proud_ionian Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 ενας φιλος ηρθε αποψε απο τα παλιαααα, φορτωμενος με χιλιαδες αναμνησεις. Deja vu λοιπον το προηγουμενο σαββατο στην πατρα (12/02/11). αφιξη της μπλουσταρουκλας απο βορεια για το 14. 11.30 ηταν εξω απο τον κυματοθραυστη γυρισε απ'εξω και ηρθε με αναποδα στο 14. κακα τα ψεματα, εχει κανει 4+ χρονια στην πατρα και απο εδω ξεκινησε το μαϊο του 2000. το θυμομαστε παντα και μας λειπει. ξανα ηρθε ο φιλος , δυομισυ και βαλε χρονια απο την τελευταια του βολτα στα μερη μας και με το ταμπελακι του joint service στο πλαι. διανυκτερευση στο 14 σημερα (κυριακατικο repos της attica). αντε και πατρα σαμη ιθακη με καλο ΥΓ: επομενη σταση πειχιμυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PORTOLANOS Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 ποσα κρεβάτια έχει το bLUE STAR 1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 400 και κάτι ψηλά.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 (edited) Μετα τη προσθηκη καμπινων στο νεωρειο Συρου το 2007( πριν παει Σκωτια οι κλινες αυξηθηκαν στις 550+ Edited December 7, 2013 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 στο παλιο λιμανι (στο 14) ξεφορτωσε σημερα. στις 17 ηταν αδειο, με τον δεξι καταπελτη κλειστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Η παρακάτω ήταν ίσως η πιο σβέλτη μανούβρα που έχω δει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, με το BS1 να μπαίνει με αρκετή ταχύτητα και να γυρίζει σε μικρή απόσταση από τον ντόκο. Μάλιστα, ανάμεσα από δύο δράγες, που σκάβουν η μια μάλλον για το μπαστούνι κι η άλλη στο νότιο τμήμα για την Γ΄Φάση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 δεν ειναι η μονη σβελτη μανουβρα στην ηγουμενιτσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 (edited) Ναι ωρέ δεν είπα πως είναι η μόνη, μπορώ να αραδιάσω πολλές κι ας μην τις κυνηγάω. Αλλά πως ήταν ίσως η πιο σβέλτη που (εγώ) έχω δει και άξια αναφοράς ακριβώς επειδή έγινε σε περιορισμένο χώρο, δηλαδή ανάμεσα από δύο δράγες, που σκάβουν η μια μάλλον για το μπαστούνι κι η άλλη στο νότιο τμήμα για την Γ΄Φάση. Μην ανεβάζω τώρα και φώτος του συγκεκριμένου χώρου, περιέγραψα που είναι οι δράγες. Edited December 8, 2013 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 στο πειραια στο ντοκ 3 το βαπορι απο σημερις το απογευμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Σημερα στο πλοιο γινονται εργασιες στα MES και τωρα εχει δεσει με τη πλωρη προς τα μεσα στη γνωριμη θεση του Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Από σήμερα το πρωί δεμένο στη θέση που φεύγουν τα βαπόρια για Χίο και Μυτιλήνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 26,9 !!!Αυτοί το παρακάνανε Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Δεν θα μπορούσαν να προγραμματίσουν πιο αραιά τα ωράρια των ημερήσιων ώστε να μην καταναλώνουν τόσο πετρέλαιο?Το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν θυμάμαι να πατάει πάνω από 23.0 στις ημερήσιες επιστροφές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Μην κλέβεις, έπιασε και 27. Είναι τα κέρδη που βγάζουν με το να ταξιδεύουν μεσημεριάτικα, εκεί που θα έκαναν 3 δρομολόγια τη βδομάδα με 18 μίλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 (edited) Λιγα πραγματα στο κατεβασμα σημερα!