Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Πάντα από το dock 3 φεύγει (αυτό και το αδελφό του) όταν κάνει τις επισκέψεις του στη γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο

Ποιό είναι αυτό το dock 3 βρέ παιδιά;Εκεί που δένουν τα Κρητικά (δηλαδή απέναντι από το κτίριο τού Χημείου);

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Όπως το Blue Star Naxos, έτσι και το Blue Star 1 θα ανέβει σήμερα στο Πειραιά από τη Ρόδο που είναι εδώ και μια εβδομάδα

ΔΕΥΤΕΡΑ 29/11/10: από ΡΟΔΟ 18:00 για ΚΩ (20:35-21:05), ΛΕΡΟ (22:30-22:50), ΠΑΤΜΟ (23:40-00:00), ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (03:25-03:40 επομένης), ΣΥΡΟ (06:40-07:00), ΠΕΙΡΑΙΑ 10:15.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φθάνει σε λίγο στη Σύρο για να ανέβει δεξαμενή. Επιστρέφει στα δρομολόγια την επόμενη Κυριακή 23 Ιανουαρίου στο καθημερινό για Ηράκλειο στη θέση του κόκκινου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Blue Star 1 αφου επέστρεψε στο Πειραιά, έδεσε στο ντοκ 3, για να βάλει τα σωστικά του. Σήμερα το πρωί βγήκε για δοκιμαστικό (αλλά και να αδειάσει τη θέση για το Blue Star Naxos) και επέστρεψε στο λιμάνι στη θέση που θα αναχωρεί για το όσο διάστημα θα είναι στη γραμμή του Ηρακλείου

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα στείλει το blue star 1 στην πάτρα,

τα δυο μεγαλα blue star ξεκινησαν την καριερα τους στην αδριατικη.

To Blue Star 1 ειναι εκ γενετης ποιο γρηγορο ενα κομβο απο το 2

το 2002 πηγα ancona με το bs2 και γυρισα με το bs1. τοτε και τα δυο πηγαιναν σταθερα 27.9-28.1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κι οπως ειδα στο site της Superfast,το BS1 θα μεινει στην Ancona μεχρι τις 15/3.Νομιζω εχει καμποσα χρονια που περασαν απο τοτε που εκανε αυτο το δρομολογιο.

2 αν δεν με απατά το ημερολόγιο της κεφαλής μου... :unsure::rolleyes:

οχι ancona. bari ειχε μεινει μονο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ενας φιλος ηρθε αποψε απο τα παλιαααα, φορτωμενος με χιλιαδες αναμνησεις.

Deja vu λοιπον το προηγουμενο σαββατο στην πατρα (12/02/11). αφιξη της μπλουσταρουκλας :) απο βορεια για το 14. 11.30 ηταν εξω απο τον κυματοθραυστη γυρισε απ'εξω και ηρθε με αναποδα στο 14.

κακα τα ψεματα, εχει κανει 4+ χρονια στην πατρα και απο εδω ξεκινησε το μαϊο του 2000. το θυμομαστε παντα και μας λειπει.

βεβαια να πω το παραπονο μου, τοτε οταν εδενε στο 14, γυρναγε παντα μεσα με αριστερη στροφη (εκτος και αν ειχε καραβι στο 13 ή το 15), τωρα με τελειως αδεια τη λεκανη, γυρισε εξω απο τη μαρινα, οταν τα cruise για το 14 γυρνανε μεσα, ακομη και οταν εχει βαπορι στο 16.

gallery_1817_12_179436.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρότι οι περισσότεροι από εμάς έχουν ταξιδέψει με τα αδερφά του Στρίντζη από τα Van der Giessen de Noord, διαπίστωσα πως δεν υπάρχουν φωτογραφίες στο αρχείο του forum, οπότε ανέβασα κάποιες από το προσωρινό κι ευχάριστο -για όσους το γνωρίσαμε κάποτε στο Ιόνιο και το ταυτίσαμε με αυτό- "ανέβασμα" του Superferry Atlantic στην Ancona. Βλέπουμε λοιπόν τη μία αίθουσα αεροπορικών καθισμάτων και τη δεύτερη, δίπλα από το μεσαίο Flocafe και τα εστιατόρια Goody's και Συσσίτιο. Το πλώριο σαλόνι είναι άψογο, με μεγάλα παράθυρα και θέα την πλώρη και το άγριο Ιόνιο (στην προκειμένη περίπτωση), αλλά και ακόμη πιο μεγάλα πλαϊνά παράθυρα καθόλο το μήκος του, με μοναδική θέα τα κύματα να σκάνε δευτερόπλωρα, πολλά καθίσματα/τραπέζια και ποικιλία προϊόντων για κατανάλωση από τα Flocafe του ομίλου. Εξισορροπείται σε ένα βαθμό η σημαντική έλλειψη εξωτερικών καταστρωμάτων. Εξίσου άνετο και όμορφο το πρύμνιο σαλόνι με μόνο αρνητικό το vibration, κάτι που δε φάνηκε να ενοχλεί τους λίγους επιβάτες (περισσότεροι οι "θαμώνες" του από αυτούς της πλώρης). Φαίνεται η θέα των απόνερων εκμηδενίζει πιθανή δυσανασχέτηση...

