Jump to content
Shipfriends

Ανδρέας Κάλβος (ΙΜΟ 8500484)


Recommended Posts

Στο site του Κηπουρόπουλου αναφέρει ότι ολοκληρώθηκε η μετασκευή του πλοίου και τώρα περνάει απο ελέγχους, υπάρχουν και φωτογραφίες απο την σημερινή κατάσταση του πλοίου!!!!!

www.kipouropoulos.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 631
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενδιαφέρον, παρουσιάζονται αναλυτικά φωτογραφικά οι διαδικασίες της μετασκευής.

Υπάρχει κάποιο νεότετο αναφορικά με το πότε θα φύγει για Κυλλήνη;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το ζουμι ειναι στο τελος
 

  • Οι κύριες μηχανές ανοίχθηκαν μέχρι τις 540 στροφές (μέγιστο 590) και το πλοίο ανέπτυξε ταχύτητα 17,1 κόμβους.
  • Οι ελικτικές του ικανότητες έχουν βελτιωθεί κατά πολύ, δηλαδή το πλοίο στρίβει πολύ πιο εύκολα από την πριν την μετασκευή του περίοδο.
  • Η σταθερότητά του, κυρίως κατά την διάρκεια των ελιγμών, έχει βελτιωθεί εξαιρετικά σημαντικά. Δηλαδή, το πλοίο γυρίζει χωρίς να γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό, επειδή δεν παίρνει κλίση.
  • Γενικά, η εικόνα του κατά την πλεύση δημιουργεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης ότι το πλοίο μπορεί να αντεπεξέλθει σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
  • Από εκεί και πέρα, η μεταφορική ικανότητα του πλοίου σε φορτίο αυξήθηκε σημαντικά σε σχέση με αυτή της προ μετασκευής εποχή, όπως επίσης και ο αριθμός επιβατών, σε συνδυασμό με την δυνατότητα του πλοίου να εκτελεί πλόες σε περιοχές με σημαντικό ύψος κύματος μέχρι 2,50 μέτρα, δηλαδή σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Link to comment
Share on other sites

Εχουν αρχισει και κανουν ορεξη στις Δυτικες. Απλα το παρουσιαζουν λες και ερχεται το πορτοκαλι Queen Mary... Οπως παντα υπερβολες.

 

edit: 17,1 στο 95%, με αδειο βαπορι δεν το λες και γρηγορο..

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Τι αλλαγές έγιναν, ώστε αυξήθηκε σημαντικά η μεταφορική ικανότητα σε οχήματα και επιβάτες;

 

η προσθηκη του ducktail sponson και των διπυθμενων, βελτιωνει τη συμπεριφορα του πλοιου, το εναρμονιζει με τα ισχυοντα (eurosolas, στοκχολμη, δεικτη Α-max), και κατα συνεπεια μπορει να παιρνει περισσοτερο φορτιο,

το πρωτοκολο του πλοιου εκτος απο τους διαθεσιμους χωρους και τα σωστικα, εχει να κανει και με το δεικτη Α-max και τη συμπεριφορα του, αν ολο το βαρος (και οι επιβατες) ειναι στην μια πλευρα.

 

καπου εχουμε αναφερει λεπτομερειες, αλλα δεν μπορω να το βρω

Link to comment
Share on other sites

Στο λιμάνι το πλοίο δένει τώρα και στο ΣΑΣ

 

 

ΘΕΜΑ 52

Α) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
ΚΥΛΛΗΝΗ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΚΑΙ ΚΥΛΛΗΝΗ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΠΟ 01-06-2015 ΕΩΣ 31-10-2015
Β) ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ “ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” ΩΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗ
ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΜΗΛΟΣ - ΚΙΜΩΛΟΣ ΑΠΟ 01-06-
2015 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 6 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΤΟΥ Ν.2932/01
(ΦΕΚ 145 Α΄), ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εχουν αρχισει και κανουν ορεξη στις Δυτικες. Απλα το παρουσιαζουν λες και ερχεται το πορτοκαλι Queen Mary... Οπως παντα υπερβολες.

 

edit: 17,1 στο 95%, με αδειο βαπορι δεν το λες και γρηγορο..

 

 

91.5% για την ακριβεια. :)

 

 

Βλεπω οτι ο φιλος Θανος εκανε τη διαιρεση 540 σ.α.λ. / 590 σ.α.λ. και ευλογα εφτασε στο συμπερασμα οτι το βαπορι λειτουργουσε στο 91.5% των μεγιστων στροφων ανα λεπτο (σ.α.λ.) .

 

Ομως οταν εισαι στο 91.5% των σ.α.λ. θεωρω πως δεν ειναι απαραιτητο οτι χρησιμοποιεις και το 91.5% της συνολικης ισχυος των μηχανων.

 

Πρωτον γιατι το διαγραμμα ιπποδυναμης-σ.α.λ δεν μπορει να ειναι εντελως γραμμικο και δευτερον γιατι αν μια μηχανη ειναι σε συγκεκριμενες σ.α.λ. δεν ειναι απαραιτητο οτι αποδιδει τη μεγιστη ιπποδυναμη της σε αυτες τις σ.α.λ. .

