proud_ionian Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 ποιο αγριος απο ποτε , λαμπει λιγες μερες μετα το ξεκινημα του.
Ariadne Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Μετά από πολύ καιρό ξανά ταξιδάκι με τον Κάλβο και ομολογώ, πως μου αρέσει όλο και περισσότερο Άψογο απέξω και μέσα, πεντακάθαρο από την τελευταία γωνία μέχρι και τις τουαλέτες και ένα πολύ ευγενικό πλήρωμα! Άνετο παρκάρισμα στο άνω γκαράζ χωρίς κολωνάκια και ωραία θέα από το πλώριο μπαλκόνι. Σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το Κεφαλονιά! Η κίνηση όμως παιδιά ... Έκατσα αρκετή ώρα στον Πόρο και στα πλοία της Κεφαλόνιαν μπαινόβγαιναν φορτηγά και λεωφορεία. Στον Κάλβο ... τίποτα ...
proud_ionian Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 ο αγριος καλβαρος θα μεινει εκτος δρομολογιων για μεγαλο διαστημα (τουλαχιστον τρεις μηνες) για να κανει διαφορες εργασιες εναρμονισης
Superspeed 1 Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 καπου στα τελη Δεκεμβρη θα ερθει Πειραια
proud_ionian Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 για να κανει διαφορες εργασιες εναρμονισης θα βαλει sponsons
proud_ionian Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 δεν νομιζω. αν ακουσα καλα ειχε περιθωριο να εναρμονισθει (εξαιρεση) ως τις 31.12.2014
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Το πλοιο ζητησε να κανει την εξτρα ακινησια περα απο τους δυο μηνες που δικαιουται απο τις 29/12/14 εως 11/02/15, οποτε πιθανολογω οτι μετα θα βαλει και τους δυο μηνες
proud_ionian Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 δεμενο στη ζακυνθο απο τις 29.12. μενει να δουμε αν θα γινουν οι εναρμονισεις που εχουμε ακουσει
AQUA JEWEL Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Επειδή δεν το κατέχω το αντικείμενο, έχω μια απορία: Για να τοποθετηθούν τα sponsons θα πρέπει υποχρεωτικά το πλοίο να είναι έξω σε κάποια δεξαμενή ή μπορεί να τοποθετηθούν και όταν το πλοίο βρίσκεται κανονικά στη θάλασσα;
Global_Creta Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Tα sponsons είναι σαν εξωτερικοί πλωτήρες. Δες παράδειγμα στη gallery. Ως επι το πλείστον είναι εξωτερικές λαμαρινοδουλειές που εκτείνονται και κάτω απ την ίσαλο. Λογικά πρέπει να βγει.
Hastaroth Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Και τί τα θέλει τα sponsons o Κάλβος;Εχει πρόβλημα ευστάθειας;
Neptune Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Δεν ειναι αναγκη να εχει προβλημα ευσταθειας για να βαλει. Η ευσταθεια ομως σε καποια ασχημη περιπτωση (damage stability) πρεπει να ειναι συγκεκριμενη και προφανως στην κατασταση που ειναι το πλοιο δεν καλυπτει τις προυποθεσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Απο τις 20/02 εως 08/03 το πλοιο θα ειναι στη μεγαλη δεξαμενη του Βασιλειαδη για να γινει η προσθηκη των sponsons
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Χθες το πλοίο ξεκίνησε από τη Ζάκυνθο και έφτασε σήμερα το πρωί στο Πειραιά. Το πρωί στην αρχή ήταν δεμένο στα λεμονάδικα (στη θέση του Blue Star Delos) και κατά τις 8:00 μεθόρμισε στην Ακτή Ηετίωνα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Και σημερα μεθορμισε στο μωλο της ΔΕΗ στο Κερατσινι
