Jump to content
Shipfriends

Nossa Senhora da Graca (IMO 7825980)


Recommended Posts

Το Αθηνά τελικά θα έρχεται στο Πειραιά και αυτό μια φορά την εβδομάδα!! Κάθε Τετάρτη στις 22:00 και θα φεύγει τη Πέμπτη στις 22:00!!! Τις άλλες μέρες ξεκινάει από Γύθειο για Κύθηρα.

Link to comment
Share on other sites

Δέν είναι λιγάκι παράξενο να πουλάη ο Λεφάκης ένα πλοίο που μόλις πρίν ενάμισι χρόνο το έφερε σέ κακό χάλι και ξόδεψε τόσα λεφτά να το ξανακάνη τής προκοπής (και μάλιστα μέ τέτοια χλιδή μέσα);

Link to comment
Share on other sites

Μά κι'έτσι να είναι,πάλι είναι περίεργο να φέρνη κάποιος έναν όγκο σκουριάς,να ξοδεύη του κόσμου το χρήμα γιά να τον κάνη (σχεδόν) πλωτό ανάκτορο και αφού το δουλέψη (κάτι λιγώτερο από) μιά περίοδο (καλύτερη λέξη αυτή από το "σαιζόν" που παραπέμπει σέ οίκους μόδας χεχε) νά το πουλάη,και μάλιστα εκτός Ελλάδας.....

Εύχομαι να μήν είναι αλήθεια οι πληροφορίες που παρέθεσε ο Ορέστης,ώστε να μείνη το βαπόρι εδώ (και να μπορέσω και εγώ να κάνω κανένα ταξιδάκι μ'αυτό,μιά που πέρυσι δέν το πρόλαβα...)

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα βαπόρια στην ακτοπλοία και στην ποντοπόρο ανεξαρτήτως εταιρίας ,ηλικίας,χλιδής,ταχύτητας...πωλούνται ανά πάσα στιγμή αρκεί να καταβληθεί χρηματικό πόσο που θα ικανοποίησει απόλυτα τον πωλητή.

Αυτό είναι το σκεπτικό όλων των εταιριών και δεν είναι παράλογο.

Αν για παράδειγμα ο Αγαπητός ξόδεψε 10 δρχ για το ΑΘΗΝΑ κι έρθει ο άλλος και του δώσει 17 δρχ θα το δώσει όπως θα έκανε και το πλήθος των εφοπλιστών.

Κρίμα πάντως άν πουλήθηκε διότι το βαπόρι είχε γίνει όντως στολίδι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαθέτω μαντικές ικανότητες για να γνωρίζω τους λόγους που οδήγησαν τον Αγαπητό στην πώληση, απλά μπορώ να παραθέσω κάποια γεγονότα:

· Από όλη την διαδικασία (αγορά πλοίου, επισκευή, πώληση) δεν βγήκε χαμένος, αντιθέτως του προέκυψε ένα πολύ ικανοποιητικό κέρδος.

· Από την αρχή δεν φαίνεται πως είχε σκοπό να αφήσει το πλοίο στο Σαρωνικό, γι αυτό άλλωστε είχε προσθέσει στο πλοίο και μικρό αριθμό καμπίνων.

· Η γραμμή του Σαρωνικού δεν είναι τόσο κερδοφόρα, όσο πολλοί από εδώ μέσα πιστεύετε, ώστε να μπορεί να συντηρεί τόσα πλοία. Δυστυχώς για την εξυπηρέτηση των νησιών μας, βγήκε αληθινή η πρόβλεψη που είχα κάνει πριν από 1,5 μήνα στο θέμα “Δρομολόγια Σαρωνικού”

Με τέτοιους ναύλους δεν συμφέρει κάποιον να δρομολογήσει πλοία στη γραμμή. Ήδη έφυγαν τα ιπτάμενα του Βασιλόπουλου και ο Κεραυνός, η ακινησία του Αγ. Νεκτάριος θα είναι φέτος μεγαλύτερη από άλλες χρονιές, ενώ από τα δύο νέα πλοία (Φοίβος και Αθηνά) βλέπω να μένει μόνο το ένα.Μακροπρόθεσμα δηλαδή, φαίνεται πως το αποτέλεσμα ενός τέτοιου πολέμου τιμών μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για τη σύνδεση των νησιών μας.

