Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στην Πάτμο και τη Σύρο 

 

Ενημερώθηκε, βραδυνές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Πάτμου, και στη συνέχεια η Λιμενική Αρχή Σύρου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “MΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ” Ν.ΠΕΙΡΑΙΑ 10744, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο – Κω – Λέρο – Πάτμο -Σύρο-Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στους λιμένες της Πάτμου και της Σύρου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για τον λιμένα Πειραιά.

Από του πλοίο  επρόκειτο να αποβιβαστούν στον λιμένα της Πάτμου τρεις (03) επιβάτες και να  επιβιβαστούν τριάντα ένας (31), ενώ στο λιμένα της Σύρου επρόκειτο να αποβιβαστούν έντεκα (11) επιβάτες και να επιβιβαστούν είκοσι (20).

πήγη

ό,τι να 'ναι..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τοσο καιρο παιζει το ονομα του προς ΠΩΛΗΣΗ... Κακως θεωρω , βαπορι με βαση τις διαστασεις και τις δυνατοτητες του για πολλες γραμμες. Οργωσε σχεδον ολη την Ελλαδα , Αδριατικη και Βαλτικη. Φαινεται οτι στα 15 του χρονια (παραμενει σχεδον του κουτιου) η εταιρεια του να πουλαει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με ιδιαίτερη θέρμη αποχαιρέτησε εχθές η Κως το βαπόρι και το ίδιο και το πλήρωμα του πλοίου, πραγματοποιώντας μανούβρα 360 μοιρών κατά την αναχώρηση.

 

Το πλοίο από αύριο αναλαμβάνει δρομολόγια στο ΒΑ Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έφτασε στην ώρα του στην Χίο. Κατά την "βόλτα" δεν φαίνεται από το mt να έκοψε ταχύτητα, που να δικαιολογεί ίσως SAR.

Από Χίο άργησε να φύγει και έκανε το Χίος-Μυτιλήνη 2 και 15'    ;)

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με τον πολίτη, στα Ψαρά είναι υπερευχαριστημένοι με το πλοίο, και ας έχασαν και την έκπτωση που είχαν. Κάθε Πέμπτη μεταφέρει 120-130 επιβάτες και 25-30ΙΧ. Βέβαια καποια στιγμή στο μέλλον θα ήθελαν και ένα δεύτερο δρομολόγιο :D .

 

«Έχει έρθει περισσότερος κόσμος αυτή την περίοδο, ο ρόλος του μεγάλου πλοίου είναι καταλυτικός γιατί μετά από πολλά χρόνια αποκτήσαμε μια σταθερή συγκοινωνία, είναι πρώτη φορά που τηρείται το πρόγραμμα των δρομολογίων και μπορεί ο κόσμος να προγραμματίσει τις διακοπές του. Η δρομολόγηση του μεγάλου πλοίου της Blue Star έχει συμβάλλει θεαματικά  στην εξυπηρέτηση των κατοίκων. Οι Ψαριανοί νοιώθουν πλέον  πολίτες πρώτης κατηγορίας γιατί είναι ένα αξιόπιστο μέσον, με ποιοτικές συνθήκες ταξιδιού. Χαρακτηριστικό  είναι πως αν και το εισιτήριο είναι πιο ακριβό και χάσαμε την  έκπτωση που είχαμε παλιά, δεν έχει διαμαρτυρηθεί κανείς. Η ποιότητα και η ταχύτητα καλύπτουν τα πάντα. Σε μια ώρα και σαράντα λεπτά  ο κόσμος είναι στη Χίο για να κάνει τα ψώνια του και να γυρίσει ή πάει απευθείας στον Πειραιά αποφεύγοντας  την ταλαιπωρία μέσω Χίου». 

politischios.gr

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Άλλο ένα δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Πειραιά με το πλοίο σήμερα το πρωί. Από κόσμο ήταν πίτα (από γκαράζ δε μπόρεσα να δω), άκουγες βέβαια το γνωστό πια ΣΟΥΜΠ-ΣΟΥΜΠ-ΣΟΥΜΠ :P των μηχανών, τους συντονισμούς κλπ όμως στον Πειραιά φτασαμε στην ωρα μας κι αυτο έχει περισσότερη σημασία. Έγιναν και επισταμένες ανακοινώσεις για γιατρό κάποια στιγμή και μάλιστα ΚΑΙ στα αραβικα (προσκύνησα την προσπάθεια της κοπέλας να προφέρει σωστά τη γλώσσα :lol: ) άγνωστο γιατί.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξιδεψα με το πλοιο φετος μετα απο αρκετα χρονια.

