margaritis24 Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Κ μετα πρεπει να περιμενεις το νηογνωμονα να βαλει σφραγιδα να φυγεις κανα 2ωρο κ βαλε κ τη δυσφιμηση στα media,μια χαρα 1 βιτζι ειναι
cyclades_shipping Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 (edited) 1 hour ago, George...f said: Θα θυμίσει στο Γαυριο εποχές Νήσος Χίος που είχε κάνει guest εμφάνιση κάποτε. Έχει παει ποτε το Νήσος Χίος (νυν Blue Star Chios) στο Γαυριο ; Edited July 31, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
giorgos_249 Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Ναι! Υπαρχει και φωτογραφια του στο marinetraffic. Να τη:
pkos Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 (edited) Έκτακτο δρομολόγιο έκανε νομίζω το 2008 ήταν Άνδρο Χίο Μυτιλήνη για τους αιγαιοπελαγίτικους αγώνες τότε. Edited July 31, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
allk Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 (edited) Για κάποιους σχολικούς αγώνες αν τα λέω σωστά μετέφερε μαθητές από το Β.Αιγαιο στην Άνδρο Edited July 31, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2024 Posted September 9, 2024 Τραυματισμός ναυτικού εντός του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Chios στην Ρόδο Quote Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου από τον Ύπαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου ¨ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΧΙΟΣ¨ Ν.Π. 10883 για περιστατικό τραυματισμού (κάταγμα μετακάρπιου οστού) ενός ημεδαπού άνδρα μέλος του πληρώματος (ειδικότητας επίκουρος), εντός του πλοίου. Ο ναυτικός διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου για την παροχή ιατρικής περίθαλψης. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή της Ρόδου.
nomikos Posted December 3, 2024 Posted December 3, 2024 Ταξίδι με το Νήσος Χίος(έτσι το μάθαμε) και ομολογώ πως απογοητεύτικα.Απογοήτευση γιατί πέρα από τη ταχύτητα,τη θεαματική και εντυπωσιακή μείωση των χρόνων δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει στον επιβάτη.Αντιθέτως προσφέρει πολύ λιγότερα σε σχέση με τον βαπόραρο που αντικαταστήσει τον Πρέβελη. Πάμε να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πέρα από τις βασικές συντηρήσεις που του κάνει η Blue,στο ξενοδοχειακό δεν έχει βάλει ούτε βίδα.Εσωτερικά το πλοίο είναι ακριβώς μα ακριβώς όπως ήταν επί Hellenic.Αποτέλεσμα αυτού είναι η εμφάνιση φθορών κάτι που πιθανολογώ δεν είναι τωρινό φαινόμενο,αλλά είναι αρκετό καιρό.Σπασμένα αεροπορικά,μοκέτες που θέλουν άλλαγμα,καμμένες λάμπες είναι μερικά από αυτά.Εξωτερικά γίνονται βαψίματα όμως με μια ποιο προσεκτική ματιά βλέπεις σημάδια φθορών.Τα ανωτέρω δεν είναι σημαντικά όμως προξενούν μεγάλη εντύπωση για την άλλωτε ναυαρχίδα της Hellenic και το 3ο νεότερο πλοίο της ακτοπλοίας.Σίγουρα η Blue άλλα πλοία της,τα προσέχει περισσότερο. Πάμε τώρα σε αυτά που μου έκαναν τραγική εντύπωση. Στα αεροπορικά πλώρα που είναι διακεκριμένη καθόταν κόσμος με εισιτήριο οικονομικής.Το πλήρωμα σήκωνε το κόσμο και τον έδιωχνε.Καλά έκανε θα μου πείτε,όμως θα μπορούσε να κάνει τα στραβά μάτια τη στιγμή που όλο το βαπόρι είχε δεν είχε 100 επιβάτες. Το self service δεν άνοιξε το βράδυ,με αποτέλεσμα ο κόσμος να καταφεύγει στα μπαρ για να πάρει κάτι.Όμως τα μπαρ δεν είχαν μεγάλη ποικιλία και οι τιμές ήταν υψηλές. Στον Πρέβελη εσωτερικά δεν υπήρχαν φθορές,το self service άνοιγε πάντα με σταθερό ωράριο μεσημέρι βράδυ ακόμα και το πρωί με τεράστια ποικιλία ανεξάρτητα από τις αφιξοαναχωρήσεις στα λιμάνια.Ομοίως και τα μπαρ είχαν μεγάλη ποικιλία με πάρα πολύ καλές τιμές.Γενικά η εξυπηρέτηση προς τον επιβάτη ήταν πιο φιλική. Σίγουρα το Νήσος Χίος έχει αναβαθμίσει τη γραμμή με τη ταχύτητα του όμως πρέπει να βελτιωθούν κάποια πράγματα,για να φτάσει τα standard των υπολοίπων πλοίων της Blue Star.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 3, 2024 Posted December 3, 2024 Κατι κερδιζεις και κατι χανεις....Ετσι ειναι...
