Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΝΑΙ ,ΣΑΝ ΕΓΓΟΝΑΚΙ ΤΩΝ ΚΡΗΤΗ 1-2 ΕΙΝΑΙ !!
Θυμίζει λίγο ΚΡΗΤΗ 1 και ΚΡΗΤΗ 2 η πλώρη ή μου φαίνεται;
μοιαζει λιγο με τα κρητη Ι και ΙΙ
Παιδια η πλωρη του επτανησος μου φερνει πολυ στην πλωρη τον Κρητη 1 και κρητη 2.
οπως εχουμε ξαναπει και αυτα ειχαν κανει παρομοια "εγχειρηση" (κοψιμο στα μαγουλα) οταν ηταν στην ιαπωνια.

γι'αυτο το κοιταμε μονο απο πρυμα και πλαϊ

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

7 φεβρουαριου πιθανη μερα αναχωρησης. παντως, 29/2 πρεπει να εχει τελειωσει καθε επισκευη γιατι τοτε επιστρεφεται το " σαντορινη". γι' αυτο το λογο τα απογευματα του σαββατου στις μηχανες του επτανησος γινονται εργασιες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

απο χθες βραδυ εως σημερα το πρωι περιμενε στον ισθμο καθως λογω του δυνατου αερα δεν μπορουσε να περασει....

τωρα λογικα πρεπει να εχει περασει....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ακουγεται οτι η εταιρεια σκεφτεται να σκαντζαρει τα βαπορια μολις ολοκληρωθει το λιμανι του πορου και μπορει να δενει πλεον στον πορο το κεφαλονια.
Επίσης, εθεάθη το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στην παγόδα για να ανέβει δεξαμενή μάλλον.

οχι skiathos, δε θα ανεβει στη δεξαμενη. θα ξανα αρχισει δρομολογια την παρασκευη;). αν στην πορεια χρειαστει, μπορει να ανεβει ξανα για μπιντε μετα το πασχα και πριν την πιθανολογουμενη σκαντζα.

ετσι και αλλιως σφαιρα παει, τι να την κανει τη δεξαμενη:confused:

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα στη παγόδα έβαζε τα βαρελάκια πρώτα στην αριστερή μπάντα. Κατά τις 17:45 έκανε μια περιστροφή στη λεκάνη του λιμανιού, για να βάλει τα βαρελάκια της δεξιάς μπάντας. Σήμερα αναμένεται να φύγει.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα στη παγόδα έβαζε τα βαρελάκια πρώτα στην αριστερή μπάντα. Κατά τις 17:45 έκανε μια περιστροφή στη λεκάνη του λιμανιού, για να βάλει τα βαρελάκια της δεξιάς μπάντας. Σήμερα αναμένεται να φύγει.

Να και δυο φωτογραφίες από τη πιρουέτα του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος για τα καινούργια σενάρια πώλησης του Επτάνηαος στην saos και παράδοσή του μετά το Πάσχα καθώς καιι τη δρομολόγηση του Κεφαλονια στη γραμμή Κυλλήνη-Πόρο

Link to comment
Share on other sites

ακουγεται οτι η εταιρεια σκεφτεται να σκαντζαρει τα βαπορια μολις ολοκληρωθει το λιμανι του πορου και μπορει να δενει πλεον στον πορο το κεφαλονια.ετσι το επτανησος με το μεγαλυτερο γκαραζ θα ειναι στην πατρα[...] και το κεφαλονια θα παει στον πορο,
η σκαντζα ειναι σχεδον σιγουρη και δεν εξαρταται απο την πωληση του επτανησος, το οποιο οπως ειναι γνωστο καθε απριλιο πωλειται και καθε φεβρουαριο κανει ετησια.
Link to comment
Share on other sites

Πολλά είναι τα βαπόρια της ακτοπλοίας για τα οποία έχει βγεί η φήμη ότι πουλιούνται στη saos οπότε προσωπικά μόνο αν το δω με saos ferries στη μπάντα τότε θα το πιστέψω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος για τα καινούργια σενάρια πώλησης του Επτάνηαος στην saos και παράδοσή του μετά το Πάσχα
Επειδη δεν υπαρχει καποια ανακοινωση κατι εχει παρει το αυτι μας αλλα ειναι μονο φημες μεχρι στιγμης. Μεχρι να επιβεβαιωθει βεβαια. ;)
οπως ειναι γνωστο καθε απριλιο πωλειται και καθε φεβρουαριο κανει ετησια.
παρολο που καποια στιγμη θεωρηθηκε πως ειχε σχεδον κλεισει το θεμα και το βαπορι θα πηγαινε στη ΣΑΟΣ, τελικα (οπως ηταν ανεμενομενο) δεν εγινε τπτ.