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιωνετε η πώληση στις Αζορες για περίπου 5 εκ ευρώ. Πολύ καλή τιμη για ένα πλοίο της ηλικίας του παρόλη την επισκευή - μετασκευή... Τι θα κάνει τα χρηματα αυτά? Στο τόπικ του Αγαπητού

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν είναι και όλα ρόδινα με την Αθηνά και ήδη αναπολούν την Μυρτιδιώτισσα!

Εφθασε νύχτα η “Αθηνά”

Το πλοίο “Αθηνά”, το οποίο εκτελεί τα δρομολόγια της ΑΝΕΝ αντί της “Μυρτιδιώτισσας” που πραγματοποιεί επισκευές - συντήρηση στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησης, κατέπλευσε στη 1.30 μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης (7/3) στο λιμάνι της Καλαμάτας, ερχόμενο από Κύθηρα. Και 25 λεπτά αργότερα αναχώρησε για το Καστέλι. Οι επιβάτες και τα αυτοκίνητα που μετέφερε ήταν ελάχιστα, όπως αναμενόταν.

H “Αθηνά” έδεσε στο λιμάνι και απέπλευσε πολύ εύκολα, σε χρόνο ρεκόρ. Τα σύγχρονα μέσα πλοήγησης συνέβαλαν σ’ αυτό. Ωστόσο, έχει και μειονεκτήματα - και αυτά μας επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΝΕΝ Κυριάκος Σαραβελάκης, που μαζί με τον αντιπρόεδρο Σωτήρη Παναγιωτόπουλο και το μέλος του Δ.Σ. Γιώργο Λαγανάκο, υποδέχθηκαν το πλοίο και ανέβηκαν σ’ αυτό για μια γνωριμία.

«Με βάση το ναυλοσύμφωνο η “Αθηνά” θα πραγματοποιεί τα δρομολόγια της ΑΝΕΝ μέχρι τις 23 Μαρτίου καταρχήν», είπε ο κ. Σαραβελάκης και σημείωσε: «Μπορεί να το έχουμε για περισσότερο χρόνο. Γίνεται προσπάθεια για συνεκμετάλλευση (!?!). Στην Καλαμάτα θα πιάνει κάθε Τρίτη. Ενδέχεται με τον ερχομό και πάλι της “Μυρτιδιώτισσας” το δρομολόγιο να πάει ξανά το Σάββατο.

H “Αθηνά” έχει εκτελέσει λιγότερα δρομολόγια από τα προγραμματισμένα, γιατί δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις καιρικές συνθήκες. Είναι μικρότερης επάρκειας για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στα Κύθηρα. Και ο καπετάνιος και η πλοιοκτήτρια εταιρεία εκφράζουν επιφυλάξεις για την εκτέλεση δρομολογίων. Το δρομολόγιο της Καλαμάτας καθυστέρησε 8 ώρες, καθώς είχε πάει με καθυστέρηση στα Κύθηρα.

Υπάρχει αντίδραση στα Κύθηρα, θέλουν τη “Μυρτιδιώτισσα”. H “Αθηνά” έχει υποδεέστερα τεχνικά χαρακτηριστικά και πολύ λίγες καμπίνες».

Γ.Σ.

Από την εφημερίδα Ελευθερία της Καλαμάτας (9/3/2006)

Περισσότερο χρόνο? Συνεκμετάλλευση? Καλά, πότε παραδίδεται το πλοίο στους νέους ιδιοκτήτες?

Link to comment
Share on other sites

Μας λένε για λιγότερες καμπίνες?

