Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Ενημέρωση από το Γραφείο Τύπου του Λιμενικού Σώματος:

Το ε/γ-ο/γ Blue Star 1 με 424 επιβάτες,

λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών δεν μπορεί να προσεγγίσει το λιμάνι της Ρόδου.

Στην περιοχή πνέουν άνεμοι εντάσεως 8 μποφώρ.

Το πλοίο αγκυροβόλησε στον όρμο Τριάντα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 884
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
Ταλαιπωρία για 842 επιβάτες του Blue Star 1

Με μιάμιση ώρα καθυστέρηση απέπλευσε χθες από το λιμάνι του Πειραιά το επιβατηγό πλοίο Blue Star 1, με 842 επιβαίνοντες, λόγω εμπλοκής της δεξιάς του άγκυρας.

Το πλοίο απέπλευσε τελικά, στις 20:30 χθες το βράδυ, αφού πρώτα αποκαταστάθηκε η βλάβη. Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του Blue Star 1 ήταν στις 19:00 για Σύρο-Πάτμο-Λέρο-Κω-Ρόδο.

Πηγη: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=111431&cid=4

Link to comment
Share on other sites

Ίσως (και το τονίζω το ίσως) το περιστατικό της εμπλοκής των αγκυρών να είχε σχέση με το ότι χθες το πλοίο δεν είχε δέσει στην συνηθισμένη του θέση αλλά είχε πλαγιοδετήσει με την δεξιά πλευρά στο ντοκ 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

πολλες φορες το bs1 οπως και το 2 αναλογος με το δρομολογιο που εχουν πανε με συγκεκριμενη ταχυτητα και οχι με της 4 μηχανες. μπορει να πηγαινουν με τησ 3 η ακομα και με τησ δυο. γι'αυτο τα βλεπουμε ορισμενες φορες και εχουν ταχυτητα μειωμενη.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι γιατι το κανουν αυτο. Τοσο λιγη κινηση εχουν που δεν σημφερει να καψουν καυσιμα φια υπηρεσιακη ταχυτητα και ας βγουν εντελως εκτος ωραριου; Δεν το νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Ειχε ενα μικρο θεμα με την μια απο τις μηχανες του(δεν επερνε μπρος στον πειραια) κ ξεκινησε κ ταξιδευε με 23+ μιλια,αν δειτε μετα την συρο ολα ηταν μια χαρα κ παλι.

*Μιλαω για το δρομολογιο της περασμενης τεταρτης απο πειραια για ροδο

Link to comment
Share on other sites

Αν οντως ειχε προβλημα με την εκκινηση μιας μηχανης δεν θα γινοταν προσπαθεια να ξεκινησει εν πλω; Η μηπως σε αυτη την περιπτωση θα υπηρχαν αλλο προβληματα; Παντως μου φαινεται λιγο κουλο επιβατηγο πλοιο να πηγαινει με 3 μηχανες γιατι εκτος της μειωμενης ταχυτητας θα ειχε και προβλημα στο να διατηρησει ευθεια πορεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

τετοιες μερες πριν δεκα χρονια, αρχισε την ενεργο δραση του. ξεκινησε πατρα brindisi ancona (2000), μετα πατρα ancona σκετο (2001), πατρα ηγουμενιτσα ancona (2002), πειραια δωδεκανησα (ηταν η αιχμη του δορατος για την εισοδο της bs στα δωδεκανησα το 2002), πειραια χανια (το 2004, οταν ειχε ενα προβλημα στους μειωτηρες και ταξιδευε με 2-3 κομβους λιγοτερο), πατρα bari (2005), rosyth zeebrugge (2007), ξανα πατρα bari για λιγο και επιστροφη στα δωδεκανησα, σε διδυμο πλεον με το αδερφο του. α ξεχασα και ενα φεγγαρι στο ηρακλειο τον περασμενο χειμωνα

ολα αυτα τα χρονια, εχει πουληθει και εχει μετονομαστει απειρες φορες, αλλα παραμενει ως ειχε. αλλαγες αρκετες, αλλα χωρις να αλλοιωνουν την εξωτερικη εικονα. εκλεισαν τα πρυμνια ανοικτα καταστρωματα, προστεθηκαν οι καμπινες προς στην τσιμινιερα, προστεθηκαν αεροπορικες, μπηκαν Goodies και αλλα ομορφα. η ταχυτητα ελαφρα μειωμενη. απο 28 που ταξιδευε τα πρωτα χρονια, ταξιδευει γυρω στα 26.

