Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η αληθεια ειναι οτι χτες βραδυ στην πατρα ειχε απνοια. θαλασσα γυαλι, δεν κουνιοταν φυλο και περιορισμενη ορατοτητα. δεν περιμενα οτι εξω ειχε τοσο καιρο, αν και απο οτι εμαθα μετα δεν ηταν τοσο ο αερας οσο ο πολυ εντονος κυματισμος.

και παλι ομως τετοιες πιρουετες, (ειχαμε να τις δουμε απο την εποχη του αργοστολι:P) μου φανηκαν παραξενες απο τη στιγμη που τα ferries της κυλληνης (που ορισμενα ειναι και αυτα ευαισθητα) πηγαν καρφι.

αλλα ειπαμε....;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Επτάνησος μάλλον θα πληρώσει τη καθυστέρηση του Κεφαλονιά στην επισκευή. Ενώ αρχικά ήταν προγραμματισμένο να δέσει από τις αρχές Φεβρουάριου μέχρι το τέλος, τώρα θα δέσει για 2 εβδομάδες μόνο, με ότι συνεπάγεται με αυτό

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη βιασύνη φίλε Earl, δεν λες τίποτα !!! :eek:

Αυτή τη στιγμή το OPENSEAS έχει το Κεφαλονιά να εκτελεί και το αποψινό δρομολόγιο (20.30) για Σάμη - Ιθάκη. :eek:

Το Επτάνησος ξεκίνησε ήδη απόψε από την Πάτρα και έρχεται για την ετήσια του στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Το μεν ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ χωραει στον Ισθμο οχι ομως και το κατα 3 μετρα φαρδυτερο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ.

Φίλε gpap2006 δεν τα λες καλά δυστυχώς. Το βαπόρι έχει περάσει κατά το παρελθόν τον Ισθμό και αν θυμάμαι καλά όχι μόνο πέρσι αλλά και άλλες χρονιές. Τώρα γιατί φέτος πήγε από κάτω δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

H αλήθεια είναι ότι η κίνηση αυτή (να μην έρθει από τον Ισθμό) είναι κάπως περίεργη, σε σχέση βέβαια και με την σπουδή της αντικατάστασης του από το Κεφαλονιά.

Από την μία βλέπουμε να πέφτει Παρασκευή μεσημέρι το Κεφαλονιά από την δεξαμενή, να ξεκινάει για Πάτρα Σάββατο πρωί και Σάββατο βράδυ να κάνει δρομολόγιο, και από την άλλη το Επτάνησος να κάνει την τριπλάσια διαδρομή (και βάλε) για να έρθει στον Πειραιά. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ χωράει από τον Ισθμό. Άλλωστε περνούσε το ΑΡΙΑΔΝΗ το οποίο ήταν κατα 1,5μ φαρδύτερο.

Η εξήγηση πιθανότατα να είναι ότι επειδή το βαπόρι θα έφτανε αργά την νύχτα στον Ισθμό είτε δεν γίνονται κινήσεις από τους πιλότους και τα ρυμουλκά για τέτοια πλοία μες στην νύχτα είτε τα τέλη διέλευσης΄την νύχτα ανεβαίνουν πολύ οπότε είτε στην πρώτη περίπτωση που είναι και η πιο πιθανή είτε στην δευτερη προτιμήθηκε να έρθει κάνοντας τον γύρο.

Άλλωστε δεν είχε και κανένα νόημα να έφτανε Πειραιά 3-4 το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Το "Επτάνησος" γύρω στις 12.00 σήμερα ήταν στα ανοικτά του Π. Φαλήρου και λίγο αργότερα κατέπλευσε στον Πειραιά. Άραξε στην θέση του "Ν. Χίος", πλώρη με πλώρη με το Palace, και ήδη στις 16.00, είχαν κατεβεί και φορτωθεί σε φορτηγό όλα τα σωστικά του.

Link to comment
Share on other sites

Τοσο καιρο ακουω-διαβαζω για την αισχρη πλωρη του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ,ε σημερα το διαπιστωσα για τα καλα στην 2η φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ,που ευτυχως υπαρχει το τεντωμα του σχοινιου με το νερο να σταζει κ ομορφαινει καπως το τοπιο:D

Διαβαζοντας κ απο την αρχη το θεμα,εκτος του οτι ο proud συχνα πυκνα το θαβει με πολυ ωραιους χαρακτηρισμους:P,διαπιστωσα και την αισχρη τσιμινιερα τεραστιο(βαζω εγω)βατραχοποδαρο(του proud)...

Προτιμω σιγουρα την πλωρη οπως ηταν,εστω κ αν κοπανουσε αρκετα οπως εχει ειπωθει,ενω το φουγαρο...τι να εκαναν,να το ξηλωναν ολο...:o

Περι ορεξεως,κολοκυθοπιτα αλλα ανηκω κ εγω πλεον στο club 'θαψτε κι αλλο το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ'':p,sorry...