ΥΓ αληθεια ποτε θ'ανεβει δεξαμενη το επτανησος;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
αν στην πορεια χρειαστει, μπορει να ανεβει ξανα για μπιντε μετα το πασχα
ΥΓ αληθεια ποτε θ'ανεβει δεξαμενη το επτανησος;
τελικα τι προβλεπεται; ο Μαϊος φτανει στη μεση του;) Edited by proud_ionian
texniko quote
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

παντως εχουν ξεκινησει οι επισκευες. την προηγουμενη εβδομαδα εβαφαν την δεξια εξωτερικη πλευρα τωρα ειναι η σειρα της αριστερης

Link to comment
Share on other sites

Ναι όντως έχει δίκιο ο blue μάλιστα για κάποιες ημέρες κυκλοφορούσε και με σβισμένο από την κάθε πάντα τη πίσω το όνομα. Πλέον έχει γίνει επισκευή και στις δύο πίσω πλευρές. Μη ξεχνάμε ότι το περιμένει και ένας χειμώνας και στη γραμμή Πάτρα- Σάμη που στη συγκεκριμένη γραμμή το συγκεκριμένο πλοίο ταλαιπωρείται ιδιαίτερα και ταλαιπωρεί τους επιβάτες λόγου ταχύτητας, σαλονιού και πολύ-πολύ κουνήματος. Πάντος άλλοι λένε πως θα δούμε το χειμώνα το Σαντορίνη πάλι και άλλοι λένε για τον Πήγασο αφού φτιάχτηκε και το καινούργιο λιμάνι. Πέρυσι η εταιρεία ήθελε το Πήγασο αλλά δεν χωρούσε στο παλιό λιμάνι και έφεραν το Σαντορίνι φέτος θα δείξει ποιό θα φέρουν

Link to comment
Share on other sites

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ αποκλείεται. Όπως έχω πει θα κάνει την ετήσια του ΜΥΚΟΝΟΣ (Όσο καθυστερεί το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ πάνε πίσω επισκευες ΜΥΚΟΝΟΣ -ΠΗΓΑΣΟΥ) θα κάνει την δική του και επειτα από νέο έτος κατα φλεβάρη μερια θα σκαντζαρει το ΜΥΚΟΝΟΣ πάλι να παει να κανει την επισκευή του ΧΙΟΣ.

Οπότε δεν υπάρχει χρόνος για Ιόνιο.

Αν ξαναναυλώσει η Strintzis Ferries από HSW το πιθανότερο είναι να έρθει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΚΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

σημερα το επτανησος εφτασε πορο 1.10, ομως λογω του απαγορευτικου το καλβος δεν ειχε φυγει. ετσι μια ωρα περιμενε εξω απ'το λιμανι . 2.10 τελικα εφυγε για σαμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Σήμερα στο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ αλλάζανε τα πτερύγια των έλικων που ομολογουμένως τα έχει ψιλο φάει το cavitation.Μάλιστα είχα την ευκαιρία να περάσω κάτω απο αυτή τη πρωτότυπη και ταυτόχρονα εντυπωσιακή γάστρα καταμαράν του πλοίου έντος της δεξαμενής παρακαλώ:) :)

γνωριζουμε αν το προβλημα με το cavitation λυθηκε οριστικα προπερσυ ή φετος θα εχουμε παλι αλλαξοφτεριες στις προπελλες;

ισχυουν και για το επτανησος οι προτασεις για ελαφρα αισθητικη παρεμβαση;)

Link to comment
Share on other sites

Να καταθέσω έστω και καθυστερημένα την γνώμη μου για το πλοίο.

Ταξίδεψα το καλοκαίρι δύο φορές μαζί του, τόσο από Κυλλήνη για Πόρο όσο και το αντίστροφο. Αν και προκατειλημμένος με το πλοίο, λόγω των πολλών συγκρίσεων του με το ...οriginal Επτάνησος (ζωή σε μας...) από διάφορους φίλους καραβολάτρες, ομολογώ ότι μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.

Ένα πλοίο με καλό ταξίδεμα (εντάξει, δεν είμαι βέβαια και ο πλέον πολυταξιδεμένος), με πολλούς άνετους και πεντακάθαρους χώρους, και ένα πλήρωμα ευγενέστατο.

Στο ταξίδι από Κυλλήνη για Πόρο μάλιστα είχαμε ένα γεμάτο 7άρι, και παρ' όλα αυτά το πλοίο δεν "κατάλαβε" και πολλά και μαζί του φυσικά και οι επιβάτες.

Σίγουρα -για να είμαστε αντικειμενικοί- δεν αποτελεί και κανένα θαύμα της σύγχρονης ναυπηγικής, ούτε από εμφάνιση είναι ένα πλοίο που μπορείς να το λατρέψεις όπως συνέβη με το προ-φέρων το όνομα του. Είναι ωστόσο ένα πλοίο που ανταποκρίνεται με συνέπεια στα καθήκοντα του και που πολύ σπάνια μας έχει απασχολήσει με βλάβες, αβαρίες ή καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

και ανετο και πεντακαθαρο ειναι και το ταχυτερο της κυλληνης ειναι και ωραιους χωρους εχει (ειδικα εκεινα τα τραπεζακια με τα πορτατιφ οπως εχω ξαναπει) και 40 κρεββατια.

τι δεν εχει; περα απο την εξωτερικη ομορφια ειναι αρκετα ευαισθητο (μα πολυ ευαισθητο) στον καιρο οταν τον εχει στη μασκα ή στις μπαντες. δε μιλω για τα καλοκαιρινα μελτεμια, αλλα για τους χειμωνιατικους καιρους με τις ρεστιες και τα σουελ ειδικα μετα απο νοτιαδες.

αυτα εν ταχει. (λεπτομερειες μεχρι βαρεμαρας εχω πει σε παλιοτερα ποστ στο thread αυτο).;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...