Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πιστεύω ότι θα προλάβει αλλά με το ανάλογο τίμημα. Γιατί λόγω αυτών των γεγονότων που αναφέρεις δε θα κάνεις τις δουλειές που θα έκανε.

Υ.Γ: Του χρόνου θα συστήσω στην εταιρεία του να δέσει πρώτο για μια φορά;), διότι με τα αμέτρητα lifting της «Ζωζωκας»:P:D, τη πληρώνει αυτό!!:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καλα τωρα;) περα απο τη γκαντεμια φετος με μυρτιδιωτισσα (46 μερες!! ) και νεφελη, αλλα και την ελλειψη ναυλωμενου αντικαταστατη, λογικο ειναι το κεφαλονια να καθεται περισσοτερο. περα απο τα επι μερους (ηλικια, περισσοτεροι κυλινδροι στις μηχανες κλπ) το κεφαλονια με εξαιρεση τα μισα σαββατα του χρονου που κανει ενα δρομολογιο ολες τις αλλες μερες ταξιδευει περιπου 18 ωρες τη μερα και μενει δεμενο 6,5 ωρες το βραδυ, οποτε ο χρονος για σοβαρες δουλειες ειναι ελαχιστος. αντιθετα το επτανησος 7 μηνες το χρονο ταξιδευει σκαρτες 7 ωρες (αντε 8 με φορτωσεις κλπ) και υπαρχει χρονος για αρκτετες δουλειες.

Link to comment
Share on other sites

Το Επτάνησος που ανέβηκε στη δεξαμενή έκανε μόνο καθάρισμα και βάψιμο των ύφαλων. Σήμερα το πρωί το πλοίο έπεσε από τη δεξαμενή. Σε λίγη ώρα αναμένεται να κάνει δοκιμαστικό και θα φύγει για τη Κυλλήνη

Link to comment
Share on other sites

Το Επτάνησος έφυγε από το λιμάνι λίγο μετά τις 13:00, έκανε το δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και μετά έκατσε για λίγες ώρες στη ράδα του Πειραιά. Όπου μετά τις 18:00 έφυγε για τη Κυλλήνη, διότι αύριο το πρωί ξεκινάει πάλι δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ας το δούμε και πως ήταν όταν μας ήρθε από τα ξένα και πριν να γίνει η μετασκευή του στην Ελλάδα. Στο βάθος ημιτελές το βαπόρι που θα έσπαγε κι αυτό το μονοπώλιο της ΝΕΛ στην γραμμή Χίου - Μυτιλήνης, ο Αδαμάντιος Κοραής ο Α.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

γιατι το καμαρι μας καπνιζει σαν τον ερωτοκριτο; με το που εκανε προσω μαυρισε ο τοπος. εχει να κανει με την προσφατη περιπετεια ή με το fuel που καιει;

ΥΓ παντως απο εξωτερικα βαψιματα (στο μπλε αναφερομαι κυριως) jet ηταν. πολυ καλυτερα απο το ομοσταυλο τσι πατρας

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Ή μήπως για τον Πόρο για να κάνει και το πρωινό-πρωινό του δρομολόγιο των επτά ??? Προλαβαίνει άραγε ???

Περναει την Πατρα αυτη τη στιγμη αρα λογικα παει κατευθειαν Πορο για το πρωινο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το Επτάνησος αφού κατέβασε τα σωστικά από τη δεξιά πλευρά, γύρισε για να δέσει κανονικά, για να κατεβάσει τα σωστικά και από την αριστερή πλευρά. Στη συνέχεια μεθόρμισε στη παγόδα, οπού θα παραμείνει εκεί δεμένο μέχρι τη Δευτέρα, που είναι προγραμματισμένο να μπει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη.

Ότι είναι προγραμματισμένο να ανεβεί δυο φορές στη δεξαμενή, μου μυρίζει ότι θα βγάλει κάποιον ή και τους δυο τελικούς άξονες.

