ΘΗΣΕΑΣ Posted June 13 Posted June 13 Εν τω μεταξύ, φαίνεται πόσο σχετικός με τη θάλασσα και τα καράβια είναι ο κύριος - κυρία που έγραψε την καταγγελία, από τη χρήση λέξεων όπως "μπουκαπόρτα" για παράδειγμα.
The ferry Posted June 13 Posted June 13 Όταν έχουν καράβια διαμαρτυρονται και όταν δεν τα έχουν παραπονιούνται
observer Posted Sunday at 07:21 PM Posted Sunday at 07:21 PM On 6/13/2025 at 12:49 PM, SHIP PARTNER said: Ότι να ναι πραγματικά Το πλοίο ποτέ δεν κορνάρει επειδή δεν θέλει να ενοχλήσει τους κατοίκους που μπορεί να κοιμούνται.Εντωμεταξύ στην φορτοεκφόρτωση πέρα από τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα που κάνουν λίγο φασαρία.Το πλοίο δεν φέρει καμία ευθύνη για την ηχορύπανση που δημιουργούν τυχόν επιβάτες μετά την αποβίβαση τους οι τα οχήματα που αποβιβάζονται και επιβιβάζονται. χωρίς να σημαίνει ότι δίνω δίκιο στους διαμαρτυρόμενους, αναφέρω απλά ότι σε δικό μου πρόσφατο ταξίδι κόρναρε
Panagia Ekatontapiliani Posted Tuesday at 05:27 AM Posted Tuesday at 05:27 AM Smyrna di Levante Ferries: Όλη τη σεζόν στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος – Κυλλήνη Quote Ευχάριστα νέα για την Κεφαλονιά, την ακτοπλοΐα της και τον τουρισμό του καλοκαιριού: το Smyrna, το βραβευμένο πλοίο της Levante Ferries, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να σταθεροποιηθεί μόνιμα στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος – Κυλλήνη για όλη τη θερινή περίοδο. Πρόκειται για ένα πλοίο που δεν θυμίζει απλώς ferry boat, αλλά αποπνέει την αισθητική και την ποιότητα ενός σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου. Καθαρές γραμμές, μοντέρνα αισθητική, εσωτερικοί χώροι που δεν υστερούν σε τίποτα από πολυτελές ξενοδοχείο, και μια φιλοσοφία εξυπηρέτησης που συνάδει με τις προσδοκίες του σημερινού ταξιδιώτη. Με λίγα λόγια, ένα πλοίο που αναβαθμίζει όχι μόνο τη σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και συνολικά την εικόνα της Κεφαλονιάς ως ποιοτικού προορισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Smyrna τις επόμενες ημέρες θα αποσυρθεί προσωρινά για ένα προγραμματισμένο τεχνικό σέρβις που θα το κάμει “αθόρυβο”…!! Έπειτα, επιστρέφει για να αναλάβει με πληρότητα τη γραμμή, ενισχύοντας αποφασιστικά τη ροή επισκεπτών – και ιδιαίτερα όσων ταξιδεύουν με ιδιωτικά οχήματα. Η παρουσία του Smyrna στην Κεφαλονιά δεν είναι απλώς μια συγκοινωνιακή διευκόλυνση· είναι ένα σύμβολο προόδου, μια ψήφος εμπιστοσύνης στο νησί μας, και ένα παράθυρο στον τουρισμό που σέβεται τον ταξιδιώτη, τον τόπο και το περιβάλλον. Δεν είναι τυχαίο ότι το πλοίο έχει ήδη αγαπηθεί από τους Κεφαλονίτες. Όσοι είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν μαζί του, μιλούν για την ποιότητα, την άνεση και τη μοναδική αίσθηση ενός θαλάσσιου ταξιδιού που θυμίζει εμπειρία διακοπών από την πρώτη στιγμή. Το Smyrna δεν μεταφέρει απλώς επιβάτες – δημιουργεί προσδοκίες και αφήνει εντυπώσεις. Σε μια εποχή που η ποιότητα κάνει τη διαφορά, η παρουσία του Smyrna στα νερά του Ιονίου είναι μια ηχηρή απάντηση ότι η Κεφαλονιά μπορεί να προσφέρει το καλύτερο. Κι αυτό, είναι μόνο η αρχή. Γιατί έρχεται και η Contessa di Levante!!
