proud_ionian Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Καλα ρε παιδια , αυτο θα γινει ferry ?????? και σε δυο μηνες που λεει και ο Π100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Από ότι μαθαίνω τουλάχιστον μηχανολογικά το πλοίου είναι σε παρά πολύ καλή κατάσταση!! Δε ξέρω ποτέ κάνανε οι Άγγλοι της τελευταία επισκευή βέβαια, αλλά και στο ταξίδι από την Αγγλία για Ελλάδα, δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Το πλοίο σε νυχτερινή σημερινή επιθεώρηση βρίσκεται με ξηλωμένο το πέτσωμα της αριστερής πάντας μέχρι την αρχή του κομοδεσίου και με ανοιγμένη την πρύμη. Προφανώς τα δύο γκαράζάκια για ΙΧ ύψους 2,20 μέτρων το καθένα θα ενωθούν και θα γίνει ένα των 4,40μ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Πάντως εμένα μου φαίνεται πολύ ψηλά το επίπεδο του γκαράζ όπως είναι τώρα και θέλει μεγάλο καταπέλτη ο οποίος μάλιστα θα σχηματίζει μεγάλη γωνία στην είσοδο του γκαράζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Πάντως στην τελική του μορφή δεν περιμένω να δώ κάτι όμορφο. Αυτό το πλοίο με τόσο στρογγυλή πρύμνη και με τον καταπέλτη θα είναι σαν έκτρωμα. Αλλά δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει και κανέναν στην εταιρία. Το Σαμοθράκη αναδεικνύεται μπροστά του τελικά.."διαμάντι"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Στρατο ισως τετραγωνιστει και η πρυμη.. Αν καταλαβαινω καλα απο τα ξηλωματα και τα ανοιγματα που εχουν γινει για εκει παει.. Παντως οπως ειπε και ο Chiotis θα χρειαστει μεγαλο καταπελτη και για να μην κανει μεγαλη γωνια με το υπολοιπο γκαραζ και για να μην αναγκαζεται να δενει πολυ κοντα στην προβλητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Η κοπτοραπτική έχει φτάσει μέχρι την πρυμνιά τσιμινιέρα. Το είδα σήμερα νύχτα και το θέαμα ήταν ομολογουμένως τρομακτικό. Το πλοίο ήταν θεόσβηστο και μέσα από το κομένο κομμάτι φαινόταν μόνο ένα μικρό φωτάκι κιτρινισμένο σαν καντιλάκι. Από την άλλη πάλι το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ήταν πλήρως φωταγωγιμένο. Υ.Γ.: Κάποιος δίπλα μου είπε και την ατάκα: "Μου θυμίζει τα πρώτα πλάνα που δείχνει η ταινία του Τιτανικού όταν ξεκινάει από το βυθό"!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artevelde Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Και πως αλλιως να το χαρακτηρησει ρε George??? Ετσι οπως το ειδε(ειδα) το...καμαρι μου...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Εγώ πάντως έτσι όπως το είδα στίς φωτό τού (όχι και τόσο μικρού) proud,γιά να γίνη αυτό το πλοίο ferry πρέπει να κόψουν την καμπύλη τής πρύμνης τελείως,αλλοιώς δέν μπαίνει καταπέλτης που να χτυπιέται ο Μανού-Σάος σάν χταπόδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Ήδη έχουν κολλήσει 2 λαμαρίνες στα πλευρά του πλοίου. Και τώρα που ξαναβλέπω τις φωτογραφίες μου, διαπιστώνω ότι τα ελάσματα αυτά έχουν ήδη τα ενισχυτικά για προέκταση ένα ντέκ παραπάνω, άρα οι ενδιαιτήσεις θα προεκταθούν προς τα πρύμα, μετά την μικρή τσιμινιέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Μπορείς να βάλης καμμιά από αυτές τίς φωτογραφίες νά τίς δούμε κι'έμείς;Πώς τίς κολλήσανε τίς λαμαρίνες;Εφαπτόμενες στίς "καμπύλες" τής πρύμνης; Και ο καταπέλτης τελικά πώς θά εφαρμόζη στην κυρτή πρύμνη;Εδώ ένα καταπελτάκι γιά επιβάτες είχαν βάλει στο ΑΡΤΕΜΙΣ (το παλιό ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ τού Βεντούρη που είχε κι'αυτό κυρτή πρύμνη) και ήταν σάν έκτρωμα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Στα πλευρά