθα κάπου ξέμειναν στο ξενοδοχειακό (λεφτά ή κέφι, ποιος ξέρει). Πιστεύω πως και ένα μη Visentini για 4 μήνες το καλοκαίρι θα του έφερνε πολύ κίνηση του Ιταλού (εκτός πανδημίας). Με βάση τα παραπάνω τώρα, όπως τα βλέπω εγώ, καθώς τα κέρδη μπορεί να λένε άλλα: Μία αποχώρηση της ΑΝΕΚ από την Αδριατική θα ήταν αυτοκτονία. Ξέρω όλοι λέτε για τη σάρωση του Ιταλού, αλλά εγώ βλέπω και γεμάτα καράβια. Και τολμώ να πω και εγώ πως (εκτός πανδημίας) χωρά και η Αριάδνη στη Βενετία. Ένα μέχρι Ηγουμενίτσα και το άλλο Πάτρα απευθείας. Τα Superfast 1&2 θα γεράσουν εκεί που είναι και η γνωστή 3αδα στην Ανκόνα θα φέρνει σε δύσκολη θέση συνέχεια τον Ιταλό στην Αδριατική. Εξάλλου στο Αιγαίο παίζει μπάλα μόνη της και ας έχει το Σάμος για Χίο - Μυτιλήνη. Δεν απαξιώνω τα όμορφα αυτά νησιά, αλλά το μονοπώλιο που δημιουργήθηκε κακώς στο Αιγαίο. Ή μήπως είναι και αυτό μέρος ενός σκοτεινού deal? Ο ένας το Αιγαίο ο άλλος την Αδριατική? Ή μήπως, όπως είπατε κάποιοι, πάει να τελειώσει τον Onorato? Ή μήπως έχει τόσα πλοία ο Ιταλός που απλά κάνει επίδειξη δύναμης? 🤔(μα το πρώην Κνωσός στο Brindisi??) Σαν πιο επικρατεστερο σενάριο(Grimaldi) για μένα είναι το εξής: Κάνα 2 χρόνια βάζω τα καράβια για να μη κάθονται εκεί και μετά σαρώνω τα φορτία με τα Eco Patrasso, Eco Venezia, Eco Corfu και Eco Trieste και για τους καραβολάτρες το Cruise Smeralda σε Βενετία - Ραβένα - Ανκόνα - Μπάρι - Δυρράχιο - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Όπως και να'χει είχα κλείσει εισητηρια με τη κοινοπραξία (αν και εφόσον και πως ταξιδέψουμε το καλοκαίρι) και τα ακύρωσα. Η ιδέα να ταξιδέψω με κάτι διαφορετικό μου αρέσει και μου ανεβάζει τη καραβολατρική επιθυμία. Ας είναι και το Corfu 🤭
  7. Πριν ένα ή δύο χρόνια θυμάμαι και το νυν Φαιστός (ως Μύκονος τότε νομίζω) να κάνει κάτι σκάντζες στο Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπριντιζι.
  8. Αν κατάλαβα καλά : Olbia, Ausonia, Bonaria & Zeus στην Αδριατική? 🤔 Σαν πολλά δεν είναι? Ή το Zeus έρχεται προσωρινά?
  9. Αν, λέμε αν, ανοίξουν τα σύνορα, ισχύουν τα παραπάνω και για τις γραμμές τις Αδριατικής? Μέχρι το early booking πούλησαν οι εταιρείες για καλοκαιρινό πρωτόκολλο. 🤔
  10. Σίγουρα το να κολλήσουν τον ιο κλεισμένοι σε ένα αεροπλάνο ειναι πιο εύκολο απ ότι σε ένα πλοίο. Αλλά σε ένα αεροπλάνο που ξεκινά από Φρανκφούρτη έχουν λιγότερες πιθανότητες να κολλήσουν απ ότι να περάσουν τις κόκκινες ζώνες τις Ιταλίας. Είναι και κάποιας ηλικίας. Τι να πούμε. Ο φόβος υπάρχει, καλλιεργείται και η υπερβολική πρόληψη ήταν πάντα προσόν μας. Τουλάχιστον θα κατέβουν να κινηθεί λίγο το χρήμα 💸
  11. Το Πάσχα είναι κοντά και είναι λογικό να αυξάνονται οι ακυρώσεις καθώς οι περισσότεροι ερχόμενοι από βόρειες χώρες πρέπει να διασχίσουν την επικίνδυνη Βόρεια Ιταλία και να πάρουν καράβι Ανκόνα ή Βενετία. Γνωστοί μου ήδη άλλαξαν τα Πασχαλινά ακτοπλοϊκά με αεροπορικά. Τα δε καλοκαιρινά καλά κρατούν καθώς είναι μακριά ακόμα και ελπίζουμε σε ύφεση. Τον Αύγουστο η επιστροφή Ιταλία είναι σχεδόν πλήρης.