pkos Posted December 3, 2024 Posted December 3, 2024 22 minutes ago, nomikos said: Ταξίδι με το Νήσος Χίος(έτσι το μάθαμε) και ομολογώ πως απογοητεύτικα.Απογοήτευση γιατί πέρα από τη ταχύτητα,τη θεαματική και εντυπωσιακή μείωση των χρόνων δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει στον επιβάτη.Αντιθέτως προσφέρει πολύ λιγότερα σε σχέση με τον βαπόραρο που αντικαταστήσει τον Πρέβελη. Πάμε να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πέρα από τις βασικές συντηρήσεις που του κάνει η Blue,στο ξενοδοχειακό δεν έχει βάλει ούτε βίδα.Εσωτερικά το πλοίο είναι ακριβώς μα ακριβώς όπως ήταν επί Hellenic.Αποτέλεσμα αυτού είναι η εμφάνιση φθορών κάτι που πιθανολογώ δεν είναι τωρινό φαινόμενο,αλλά είναι αρκετό καιρό.Σπασμένα αεροπορικά,μοκέτες που θέλουν άλλαγμα,καμμένες λάμπες είναι μερικά από αυτά.Εξωτερικά γίνονται βαψίματα όμως με μια ποιο προσεκτική ματιά βλέπεις σημάδια φθορών.Τα ανωτέρω δεν είναι σημαντικά όμως προξενούν μεγάλη εντύπωση για την άλλωτε ναυαρχίδα της Hellenic και το 3ο νεότερο πλοίο της ακτοπλοίας.Σίγουρα η Blue άλλα πλοία της,τα προσέχει περισσότερο. Πάμε τώρα σε αυτά που μου έκαναν τραγική εντύπωση. Στα αεροπορικά πλώρα που είναι διακεκριμένη καθόταν κόσμος με εισιτήριο οικονομικής.Το πλήρωμα σήκωνε το κόσμο και τον έδιωχνε.Καλά έκανε θα μου πείτε,όμως θα μπορούσε να κάνει τα στραβά μάτια τη στιγμή που όλο το βαπόρι είχε δεν είχε 100 επιβάτες. Το self service δεν άνοιξε το βράδυ,με αποτέλεσμα ο κόσμος να καταφεύγει στα μπαρ για να πάρει κάτι.Όμως τα μπαρ δεν είχαν μεγάλη ποικιλία και οι τιμές ήταν υψηλές. Στον Πρέβελη εσωτερικά δεν υπήρχαν φθορές,το self service άνοιγε πάντα με σταθερό ωράριο μεσημέρι βράδυ ακόμα και το πρωί με τεράστια ποικιλία ανεξάρτητα από τις αφιξοαναχωρήσεις στα λιμάνια.Ομοίως και τα μπαρ είχαν μεγάλη ποικιλία με πάρα πολύ καλές τιμές.Γενικά η εξυπηρέτηση προς τον επιβάτη ήταν πιο φιλική. Σίγουρα το Νήσος Χίος έχει αναβαθμίσει τη γραμμή με τη ταχύτητα του όμως πρέπει να βελτιωθούν κάποια πράγματα,για να φτάσει τα standard των υπολοίπων πλοίων της Blue Star. Επειδή τα αδέλφακια τα ταξιδεύω από το 05 όντως όπου έχουν πάει αναβάθμισαν. Τώρα για εμένα να σου πω την αλήθεια τα έχω συνηθίσει σε σχέση με το Δήλος που ταξίδεψα όταν έκανε την άγονη μας κοκ. Νομίζω πιο μεγάλοι χώροι πιο άνετοι με υπογραφή Στρίντζης τότε. Εντύπωση μου κάνει γιατί κι εγώ με το Μύκονος που το ταξιδεύω πιο συχνά τα τελευταία χρόνια έχει στη διακεκριμένη άτομο και ιδιαίτερα στο κομμάτι Σάμος Βαθύ μέχρι Μυτιλήνη που πάλι έχει λίγο κόσμο έχει καμαρωτους που απαγορεύουν την είσοδο. Βέβαια σε όλο το Πειραιά Βόρεια Ελλάδα υπάρχουν. Κατά τα άλλα ελπίζω να απολαύσες το ταξίδι σου με ένα από τα διαμάντια της ακτοπλοΐας όπως κι εμείς απολαύσαμε τη περιγραφή σου. Εύγε!
