poseidon Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Λέτε η πυροσβεστική να το αντέγραψε??? Πάντως ήταν μοναδικό το θέαμα να μπαίνει το CROWN M στον δίαυλο της Ηγουμενίτσας όταν είχε μεσημεριανή άφιξη. Όλα τα υπόλοιπα μπροστά του μοιάζανε με παντόφλες. Αρχοντοβάπορο απο τα λίγα με - δυστυχώς - άδοξο τέλος...
proud_ionian Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Για την εποχη του ηταν πρωτοποριακο το φουγαρο του!! Λετε να ειναι ο προδρομος των κρανων του πυροσβεστη???? Λέτε η πυροσβεστική να το αντέγραψε??? ασφαλως ο ποσειδων κανει πλακα!!. κρανη του πυροσβεστη= η τσιμινιερες των πλοιων της sealink τελη 60 αρχες 70. απο το saint george (patra express) ως το saint columba (express afrodite)
uddox Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Εκτός από τις μηχανουργικές εργασίες, έχέι ήδη αρχίσει και ο καλλωπισμός εξωτερικά. Βαμμένα καταστρώματα, φεύγει το Μ από την τσιμινιέρα, και μάλλον από Δευτέρα θα αρχίσει και απέξω, εκτός εάν πιάσουν πρώτα το γκαράζ. Τσιμινιέρα μάλλον λευκή με γραμμές πράσινη-λευκή-μαύρη και το πλωριό τόξο κόκκινο.
karavolatris Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Γνωριζει κανεις που θα κανει δρομολογια και αν μπορει να μας πει σε ποια εταιρεια ανηκουν τα συμβολα στη τσιμινιερα του??
poseidon Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Μια παρατήρηση: Στο ΝΩΕ EXPRESS αναφέρει "Το BIBLOS που αγόρασε η Marline..." και συνεχίζει με το περιστατικό του τραυματισμού του καβοδέτη. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό ή είναι τυπογραφικό λάθος???
uddox Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Καλά, δεν διαβάζει τους καραβολάτρες, ας ρώταγε? Αλλά και γενικώτερα δεν ενημερώνεται ο Νώε...
uddox Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 Δηλαδή μέχρι τώρα ποιός το είχε?? Και συνεχίζει με άσχετα πράγμαα, δημιουργώντας λανθασμένες εντυπώσεις. Επί του πιεστηρίου... Το νέο όνομα είναι CROWN, και η νέα σημαία Union of Comoros Islands. Η τσιμινιέρα έτοιμη, με τα νέα χρώματα...
proud_ionian Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 crown m λεγοταν οσο ταξιδευε. επανερχεται λοιπον στα παλια. τελικα ναυλωθηκε αλλου ή πουληθηκε σε τριτους; (εννοειται πως ολα αυτα τα πετρινα χρονια εμμεσως ή αμεσως ανηκε σε συμφεροντα του μαραγκοπουλου)
Apostolos Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 Αν θέλετε να δείτε το αδερφάκι του το οποίο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση πηγένετε στο http://apostolossphotos.fotopic.net/
George Posted November 16, 2005 Author Posted November 16, 2005 Σύμφωνα με μέγιστο ρουφιάνο του Νέου μόλου και της ευρίτερης περιοχής (την πατήσατε δεν είναι ο Nick ) το CROWN βυράρει άγκυρες αυτή τη στιγμή κι έχει πλοηγό. Προφανώς bye bye CROWN M - BYBLOS - CROWN!! Εκτός αν πηγαίνει δεξαμενή. Ίδωμεν!!
Neptune Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Για δεξαμενη αποκλειετε γιατι ο κανονισμος δεν αφηνει να βγει πλοιο απο τη ζωνη με τη δυση του ηλιου... Αρα μαλλον για καμια ραδα το λιγοτερο... Αλλιως BYE BYE
Nick the Greek Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Ραδα για πετρελευση και αυριο το πρωι αναχωρηση για Dubai, United Arab Emirates. Αναρωτιεμαι τι παιζει σε αυτην την ιστορια, μια και συμφωνα με ασφαλεις πληροφοριες υπαρχουν και Ελληνες στο πληρωμα. Ελληνικη εταιρεια που το ναυλωσε στο εξωτερικο(περιπτωση Σαπφω-Σαντορινη 3)? Κατι αλλο?