τσιμπησε κ καποια φορτηγα για σαμο ομως τωρα Το βαπορι εχει προβλημα στην θεση που πεφτει γιατι δεν στρωνουν καλα οι καταπελτες με αποτελεσμα να βαζουν στρωματσες απο κατω Edited January 17, 2014 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Έφυγε με κάνα μισάωρο καθυστέρηση από τη Χίο (περίμενε απέξω για να φύγει ο Θεόφιλος), και στην πορεία μετά το Βενέτικο έπιασε και 28 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Σημερα το Blue Star 1 τα εχει βρει δυσκολα στη Ροδο και δεν μπορει να δεσει. Μετα απο σχεδον μια ωρας προσπαθειες για να δεσει, βγηκε εκτος λιμανιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 (edited) Στο πλοίο επέβαιναν προς αποβίβαση διακόσιοι εξήντα (260) επιβάτες και πενήντα έξι (56) Ι.Χ., εβδομήντα έξι (76) Φ/Γ και τρία (03) Δ/Κ και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι της Ρόδου στις 15:05. Edited June 4, 2014 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 (edited) Να ρωτήσω κάτι αφελές, 10 λεπτά πριν επιχειρήσει να δέσει για πρώτη φορά (στις 9.45 πμ) το Μπλου Σταρ 1, όπως παρακολούθησα μπήκε και έδεσε με ασφάλεια το Μπλου Σταρ Πάρος. Πόσο πιο δύσκολο είναι ως προς τις ελικτικές του ικανοτητες το Μπλου Σταρ 1, ώστε να ταλαιπωρηθεί επί μια ώρα στην προσπάθειά του να δέσει, τελικά να εγκαταλείψει, να βγει απο το λιμάνι και να επανέλθει για να δέσει 5 ώρες μετά? Μήπως φταίει το ότι έχει μεγαλύτερες επιφανειες και συνεπώς το επηρεάζει περισσότερο ο άνεμος? Νόμιζα πως η μεγάλη ισχύς των μηχανών του αλλά και τα thrusters έλυναν κάθε τέτοιο πρόβλημα... Edited June 4, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Τραυματισμός ναυτικού του Blue Star 1 στη Ρόδο Τραυματίσθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, στο Ε/Γ-Ο/Γ “BLUE STAR I” Ν.Π. 10744, το οποίο βρισκόταν στο λιμάνι της Ρόδου, 47χρονος ναυτικός. Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον Πλοίαρχο του ανωτέρω πλοίου ότι κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών στο κατάστρωμα ο 47χρονος τραυματίστηκε λόγω πτώσης από σκάλα και άμεσα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου για την παροχή πρώτων βοηθειών. Το “BLUE STAR I” το οποίο είχε προγραμματισμένο απόπλου στις 16:00 για συνέχιση εγκεκριμένου του δρομολογίου για Κω-Θήρα-Πειραιά απέπλευσε με καθυστέρηση πενήντα (50) λεπτών. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου. Πηγη: ΥΕΝ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 (edited) Αυτοι που τα ειδανε παντως τελευταια απογοητευτηκαν με τις "επισκευες" που χρειαζονται και το 1 και το 2... Το κλασσικό (πλέον) ζήτημα με την διαφορά επιπέδου μεταξύ main deck και embarkation deck? Γιατί μηχανολογικά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. ποια ειναι αυτη η διαφορα που ειναι εμποδιο να πουληθουν τωρα τα αδελφα, αλλα δεν εμποδισαν το bs1 να σταθει δυο χρονια στη βορεια θαλασσα; 29/01/2007 stis 18:00 to proto tou dromologio apo Zeebrugge gia Rosyth. Kalotaksido. Στις 13/9 κανει τελευταιο δρομολογιο Σκωτια-Βελγιο. Μηχανολογικά είναι σε καλή κατάσταση αν και το 2 υπερισχύει λίγο παραπάνω απο το 1. λογικο αν σκεφτουμε και το παρελθον το BLUE STAR 1 [...]