Lord Posted May 3 Posted May 3 (edited) Τωρα αλήθεια σοβαρολογείς; Edited May 10 by Nick the Greek Quote
ΚΡΗΤΗΚΟΣ Posted May 3 Posted May 3 Σέρνεται έξω από τα φανάρια του Ηρακλείου έπρεπε να ήταν Σητεία τώρα κρίμα το βαπόρι..
gpap2006 Posted May 3 Posted May 3 (edited) Τελευταιος δεξαμενισμος περσυ τελη Μαιου. Έκτοτε δεν εχει ξαποστάσει. Με τόσο λογκάδες διαδρομες πάνω κάτω θεωρώ οτι είναι ειδική περίπτωση και χρήζει ιδιαίτερης φροντίδας. Edited May 3 by gpap2006
pilot Posted May 3 Posted May 3 30 minutes ago, aggelos_lask said: Συντήρηση δεν έχει κάνει φέτος ; Στην προηγούμενη σελίδα το σχολιαζαμε ακριβώς: Δυστυχώς δεν έχει κάνει! Και είναι απαράδεκτο από μέρους της εταιρείας
aggelos_lask Posted May 3 Posted May 3 (edited) Πρέπει αναγκαστικά να κάνει γιατί το δρομολόγιο είναι απαιτητικό!Τώρα ένας Πρέβελης χρειάζεται Edited May 3 by polmyt quote
Villandry Posted May 3 Posted May 3 7 hours ago, Lord said: Τωρα αλήθεια σοβαρολογείς; Μάλλον εννοεί ο άνθρωπος πως καλό θα ήταν να είχε μείνει το Πρέβελη στη γραμμή όσο χρειαζόταν για να γίνει συντήρηση στο Χίος.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 3 Posted May 3 (edited) Με τα 18-19 λογικα πηγαινε με 2 μηχανες....Τωρα στα 22 παει με 3....Ισως καποια συντηρηση εν πλω θα γινεται... Edited May 3 by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
George...f Posted May 3 Posted May 3 Ανεξάρτητα από το αν η ταχύτητα αυτή είναι απόρροια κάποια βλάβης ή επισκευή εν πλω, το πλοίο και το αδερφό του χρήζουν πολύς φροντίδας από την εταιρία τους. Δουλεύουν ακατάπαυστα με μικρές ακινησίες, κάνουν πάνω κάτω το Αιγαίο, και η κατάσταση που έχουν επέλθει είναι άσχημη. Σίγουρα χρειάζονται και ένα γενικότερο φρεσκάρισμα εσωτερικά ώστε να έρθουν στα στάνταρ της Blue.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 3 Posted May 3 (edited) Το Μυκονος μηχανολογικα ειναι αρτιο μετα την τελευταια ακινησια...Στο εσωτερικο τους θελουν και τα 2 ανακαινιση εκ βαθρων... Edited May 10 by Nick the Greek Quote
George...f Posted May 13 Posted May 13 Η όποια βλάβη είχε το πλοίο φαίνεται να αποκαταστάθηκε. Τελικά θα δέσει καθόλου πριν την σεζόν ή δεν προβλέπεται;
ΚΡΗΤΗΚΟΣ Posted May 14 Posted May 14 Μάλλον δεν θα κάνει ακινησία και δεν θυμάμαι να έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν τουλάχιστον στα χρόνια της HSW αν θυμάται κάποιος ας μας πει.
gpap2006 Posted May 20 Posted May 20 Λογικά προγραμματίζουν γερή επισκευή το φθινόπωρο που θα διαρκέσει καιρό. Τελευταίος δεξαμενισμος (σε 25ημερη συνολικά ακινησία) ήταν τέλη Μαϊου 2024.
Agaios Posted May 20 Posted May 20 Το deck του πλοίου πάντως είναι πραγματικά σε κακή κατάσταση και φαίνεται άσχημα στο μάτι του επιβάτη. Και με τα δρομολόγια που έχει δεν γίνεται να υπάρξει συντήρηση από το πλήρωμα.