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Μελέτη και επίβλεψη μετασκευής του Ε/Γ-Ο/Γ "ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ θα γινει από το γραφειο του κ. Κηποροπουλου H εταιρεία μας υπέγραψε σύμβαση με την Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. προκειμένου να μετασκευάσει το πλοίο της Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ» Ν.Π. 10801 και να το προσαρμόσει στις απαιτήσεις της Κοινοτικής Οδηγίας 2003/25/ΕΚ (Συνθήκη της Στοκχόλμης). Η μετασκευή του πλοίου συνίσταται σε τρία μέρη. Το πρώτο αφορά την διαπλάτυνση του σκάφους στο πρυμναίο τμήμα του και μέχρι το μέγιστο πλάτος επάνω από το κύριο κατάστρωμα. Το δεύτερο στην προσθήκη πλευρικών πλωτήρων από την πρύμνη και περίπου κατά το ένα τρίτο του μήκους του. Και τέλος το τρίτο μέρος και σημαντικότερο αφορά την αύξηση του όγκου των υφάλων του με σημαντική παρέμβαση στη γάστρα του, επιδιώκοντας να μην επηρεαστεί η τελική ταχύτητα του πλοίου. Με την μετασκευή αυτή το πλοίο θα είναι σε θέση να εκτελεί πλόες Κατηγορίας Β (σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/18/ΕΚ), όπως κάνει μέχρι σήμερα, αλλά σε περιοχές με σημαντικό ύψος κύματος μέχρι 2,50 μέτρα. Ακόμα, στο πλοίο θα επέλθει και μια αύξηση του αριθμού των μεταφερόμενων επιβατών με ταυτόχρονη αύξηση του μήκους της διαδρομής του ταξιδιού H συγκεκριμένη μετασκευή είναι πολύ μεγάλης σημασίας για το τεχνικό μας γραφείο και ο λόγος είναι ότι το «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ» είναι το δεύτερο πλοίο της ίδιας εταιρείας (μετά το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ»), στο οποίο εκτελούμε μία μετασκευή ευρείας εκτάσεως και η οποία παίζει σημαντικό ρόλο τόσο κυρίως στην ασφαλή λειτουργία του πλοίου όσο και στην καλύτερη εκμετάλλευσή του Προσπάθειά μας είναι να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης της εταιρείας Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. και να συνεισφέρουμε στην σωστή πραγματοποίηση μιας σημαντικής επένδυσης στο χώρο, η οποία, εκτός των άλλων, μπορεί να βοηθήσει τόσο των ναυπηγό-επισκευαστική βιομηχανία όσο και την ίδια την ακτοπλοΐα.
proud_ionian Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 επειδης δεν το ηπιασα, τι παρεμβασεις θα γινουν σε πρυμη και γαστρα;
Neptune Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Σπονσονς σαν του αδερφου του Πηγασου μαλλον. Και επειδη δε μπορουν να φτιαξουν διπυθμενα εσωτερικα, θα τα προσθεσουν εξωτερικα Κατι παρομοιο εχει γινει και στο WAWEL
Neptune Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 (edited) απλα απορω αν συμφερει τοσο πολυ ολη αυτη η βαβουρα απο το να παρουν ενα καινουριο καραβακι και να το φτιαξουν στη θεση του καλβου Edited January 28, 2015 by Neptune
Captain_Nionios Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Μεχρι περυσι ειχαν στο Ζαντε το συμπαθεστατο, απο καθε αποψη, και πολυ πιο βαπορι, Οδυσσεας Ελυτης. Ας εριχναν κανενα φραγκο σε αυτο, χωρις να φτασουν στην εκταση των αλλαγων του Κοραη. Εννοειται να παρεμενε ως ειχε η γεφυρα και η πλωρη. Θα μου πεις βεβαια με την πωληση του πηραν ζεστο παραδακι. Δεν ξερουμε αν ο Καλβος θα μπορουσε να πουληθει και να πουληθει και καλα...
miko mission Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Στεγνωσαν απο λεφτα και χρησιμοποιηουσαν το Οδυσσεας ελυτης ως δοτη ανταλλακτικων για το κοραης....ειχαν παρει αρκετα πραγματα απο το μηχανοστασιο και ειναι θαυμα πως εφυγε
margaritis24 Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 (edited) μονο η πλωρη θα ειναι ομορφη ποια πανω του εχουν κοψει το ζωναρι στο γκαραζ απο την μεση κ πισω κ εχουν κανει ανοιγματα στο γκαραζ για να πατησουν πανω στα νομεις των πλευρων για να πιασουν τα νεα ελλασματα!2 μετρα ειναι στις μπαντες τις πρυμνης η διαπλατυνση Edited February 8, 2015 by margaritis24
speedrunner Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ποιος ο λόγος να το κάνουν αυτό στο πλοίο?? σε τι θα ωφελήσει????
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now