Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sτο booking των ANEK - SUPERFAST (χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι είναι ευαγγέλιο) το δείχνει να ξεκινάει 30.01 τα δρομολόγια στο Hράκλειο.

Edited by teozan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μιας και δεν το είδαμε φέτος στο Ηράκλειο, ας το δούμε σήμερα, δεμένο λόγω απαγορευτικού από εχτές...

Το πλοίο λόγω του καιρού και των δυνατών ανέμων ήταν αρκετά ανοιγμένο από τον ντόκο...

gallery_2440_47_242724.jpggallery_2440_47_215249.jpggallery_2440_47_182641.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Πίσω το Σεπτέμβριο εκτελέστηκε μια άσκηση στο Blue Star 1 από ελικόπτερο της Ακτοφυλακής, (βλέπετε να κατεβαίνει κάποιος με σύρμα από το ελικόπτερο στο πλοίο), κατά τη παραμονή του στο λιμάνι της Ρόδου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Για να καταλαβουμε την κατασταση λιγο καλυτερα απο το χειμωνα παιζει να παει παλι το bs1 στο ηρακλειο επειδη καιει 3-4 τονους λιγοτερους ανα ταξιδι απο το sf12

οχι ανα ταξιδι NEPTUNE αλλα 2 τονους λιγοτερο ανα ωρα

ειλικρινα αυτο δε μπορω να το υπολογισω με τιποτα. το κοκκινο καιει 195 τονους την ωρα στους 29 κομβους και το μπλε 175 στους 27,5. μαλιστα εχει και μια μικροδιαφορα απο το bs2 λογω διαφορετικης χαρτογραφησης της μηχανης. (το 2 καιει λιγο παραπανω)

δηλαδη το κοκκινο περιπου 8'1 τονους την ωρα και το μπλε 7,2 την ωρα. με 2 μηχανες αποκλειεται να εχουν μεγαλυτερη διαφορα στην καταναλωση απο οση εχουν οταν πανε φουλ (απλη φυσικη)

και επειδη εκτος ολων των αλλων το 3-4 τονους λιγοτερους ανα κυκλικο ταξιδι μου το ειπε ανθρωπος της εταιριας και δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου εξακολουθω να το υποστηριζω.

με 2 τονους την ωρα που λες εσυ βγαινει περιπου 50 τονους διαφορα στο κυκλικο. αν ηταν ετσι το σουπερφαστ θα ηταν ηδη δεμενο σε καμια ντανα.

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα! Τα Παλατια τι καταναλωση εχουνε? Τα Φοσεν? Και γιατι τα παλαιας τεχνολογιας πλοια να ειναι πιο οικονομικα απο τα νεοτερης (οταν ταξιδευουν με ιδια ταχυτητα παντοτε)? Οπως και να χει, παιζουν ρολο και οι στροφες που κανει ο ελικας.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

το μπλε εχει 8κυλινδρες ΜΑΝ ενω το κοκκινο εχει 16κυλινδρες για να βγαζει περισσοτερο δρομο, αρα πινει λιγο παραπανω ;)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα κι έτσι να ήταν δεν δικαιολογούνται 2 τόνοι διαφορά την ώρα! Πολύ δε περισσότερο όταν μιλάμε για ταχύτητα πεσμένη κατά 10 σχεδόν κόμβους από τη μέγιστη. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

3 μηνες λγκ θα μεινει εκει η θα κατεβει Ηρακλειο η θα ανηφορισει προς Αδριατικη... Για να δουμε μηπως εχουμε και καμια ξαφνικη πωληση του αλλα περσι καποιοι που το κοιταξαν δεν εμειναν ευχαριστημενοι!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως άργησε να δέσει, ένα μήνα σχεδόν παραπάνω έκατσε, σε συνδυασμό με το εξπρές του Σαββάτου του ΒΣ2 που πέρσι δεν υπήρχε με κάνει να αναρωτιέμαι τι άλλαξε μέσα σε ένα χρόνο και έγιναν πιο λαρτζ.

Το πλοίο εξακολουθεί να είναι short international οπότε έχει αβαντάζ για μέσα και έξω.

Στα Δωδεκάνησα το πλοίο περίσσευε και στις καλές εποχές πόσο μάλλον τώρα μια καλή λύση θα ήταν η εποχική επέκταση της γραμμής του από Ρόδο σε Κύπρο, αν και έχει πολλά καύσιμα νομίζω ότι με 10 προσεγγίσεις μέσα στο κατακαλόκαιρο θα έβγαζε κέρδη.

Και η μονιμοποίηση του στο Ηράκλειο δεν θα ταν άσχημη, αλλά η Ανεκ δεν θα έχει να το διπλώσει.

Edited by ilias
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...