Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2013 Posted July 6, 2013 (edited) Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ «ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΕΤ» στη Θήρα Quote Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ηρακλείου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ «ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΕΤ» σημαίας Κύπρου, ότι κατά τον πλου του εγκεκριμένου δρομολογίου του προς το λιμάνι της Θήρας με 61 επιβάτες, υπέστη μηχανική βλάβη στη μια από τις τέσσερις κύριες μηχανές και συνέχισε το δρομολόγιό του με μειωμένη ταχύτητα. Με τον κατάπλου του «ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΕΤ» στο λιμένα της Θήρας, απαγορεύτηκε ο απόπλους του από την οικεία Λιμενική Αρχή, ο οποίος επετράπη με την προσκόμιση βεβαιωτικού κλάσεως εκδιδόμενο μετά από ζημιά, από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Πηγη: ΥΕΝ Edited July 2, 2018 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2013 Author Posted October 7, 2013 Βλάβη στον καταπέλτη του Master Jet στη Θήρα Πρωινές ώρες χθες κατά τον κατάπλου του Ε/Γ-ΚΑΤ «MASTERJET» IMO8900012 στη Θήρα, προερχόμενο από λιμένα του Ηρακλείου, δεν λειτούργησε ο καταπέλτης του. Οι 564 επιβάτες του πλοίου αποβιβάστηκαν στο λιμάνι με ασφάλεια, ενώ από τη Λιμενική Αρχή Θήρας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, ο οποίος επετράπη μετά από προσκόμιση βεβαιωτικού κλάσης μετά από ζημιά από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα. Πηγη: ΥΕΝ
enas chiotis Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Το πειρατικό κάνει λόγο για βλάβη σε μια μηχανή: ...το επιβατηγό-ταχύπλοο," Μάστερ Τζετ" θα καθυστερήσει να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά από την Μύκονο , γιατί πλέει με 3 από τις 4 μηχανές του. Στο ταχύπλοο επιβαίνουν 322 επιβάτες και 28 άτομα, πλήρωμα. Πηγή: peiratiko
Steam Packet Co Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Hi guys, what is the actual fault with Master Jet and has it been resolved yet? Thanks for any help.
Steam Packet Co Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Hi, Just wondering if anyone had heard what the specific problem is with Master Jet? Has one of her crankshafts failed? Thanks for any help.
enas chiotis Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Με πόσες μηχανές σε λειτουργία συνεχίζουμε το ταξίδι; Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Τ/Χ “MASTER JET Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Τ/Χ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου, το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή βόρεια ν.Σύρου, προερχόμενο από Μύκονο, για βλάβη της μίας εκ των τριών μηχανών του. Το “MASTER JET” κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά με καθυστέρηση 3 ωρών περίπου, ενώ οι 416 επιβάτες του αποβιβάστηκαν στο λιμένα με ασφάλεια. Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη η συνέχιση πλόων του. hcg.gr
Superfast VI Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Και σημερα πάντως δεν το βλέπω και πολύ 'ακμαίο' που σημαινει οτι παραμένει η βλαβη και το πλοίο πλεει με μηχνή λιγότερη. Επίσης παει κατευθείαν Μυκονο (χωρίς Τήνο).