SuperRunner Posted May 22 Posted May 22 26 minutes ago, Ferry Himuka said: Το Χίος πάντως θα αποτελέσει τεράστια δυσφήμιση για την Blue Star φέτος το καλοκαίρι. Καμία δυσφήμιση. Την ευθύνη νομίζω φέρουν κατά κύριο λόγω οι Κασοκαρπαθιώτες και ο βουλευτής που έβαλαν σαν μέσον για να επιστρέψει το Χίος μετά τα δρομολόγια που εκτελούσε στη θέση του Μύκονος στις άγονες του ΒΑ Αιγαίου. Η μόνη ευθύνη που φέρει η εταιρεία είναι που τους άκουσε, αντί να τους παροτρύνει να κάνουν υπομονή ένα μήνα με το Πρέβελης μέχρι το Χίος να κάνει την απαραίτητη συντήρησή του. Δηλαδή τόσα χρόνια πως βολεύονταν με το Πρέβελης; Ήρωες πραγματικοί όλο το πλήρωμα του Χίος που το έχουν σε ένα άριστο επίπεδο μηχανολογικά και το πλοίο πηγαινοέρχεται απροβλημάτιστα. Αν όμως (χτυπήστε ξύλο) πάθει κάτι το βαπόρι στο μέσο της καλοκαιρινής σεζόν, μη τολμήσουν κάποιοι να διαμαρτυρηθούν. Εις γνώση τους γίνεται όλο αυτό. Αυτή τη στιγμή το Χίος θα είχε τελειώσει με την ακινησία του και θα ήταν μια χαρά.
Lord Posted May 22 Posted May 22 (edited) Ας φρόντιζε η Blue Star λοιπόν να είχε αντικαταστήσει το βαπόρι για όσο χρειαζόταν με ένα ανάλογο δυνατοτήτων πλοίο (πχ ΔΗΛΟΣ-ΠΑΤΜΟΣ) και όχι να «βολευτούν» οι κάτοικοι ντε και καλά με το γέρικο ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Edited May 22 by Lord
Ferry Himuka Posted May 22 Posted May 22 2 hours ago, SuperRunner said: Καμία δυσφήμιση. Την ευθύνη νομίζω φέρουν κατά κύριο λόγω οι Κασοκαρπαθιώτες και ο βουλευτής που έβαλαν σαν μέσον για να επιστρέψει το Χίος μετά τα δρομολόγια που εκτελούσε στη θέση του Μύκονος στις άγονες του ΒΑ Αιγαίου. Η μόνη ευθύνη που φέρει η εταιρεία είναι που τους άκουσε, αντί να τους παροτρύνει να κάνουν υπομονή ένα μήνα με το Πρέβελης μέχρι το Χίος να κάνει την απαραίτητη συντήρησή του. Δηλαδή τόσα χρόνια πως βολεύονταν με το Πρέβελης; Ήρωες πραγματικοί όλο το πλήρωμα του Χίος που το έχουν σε ένα άριστο επίπεδο μηχανολογικά και το πλοίο πηγαινοέρχεται απροβλημάτιστα. Αν όμως (χτυπήστε ξύλο) πάθει κάτι το βαπόρι στο μέσο της καλοκαιρινής σεζόν, μη τολμήσουν κάποιοι να διαμαρτυρηθούν. Εις γνώση τους γίνεται όλο αυτό. Αυτή τη στιγμή το Χίος θα είχε τελειώσει με την ακινησία του και θα ήταν μια χαρά. Συμφωνώ μαζί σου όμως ο απλός επιβάτης δεν ξέρει τι παίζεται από πίσω. Οπότε η δυσφήμιση που λέω σε περίπτωση βλάβης η της γενικότερης άθλιας κατάστασης του πλοίου ισχύει
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 22 Posted May 22 Σας εχει πει κανεις οτι εχει καποιο μηχανολογικο θεμα που χρηζει επιλυσης?
mvin Posted May 22 Posted May 22 (edited) Δεν νομίζω ότι τίθεται μηχανολογικό θέμα, αλλά η γενικότερη κατάσταση του πλοίου, που δε θυμίζει σε τίποτα το Χίος αλλά κάτι πολύ πιο παλιό και παρατημένο..... Edited May 22 by Nick the Greek Quote
rhodian Posted June 1 Posted June 1 Η πορεία του πλοίου μετά την αναχώρηση από την Κάρπαθο υποδηλώνει ότι το πλοίο πιθανώς συμμετέχει σε κάποιο search and rescue. Φαίνεται να ακολουθεί και το MSC ASLI.
ΚΡΗΤΗΚΟΣ Posted June 1 Posted June 1 Σύμφωνα με τοπική εφημερίδα επιχειρεί αυτή την ώρα να διασώσει μετανάστες έχει κατεβάσει λέμβους σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Αρακλειανός Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Ας δούμε το BS Chios σε μία φωτογραφία στον Πειραιά, τα Χριστούγεννα του 2023. (το ξέρω, πολύ επίκαιρο😅)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now