 

Αλλωστε εχουμε δει σε πολλα βαπορια με pitch τις στροφες να ανεβαινουν κοντα ή και ακριβως στο μεγιστο απο χαμηλοτερες ταχυτητες και κατοπιν να αυξανεται μονο το βημα, επομενως το απαιτουμενο φορτιο, επομενως η απαιτουμενη ισχυς.

 

Ας το παρουμε αυτοκινητιστικα για να δουμε κατι παρομοιο και πιο κατανοητο. Εστω οτι παμε σταθερα με 3η και 4000 σ.α.λ. ταξιδευοντας με 80 χλμ/ωρα και εστω οτι κατοπιν αποφασιζουμε να παμε σταθερα με 5η και 4000 σ.α.λ. ταξιδευοντας με 130 χλμ/ωρα, παντα σε οριζοντιο επιπεδο, με ιδια φορτωση και ιδιο ανεμο.

Στην πρωτη περιπτωση θα παταμε πολυ λιγοτερο το γκαζι για να διατηρησουμε τα 80 χλμ/ωρα σε σχεση με τη δευτερη που θα παταμε αισθητα περισσοτερο το πενταλ ωστε να διατηρησουμε τα 130 χλμ/ωρα. Επομενως ναι μεν και τις δυο φορες εχουμε 4000 σ.α.λ. στον κινητηρα αλλα χρησιμοποιουμε διαφορετικο ποσοστο απο το μεγιστο της ισχυος του στις 4000 σ.α.λ. .

 

Αρα το οτι ο Καλβος πηγε στο δοκιμαστικο με 17.1 κομβους στο 91.5% των σ.α.λ. δε μας λεει απαραιτητα οτι χρησιμοποιουσε και το αναλογο (91.5 %) ποσοστο της μεγιστης ισχυος των μηχανων του, ειτε γενικα ειτε ακομα και στις συγκεκριμενες σ.α.λ. .

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Αυτο λέω και εγώ για αυτο και αναρωτήθηκα , αλλιώς ...22 μέρες νωρίτερα απο την έναρξη είναι αρκετές.Εδώ ο Αντρίκος όπως φαινόταν δεμένος στα 200άρια

 

ANDREAS KALVOS

Link to comment
Share on other sites

Ελα να βλεπω τετοια να γουσταρω. Ερχεται η αναπτυξη επιτελους στις Δυτικες. Εφυγε το Αγιος Γεωργιος και αφου βρεθηκαμε μεταξυ Σολωμου, Πηγασου, Μπλου Σταρ Ιθακη (ναι ναι το πουλημενο) Rigel Migel και τα ρεστα, επιτελους ερχεται ενας βαπορας ανταξιος της γραμμης. Ανυπομονω να το ταξιδεψω. 

 

ΥΓ. Cpt Nionios εχεις απολυτο δικιο, το εχω εκφρασει τελειως λαθος αυτο περι στροφων. Οντως σ αυτες τις στροφες οι μηχανες μπορει να ηταν στο 50% μπορει να ηταν και στο 110% μια και το φορτιο των μηχανων δεν ειναι αναλογο των στροφων. 

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο να ειναι το πλοιο πρώτα απο όλα, αλλα νομίζω οτι η γραμμή αυτό που ζητάει χρονια τωρα ειναι και λιγο ταχύτητα ώστε να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού που τα τελευταία χρονια θυμίζουν Ιόνιο - Ζολώτα ( Σιφνος Εξπρές). Νομίζω οτι το συγκεκριμένο δεν το δίνει αυτό στην αναβάθμιση που ζητούσαν οι νησιώτες, αλλα αναγνωρίσουν βέβαια την συνέπεια της εταιρείας με το Κοραη αυτά τα χρονια στης Δυτικες . Είδωμεν .......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Παίζει να ξεκινήσει αύριο ο Άγριος μεν αλλα κοιμώμενος right now Καλβαρος;

Επειδή είχε αναφερθεί για 8 στο τοπικ της γραμμής

Με βάση τα πλάνα που είναι ανοιχτά για το Κοραής μάλλον απο 08/06 εως 28/06 θα αντικατασταθεί απο το Κάλβος.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

O Κάλβος ξεκινάει από αύριο σύμφωνα με http://www.ellinikiaktoploia.net/xekinai-avrio-to-andreas-kalvos-stis-ditikes-kiklades/

 

Έτσι έγραψαν,αλλα εγω ουτε στο πινακα αναχωρησεων του ΟΛΠ το ειδα , ουτε στο openseas.Συν τοις αλλοις έχει αύριο στις 14.55 η Ζαντε..μηπως ειναι αυριο τελικα? (μεθαύριο του χθές δηλαδη :D )

 

15.55 δείχνει να φεύγει? η τσεκάρει τιποτα εργάτες στην άγκυρα...πάντως έχει τρελαθεί στα σφυρίγματα με το Ιονίς(?)

upd: Το γράψαμε μαζί με το Neptune σε διαφορετικά threads.

Καλά ταξίδια λοιπον!

Link to comment
Share on other sites

Πετώντας με διαστημική ταχύτητα  ο άγριος Κάλβαρος... Max 16,2 έχει πιάσει. Τελικά ήταν φορτωμένο ή όχι ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...