  12. 1) Superflat VI απίστευτες δυνατότητες και ταχύτητες για την καλή εποχή της Αδριατικής. Χωρητικότητα και άνεση ταξιδιού! 2) Europa Palace Το σκαρί αυτό έπρεπε ακόμα να ταξιδεύει στην Αδριατική. Πολυτελές ξενοδοχείο και ατμόσφαιρα εντελώς καραβολατρική. 3)Ikarus Palace το σπουδαίο αυτό σχέδιο θα μπορούσε ακόμα να σταθεί στη γραμμή της Βενετίας. 4) Knossos Palace Οτι καλύτερα φτιαγμένο για μια εσωτερική γραμμή με ξενοδοχειακό και εκμετάλλευση χώρων που αντέχουν στο χρόνο. 5)Olympic Champion παρά τη περίεργη διαρρύθμιση αυτών των Fossen πρέπει να είναι ότι ποιοτικότερο φτιάχτηκε τότε! Σήμερα διαθέτει το μεγαλύτερη καμπίνα (τ.μ.) και αξιομνημόνευτη ταχύτητα! 6)Superfast I η επανάσταση στη ταχύτητα! 7)Pasiphae Palace η επανάσταση στο ταξίδι! 8)Superfast XI ο τελευταίος της αυτοκρατορίας κρατά τα σκήπτρα του σύγχρονου σχεδίου. 9)Cruise Europa μεγαλειώδη Lane Meters στο βωμό της χαώδης φορτωεκφορτωσης. 10)Blue Star 1 ένας μέτριος παίχτης πριν 15 χρόνια(Αδριατική) έχει εξελιχθεί σε σούπερ σταρ (Αιγαίο).
  13. Σίγουρα ένας λόγος είναι οι καθυστερήσεις που μάζεψε. Αλλά μπορεί να κάνει εξπρές καθώς υπάρχει το άλλο (στη προκειμένη Hellenic Spirit) της κοινοπραξίας στην Ηγουμενίτσα - διπλό Ανκόνα . Εχει ξαναγίνει φέτος από τη κοινοπραξία τις μέρες που το ένα παραμένει Ηγουμενίτσα, εάν φτάνουν καμπίνες και γκαράζ να κάνει το άλλο από Πάτρα εξπρές για πάνω. Για κάτω πρώτη φορά γίνεται πάλι επειδή το πρώτο (Spirit) μπορεί να φορτώσει τη πεσμένη πλέον κίνηση της Ηγουμενίτσας . Εάν δεν ήταν σε διπλό δε θα έκανε με τίποτα εξπρές το Champion. Πάντως φέτος εάν εξαιρέσουμε λίγες περιπτώσεις καθυστερήσεων (για πάνω από 2ωρο, λιγότερο είναι νορμάλ καθώς δε βγαίνουν τα ωράρια) και από τους 2 της Αδριατικής, πήγαν καλύτερα από πέρυσι. Η ΜΙΝΟΑΝ επίσημα πλέον τη Πέμπτη & Παρασκευή μέχρι Ηγουμενίτσα και πίσω (με Κέρκυρα μέσα) και έτσι δε φτάνει τις 8-10ωρες καθυστερήσεις. Η κοινοπραξία Τετάρτη - Πέμπτη - Παρασκευή το ένα μέχρι Ηγουμενίτσα το άλλο μέχρι Πάτρα. Επίσης φέτος τα 2 της ΑΝΕΚ (πέρυσι είχε ένα θέμα το Champion) να ανεβοκατεβαίνουν συχνά με 28-29 κόμβους .
  14. Πέρυσι πάντως που έκανε λίγο Πάτρα - Ανκόνα δε θυμάμαι να πέρασε ποτέ τους 26 κόμβους . Μάζευε κάτι καλές καθυστερήσεις. στο Πριντεζι απεναντίας τα είχε πάει καλά.
×
×
  • Create New...