Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εν τω μεταξύ, φαίνεται πόσο σχετικός με τη θάλασσα και τα καράβια είναι ο κύριος - κυρία που έγραψε την καταγγελία, από τη χρήση λέξεων όπως "μπουκαπόρτα" για παράδειγμα.

  • Replies 693
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Όταν έχουν καράβια διαμαρτυρονται και όταν δεν τα έχουν παραπονιούνται 

Posted
On 6/13/2025 at 12:49 PM, SHIP PARTNER said:

Ότι να ναι πραγματικά Το πλοίο ποτέ δεν κορνάρει επειδή δεν θέλει να ενοχλήσει τους κατοίκους που μπορεί να κοιμούνται.Εντωμεταξύ στην φορτοεκφόρτωση πέρα από τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα που κάνουν λίγο φασαρία.Το πλοίο δεν φέρει καμία ευθύνη για την ηχορύπανση που δημιουργούν τυχόν επιβάτες μετά την αποβίβαση τους οι τα οχήματα που αποβιβάζονται και επιβιβάζονται.

χωρίς να σημαίνει ότι δίνω δίκιο στους διαμαρτυρόμενους, αναφέρω απλά ότι σε δικό μου πρόσφατο ταξίδι κόρναρε

Posted

Smyrna di Levante Ferries: Όλη τη σεζόν στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος – Κυλλήνη

Quote

Ευχάριστα νέα για την Κεφαλονιά, την ακτοπλοΐα της και τον τουρισμό του καλοκαιριού: το Smyrna, το βραβευμένο πλοίο της Levante Ferries, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να σταθεροποιηθεί μόνιμα στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος – Κυλλήνη για όλη τη θερινή περίοδο.

Πρόκειται για ένα πλοίο που δεν θυμίζει απλώς ferry boat, αλλά αποπνέει την αισθητική και την ποιότητα ενός σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου. Καθαρές γραμμές, μοντέρνα αισθητική, εσωτερικοί χώροι που δεν υστερούν σε τίποτα από πολυτελές ξενοδοχείο, και μια φιλοσοφία εξυπηρέτησης που συνάδει με τις προσδοκίες του σημερινού ταξιδιώτη.

Με λίγα λόγια, ένα πλοίο που αναβαθμίζει όχι μόνο τη σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και συνολικά την εικόνα της Κεφαλονιάς ως ποιοτικού προορισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το Smyrna τις επόμενες ημέρες θα αποσυρθεί προσωρινά για ένα προγραμματισμένο τεχνικό σέρβις που θα το κάμει “αθόρυβο”…!! Έπειτα, επιστρέφει για να αναλάβει με πληρότητα τη γραμμή, ενισχύοντας αποφασιστικά τη ροή επισκεπτών – και ιδιαίτερα όσων ταξιδεύουν με ιδιωτικά οχήματα.

Η παρουσία του Smyrna στην Κεφαλονιά δεν είναι απλώς μια συγκοινωνιακή διευκόλυνση· είναι ένα σύμβολο προόδου, μια ψήφος εμπιστοσύνης στο νησί μας, και ένα παράθυρο στον τουρισμό που σέβεται τον ταξιδιώτη, τον τόπο και το περιβάλλον.

Δεν είναι τυχαίο ότι το πλοίο έχει ήδη αγαπηθεί από τους Κεφαλονίτες. Όσοι είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν μαζί του, μιλούν για την ποιότητα, την άνεση και τη μοναδική αίσθηση ενός θαλάσσιου ταξιδιού που θυμίζει εμπειρία διακοπών από την πρώτη στιγμή. Το Smyrna δεν μεταφέρει απλώς επιβάτες – δημιουργεί προσδοκίες και αφήνει εντυπώσεις.

Σε μια εποχή που η ποιότητα κάνει τη διαφορά, η παρουσία του Smyrna στα νερά του Ιονίου είναι μια ηχηρή απάντηση ότι η Κεφαλονιά μπορεί να προσφέρει το καλύτερο. Κι αυτό, είναι μόνο η αρχή. Γιατί έρχεται και η Contessa di Levante!!