παμε λοιπον να δουμε μερικα στιγμιοτυπα απο τη ζωη του: ανοιξη του 2001 στην πατρα, απριλιος του 2002 στην ancona, μαϊος του 2004 στο dock 3, bunkering στην πατρα ενα χρονο μετα, εν πλω στον πατραϊκο, αγιου πνευματος του 2005, πρωτοχρονια του 2006 στην πατρα.

να δουμε και δυο αφιξεις στην πατρα: αυγουστος του 2005, αφιξη απο βορεια για το 4, παραλλαξη της αγιου νικολαου και προσαναποδα στη νοτια λεκανη. αλλη μια αφιξη το δεκεμβριο του 2005. αφιξη απο βορεια για 10 ραμπα, πρωτα φουνταρει τη δεξια και μετα την αριστερη.

kinder εκπληξη:D, το απαγορευμενο sundeck και η τσιμινιερα.

να θυμηθουμε οτι στο zeebrugge ταξιδευε με... sticker superfast, με το οποιο επεστρεψε πατρα, αλλα σβηστηκε αμεσως.

το μονο που θα ευχηθω ειναι να συνεχισει να ειναι καλοταξιδο και να μας μεινει

ΥΓ: εδω και οι βλαβες του

Link to comment
Share on other sites

στα παραπανω, βαλτε και το δοκιμαστικο στη Χιο το Μάιο του 2001. η εταιρεια ηθελε να δει αν το πλοιο μπορουσε να μπει στο λιμανι της χιου για να δρομολογηθει εκει. τελικα δεν προχωρησε το θεμα, λογω των τοτε βαθικων. (ετσι ειπαν, μην παρετε και ορκο).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ειναι παντως μαζι με το αδερφο του απο τα πλεον αντικαραβολατρικα βαπορια.Οπου και να πας συναντας ενα τοιχο και μονο προς τα πρυμα εχεις μια σχετικη θεα

Εξακολουθει παντως και κραταει το επιπεδο αρκετα ψηλα.Φιλος που ταξιδεψε τις προαλες μου ελεγε οτι μεσα ηταν πεντακαθαρο και το πληρωμα ευγενεστατο.

Εδω σε μια προχτεσινη φωτο καθως αναχωρει απο Πειραια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο polmyt ειναι και οχι μονο αυτο αμα ζητησεις και ευγενικα να κανεις μια επισκεψη στην γεφυρα για 10 λεπτα οχι τιποτα τραγικο σου λενε ενα ξερο απαγορευεται για λογους ασφαλειας δηλαδη τοσοι και τοσοι καπεταναιοι που εχουν τις γεφυρες ανοιχτες ειναι ανασφαλεις στο ταξιδεμα τους? Και μια παρατηρηση στο γκαραζ υπαρχει ασανσερ για ατομα με ειδικες αναγκες αλλα μηπως να κανουν και κατι για το σκαλοπατι στην πορτα του ασανσερ γιατι δεν νομιζω να εξυπηρετει ιδου και η φωτογραφια

post-2688-047553200 1283678537_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το G2 κατάστρωμα εάν θυμάμαι καλά είναι το πρώτο υπόγειο γκαράζ :rolleyes: ,οποτε τα άτομα ΑΜΕΑ δεν μπαίνουν εκεί αλλά από το κατάστρωμα G3, το ασανσέρ αυτό δεν εχει καμια ενδειξη οτι είναι για άτομα ΑΜΕΑ. Υπάρχουν δυο ασανσέρ στο cage του πλοίου, για να ανεβοκατεβαίνουν στα καταστρώματα του πλοίου επιβάτες και τροφοδοσίες του πλοίου. Συνήθως τα άτομα ΑΜΕΑ ανεβαίνουν από τις κυλιόμενες σκάλες.