Apostolos Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Ελληνικη εταιρία με Έλληνες πλήρωμα για Dubai οπως είπε ο Νίκος. Κ Σύντομα ακόμη ένα παροπλισμένο 8α μας έρθει στο Νέο Μώλο για την ίδια κομπανία!
George Posted November 20, 2005 Author Posted November 20, 2005 Το πλοίο είναι ακόμα στη ράδα του Πειραιά. Δεσπόζει η φιγούρα του μέσα σε όλα τα υπόλοιπα.
Aris Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Πολύ γρήγορα δεν τελειώσαν οι εργασίες, λαμβάνοντας υπόψη οτι ήταν 8 χρόνια παροπλισμένο? Έπεσε χρήμα ή έγιναν πασαλείματα?
Apostolos Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Ακούστηκε ότι χαλασε κάτι μηχανικό είναι αλήθεια??? Μάλλον πολύ γρήγορα τελείωσαν, αλλα για ξενοδοχείο είπαν το θέλουν αρα δέν θα το πρόσεξαν πολύ...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Δε ξέρω άμα έχει χαλάσει!! Αλλά με δυο μήνες εντατικής εργασίας ίσως να ήταν και έτοιμο από μηχανικής άποψης!! Γιατί το πιο δύσκολο θα ήταν να ξεφράξουν τα δίκτυα της μηχανής (αέρα, νερού & ελαίου). Και όχι να επιθεωρήσουν τις κύριες μηχανές και τις ηλεκτρομηχανές!!
proud_ionian Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 αυτο ειναι ιεροσυλια. σε αυτη τη θεση μονο ενα βαπορι δενει. τι μας θυμισες george. εκεινη την εποχη ηταν απο τα πιο επιβλητικα στην πατρα. οχι το 96 που ειναι η φωτο, τοτε ειχαν αρχισει να ερχονται τα νεοτευκτα, αλλα τα προηγουμενα χρονια.
aiolosii Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 σε αυτη τη θεση μονο ενα βαπορι δενει. Φιλε Proud μην ξεχνας οτι η θεση αυτη ηταν η θεση του VENUS τα καλα χρονια της Ventouris Ferries αλλα και των Αθενς και Βεγκοσατουρνων κλπ κλπ. Μετα την εκαναν λιγο λιγο αυτα και ηρθε η δικια σου
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 1, 2008 Posted July 1, 2008 Το πλοίο πουλήθηκε τον Ιούνιο από την Marlines...σε Ινδούς δια τα περαιτέρω.
polmyt Posted July 1, 2008 Posted July 1, 2008 (edited) Αν δεν κανω λαθος εχει πουληθει απο το 2005 και ειχε παει Ντουμπαι ή καπου εκει. Edit.Βρηκα και μια φωτο απο το Νεο μωλο το Νοεμβριο του 2005 Edited July 1, 2008 by polmyt
George Posted July 1, 2008 Author Posted July 1, 2008 Είχε φορέσει τα ίδια σινιάλα που φόραγε και το POSEIDON μόνο που εκείνο είχε πουληθεί στην Attlintides Shipping. Αυτό το είχε κρατήσει η Marlines στην κατοχή της;
poseidon Posted July 1, 2008 Posted July 1, 2008 Μα είχε φύγει απο την Ελλάδα την εποχή που άλλαξε σινιάλα και χρώματα. Είχε αλλάξει και το όνομα απο BYBLOS σε CROWN. Πως είναι δυνατόν να το είχε κρατήσει η Marlines? Εκτός αν δεν κατάλαβα εγώ καλα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now