 

Posted (edited)

Αυτό το kefaloniapress κάποιος λίγο να το μαζέψει...τα δημοσιεύματα του μου θυμίζουν καποια παλιότερα κοσμικά ρεπορτάζ φιλοκυβερνητικων καναλιών για την "υπέρκομψη Μαρεβα Γκραποφσκι- Μητσοτάκη😁

Edited by pilot
Posted
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύμφωνα με πληροφορίες, το Smyrna τις επόμενες ημέρες θα αποσυρθεί προσωρινά για ένα προγραμματισμένο τεχνικό σέρβις που θα το κάμει “αθόρυβο”…!! Έπειτα, επιστρέφει για να αναλάβει με πληρότητα τη γραμμή, ενισχύοντας αποφασιστικά τη ροή επισκεπτών – και ιδιαίτερα όσων ταξιδεύουν με ιδιωτικά οχήματα.

Νομίζω όλο το ζουμί είναι εδώ, αθόρυβο και να το προτιμάτε για τα οχηματα.

Εν τω μεταξύ τί αλλαγές μπορούν να κάνουν για το θόρυβο; Προσωπικά δεν θυμάμαι να κάνει θόρυβο εκτός γκαράζ.

Posted

 Ενα μικρο αποσπασμα εν πλω κιολας οτι δεν κανουν  θορυβο οι μηχανες του

 Ενα μικρο αποσπασμα εν πλω κιολας οτι δεν κανουν  θορυβο οι μηχανες του

Posted

Καλησπέρα σας,

Το ζήτημα δεν άπτεται της μηχανολογικής λειτουργίας του πλοίου, το οποίο συνολικά είναι το πιο αθόρυβο από όλα της εταιρείας.

Στο σημείο επαφής του καταπέλτη με το σώμα του πλοίου, επειδή προφανώς υπήρχε αρκετό κενό, έχουν τοποθετήσει μάλλον μεταλλικές πλάκες σαν καπάκια. Σε κάθε ρόδα που περνάει από πάνω αυτά κρούουν με τις μεταλλικές επιφάνειες του πλοίου κ του καταπέλτη με συνέπεια να προκαλείται ένας υπόκοφος θόρυβος. Σαν να χτυπάμε κλακέτες ας πούμε αλλά με μέταλλα και με πολλή ένταση λόγω του βάρους των οχημάτων. Το φαινόμενο είναι πολύ έντονο σε δρομολόγια με κίνηση όπου η φωτοεκφορτωση γίνεται γρήγορα και τα οχήματα περνούν με κάποια μεγαλύτερη ταχύτητα από πάνω. Ειδικά με τους πράκτορες που βάζουν/ βγάζουν ξεκοτσαριστα...

 

Posted

Παρακαλώ!

Είναι και αυτό ένα σύμπτωμα του πλοίου όπως πολλά ακόμη που έχουν αναφερθεί ανωτέρω, καθότι η εταιρεία το μετασκευασε για άλλες γραμμές και λιμάνια...

Ωστόσο, εξ όσων έχω ακούσει, υπάρχει σχέδιο να θεραπευτούν άπαντα το αμεσότερο δυνατόν και το πλοίο χρηστικά να προσαρμοστεί πλήρως στις παρούσες γραμμές που εξυπηρετεί. Έδωσε αρκετή ελάφρυνση στις μεταφορικές, ειδικά τον Απρίλιο -Μαιο στη Ζάκυνθο όπου το μεταφορικό έργο είχε ξεφύγει σε όγκο... Σε αρκετά βραδινά δρομολόγια εξυπηρέτησε κίνηση οχημάτων, η οποία υπερέβαινε την χωρητικότητα του mare, ενώ σημειωτέον ότι ήδη δύο φορές, λόγω ειδικών συνθηκών (τριήμερα κ απεργίες) γέμισε το τεράστιο γκαράζ του ( το είχε διπλώσει εκτάκτως και ο Κάλβος καθότι η κίνηση υπερέβαινε την χωρητικότητα κ του Σμύρνα).