Το interior design του πλοίου είναι πολύ μπροστά, δεδομένου ότι πλέον μιλάμε για πλοίο που έχει κλείσει δεκαετία. Καλύτερο από τα κρητικά Palace που το είχαν φέρει τότε στη δεύτετη θέση, τα οποία, ΟΚ, αντιπροσωπεύουν ένα πιο "palace" (άρα ίσως και υπερβολικό) concept.

Έχοντας ταξιδέψει φέτος και με τους τρείς "παίκτες" της Αncona, προσωπικά η Attica μου άφησε καλύτερες εντυπώσεις, όσον αφορά την κατάσταση των πλοίων και την προσοχή που δίνει, τόσο στους χώρους ενδιαίτησης, όσο και στα καταστρώματα και την εμφάνιση των πλοίων. Μένει περισσότερο στη λεπτομέρεια. Είναι εμφανές το πιο "ευρωπαϊκό" πρότυπο που ακολουθεί και η πιο "ευρωπαϊκή" θεώρηση/πολιτική που έχει αντίστοιχα η εταιρεία. Οι πιο στενές καμπίνες στα Cruise, τα καλύτερα καταστρώματα στα Fosen με επίσης μοναδικό πλώριο σαλόνι αλλά καi ιδιαίτερα φθαρμένα αεροπορικού τύπου καθίσματα. Κοινός παρονομαστήςσε όλες τις εταιρείες η καθαριότητα και σίγουρα η ευγένεια των ναυτικών...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

απο προχτες λογω καιρου (και κινησης μιας και παιρνει και οτι φορτηγα αφησε η ΑΝΕΚ λογω λιβυης), εχει μαζεψει καθυστερα. την πεμπτη βγηκε απο πατρα κατα τις 4μμ, ενω σημερα εφτασε την ωρα αναχωρησεως...B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

ειπαμε για την αναχωρηση του, να πουμε και για την αφιξη του.

λιγο πριν τις 12.30 περασε τη βορεια για το 4. στο 3 το περιμενε το κεφαλονια για να φυγει.

καλα ηταν 45 μερες που μας εμεινε και μακαρι να το βλεπαμε πιο συχνα. σαν χτες ειναι που τα περιμενα με τα αδελφα το 2000 τετοια εποχη.

παρα τα οσα του εχουν σουρει κατα καιρους και παρα καποια προβληματακια τα πρωτα χρονια, εχει αποδειχθει μαζι με το αδελφο του, απο τα πιο συνεπη πλοια που εχουν περασει απο τις γραμμες μας και πλοιο που μπορει να εξυπηρετησει αρκετες γραμμες.

1, 2, 3, 4,

gallery_1817_47_536812.jpg

au revoir

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας δούμε τη προτελευταία άφιξη του Blue Star 1 και τη μανούβρα του στο λιμάνι της Ρόδου πάνω από το Νήσος Ρόδος, πριν φύγει για την Αδριατική όπου έκανε τις ακινησίες δυο πλοίων της Superfast στη γραμμή της Αγκώνας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καποια πακεταρισμένα πράγματα που διακρίνονται στο εξωτερικό ντεκ της πρύμης αριστερά και δεξιά γνωρίζει κανεις να μας πει τι είναι; Μοιαζουν με ρολλά μοκέτας ή κατι παρόμοιο αλλά τι δουλειά έχουν εκεί πάνω και έξω;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Τραυματίστηκε ναυτικός στην Ρόδο.

Η Λιμενική Αρχή Ρόδου ενημερώθηκε, χθες το πρωί, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «BLUE STAR 1», για τραυματισμό 44χρονου έλληνα ναυτικού, μέλος του πληρώματος και συγκεκριμένα ναύτη.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Ρόδου, ο 44χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γ.Ν.Ν. Ρόδου για την παροχή των πρώτων βοηθειών, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου.

Πηγή zougla

Link to comment
Share on other sites

Απαγόρευση απόπλου στο Ε/Γ-Ο/Γ « ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ Ι » στη Ρόδο

Μεσημβρινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον Πλοίαρχο

του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ Ι» Ν.Π. 10744 ότι έσπασε εξάρτημα του φρένου της

αριστερής άγκυρας, ενώ το πλοίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι της Ρόδου.

Αμεσα μετέβη στο πλοίο Κλιμάκιο του Κεντρικού Λιμεναρχείου, το οποίο διαπίστωσε

συγκόλληση και ενίσχυση της βάσης του φρένου του

βαρούλκου της αριστερής άγκυρας.

Από τη Λιμενική Αρχή Ρόδου απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ Ι» μέχρι

προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης μετά από ζημιά, από το Νηογνώμονα που

το παρακολουθεί.

http://tidis.yen.gr/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...