Link to comment
Share on other sites

μου μυρίζει ότι θα βγάλει κάποιον ή και τους δυο τελικούς άξονες.
σιγουρα θα βγαλει τα hubs των KMW (ή οτι pitch εχει) που το ταλαιπωρησαν τον αυγουστο.
Περιπου μεχρι τις 25 Γεναρη θα ειναι στα μερη μας το καμαρι του Ιονιου ;)
το οποιο σημαινει επισκευη 18 ημερων. καπακι ερχεται το κεφαλονια για αλλες 18 μερες για να ειναι ξανα στη γραμμη του στις 12/2 για να προλαβει το 3μερο. για να δουμε; ποιο απο τα δυο θα ανεβει φετος και το καλοκαιρι
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Επτάνησος αφού έβγαλε τους δυο ελικοφόρου άξονες κατά το πρώτο δεξαμενισμό στου Βασιλειάδη, τη Τέταρτη το πρωί έπεσε από τη δεξαμενή και ρυμουλκούμενο κατευθύνθηκε στο Ν.Μ Δραπετσώνας, για τη συνέχεια της ετήσιας ακινησίας του.

Μου έκανε εντύπωση πάντως που τους άξονες τους έβγαλαν με πλωτό γερανό και όχι με το γερανό του ΟΛΠ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λογικα πρεπει να γινεται καλη δουλεια μετα τα περυσνα που επαθε και μηχανολογικα αλλα και εξωτερικα αν κρινω απο τα μπαλωματα απο μινιο σχεδον που εχει σχεδον σε ολο το πλαι του.

Παντως εχει ηδη καθυστερησει λιγο η επισκευη του μιας και απο οτι θυμαμαι ηταν να φυγει μεχρι το τελος του Ιανουαριου

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ουσιαστικά δυο ήμερες είναι στη δεξαμενή. Γιατί τη Κυριακή μπήκε το απόγευμα όποτε η ημέρα ήταν χαμένη για να εργαστούν τα συνεργεία. Από τον αρχικό σχεδιασμό μπορεί να έχει αργήσει που είχε αναφέρει κάποιος ότι θα μείνει για 18 ήμερες, αλλά στη δεύτερη ημερομηνία (05/02) είναι εντός χρονοδιαγράμματος.

Όσον αφόρα τις μηχανές δε νομίζω ότι χρειάζονταν να γίνει κάποια παραπάνω δουλειά, γιατί στη βλάβη του Ιουνίου πρέπει να έγιναν όλα τα απαραίτητα (είχε κάτσει 21 ήμερες) για να μην αντιμετωπίσει ξανά το ίδιο πρόβλημα. Όσο για τη δεύτερη βλάβη που αναγκάστηκε να δεξαμενιστεί τον Ιούλιο, πιστεύω ότι θα έψαξαν να βρουν τα αίτια της ζημιάς. Να αναφέρω ότι όπως είδα στη δεξαμενή είχαν βγει τελικά και οι δυο τελικοί άξονες του πλοίου.

Σήμερα το πρωί το Επτάνησος θα έπεφτε από τη δεξαμενή και για να δέσει στη παγόδα. Το πλοίο θα πάρει καύσιμα και αύριο λογικά θα κάνει το δοκιμαστικό του. Έτσι ώστε τη Πέμπτη απόγευμα ή Παρασκευή πρωί να αναχωρήσει για τη Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ειδα (ξερετε που:o) ερχεται κανοντας το γυρω της πελοποννησου με ταχυτητες 19,1-19,7. πριν μιση ωρα ηταν στο μυρτωο και απο οτι φαινεται απο αυριο ξεκινα

(το openseas το δινει να κανει το βραδυνο απο πατρα, αλλα μπορει να προλαβει και το πρωινο οπως το κοβω)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η δουλεια στα αξονικα και στις προπελλες "φαινεται". πηγαινει σταθερα πανω απο 19 απο τοτε που ξεκινησε, ενω αποψε με τον καιρο ευνοϊκο φλερταρει με τα 20 (εφτασε για λιγο 20.1). ειχαμε 2-3χρονια να το δουμε σε αυτες τις ταχυτητες (ζοριζοταν να περασει τα 18).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...