του πλοίου κολλήθηκαν οι πρώτες λαμαρίνες, να και οι αποδείξεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Τελικά λέτε να βγει καλο? Λετε ο Μανούσης να το σκευτικε καλά μετα τα πρόσφατα γεγονότα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Στα πλευρά του πλοίου κολλήθηκαν οι πρώτες λαμαρίνες, να και οι αποδείξεις. Αυτό είναι βέβαια μιά αρχή,εμένα μέ τρώει όμως η περιέργεια να δώ πώς θά εφαρμόσουν τον καταπέλτη έτσι ώστε να κλείνη στεγανά το γκαράζ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Στο τελευταίο τευχος του περιοδικού MARINE NEWS , δημοσιευεται ένα γράμμα αποχαιρετιστήριο για το πλοίο που έφυγε και όλους τους στενοχώρησε. Το Lady of Man(II). Στο γράμμα αυτό με λόγια σχεδόν λατρευτικά εξυμνούσε την προσφορά του προς το λαό των Manx και τις αρετές του ως πλοίο. Ιδανικό για τις θάλασσες που υπηρέτησε με άψογη ναυπηγική γραμμή, πηγαινε εκεί όπου μεγαλύτερα και πιό μοντέρνα πλοία δεν μπορούσαν να πάνε. Με δυσκολία θα το λησμονήσουν και θα παρακολουθούν το μέλλον του με μεγάλο ενδιαφέρον (!!). Να δείτε που όταν (λέμε όταν) ξεκινήσει δρομολόγια, είναι ικανό το Manx nation (ετσι αναφερονται ) να οργανώσει και εκδρομές απο το Isle of Man προκειμένου να ζήσουν και πάλι μαζί του στιγμές δόξας (old glory days). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Να δείτε που όταν (λέμε όταν) ξεκινήσει δρομολόγια, είναι ικανό το Manx nation (ετσι αναφερονται ) να οργανώσει και εκδρομές απο το Isle of Man προκειμένου να ζήσουν και πάλι μαζί του στιγμές δόξας (old glory days).Να είσαι σίγουρος γι' αυτό! Απ' ότι έχω δεί, εκεί πάνω κλαίνε με μαύρο δάκρυ που έφυγε η Λαίδη.Ειδικά αυτή την εποχή που αντικαταστάθηκε από ένα ταχύπλοο, το οποίο τους έχει ρημάξει στις καθυστερήσεις και στις ματαιώσεις δρομολογίων λόγω καιρού. Και όπως λένε, σε καιρικές συνθήκες που η Λαίδη δεν έχανε δρομολόγιο. Πάντως είμαι σίγουρος, ότι σε όποια γραμμή και να μπεί η Παναγία Σουμελά, θα έχει ετησίως καμιά 50αριά Βρεττανούς επιβάτες που θα έρχονται για το ετήσιο προσκύνημα στην δική τους "Παναγία Σουμελά"! Εκτός...και αν απογοητευθούν από το αποτέλεσμα της μετασκευής και δεν θα θέλουν να το ξαναδούν στα μάτια τους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Na kai i touristiki anaptyksi... ti allo thelete??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Γνωρίζει κανένας, εάν το πλοίο έχει καμπίνες? Και πόσα κρεβάτια? Κοιτάζοντας τα στοιχεία του (σαν Λαίδη) δεν μπόρεσα να βρω εάν έχει καμπίνες. Και για να είμαι πιό ακριβής, έβγαλα το συμπέρασμα (απ' όσα είδα) ότι δεν έχει καμπίνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Σαν Λαίδη όντως δεν είχε καμπίνες επιβατών μόνο καμπίνες πληρώματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Μιάς και πέτυχα τον παντογνώστη , ας μας πεί και εάν προβλέπεται (εκτός από το γκαράζ) να φτιαχτούν και καμπίνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Δυστυχώς αυτό δεν το ξέρω αλλά σύντομα που θα τελειώσουν με τα του γκαράζ θα το μάθουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Για όποιον ισχυριστεί ότι δεν αντέχει τον καιρό: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Να τι χάνουμε με το να έχουμε απαγορευτικά.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Πάντως σήμερα που το είδα και απο κοντά φαίνετε να γίνετε μεγάλη τετραγωνοποίηση στην πρύμη. Αυτό σήγουρα θα έχει επιπτώσεις και στον καιρό αλλα και στην μανούβρα.Αλήθεια εχει pitch η γριά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now