enas chiotis Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Και παλι φαίνεται να πλέει με μηχανή λιγότερη. Προχθεσινή η βλάβη, που μάλλον την έσερνε και εχθές, ενώ σήμερα, εδώ και καμμιά ώρα, πλέει με ταχύτητες κοντά στα 18. Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Τ/Χ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου Δημοσιεύθηκε από tidis την Παρ, 22/08/2014 - 14:59 Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θήρας, ότι το Ε/Γ-Τ/Χ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου, το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή λιμένα Αθηνιού ν. Θήρας, παρουσίασε μηχανική βλάβη. Το “MASTER JET” κατέπλευσε στο παραπάνω λιμάνι με 268 επιβάτες, 8 Ι.Χ.Ε. και 3 Δ/Κ. Άμεσα απαγορεύτηκε η συνέχιση πλόων του, ενώ κατόπιν προσκομίσεως βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, το Ε/Γ-Τ/Χ “MASTER JET” απέπλευσε προς εκτέλεση εγκεκριμένο του δρομολογίου με καθυστέρηση μίας ώρας. hcg.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted September 2, 2014 Author Posted September 2, 2014 Καθυστέρηση απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ “MASTER JET” στην Ίο λογω βλαβης στο καταπελτη Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ίου, ότι κατά τον κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου, προερχόμενο από Σαντορίνη, αποκόπηκε το δεξιό συρματόσχοινο του πρυμναίου καταπέλτη. Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη η συνέχιση πλόων του για Νάξο-Μύκονο και Πειραιά. Το “MASTER JET” απέπλευσε με καθυστέρηση περίπου μίας (01) ώρας από το λιμένα της Ίου με 206 επιβάτες, 07 Ι.Χ.Ε. και 1 Δ/Κ. Πηγη: ΥΕΝ
hsw Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Καλά, δεν περιμένεις και πολλά απ'τη συγκεκριμένη εταιρεία κατά τη γνώμη μου...
Blue Star Delos Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 (edited) Βλάβη πλοίου στη Ραφήνα Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου, το οποίο έπλεε από Τήνο για Ραφήνα με εβδομήντα ένα (71) επιβάτες, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ίο για Θήρα – Νάξο – Πάρο - Μύκονο - Τήνο – Ραφήνα, ότι παρουσιάστηκε βλάβη στη δεξιά εξωτερική κύρια μηχανή, με αποτέλεσμα να τεθεί, από το πλήρωμα για λόγους ασφαλείας, εκτός λειτουργίας η ανωτέρω μηχανή και να συνεχιστεί ο πλους με τη λειτουργία των υπόλοιπων τριών (03) κύριων μηχανών. Το ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμένα Ραφήνας και αποβίβασε με ασφάλεια τους επιβάτες του και τα οχήματα. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας επετράπη η συνέχιση των πλόων του πλοίου κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης και βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. Edited June 13, 2016 by Blue Star Delos
pie Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Σήμερα ξεκίνησε δρομολόγιο από Ιο με τις γνωστές ταχύτητες των 21 μιλίων με εισιτήριο ταχυπλόου φυσικά...! Κάποιος υπεύθυνος δε μπορεί να επέμβει??
Superfast VI Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 (edited) Καθώς φαίνεται δεν επιδιορθώθηκε κάτι εχθές που ήταν δεμένο. Όσο για την απορία του pie φαντάζομαι πως θα παρέμβει αυτός που παρεμβαίνει πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κανένας Edited June 13, 2016 by Superfast VI
Champion Jet_2 Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Πάντως το κατέβασμα θα το κάνει το Mega Jet και λογικά το Μaster θα πάει σε κάποιο ναυπηγείο για να το φτιάξουν ή στην Ραφήνα γιατί στην Ίο δεν γίνεται να το φτιάξουν αφού δεν υπάρχουν ανταλλακτικά εκεί κοντά.
Champion Jet_2 Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Λίγο έξω από την Τήνο το πλοίο έμεινε με 1 μηχανή και αποφάσισαν να μην συνεχίσουν για Ραφήνα.Πάντως πολύ προβληματικό ξεκίνημα για το πλοίο αλλά ελπίζω να φτιάξουν τα πράγματα γιατί ο κόσμος δεν μπορεί να ταλαιπωρείτε τόσο πολύ.Γιατί δεν βάζουν το Paros Jet στην θέση του;
Captain_Nionios Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Εμεινε με 1 μηχανη; Αν δεν κανω λαθος εχει 4... Αν ισχυει αυτο ειναι σχεδον αδιανοητο...
polmyt Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Βασικα από τους 20 κομβους επεσε στους 8.Για να το εχουν αφησει να ταξιδευει παντως μαλλον με τις τρεις πρεπει να πηγαινε
Captain_Nionios Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Νομιζω οτι στα συμβατικα ειναι υποχρεωτικο να δουλευουν δυο αξονες και δυο μηχανες για να μπορουν να ταξιδεψουν κανονικα το δρομολογιο τους. Αν ισχυει το ιδιο και για τα ταχυπλοα ισως δουλευε μια απο καθε πλευρα και ηταν τυπικα οκ, μεχρι που εμεινε με μια.
enas chiotis Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Παλληκάρι ο καπετάνιος που το έδεσε με μια μηχανή στην Τήνο.
