Jump to content
Shipfriends

Nossa Senhora da Graca (IMO 7825980)


Recommended Posts

Μήπως το ILHA AZUL (πρώην ΑΘΗΝΑ) φέτος δε θα δουλέψει εκεί?? Κάποιος Αζοριανος να μας διαφωτίσει??

Με αφορμή αυτή την απορία του Π100, κοίταξα λίγο το ζήτημα και είδα ότι το πλοίο δεν το είχε πλέον η Transmacor στον στόλο της. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο κάτι φιλαράκια στα γνωστά καταγώγια της Λισσαβώνας:rolleyes: και μου είπαν...ότι το πλοίο πουλήθηκε σε Έλληνα πλοιοκτήτη με παράδοση μέχρι τις 20 Ιουνίου.

Και για τους άπιστους Θωμάδες εδώ;)

Link to comment
Share on other sites

Οπότε αναμένεται να επιστρέψη στά..πάτρια ύδατα.Νά ελπίζουμε οτι θά προστεθή στά λοιπά πλοία τού Σαρωνικού (τώρα που το Αρτεμις μάς την έκανε πρός Κυκλάδες μεριά);

Link to comment
Share on other sites

Το Σαββατοκύριακο έμαθα ότι πουλήθηκε σε Έλληνες, αλλά επειδή κάθε χρόνο λέγεται ότι πουλιέται σε Έλληνες, είπα να ρωτήσουμε κανένα φίλο σου από τις Αζόρες. Οι πηγές μου λένε ότι δε προορίζεται για το Σαρωνικό αλλά για τη γραμμή Άγιο Κωνσταντίνο Σποράδες

Υ.Γ: Νηρέα, χρέωσε με για τα τηλέφωνα στις Αζόρες.;)

Link to comment
Share on other sites

Το ILHA AZUL είναι δεμένο στο λιμάνι του Aveiro (ένα μικρό λιμάνι ανάμεσα στη Λισαβόνα και Πόρτο). Το πλοίο φέτος δεν κατάφερε να πάρει κάποια επιδότηση για την άγονη γραμμή (νικητής βγήκε η Atlantico line με το Εξπρές Σαντορίνη), για αυτό βγήκε προς πώληση με αποτέλεσμα να αγοραστεί από την Ελληνική εταιρεία. Ήδη τα πρώτα μελή του πληρώματος έχουν φτάσει στο πλοίο, ενώ οι άνθρωποι της εταιρείας που το αγόρασαν, χθες πέρασαν και μια βόλτα από το Φοίβος.

Link to comment
Share on other sites

ενώ οι άνθρωποι της εταιρείας που το αγόρασαν
Καλά, το όνομα της εταιρείας κρατικό μυστικό είναι και δεν το λέμε? Εντάξει, όλοι υποψιαζόμαστε την HSW, αλλά δεν το γνωρίζουμε σίγουρα.
Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές ότι μας δουλεύεις. Θα περιμένουμε λοιπόν να τα μάθουμε από τα φιλαράκια μου τους Πορτογάλους...

ΥΓ Αχ ρε Λευτέρη σε μπελάδες μας έβαλες με αυτά τα κουίζ...σχολή δημιούργησες...:D

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία που έχω ακούσει ότι το αγόρασε είναι μικρή περιφερειακή, που πρόσφατα απέκτησε και άλλο ένα πλοίο.

Αν τελικά όμως ο φίλος μας Π100 δεν μας δουλεύει...

Είναι προφανές ότι μας δουλεύεις...

και αρχίσουμε τις μαντεψιές, εταιρεία "μικρή περιφερειακή" η οποία "πρόσφατα απέκτησε και άλλο ένα πλοίο" θα μπορούσε να είναι η Χαλκηδών....

Πλέον το Arberia έχει φορέσει τα νέα χρώματα (μπλε) της Χαλκηδών;)
Link to comment
Share on other sites

Η οποία Thassos Ferries είναι στην ουσία η Ναυτιλιακή Εταιρεία Καβάλας - ΝΕΚ, η οποία αγόρασε και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ πριν λίγο καιρό. ΑΝ όντως αγοράστηκε απο την ΝΕΚ τότε ισχύουν τα λεγόμενα σου Π100 οτι θα μπει στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος - Σποράδες ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η δουλειά με τους Έλληνες φαίνεται ότι κόλλησε ή χάλασε τελείως...εάν υποθέσουμε ότι επρόκειτο για πραγματικό ενδιαφέρον.