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

περι ορεξεως κολοκυθοπιττα και το αισθητικο κομματι αφορα ελαχιστους.

η πλωρη μπορει να εχει γινει αισχρη αισθητικα, αλλα η παρεμβαση επρεπε να γινει γιατι το βαπορι υπεφερε απο το κοπανημα. οταν λεμε υπεφερε περα απο την ταλαιπωρια των επιβατων, ειχαμε και ζημιες σε ιχ. η... "περικοπη" της πλωρης εγινε (οπως λεμε και παραπισω) την ανοιξη του 2005. ταξιδεψε στην ελλαδα εναμισυ χρονο με την παλια πλωρη.

για την τσιμινιερα μπορουσαν να κανουν οτι εγινε στον καλβο και τον κοραη. να την αλλαξουν.

παντως ξαναλεω οτι το αισθητικο κομματι αφορα πολυ λιγους. για μενα η μονη ωραια γωνια ειναι αν το δεις απο πρυμα/δευτεροπρυμα.

εκεινο που θα μπορουσε να ειχε κοιταχθει, ειναι μηπως με την προσθηκη stabilisers ή sponsons βελτιωνοταν το ταξιδεμα του. η αλλη μου ενσταση ειναι η ταχυτητα του, οσον αφορα τη γραμμη της σαμης. απο εκει και περα για τη γραμμη που κανει μια χαρα ειναι. το ωραιοτερο εσωτερικα ειναι και το πιο μεγαλο γκαραζ εχει στον πορο και πιο γρηγορο απο ιονις/καλβο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Το Επτάνησος μάλλον τη Κυριακή θα αλλάξει θέση πρόσδεσης.

Μάλλον θα έρθει στο λιμάνι του Πειραιά, επειδή τη Δευτέρα είναι να ανέβει στη δεξαμενή του Βασιλειάδη, γιατί τη Δευτέρα ίσως να μην μπορέσει να μεθορμίσει από το Ν.Μ Δραπετσώνας λόγω των καιρικών φαινομένων που περιμένουμε

Link to comment
Share on other sites

Το Επτάνησος στις 17:30 πήρε άδεια για να ξεκινήσει από το Ν.Μ Δραπετσώνας, με τη βοήθεια των ρυμουλκών Ιάσων, Λέων και Ταξιάρχης. Γύρω στις 18:00 ήταν να μπει στο λιμάνι του Πειραιά αλλά αναγκάστηκε να περιμένει έξω από το λιμάνι λίγα λεπτά για να περάσει άλλο πλοίο (και να προλάβει ο Π100 να φωτογραφήσει το Επτάνησος, αλλά δε το λέμε:D:p). Τελικά έδεσε στην Ακτή Ξαβεριου με τη πλώρη στο Cristal (θέσεις 309-316)

Υ.Γ: Συγχωράτε με αλλά δεν είναι οι καλύτερες φωτογραφίες:o, επειδή είχε πέσει αρκετά το φως.

Link to comment
Share on other sites

Το Επτάνησος μάλλον τη Κυριακή θα αλλάξει θέση πρόσδεσης.

επειδή τη Δευτέρα είναι να ανέβει στη δεξαμενή του Βασιλειάδη

Ο προγραμματισμένος δεξαμενισμός του Επτάνησος πάει για αύριο λόγω του ανεπάντεχου προβλήματος στο Νεφελη.:o

Link to comment
Share on other sites

Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση το άμοιρο το παπόρι.

Πρώτα η καθυστέρηση του Μυρτιδιώτισσα με συνέπεια την καθυστέρηση του Κεφαλονιά, τώρα το Νεφέλη. Προλαβαίνει άραγε την Παρασκευή 27, κι αν ναι με τι κόστος στις εργασίες που έπρεπε να κάνει στην ετήσια του ???

Link to comment
Share on other sites

Εάν δε προκύψει κανένα απρόοπτο πιστεύω ότι θα προλάβει να είναι έτοιμο το πλοίο τη Παρασκευή. Τώρα με τι κόστος θα το δείξει ο χρόνος. Πάντως το πλοίο έχει να κάνει δουλειά στη δεξαμενή, διότι εάν θυμάστε πέρυσι δεν είχε βγει για δεξαμενισμό.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Επτάνησος έκανε μια στροφή 180 μοιρών γύρω από τον άξονα του, για να δέσει με τη πλώρη προς τα έξω και να βάλει τα βαρελάκια από την αριστερή πλευρά.

γιατι οι μηχανες ειναι ακομη λυμμενες

Οι εργασίες στις κύριες μηχανές πρέπει να είχαν τελειώσει τη Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...