JohnTinos Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 (edited) και με νοτιά! Edited June 13, 2016 by proud_ionian
Nick the Greek Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Έχουμε και κλαίμε λοιπόν: 2 ταχύπλοα, με 2 βλάβες, σε 2 ημέρες και μια ομάδα επιβατών που έκανε περιπολία τις Κυκλάδες σα δεκανέας αλλαγής σε γερμανικό νούμερο. Αν τα είχε κάνει ο καπτά-Μάκης αυτά, θα είχαμε λαικά δικαστήρια. Ο κάθε επιχειρηματίας βέβαια, κοιτάει την τσέπη του και τα συμφέροντά του. Γι αυτό και σε οργανωμένα κράτη, όπως έχουμε πεί εδώ πολλές φορές, υπάρχουν οι ανάλογες ελεγκτικές αρχές που διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών. Τα συγκεκριμένα πλοία πέρασαν σε κάθε δρομολόγιο 2 φορές από κάθε λιμενική αρχή, και ειδικά από τη Ραφήνα που μάλιστα καθυστέρησε η αναχώρηση. Μοιραία λοιπόν εγείρεται το ερώτημα του που βρίσκονται όλοι αυτοί που παριστάνουν τις Αρχές, εκτός αν υπάρχει η εντύπωση πως τα καθήκοντά τους περιορίζονται στο να παριστάνουν τους τροχονόμους πολυτελείας τον Αύγουστο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 [...] Γι αυτό και σε οργανωμένα κράτη, όπως έχουμε πεί εδώ πολλές φορές, υπάρχουν οι ανάλογες ελεγκτικές αρχές που διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών. [...] Μοιραία λοιπόν εγείρεται το ερώτημα του που βρίσκονται όλοι αυτοί που παριστάνουν τις Αρχές,... Nick, νομίζω ότι από την στιγμή που αναφέρεσαι σε οργανωμένα κράτη...δεν θα έπρεπε να θέτεις τέτοια ερωτήματα.
Blue Star Delos Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Μηχανική Βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ – ΚΑΤ πλοίου στην Τήνο Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Τήνου για μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ – ΚΑΤ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου κατά τη διάρκεια της πλεύσης του προς τον οικείο λιμένα. Το ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ ΚΑΤ πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θήρα για Πάρο – Νάξο – Μύκονο – Τήνο – Ραφήνα ενώ επί του πλοίου επέβαιναν εξήντα πέντε (65) επιβάτες, έξι (06) Ι.Χ. Ε. οχήματα και δύο (02) δίκυκλα με προορισμό το λιμένα Ραφήνας. Κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσεως από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί από την οικεία Λιμενική Αρχή επετράπη ο απόπλους του για ένα μεμονωμένο πλου προς λιμένα Νάξου κενό επιβατών ενώ οι επιβάτες και τα οχήματα προωθήθηκαν στον προορισμό τους με άλλο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 Μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ Caldera Vista στη ν. Θήρα Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θήρας μεσημβρινές ώρες σήμερα, για μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΚΑΛΝΤΕΡΑ ΒΙΣΤΑ'' σημαίας Κύπρου, το οποίο πραγματοποιούσε δρομολόγιο από Ηράκλειο για Θήρα με τριακόσιους ενενήντα τρείς επιβάτες (393) , στη θαλάσσια περιοχή έξω από το λιμάνι του Αθηνιού. Το πλοίο κατέπλευσε αυτοδύναμα και αποβίβασε με ασφάλεια τους επιβάτες του στο λιμένα Αθηνιού όπου του απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now