Link to comment
Share on other sites

ταξίδεψα στις 14/07/10 απο Πειραιά για Ρόδο και οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες. 'Ημουν 20' πριν την αναχώρηση στο πλοίο και είδα οτι ενω το γκαραζ ήταν μισογεμάτο περιμένανε άλλες 10 νταλίκες και καμια 50αριά αυτοκίνητα απ'έξω και αναρωτήθηκα που θα χωρέσουν όλα αυτά. Φύγαμε με κανα 20λεπτο καθυστέρηση αμέσως μετα το Μυτιλήνη, το οποίο προσπεράσαμε αμέσως με το που βγήκαμε απο το λιμάνι. Στο εσωτερικό παρόλο τον πολυ κόσμο το πλοίο έλαμπε και το προσωπικό ήταν εξυπηρετικότατο. Φτάσαμε στη Ρόδο με 40' λεπτά καθυστέρηση.

Υ.Γ 1)Απο καμπίνες δεν πρέπει να είχε και πολύ μεγάλη πληρότητα γιατι καθε μισή ώρα έβγαζε ανακοίνωση οτι οποιος ενδιαφέρεται για καμπίνα να πάει στη reception.

Υ.Γ 2)Την ώρα που πήγαινα προς τις κυλιόμενες για να βγω απο το πλοίο το προσωπικό φώναζε να κάνουμε γρήγορα και μάλιστα ένας απο το προσωπικό γυρίζει και λέει σε έναν άλλον:''να βάλω ανακοίνωση οτι έχουμε άμεση αναχώρηση για να φύγουν όλοι τους;''

Link to comment
Share on other sites

Ας γραψω λοιπον και γω την εμπειρια μου με το BLUE STAR 1 μια και εκανε την αρχη ο παραπανω φιλος.

Για χρονια ειχα μια"πελωρια λαχταρα "να ταξιδεψω με την BLUE STAR ,ε, να λοιπον φετος που το καταφερα.Εντυπωσεις;θα το πιασω απ το λιμανι ,Ταξιδεψα λοιπον στις 28/8-29/8 βραδυνο δρομολογιο απο Ροδο για Πειραια ,περα απ το τρεχα απ τη μια πλευρα και μετα "ολοι απ την αλλη "(θεμα λιμενικων εδω,ασυνεννοησια) ερχεται η στιγμη να επιββιβαστουμε στο καραβι και εκει που βγαζεις τα εισητιρια για να τα δωσεις στον ελεγχο ,διαπιστωνεις οτι δεν γραφει το δικο σου blue star 1 αλλα 2 και αναρωτιεσαι ,να το δωσω ή θα με κατεβασουν ,ειναι το σωστο καραβι ,εγινε αλλαγη ή εγω εχω χασει τ αβγα και τα πασχαλια?και εχεις και απ την αλλη πλευρα τη μηχανη ετοιμη για επιββιβαση και τρεχεις σαν το τρελο να προλαβεις να πεις "μην μπαινεις ακομη ,γιατι εδω κατι γινεται"Ευτυχως εκεινη την στιγμη βλεπεις ενα ζευγαρι οπου το παληκαρι τραβαει την κοπελα του,η οποια εχει διαπιστωσει κι αυτη οτι δεν ταξιδευει με το 1αλλα με το 2,και δισταζει, λεγοντας της 'ελα τωρα να ανεβουμε και μη το δινεις σημασια".Αφου ξεκαθαρισε το θεμα ,ολοι ειχαμε εισητιρια για το 2 ,ανεβηκαμε επανω.Κανενα απολυτως παραπονο ,παντου μελη του πληρωματος να κατευθυνουν τον κοσμο ,ευγενικα και να σου δινουν οτι πληροφορια χρειαζεσαι.Ωραιοτατο πλοιο ,καθαρο,οι δε τουαλετες ελαμπαν,το τονιζω αυτο.Ολα εδειχναν οτι θα εχει αρκετο κοσμο,βρισκω δυο θεσεις στο πρυμνιο σαλονακι και βολευομαι.Αναζητω το πλανο του πλοιου για να δω τις βολτες που θα εκανα και διαπιστωνω οτι δεν μπορεις να βγεις στην πρυμνη παρα μονο απο το τελευταιο πανω καταστρωμα,οποτε εχεις μονο απ αριστερα την ευκαιρια να βγεις και ν απολαυσεις θαλασσα.Γενικως δεν ειναι καραβι για καραβοπληκτους και καραβολατρες(προσωπικη παντα γνωμη)δεν μ ενθουσιασε ιδιαιτερα ,αφου περα απ την αναχωρηση δεν ξαναβγηκα για βολτα παρα μονο μια φορα το πρωι ,για να πω οτι το περπατησα, το εψαξα.