Το πλοίο παραμένει προς πώληση στο Aveiro.

Link to comment
Share on other sites

Crack σε ένα από τα τάνκια του VIKING και η καθυστέρηση που αυτό συνεπάγεται, φέρνει πιο κοντά το ILHA AZUL σε επανδραστηριοποίηση. Για την ακριβεία συζητείται ακόμα και μη χρησιμοποίηση του VIKING και η ναύλωση εκ νέου του ILHA AZUL. Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον χάλασε τελικά η δουλειά. Γιατί οι Έλληνες ήθελαν το πλοίο εδώ και τώρα. Αλλά μετά από τα παραπάνω που ενημέρωσε ο George, οι ιδιοκτήτες του ήθελαν να γίνει η παράδοση από το Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Πραγματικα κριμα γιατι το βαπορακι ηταν υπεροχο εσωτερικα και φανταζομαι οτι δεν θα εχει χαλασει και παρα πολυ.Αν λεμε οτι ο ΦΟΙΒΟΣ ειναι κουκλι, αυτο ειναι ενα σκαλι παραπανω.

Πειραζει που το προτιμω στα κοκκινα?:P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

συμφωνα με το shippax και το FoSE το Ilha Azul πουληθηκε στην πατριαδα της Τσεζαρια Εβορα και του Ντανιελ Μπατιστα.

στο πρασινο ακρωτηρι λοιπον, στ'αχναρια του παπαδιαμαντη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 10 months later...

Nossa Senhora da Graca (IMO 7825980)

(1980, ex- Ilha Azul, Αθηνά, Bahia De Ceuta)

Το πλοίο πράγματι έχει μετονομαστεί σε Nossa Senhora da Graca από την 1η Ιουλίου του 2011. Φέρει πλέον σημαία Cape Verde και ανήκει στην εταιρεία Diallo & Macedo Companhia. Aπό ότι βλέπω στο ιστορικό διαδρομών του στο AIS, κάνει δρομολόγια από το Freetown της Σιέρα Λεόνε στο -γνωστό μας από τον εθνικό μας ποιητή- Conakry της Γουινέα.

Εδώ σε φωτό με το νέο του όνομα και τα νέα του σινιάλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ο Λεφάκης είχε και άλλες φορές δεύτερο πλοίο (ΑΘΗΝΑ,ΦΑΙΔΡΑ)

να ξαναθυμησουμε οτι ποτε δεν ανηκε στο Λεφακη. ως αθηνα ανηκε στον κωστα αγαπητο και επροκειτο αν ταξιδεψει σε κοινοπραξια με το φοιβο του λεφακη
Link to comment
Share on other sites

Ορθώς θυμάσαι-είχε μάλιστα και το σινιάλο τού Αγαπητού στά φουγάρα του.

Πάντως κάποια δρομολόγια είχε κάνει στην Αίγινα,το θυμάμαι να επιστρέφη από ένα βραδυνό και μάλιστα με πλοίαρχο τον καπτά Σωτήρη (εκείνη την εποχή πρέπει να έκανε ακινησία το ΦΟΙΒΟΣ,γιατί δέν το έβλεπα να "κυκλοφορή" στο λιμάνι).

Κρίμα πάντως που δέν έμεινε πολύ στα νερά μας.Δέν "πρόκανα" (που έλεγε και ο Φλωράκης) να μπώ σ'αυτό γιά να κάνω και την σύγκριση με τον ΦΟΙΒΟ,αλλά είχα ακούσεί από άλλους ότι ήταν ακόμα πιό χλιδάτο βαπόρι...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Άραγε τι να γίνεται αυτό το σκάφος;

Οι τελευταίες ειδήσεις από το 2012 ανέφεραν για παρέμβαση της ITF για το πλήρωμα, που είχε αφεθεί χωρίς νερά, εφόδια, πετρέλαια και φυσικά μισθούς.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...