manos75 Posted December 4, 2024 Posted December 4, 2024 η ανεκ ηταν μακραν η καλυτερη ακτοπλοικη εταιρεια που υπηρχε.δυστυχως με το μονοπωλιο της μπλου σταρ και την αυστηρη πολιτικη που ακολουθει αυτα ειναι τα φαινομενα.εχεις 100 ατομα χειμωνα επιβατες που κανουν μακρινο ταξιδη και τους διωχνεις απο την διακεκριμενη επειδη δεν βγαλανε καμπινα η δεν ειχαν χρηματα να βγαλουν και τι εγινε θα σου χαλασουν τις πολυθρονες.δεν ανοιγεις το εστιατοριο γιατι λες ελα μωρε τωρα για λιγους επιβατες θα ανοιξω.για να εξαργυρωσεις ποντους που εχεις μαζεψει σου βγαζουν την παναγια.καλο το χιος γρηγορο καινουριο αναβαθμιση για τα νησια αλλα τι να το κανεις οταν σε εχουν γραμμενο σαν επιβατη.πρεβελης και παλι πρεβελης,
lostromos Posted December 4, 2024 Posted December 4, 2024 Ας μην γκρινιάζουμε για πράγματα που λειτουργούνε σωστά. Το ότι διώχνουν αυτούς που δεν έχουν το αντίστοιχο εισιτήριο είναι σωστό. Πόσα καράβια είναι που έλεγχος γίνεται στις διακεκριμένες θέσεις μέχρι να ξεκινήσει το πλοίο και μετά όποιος θέλει μπαίνει. Μου έχει τύχει κάποιες φορές να πάρω 4κλινη καμπίνα και να υπάρχει ελεύθερο κρεβάτι μέσα και ο έξυπνος συνταξιδιώτης μου να φέρει και άλλο άτομο με το σκεπτικό: Σιγά μωρέ δεν ήρθε κανείς άλλος ας κοιμηθεί το παιδί.
Lord Posted December 5, 2024 Posted December 5, 2024 Πριν λίγες μερες που ταξίδεψα με το πλοίο, το self service λειτουργούσε κανονικά και ήταν γεμάτος ο χώρος μάλιστα.Αν θυμάμαι καλά άνοιξε στις 19:00 και το φαγητό ήταν πολύ καλό και σε ποιότητα και σε ποσότητα.Αυτα όσο αφορά το self service. Το εσωτερικό του όντως θέλει μια ανανέωση γιατί δείχνει τα χρονάκια του και να αλλάξει η διαρρύθμιση που είναι τιγκα στα αεροπορικά ειδικά μπροστά. Γενικα είναι γρήγορο (και αν θέλουν και γρηγορότερο) καθαρό και το πλήρωμα ευγενικό (για Blue Star).
rhodian Posted December 9, 2024 Posted December 9, 2024 Το πλοίο φαίνεται να έχει βρει μια σταθερή γραμμή για όλο το χρόνο, για την εξυπηρέτηση της οποίας διανύει αρκετά μεγάλες αποστάσεις στο Αιγαίο. Από τη στιγμή που από ό,τι φαίνεται στα SF III και (οσονούπω) IV πρόκειται να εγκατασταθούν scrubbers, μήπως θα έπρεπε να πάρει και αυτό σειρά; Με δεδομένο ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται στην ίδια γραμμή, το κόστος της εγκατάστασης δεν θα αργήσει να αποσβεστεί.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted December 9, 2024 Posted December 9, 2024 Για βάλε όμως πόσο χρονικό διάστημα πρέπει να λείπει από τη γραμμή.
proud_ionian Posted December 10, 2024 Posted December 10, 2024 Δεν θα μείνει χωρίς αντικατάσταση, αν συντρέξει λόγος απουσίας.
SuperRunner Posted December 10, 2024 Posted December 10, 2024 Θα κάνει την ακινησία του Μύκονος αρχές του 2025;
pkos Posted December 10, 2024 Posted December 10, 2024 (edited) Έτσι ακούγεται και στα νησιά μας τώρα ποιο θα κάνει Κασοκαρπαθια μου φαίνεται ένα ερώτημα. Μηοως υπολογίζουν ότι το ακουα θα γυρίσει ή να παίξει καμία ναύλωση η το Πάτμος να φανταστώ κασοκαρπαθια και τα Β κατηγορίας τις άλλες; Όντως είναι ένα ερώτημα. Πάντως η άγονη η δικια μας τις θέλει τις καμπίνες της εδώ το Μύκονος εξαντλήθηκαν τις πρώτες ώρες που άνοιξαν τα εισιτήρια Edited December 10, 2024 by proud_ionian quote
SuperRunner Posted December 10, 2024 Posted December 10, 2024 Είναι περίοδος εορτών, λογικά μετά τις γιορτές θα γίνει η ακινησία του.
Samianshiplover Posted December 11, 2024 Posted December 11, 2024 Έχει ακουστεί για μετά τις 1/1/2025 ότι θα αναλάβει την Ικαροσαμια
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2024 Posted December 19, 2024 Το Blue Star Chios χθες ήταν δεμένο στην Ακτή Τζελέπη αντί για το ντοκ 3, μιας και έγινε γυμνάσιο με καθαίρεση των λέμβων από την αριστερή πλευρά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now