Ερχεται το πρωι κατα τις 6:30, και εκει πουεχεις γυρει το κορμακι σου και εχεις απλωσει τα ποδια σου (24ωρες κρεμασμενα,διοτι εχεις και αλλα 500κμ ,οδικως)να σου ενα μελος του πληρωματος να φωναζει"ολοι ορθιοι,κατεβαστε τα ποδια".Κιαν τυχαινε και δεν τον ακουγες διοτι κοιμασαι ,σε χτυπουσε στον ωμο λεγοντας"ορθιος κυριε"

Φτανουμε λοιπον Σαντορινη και εκει γινεται το ελα να δεις.Ξαφνικα πλημμυρισε το πλοιο με κοσμο ,φασαρια,φωνες,ερχοταν κατι κυριες και σου φωναζαν ,"αιντε κυριε μαζεψου ,εχεις πιασει τοσο χωρο"και εδω αρχιζει καπως η δυσανασχετιση.Καταληγεις να κλειστεις για τις υπολοιπες ωρες μεσα στο σαλονακι,αγκαλια με τα πραματα τα σου,πρωτον για να χωρεσουν ολοι και δευτερον για ναμη χασεις και τιποτα.Τολμω να κανω μια βολτα στο πανω καταστρωμα στο οποιο ανεβαινες(εγω αυτο τον τροπο βρηκα)απο κατι σκαλακια που σου δειχνουν εκ πρωτης οψεως οτι μαλλον θα μπεις σε καποιο χωρο που εχει προσβαση μονο το πληρωμα,και φευγεις τρεχοντας διοτι δεν εχει χωρο οχι να καθησεις σλλα ουτε να περασεις.Ετσι αποφασιζεις να περασεις την ωρα σου μεσα αγκαλια με τα πραματα σου και καμια τουαλετα.Ευτυχως που υπηρχε και διπλα μια παρεα ,και γελουσαμε με τις χαζομαρες που ακουγαμε απ τις κυριες γυρω γυρω.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, δεν το ειχα ξαναματαδει, ήταν ο χωρος που σου εδειχνε την πορεια του πλοιου.

Για να φανταστειτε τι κοσμο ειχε ,ειχαν βρει καρεκλες και τις ειχαν βαλει ακομη και μεσα απ τα σκοινια (απαγορευσης )για να χωρεσουμε ολοι.Α,και στο self service ολα καλα ,και νοστιμα,απλα με τοση ουρα ,αναρωτιωσουν και εψαχνες με το δισκο στο χερινα βρεις τραπεζακι να καθησεις να φας.

Φτανουμε στον Πειραια, 12:00 λογικα θα επρεπε ,εμεις φτασαμε γυρω στις 2:15 μεσημερι.Κι αυτο πρωτη φορα το αντιμετωπισα ,μιση ωρα (απ τους τελευταιους ουσιαστικα)βγηκε η μηχανη απ το γκαραζ.Καηκε το κεφαλι μου να περιμενω(ειχε και 40βαθμους)την γλιτωσα την ηλιαση στο παραπεντε.

Καπως ετσι τα ειδα εγω τα πραματα ,(το τονιζω)ως ταξιδιωτης διακοπων και οχι σαν νησιωτης ή κατι αλλο που εξυπηρετειται τακτικα με τα δρομολογια.

Δεν πολυ ενθουσιαστηκα ,ενοιωσα σαν να με χωσανε ,παστωσαν,σε ενα κουτι.

ανεπτυξα ομως ιδιαιτερες σχεσεις αγαπης με τα πραματα μου ,τετοιες αγκαλιες.......χαχαχ

Ισως σε καποιο αλλο ταξιδι να τα δω αλλιως .........