Υ.γ: Είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε συμπλήρωση/διόρθωση σε τυχόν γραφόμενα μου, καθότι δεν είμαι ναυτικος και αγνοω ειδικότερες τεχνικές, κατασκευαστικές και ναυτικές ορολογίες.

 

Posted

Οι συνθήκες επιβίβασης είναι επικίνδυνες και αυτό δε βλέπω να μπορεί να διορθωθεί εύκολα. 

Μόνο όποιος επιβιβάζεται με αμάξι και πάει απ' ευθείας στο άνω γκαράζ μπορεί να νιώθει ασφαλής.

Το άλλο θέμα με τον καταπέλτη είναι πιο εύκολο να αλλάξει.

Posted

Ασυζητητί! Συμφωνώ και επαυξάνω για το θέμα της ασφάλειας και της  εν γένει προσβασιμότητας! Ειδικά για άτομα με δυσκολίες κίνησης λόγω παθήσεων, όπως πχ και η μητέρα μου, που πηγαινοέρχονται τακτικότητα για θεραπείες κ εξετάσεις... πρέπει να διανύσουν 100 μέτρα εντός γκαράζ για να βρουν το πρώτο κάθισμα και αν είναι ελεύθερο...το πλοίο δεν είναι φιλικό στον επιβάτη στην παρούσα μορφή του. Επί της ουσίας ρο/ρο πολυτελείας είναι!

Απλώς ανεδειξα την ανάγκη ύπαρξης ενός πλοίου χωρητικότητας 900-1000 γ.μ. κατά την παρούσα συγκυρία στην Ζάκυνθο. Επί της ουσίας δοκιμή έγινε κ λύση δόθηκε με το Σμύρνα εκτός της σεζόν ενώ η ανάγκη αυτή τώρα καλύπτεται με το διπλό δρομολόγιο το βράδυ των φιορ και μαρε (καύσιμα και όσα φορτηγά ξεμένουν από φιορ).

Σημειωτέον, ότι υπάρχει θετικός αντίκτυπος και στην μερική αποσυμφόρηση της πόλης το πρωί, καθότι με το να έχουν φτάσει από νωρίς το βράδυ το σύνολο των φορτηγών, το πρωί οι επί μέρους διανομές εντός πόλης έχουν περατωθεί μέχρι τις 8-8.15.

Εξού κ εκτιμώ ότι προχωράει γοργά πλέον η μετασκευή του κοντέσσα (που θα αποτελεί ένα κράμα κ των τριών άλλων πλοίων) ώστε να καλύψει τον ρόλο και την ανάγκη αυτή.

Posted
7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Πάντως υπάρχουν παράπονα για τις συνθήκες επιβίβασης στο Smyrna Di Levante.

Και όχι μόνο άτομα με ΑΜΕΑ αμαξίδιο και μωρά σε καρότσι δεν υπάρχει δυνατότητα να ανέβουν στο πλοίο από τις στενές σκάλες (κυλιόμενες και μη).Εδώ δεν διαθέτει θέσεις οχημάτων ΑΜΕΑ

Posted (edited)

Για να διαχωρίσουμε δύο πραγματάκια . Οι κυλιόμενες σκάλες είναι οπωσδήποτε ένα μέσο ευκολίας , όμως αφορά αρτιμελής ανθρώπους. Για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες , δεν προσφέρονται σε καμία περίπτωση και κανονικά η χρήση τους απαγορεύεται ασχέτως  αν για χάρη συντομίας ή προχειρότητας πολλές φορές χρησιμοποιούνται . Για τα προαναφερόμενα άτομα ενδείκνυται η χρήση πιστοποιημένου ανυψωτικού μέσου είτε ανελκυστήρας είτε αναβατόριο ανάλογα με το τι διαθέτει το κάθε πλοίο. 

Edited by Annivas

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...