Το Αθηνά έχει 32 κρεβάτια, μήπως είναι περισσότεροι οι επιβάτες ανά δρομολόγιο??? Και μιλάω για το δρομολόγιο από το Πειραιά.

H “Αθηνά” έχει εκτελέσει λιγότερα δρομολόγια από τα προγραμματισμένα, γιατί δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις καιρικές συνθήκες
.

Τι φταίει το πλοίο εάν έχει απαγόρευση απόπλου λόγω καιρού, και δεν εκτελεί τα δρομολόγια!!

Είναι μικρότερης επάρκειας για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στα Κύθηρα.

Αφού είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από το Μυρτιδιοτισσα!!! Τώρα δε ξέρω εάν ανήκουν στην ίδια κατηγόρια πλοίων (τύπος πλόων Α, Β, Γ)

Στην Καλαμάτα θα πιάνει κάθε Τρίτη. Ενδέχεται με τον ερχομό και πάλι της “Μυρτιδιώτισσας” το δρομολόγιο να πάει ξανά το Σάββατο.

Τα δρομολόγια αποφασίζονται από την εταιρεία που το δρομολογεί (ναυλωμένο από την ΑΝΕΝ) και εγκρίνονται από το ΥΕΝ!!

Link to comment
Share on other sites

Παναγια ολα καλα αυτα που λες αλλα εχω μια ενσταση...

Ε οχι και μεγαλυτερο το ΑΘΗΝΑ απο το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ!

Σορρυ κιολας αλλα το ΑΘΗΝΑ ειναι περιπου στο μεγεθος του ΑΔΩΝΙ και το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ καπου στο μεγεθος των ΑΠΟΛΛΩνων...αν θελουμε να κανουμε και μια συγκριση στο περιπου...

Ειναι σαν να μου λες οτι τα Blue Star Παροναξια ειναι μεγαλυτερα απο το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ! Ειναι? Δεν ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Το Mυρτιδιωτισσα καμία σχέση με τους Απολλωνες φιλε Spyro,ειναι μολις 101 μέτρα ενώ ακόμα και το Αδωνης ειναι 115 περιπου.Τώρα απο πλευρας χωρητικοτητας το Μυρτιδιωτισσα παίρνει περισσοτερα ΙΧ επειδη εχει και το πάνω γκαραζ αλλα λιγότερους επιβάτες,ΕΧPRESS ADONIS 1700 επιβάτες με 110 κρεββατια και το Μυρτιδιωτισσα 750 περιπου με 197 κρεββατια.

Oσο αφορα τα δυό πλοια μεταξυ τους

ΑΘΗΝΑ-99,5 ΜΗΚΟΣ -17 ΠΛΑΤΟΣ - 3717 GRT

MΙΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ-101 ΜΗΚΟΣ-18 ΠΛΑΤΟΣ -3484 GRT

Oποτε καταλαβαινεις περιπου τι παιζει.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη που επιμενω αλλα επειδη τυγχανει να το ξερω το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ,ως ΑΝΕΜΟΣ βεβαια αλλα για το ιδιο βαπορι μιλαμε..

Δεν ειναι μεγαλυτερη η ΑΘΗΝΑ σε καμια περιπτωση...

Και δεν περιμενω να δω νουμερα για κατι που δια γυμνου οφθαλμου φαινεται..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νηρέα, αν και δεν μπήκα ακόμη στο Αθηνά οι εντυπώσεις των συμπατριωτών μου δεν μου αφήνουν περιθώρια να φανταστώ ότι αναπολούν τη ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ. Δεν ξέρω τι λέει ο φίλος μου ο Σαραβελάκης, όμως φοβάμαι ότι μετά από ένα τέτοιο πλοίο, θα είναι πολύ δύσκολο να πει στο κόσμο να περιοριστεί μόνο στη ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ την ερχόμενη σεζόν. Όσο για το σχόλιο της PANAGIAS EKATOTAPYLIANIS για τα 32 κρεβάτια. Μπορεί τα Κύθηρα να είναι άγονη γραμμή, όμως σε διαβεβαιώ ότι είναι ελάχιστες οι φορές στο δρομολόγιο του Πειραιά που μπορεί να ταξίδεψαν κάτω από 32 επιβάτες τη χειμερινή περίοδο.