O Kyr1 έχει κανει μια εξαιρετικη αναφορα οποτε δεν έχω να πω και πολλά.Μια διαφορα ειναι οτι στο δικο μου ταξιδι δεν μπορω να πω οτι το κλιματιστικο ηταν ενοχλητικο, στα σαλονια τουλάχιστον.Ισα ισα που ηταν η πρωτη φορα που δεν παγωσα.Απο κει και περα το βαπορι ηταν καθαρο μεσα και εξω.Επισης να προσθεσω οτι ο ηλεκτρονικος χαρτης στη reception δεν λειτουργουσε.

Στο δικο μας δρομολογιο ειχαμε και Ψαρα στα οποια κατεβασε αρκετο κοσμο.Η αληθεια ειναι πως το πλοιο εξυπηρετει αριστα το νησι χωρις να χανεται ιδιαιτερος χρονος για τους επιβατες των αλλων νησιων μιας και η διαφορα με το κανονικο δρομολογιο ειναι περιπου μια ωρα.

Και δυο φωτο απο τη Μυτιληνη

 

gallery_1819_404_808340.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου αρέσει η διαρρύθμιση στο εσωτερικό του πλοίου, ειδικά το κοινόχρηστο κατάστρωμα. Θεωρώ ότι έχει αρκετά σημεία που μπορεί ο κόσμος να βρει ένα τραπεζάκι και να είναι λίγο πιο ήσυχα τα πράγματα στο ταξίδι. Η μόνη παρατήρηση που έχω, είναι για το σαλόνι με τα αμφιθεατρικά αριθμημένα καθίσματα (νομίζω το ΑΚ1). Είναι κοροϊδία να κάθεσαι στη μέση του αμφιθεάτρου και να πρέπει να σηκώσεις 5-6 άτομα για να βγείς από τη θέση σου, συνεπώς δεν ενδείκνυται για άτομα με προστάτη :D  και καραβολάτρες. Καταλαβαίνω ότι είναι απομεινάρι από μια άλλη εποχή, αλλά θεωρώ ότι σε μια ακινησία δεν είναι τπτ να αναδιατάξουν τα καθίσματα σε δυάδες-τριάδες.

Τα εξωτερικά καταστρώματα δεν είμαι ο πρώτος που θα πει ότι δεν είναι καραβολατρικά (ειδικά από πρύμα μπορεί να δει προς τα πλάγια μόνο ένα άτομο) αλλά υπάρχει μια σχετική άνεση χώρου στο πρυμνιό ντεκ(με την μπαζωμένη πισίνα). Αυτό το πρόβλημα ίσως λύνονταν με την πρόσβαση στο ντεκ πίσω από τη γέφυρα, αλλά δεν γνωρίζω καν αν υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης από το κοινό (σκάλες κλπ) 

Link to comment
Share on other sites

Στο πάνω ντεκ υπάρχει πρόσβαση, είναι και οι σκυλιέρες που είχε εξ αρχής το πλοίο αλλά νομίζω λόγω άμεσης επαφής με την τσιμινιέρα (με λίγο σκαρφάλωμα κάποιος μπορεί να φτάσει έως την εξαγωγή της νο1  χωρις να φαινεται απο την γέφυρα) το κατάτρωμα παραμένει κλειστό. Ο δεύτερος λόγος αλλα όχι τοσο επιτακτικός είναι η ύπαρξη του ελικοδρομίου επάνω...

Link to comment
Share on other sites

Το blue star 1 σταματάει 31/10/2015 για την αιτησια ακινησία του.

 

μαλλον σταματα απο χιο μυτιληνη. το ποσο θα μεινει ακινητο θα το δουμε. αν φυγει και κανενα για φιντελ και ραουλ, δεν θα προλαβαινει να κανει σκαντζες

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το πλοίο από τη Πέμπτη ήταν δεμένο μέχρι χθες που αναχώρησε από το ντοκ 3, λόγω των εορτών. Μου έκανε εντύπωση που δεν μεθορμισε στην Ακτή Ηετιωνα για να φορτώσει από τη κανονική του θέση για Χίο Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Γνωρίζει κανείς αν τα καλύμματα στα ανοίγματα του γκαράζ είναι μόνιμα ή υπάρχει η δυνατότητα να βγαίνουν; Αν παρατηρήσουμε το BS1, τα πρώτα 6 ανοίγματα από την πλώρη είναι κλειστά, ενώ στο αδελφό του είναι το πρώτο και το έκτο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...