Επίσης τον Σεπτέμβρη του 2004 το BLUE STAR 1 αντιμετώπισε πρόβλημα με τους μειωτήρες. (το 2004, οταν ειχε ενα προβλημα στους μειωτηρες και ταξιδευε με 2-3 κομβους λιγοτερο), Edited September 28, 2014 by proud_ionian μειωτηρες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrino Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 (edited) Το γεγονός ότι το πλοίο "ταίριαζε" με την διαρρύθμιση των ferry slips στο Zeebruge και στο Rosyth (και από ότι φαίνεται και στην φωτογραφία όχι με όλα, αλλά μόνο με τα κατώτερα slips) δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε οποιοδήποτε άλλο λιμάνι. Και την αναφορά για τον ρόλο αυτής της διαφοράς μεταξύ των επιπέδων την έκανα με βάση γραφόμενα σε αυτό το φόρουμ περί μη ολοκλήρωσης πώλησης ενός εκ των 2 αδελφών εξ αιτίας (και) του συγκεκριμένου παράγοντα. Έκανα μία γρήγορη αναζήτηση για να βρω τα συγκεκριμένα post, αλλά είναι ήδη περασμένη η ώρα. Δεσμεύομαι να τα εντοπίσω σε επόμενο χρόνο και να τα προσθέσω σε αυτό το post. Κατασκευαστικά τώρα, αναφέρομαι στο γεγονός ότι το επίπεδο στο οποίο καταλήγει ο καταπέλτης των επιβατών βρίσκεται σε άλλο (πιο ψηλό) επίπεδο σε σχέση με το επίπεδο στο οποίο καταλήγουν οι καταπέλτες των οχημάτων. Συνεπώς δεν υπάρχει άμεση (ιδίου επιπέδου) σύνδεση μεταξύ των δύο επιπέδων, όπως φαίνεται και εδώ. Τα σενάρια που μπορώ να σκεφτώ στα οποία αυτός να ήταν λόγος μη προτίμησης του πλοίου για αγορά από ξένη εταιρεία που δουλεύει σε λιμάνια ευρωπαϊκού τύπου είναι αρκετά, αλλά δεν νομίζω πως ενδιαφέρουν και πολύ κόσμο στο φόρουμ. Edited September 28, 2014 by Agrino Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 (edited) ο καταπελτης των επιβατων ετσι και αλλιως δε χρησιμοποιειται σε αυτες τις χωρες. υπαρχει μπαρκαριζο στο ντεκ των κοινοχρηστων χωρων. αν χρειαστει κατι τετοιο θα γινει και εδω. τα linkspans στα περισσοτερα λιμανια δεν ειναι σταθερα καθ'υψος αλλα μετακινουνται. στο μονο που θα χρειαζοταν να γινει, θα ηταν ενα ανοιγμα στον καθρεπτη, για να βγαινουν τα οχηματα απο το ανω γκαραζ απ'ευθειας στο linkspan. κατι τετοιο δεν ειναι δυσκολο, γιατι κατασκευαστικα υπαρχει αυτη η προβλεψη. (πρυμα θα επρεπε να γινουν "σπαστοι" οι καταπελτες) και οι δυο παρεμβασεις δεν απαιτουν ιδιαιτερη δαπανη και δεν νομιζω να ειναι λογος που θα αποτρεψει μια αγοραπωλησια. (θυμηθειτε τις αλλαγες που εκανε η stena στα fast της βαλτικης και η seafrance στο Χ) Edited September 29, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrino Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Τα πάντα (σχεδόν) μπορούν να γίνουν κατασκευαστικά, το θέμα είναι το κόστος υλοποίησης των όποιων μετασκευών. Συνεπώς ναι, συμφωνώ ότι δεν είναι λόγος οι παρεμβάσεις αυτές καθαυτές. Είναι όμως λόγος τα παζάρια στην τιμή με αφορμή αυτές ακριβώς τις μετασκευές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 στις αγγλοφωνες ειδησεις του gtp ολα αυτα, που ολως παραδοξως υπαρχουν ακομη στο web. ξανα gtp απο τα εγκαινια στην καθελκυση τωρα. μακης, περικλης και αλεξανδρος, με σουμακη και τσουροπλη (τι θυμηθηκα τωρα) στα ναυπηγεια για πουλμουρ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now