Τελικά όμως το ΑΘΗΝΑ πουλήθηκε στις Αζορές ή όχι; Γιατί στα Κύθηρα διαδίδεται ότι η ΑΝΕΝ, θα το κρατήσει με διάφορους τρόπους και τη θερινή περίοδο και πιστέψτε με ότι θα δουλέψει αν μείνει.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί τα Κύθηρα να είναι άγονη γραμμή, όμως σε διαβεβαιώ ότι είναι ελάχιστες οι φορές στο δρομολόγιο του Πειραιά που μπορεί να ταξίδεψαν κάτω από 32 επιβάτες τη χειμερινή περίοδο.

Επιβεβαιωνω τον Αλέξανδρο , δυο φορες εχω παει με την Μυρτιδιοτισσα στα Κυθηρα το 2003 Ιανουαριο και Μαρτιο και το πλοιο ειχε 200 - 300 ατομα 100 %

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ πάνω κάτω έχει το ίδιο μήκος με το ΑΘΗΝΑ.4-5μ μεγαλύτερο είναι το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ αλλά δεν παίζουν μεγαλο ρόλο.

Η διαφορά εγκειται στους κοινόχρηστους χώρους όπου το μεν ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ διαθέτει πολλά κρεβάτια λόγω της περασμένης του θητείας στην Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο ενώ το ΑΘΗΝΑ έχει περισσότερα και πιο πολυτελή σαλόνια.

Για τις θάλασσες δεν παίζουν ρόλο τα 4-5 μ διαφοράς.Το ΜΥΡΤΙΔΙΟΤΙΣΣΑ είναι ένα πλοίο χωρίς σταμπιλάιζερς με πολλές υπερκατασκευές και μάγουλα στην πλώρη οπότε στην θάλασσα δεν είναι κι ότι καλύτερο.

Το ΑΘΗΝΑ από την άλλη δεν έχει κι αυτό σταμπιλάιζερς είναι μικρότερου τονάζ από το ΜΥΡΤΙΔΙΟΤΙΣΣΑ αλλά δεν έχει υπερκατασκευές και περιτά βάρη.

Άρα στην θάλασσα δεν θα υπάρχουν και μεγάλες διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όμως το ΑΘΗΝΑ πουλήθηκε στις Αζορές ή όχι; Γιατί στα Κύθηρα διαδίδεται ότι η ΑΝΕΝ, θα το κρατήσει με διάφορους τρόπους και τη θερινή περίοδο και πιστέψτε με ότι θα δουλέψει αν μείνει.

Είναι επιβεβαιωμένο και από μένα ότι πουλήθηκε!! Η τιμή που άκουσα είναι ελαφρά μεγαλύτερη από ότι είπε ο Απόστολος!! Στα 2 δις δραχμές, ήτοι σε Ευρώ γύρω στα 5,8 εκ. €

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελευταίες μέρες πρέπει να περνά το Αθηνά στην Ελλάδα. Πλήρωμα απο πλοία της εταιρίας ζητήθηκε να πάει να βοηθήσει ώστε να μεταφερθούν πράγματα που θα παραμείνουν με την πώληση του σκάφους. Σε λίγες μέρες γίνετε και η παράδοση του πλοίου στους νέους πλοιοκτήτες. Ελπίζω να έχω νεότερα για την ημέρα που θα μας φύγει....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το βράδυ θα το περάσει στη μεγάλη του Βασιλειάδη, όσοι πιστοί τρρρρρρέχτε για τη στερνή φωτό.

Δεν μπορώ να φανταστώ άλλον λόγο απο inspection των αγοραστών :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...