pilot Posted Tuesday at 07:03 AM Posted Tuesday at 07:03 AM (edited) Αυτό το kefaloniapress κάποιος λίγο να το μαζέψει...τα δημοσιεύματα του μου θυμίζουν καποια παλιότερα κοσμικά ρεπορτάζ φιλοκυβερνητικων καναλιών για την "υπέρκομψη Μαρεβα Γκραποφσκι- Μητσοτάκη😁 Edited Tuesday at 07:04 AM by pilot
nionios Posted Tuesday at 07:45 AM Posted Tuesday at 07:45 AM 2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Σύμφωνα με πληροφορίες, το Smyrna τις επόμενες ημέρες θα αποσυρθεί προσωρινά για ένα προγραμματισμένο τεχνικό σέρβις που θα το κάμει “αθόρυβο”…!! Έπειτα, επιστρέφει για να αναλάβει με πληρότητα τη γραμμή, ενισχύοντας αποφασιστικά τη ροή επισκεπτών – και ιδιαίτερα όσων ταξιδεύουν με ιδιωτικά οχήματα. Νομίζω όλο το ζουμί είναι εδώ, αθόρυβο και να το προτιμάτε για τα οχηματα. Εν τω μεταξύ τί αλλαγές μπορούν να κάνουν για το θόρυβο; Προσωπικά δεν θυμάμαι να κάνει θόρυβο εκτός γκαράζ.
Panagia Ekatontapiliani Posted Tuesday at 09:57 AM Posted Tuesday at 09:57 AM Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να βάλουν κανένα silancier για να μειώσουν τον θόρυβο από τις μηχανές (εάν κάνει το βράδυ που διανυκτερεύει στον Πόρο)
margaritis24 Posted Tuesday at 11:46 AM Posted Tuesday at 11:46 AM Μα δε κανει θορυβο,εγω που εμενα διπλα στο λιμανι στη Ζακυνθο δεν ακουσα κατι υο βραδυ
ΘΗΣΕΑΣ Posted Tuesday at 02:00 PM Posted Tuesday at 02:00 PM Ρε παιδιά, του Mare κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο οι μηχανές... Θα τρελαθούμε.
margaritis24 Posted Tuesday at 08:19 PM Posted Tuesday at 08:19 PM Ενα μικρο αποσπασμα εν πλω κιολας οτι δεν κανουν θορυβο οι μηχανες του Ενα μικρο αποσπασμα εν πλω κιολας οτι δεν κανουν θορυβο οι μηχανες του
Pavgelos Posted Tuesday at 09:23 PM Posted Tuesday at 09:23 PM Καλησπέρα σας, Το ζήτημα δεν άπτεται της μηχανολογικής λειτουργίας του πλοίου, το οποίο συνολικά είναι το πιο αθόρυβο από όλα της εταιρείας. Στο σημείο επαφής του καταπέλτη με το σώμα του πλοίου, επειδή προφανώς υπήρχε αρκετό κενό, έχουν τοποθετήσει μάλλον μεταλλικές πλάκες σαν καπάκια. Σε κάθε ρόδα που περνάει από πάνω αυτά κρούουν με τις μεταλλικές επιφάνειες του πλοίου κ του καταπέλτη με συνέπεια να προκαλείται ένας υπόκοφος θόρυβος. Σαν να χτυπάμε κλακέτες ας πούμε αλλά με μέταλλα και με πολλή ένταση λόγω του βάρους των οχημάτων. Το φαινόμενο είναι πολύ έντονο σε δρομολόγια με κίνηση όπου η φωτοεκφορτωση γίνεται γρήγορα και τα οχήματα περνούν με κάποια μεγαλύτερη ταχύτητα από πάνω. Ειδικά με τους πράκτορες που βάζουν/ βγάζουν ξεκοτσαριστα...
ΘΗΣΕΑΣ Posted yesterday at 03:25 PM Posted yesterday at 03:25 PM Ευχαριστούμε για την απάντησή σας! Λύθηκε το μυστήριο τελικά.
Pavgelos Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Παρακαλώ! Είναι και αυτό ένα σύμπτωμα του πλοίου όπως πολλά ακόμη που έχουν αναφερθεί ανωτέρω, καθότι η εταιρεία το μετασκευασε για άλλες γραμμές και λιμάνια... Ωστόσο, εξ όσων έχω ακούσει, υπάρχει σχέδιο να θεραπευτούν άπαντα το αμεσότερο δυνατόν και το πλοίο χρηστικά να προσαρμοστεί πλήρως στις παρούσες γραμμές που εξυπηρετεί. Έδωσε αρκετή ελάφρυνση στις μεταφορικές, ειδικά τον Απρίλιο -Μαιο στη Ζάκυνθο όπου το μεταφορικό έργο είχε ξεφύγει σε όγκο... Σε αρκετά βραδινά δρομολόγια εξυπηρέτησε κίνηση οχημάτων, η οποία υπερέβαινε την χωρητικότητα του mare, ενώ σημειωτέον ότι ήδη δύο φορές, λόγω ειδικών συνθηκών (τριήμερα κ απεργίες) γέμισε το τεράστιο γκαράζ του ( το είχε διπλώσει εκτάκτως και ο Κάλβος καθότι η κίνηση υπερέβαινε την χωρητικότητα κ του Σμύρνα). Υ.γ: Είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε συμπλήρωση/διόρθωση σε τυχόν γραφόμενα μου, καθότι δεν είμαι ναυτικος και αγνοω ειδικότερες τεχνικές, κατασκευαστικές και ναυτικές ορολογίες.
