Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

βαλτε οτι φετος με το ζορι πιανει τα 18 βαλτε και τα οχι τοσο συντομα ρεμετζα χωρις bow. το πατρα σαμη απο ντοκο σε ντοκο θυμιζει εποχες των 80s.

μιλαμε για ενα ferry με διπλα τιμονια και προπελες μεταβλητου βηματος (και καλο ζευγος) και με πλοιαρχο που το κατεχει το αθλημα της μανουβρας.

δεν ειναι τοσο τρομερο να δεσει χωρις bow, απλα χρειαζεται περισσοτερο χρονο (κυριως λογω του οτι απαιτειται φουνταρισμα) και πιθανοτατα θα δυσκολευεται λιγο παραπανω οταν εχει καιρο. στη σαμη δεν υπαρχει κανενα προβλημα να δεσει χωρις bow και φυσικα ουτε στην πατρα (οπου in case of contingency υπαρχουν και ρυμουλκα). η καρολου (θεση 10) επιλεγεται για οικονομια χρονου (και στο 4 μια χαρα δενει, απλα θελει 4-5 κλειδια καδενα για να ανοιξει η πλωρη στο φευγα).

ειδα αποψε αφιξη και αναχωρηση του γιαπωνεζου βαπορα απο το 10 ραμπα. αν καποιος δεν εχει ακουσει για βλαβη στο bow, το μονο που θα σκεφτοταν ειναι γιατι φουνταρε. χρονικα η μονη καθυστερα ειναι τα 3-4 λεπτα παραπανω που θελει το να δεσει στο 10 ραμπα απο το να δεσει στο 4 και τα 3 λεπτα που εκανε να βιραρει. απιστευτα σβελτη μανουβρα

το καραβι ηρθε απο νοτια φουνταρε την αριστερη για να γυρισει (2-3 κλειδια πρεπει να εμειναν αφου πηρε τα μποσικα) και στο αναποδα φουνταρε και ενα εναμισυ κλειδι τη δεξια. (δεν ειδα τα "κλειδια" για να σας πω ακριβως)

το ολο σκηνικο (το λιμανι αδειο και το πλοιο να φορτωνει στο 10 ραμπα) θυμισε αλλες εποχες (πριν το 85) που το πλοιο εδενε παντα στο 10 ραμπα (λιγο δεξιοτερα το ιονις).

αν το πλοιο ειχε τις περσυνες του ταχυτητες πραγματικα δεν θα υπηρχε ουσιαστικη διαφορα

(τωρα το οτι δεν πηγε δεξαμενη περσυ φταιει, η κριση φταιει, τα φτερα θελουν κανα φρεσκαρισμα? who knows)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εδώ με το ονοματάκι του, με τα σινιάλα του, με τα όλα του, είναι και in stock :Ppost-2054-0-17451800-1346796637_thumb.pn

(στην προηγούμενη σελίδα του site βρίσκεται και το κεφαλονιά, οπότε μην κάνετε όνειρα :unsure: )

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καποιος πρεπει να ξεχαστηκε μεσα αποψε. το πλοιο αρχισε να βιραρει μολις κρεμασε η αγκυρα (μονο την αριστερη ειχε φουνταρει) εκανε αναποδα, εφτασε μεχρι τη ραμπα (καποιος πρεπει να βγηκε αν ειδα καλα) και μετα εκανε προσω να φυγει απο νοτια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

για να εχουμε μια ιδεα η εταιρια του ζηταει 11 μυριακια την ιδια ωρα που το blue horizon εχει τιμη εναρξης 10 η οποια ειναι διαπραγματευσιμη.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι ζητάει 11 μυριάκια δέν σημαίνει ότι θα τα πάρη κιόλας.

Αμα το Horizon έχει τιμή "έναρξης" το 10ρικο (που είναι "διαπραγματεύσιμο μάλιστα",ήτοι μπορεί να πάη και λιγώτερα),το ΤΑΝΙ μάλλον γιά κανένα 8 με 9 το βλέπω.Δέν είναι πολλά αλλά ούτε και μπίρ παρά.....

Το σημαντικό πάντως είναι να μήν φύγη από τα Ελληνικά ύδατα.

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν θα κλαψει και η ευρωπη αν φυγει. δεν λειπουν πλοια στην ελλαδα αυτη τη στιγμη.

η μοναδικη περιπτωση να πιασει τα 8εκ που λες ειναι να πουληθει σε καποιον που θα ηθελε να το κρατησει στη γραμμη του (και να τα σκασει πιστευοντας οτι θα τα βγαλει). βεβαια οταν η εταιρεια λεει την κοπαναω και υπαρχουν ηδη φημολογουμενοι διαδοχοι, οποιος το αγορασει θα το αγορασει δεμενο και αποδρομολογημενο. ασε δε που θα πρεπει να βαλει και αλλο το χερι στην τσεπη αν το προοριζει για αλλες γραμμες με δυσκολες θαλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, το οτι ζητάει 11 για το Επτάνησος δεν είναι απαραίτητα παράλογο, μπορεί να υπάρχει λογική πίσω από αυτήν την απόφαση. Αν για παράδειγμα έχουν ψάξει λίγο την αγορά και ο ναυλομεσίτης τους είπε πως δεν υπάρχουν στην αγορά πολλά πλοία με τα χαρακτηριστικά, την ηλικία και την ποιότητα του Επτάνησος, η λογική τους μπορεί να είναι πως έχουμε ένα καλό asset που μπορεί με λίγη τύχη να το σπρώξουμε για καλά λεφτά, οπότε δοκιμάζουν τα νερά.

Link to comment
Share on other sites

Συναισθηματική φόρτιση διέκρινε το πλοίο σήμερις (τελευταία του ενδεχομένως στην Πάτρα) μιας και τόσο η άφιξή του όσο και η αναχώρηση συνεδεύτηκε από συνεχή σφυρίγματα.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

και ο αποχαιρετισμος απο τον σταυρο δελαπορτα, τον τελευταιο του πρακτορα. (δεν ειναι ολες σημερινες)

στη φωτο 52 αναμεσα σε αυτους που αποχαιρετουν ειναι και ο καπτα μακης ο παξινος πλοιαρχος για πολλα χρονα σε αργοστολι, θιακι, κεφαλληνια, ionian sun, πρωτο επτανησος και κεφαλονια

Link to comment
Share on other sites

αλλη μια αναβολη κατα μια εβδομαδα. 14-15/11 παει ο αιτηθεις δεξαμενισμος. (ξαναλεω) εμενα μου θυμιζει τα καλα τα περσυνα, που και για το επτανησος και για το κεφαλονια ειχαν ζητηθει δεξαμενισμοι που στο τελος ακυρωθηκαν μετα απο πολλες αναβολες

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα τελικά που βγήκαν αληθή αυτά που με έλεγαν κατά το τελευταίο μου ταξίδι : "θα μπούμε δεξαμενη με την επετιο του πολυτεχνιου..."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...