Link to comment
Share on other sites

Γιά να πώ την μαύρη αλήθεια,ούτε εγώ-έχω ταξιδέψει και με τά δύο καί μάλιστα από δύο φορές το καθένα-θεωρώ ότι είναι βαπόρια γιά shipfriends.Εχουν μέν ένα πλαϊνό κατάστρωμα (κάτω απ'τίς βάρκες) και το πρυμνιό,αλλά πλέον ού.Επί πλέον,στά πλαϊνά καταστρώματα δέν μπορείς να καθήσης πολλή ώρα,με την ταχύτητα που πάνε.Είναι όμως καθαρά,τουλάχιστον ήταν όταν ταξίδεψα εγώ,Αύγουστο μήνα μάλιστα που γίνεται ο χαμός,όσο γιά τό self service βρήκα άνετα τραπεζάκι παρ'όλο που είχε κόσμο.Γενικά όμως θυμάμαι ότι τον περισσότερο χρόνο τού ταξιδιού τον πέρασα εντός,στά σαλόνια και τίς αεροπορικές,πράγμα που σέ άλλα πλοία δέν το συνηθίζω,αφού έχουν άπλετους και άνετους εξωτερικούς χώρους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μιας και το Blue Star Ithaki είχε σήμερα (και αύριο) δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο απο Ραφήνα, τη θέση του για το δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-Μύκονο πήρε το Blue Star 1 (αύριο αντίστοιχα το Blue Star 2). Έτσι, αφού ανεφοδιάστηκε νωρίς-νωρίς, αναχώρησε για τον προορισμό του λίγο μετά τις 8.

gallery_3072_52_282522.jpg

gallery_3072_52_281497.jpg

Link to comment
Share on other sites

Απορία:από πού επιβιβάστηκαν οι επιβάται;Διότι απ'όσο ξέρω,τά μεγάλα BS δέν χωράνε να δέσουν στην λεκάνη τών μικρών (στά Λεμονάδικα) που κανονικά κάνουν ΣΤΜ.Οπότε υποψιάζομαι ότι τους έτρεχαν τους άμοιρους μέχρι τον Ηετίωνα....

Link to comment
Share on other sites

To Savvato pou mas perase eipa na ekmetalefto to doraki pou mas ekane i Superferrakla kai etsi ekana ena taksidaki me to BS1 apo Tino gia Peiraia. To ploio kseprovale kata tis 14.43 peripou erxomeno apo Mykono. To Tinos port ine pantelos akatalilo gia ena tetoio ploio (etsi opos to kanane se ligo tha ine akatalilo gia kathe ploio) kai afto fainetai entona oso to ploio plisiazei. Einai sa na prospatheis na ntytheis me ti stoli dyti sto piso kathisma enos coupe aftokinitou. Stis 15.00 eixe strosei katapelti kai ksekinise i diadikasia fortosis (ellinisti pata oso pio pollous boreis, trexa, strimoksu sti skala kai aplose ta pragmata sou se olles tis karekles tou Roma cafe etsi oste na min katsi kanenas dipla sou). Anaxorisi stis 15.10. Meta tous aparaititous diapliktismous metaksy ton epivaton gia tis theseis alla kai tous loukoumatzides na fonazoun pano apo to kefali sou, afiksi sti Syro. Perimenae ligo na fygei to Nissos Mykonos kai kata stis 15.55 desame. Anaxorisi stis 16.08 kai afiksi sta fanaria tou Peiraia stis 19.17. Afto simainei Tinos-Peiraias 4h07' kai on time.

Prosopika to ploio mou arese para poli kai tolmo na po perisotero apo to Superfast XII (an kai pio designato). Exei pio pollous xorous me oraia diarithmisi. Idika to saloni tis protis ine aplos apsogo. Poli kalo vevai kai to primnaio saloni me thea ta aponera. Sta syn ta megala parathira (an ta katharizame kai ligo, ta zesta xromata, kai i kalaisthiti diakosmisi (opos se ola ta ploia tis BS alloste). To pliroma poli evgeniko kai xamogelasto. Osoi agapoun tis peratzades sta decks mallon tha apogoiteftoun mias kai den yparxoun polla. Logo tis taxytitas to spray einai poli entono toso sto plai oso kai pryma. Ekei einai pou yperterei to Superfast XII me to megalo skepasto deck stin pisina. Kati tetoio leipei apo to BS. Episis pistevo pos me ena mikrotero protokolo de tha edeine afti tin aisthisi tis polykosmias pou den einai kai oti kalytero.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...