Panagia Ekatontapiliani Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Πάντως υπάρχουν παράπονα για τις συνθήκες επιβίβασης στο Smyrna Di Levante.
ΘΗΣΕΑΣ Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Οι συνθήκες επιβίβασης είναι επικίνδυνες και αυτό δε βλέπω να μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Μόνο όποιος επιβιβάζεται με αμάξι και πάει απ' ευθείας στο άνω γκαράζ μπορεί να νιώθει ασφαλής. Το άλλο θέμα με τον καταπέλτη είναι πιο εύκολο να αλλάξει.
Pavgelos Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Ασυζητητί! Συμφωνώ και επαυξάνω για το θέμα της ασφάλειας και της εν γένει προσβασιμότητας! Ειδικά για άτομα με δυσκολίες κίνησης λόγω παθήσεων, όπως πχ και η μητέρα μου, που πηγαινοέρχονται τακτικότητα για θεραπείες κ εξετάσεις... πρέπει να διανύσουν 100 μέτρα εντός γκαράζ για να βρουν το πρώτο κάθισμα και αν είναι ελεύθερο...το πλοίο δεν είναι φιλικό στον επιβάτη στην παρούσα μορφή του. Επί της ουσίας ρο/ρο πολυτελείας είναι! Απλώς ανεδειξα την ανάγκη ύπαρξης ενός πλοίου χωρητικότητας 900-1000 γ.μ. κατά την παρούσα συγκυρία στην Ζάκυνθο. Επί της ουσίας δοκιμή έγινε κ λύση δόθηκε με το Σμύρνα εκτός της σεζόν ενώ η ανάγκη αυτή τώρα καλύπτεται με το διπλό δρομολόγιο το βράδυ των φιορ και μαρε (καύσιμα και όσα φορτηγά ξεμένουν από φιορ). Σημειωτέον, ότι υπάρχει θετικός αντίκτυπος και στην μερική αποσυμφόρηση της πόλης το πρωί, καθότι με το να έχουν φτάσει από νωρίς το βράδυ το σύνολο των φορτηγών, το πρωί οι επί μέρους διανομές εντός πόλης έχουν περατωθεί μέχρι τις 8-8.15. Εξού κ εκτιμώ ότι προχωράει γοργά πλέον η μετασκευή του κοντέσσα (που θα αποτελεί ένα κράμα κ των τριών άλλων πλοίων) ώστε να καλύψει τον ρόλο και την ανάγκη αυτή.
LoveBoat Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago 7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Πάντως υπάρχουν παράπονα για τις συνθήκες επιβίβασης στο Smyrna Di Levante. Και όχι μόνο άτομα με ΑΜΕΑ αμαξίδιο και μωρά σε καρότσι δεν υπάρχει δυνατότητα να ανέβουν στο πλοίο από τις στενές σκάλες (κυλιόμενες και μη).Εδώ δεν διαθέτει θέσεις οχημάτων ΑΜΕΑ
Annivas Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago (edited) Για να διαχωρίσουμε δύο πραγματάκια . Οι κυλιόμενες σκάλες είναι οπωσδήποτε ένα μέσο ευκολίας , όμως αφορά αρτιμελής ανθρώπους. Για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες , δεν προσφέρονται σε καμία περίπτωση και κανονικά η χρήση τους απαγορεύεται ασχέτως αν για χάρη συντομίας ή προχειρότητας πολλές φορές χρησιμοποιούνται . Για τα προαναφερόμενα άτομα ενδείκνυται η χρήση πιστοποιημένου ανυψωτικού μέσου είτε ανελκυστήρας είτε αναβατόριο ανάλογα με το τι διαθέτει το κάθε πλοίο. Edited 5 hours ago by Annivas
LoveBoat Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Εδώ οι κυλιόμενες είναι τόσο μικρό που δεν χωράει αναβατόριο...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now