Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Πιστεύω ότι θα προλάβει αλλά με το ανάλογο τίμημα. Γιατί λόγω αυτών των γεγονότων που αναφέρεις δε θα κάνεις τις δουλειές που θα έκανε. Υ.Γ: Του χρόνου θα συστήσω στην εταιρεία του να δέσει πρώτο για μια φορά, διότι με τα αμέτρητα lifting της «Ζωζωκας», τη πληρώνει αυτό!!
proud_ionian Posted February 25, 2009 Author Posted February 25, 2009 καλα τωρα περα απο τη γκαντεμια φετος με μυρτιδιωτισσα (46 μερες!! ) και νεφελη, αλλα και την ελλειψη ναυλωμενου αντικαταστατη, λογικο ειναι το κεφαλονια να καθεται περισσοτερο. περα απο τα επι μερους (ηλικια, περισσοτεροι κυλινδροι στις μηχανες κλπ) το κεφαλονια με εξαιρεση τα μισα σαββατα του χρονου που κανει ενα δρομολογιο ολες τις αλλες μερες ταξιδευει περιπου 18 ωρες τη μερα και μενει δεμενο 6,5 ωρες το βραδυ, οποτε ο χρονος για σοβαρες δουλειες ειναι ελαχιστος. αντιθετα το επτανησος 7 μηνες το χρονο ταξιδευει σκαρτες 7 ωρες (αντε 8 με φορτωσεις κλπ) και υπαρχει χρονος για αρκτετες δουλειες.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Το Επτάνησος που ανέβηκε στη δεξαμενή έκανε μόνο καθάρισμα και βάψιμο των ύφαλων. Σήμερα το πρωί το πλοίο έπεσε από τη δεξαμενή. Σε λίγη ώρα αναμένεται να κάνει δοκιμαστικό και θα φύγει για τη Κυλλήνη
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Το Επτάνησος έφυγε από το λιμάνι λίγο μετά τις 13:00, έκανε το δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και μετά έκατσε για λίγες ώρες στη ράδα του Πειραιά. Όπου μετά τις 18:00 έφυγε για τη Κυλλήνη, διότι αύριο το πρωί ξεκινάει πάλι δρομολόγια.
enas chiotis Posted May 31, 2009 Posted May 31, 2009 Ας το δούμε και πως ήταν όταν μας ήρθε από τα ξένα και πριν να γίνει η μετασκευή του στην Ελλάδα. Στο βάθος ημιτελές το βαπόρι που θα έσπαγε κι αυτό το μονοπώλιο της ΝΕΛ στην γραμμή Χίου - Μυτιλήνης, ο Αδαμάντιος Κοραής ο Α.
proud_ionian Posted May 31, 2009 Author Posted May 31, 2009 και πριν και μετα τη μετασκευη του, ειναι παντα ενα βαπορι με ομορφες γραμμες που θα τραβηξει το βλεμμα σου:rolleyes:
proud_ionian Posted July 26, 2009 Author Posted July 26, 2009 (edited) γιατι το καμαρι μας καπνιζει σαν τον ερωτοκριτο; με το που εκανε προσω μαυρισε ο τοπος. εχει να κανει με την προσφατη περιπετεια ή με το fuel που καιει; ΥΓ παντως απο εξωτερικα βαψιματα (στο μπλε αναφερομαι κυριως) jet ηταν. πολυ καλυτερα απο το ομοσταυλο τσι πατρας Edited July 26, 2009 by proud_ionian ΥΓ
Harry Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Ή μήπως για τον Πόρο για να κάνει και το πρωινό-πρωινό του δρομολόγιο των επτά ??? Προλαβαίνει άραγε ??? Περναει την Πατρα αυτη τη στιγμη αρα λογικα παει κατευθειαν Πορο για το πρωινο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 ...και το πρωι του αγιαννιου το επτανησος στη ζωνη... Στον Κορινθιακό, στο ύψος του Ξυλόκαστρου αυτήν την ώρα το πλοίο, εν πλω για Πειραιά μέσω του Ισθμού.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Όπου το Επτάνησος έφτασε σήμερα το πρωί στο Πειραιά και έδεσε στο ντοκ 3 με τη πλώρη, για να κατεβάσει τα σωστικά από τη δεξιά πλευρά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Το Επτάνησος αφού κατέβασε τα σωστικά από τη δεξιά πλευρά, γύρισε για να δέσει κανονικά, για να κατεβάσει τα σωστικά και από την αριστερή πλευρά. Στη συνέχεια μεθόρμισε στη παγόδα, οπού θα παραμείνει εκεί δεμένο μέχρι τη Δευτέρα, που είναι προγραμματισμένο να μπει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Ότι είναι προγραμματισμένο να ανεβεί δυο φορές στη δεξαμενή, μου μυρίζει ότι θα βγάλει κάποιον ή και τους δυο τελικούς άξονες.
Neptune Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Περιπου μεχρι τις 25 Γεναρη θα ειναι στα μερη μας το καμαρι του Ιονιου
proud_ionian Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 μου μυρίζει ότι θα βγάλει κάποιον ή και τους δυο τελικούς άξονες.σιγουρα θα βγαλει τα hubs των KMW (ή οτι pitch εχει) που το ταλαιπωρησαν τον αυγουστο.Περιπου μεχρι τις 25 Γεναρη θα ειναι στα μερη μας το καμαρι του Ιονιου το οποιο σημαινει επισκευη 18 ημερων. καπακι ερχεται το κεφαλονια για αλλες 18 μερες για να ειναι ξανα στη γραμμη του στις 12/2 για να προλαβει το 3μερο. για να δουμε; ποιο απο τα δυο θα ανεβει φετος και το καλοκαιρι
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2010 Posted January 18, 2010 Το Επτάνησος αφού έβγαλε τους δυο ελικοφόρου άξονες κατά το πρώτο δεξαμενισμό στου Βασιλειάδη, τη Τέταρτη το πρωί έπεσε από τη δεξαμενή και ρυμουλκούμενο κατευθύνθηκε στο Ν.Μ Δραπετσώνας, για τη συνέχεια της ετήσιας ακινησίας του. Μου έκανε εντύπωση πάντως που τους άξονες τους έβγαλαν με πλωτό γερανό και όχι με το γερανό του ΟΛΠ.
Earl Granville Posted January 18, 2010 Posted January 18, 2010 31 του μηνός ή 1η φλεβάρη θα κατεβει πάτρα να σκαντζάρει το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Το Επτάνησος λογικά τη Κυριακή το απόγευμα θα έρθει προς το Πειραιά, για να μπει στη δεξαμενή.
proud_ionian Posted February 2, 2010 Author Posted February 2, 2010 χορτασε δεξαμενη φετος. εκει που ηταν να ανεβει μια μερα, παει για τριτη
polmyt Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Λογικα πρεπει να γινεται καλη δουλεια μετα τα περυσνα που επαθε και μηχανολογικα αλλα και εξωτερικα αν κρινω απο τα μπαλωματα απο μινιο σχεδον που εχει σχεδον σε ολο το πλαι του. Παντως εχει ηδη καθυστερησει λιγο η επισκευη του μιας και απο οτι θυμαμαι ηταν να φυγει μεχρι το τελος του Ιανουαριου
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Το πλοίο ουσιαστικά δυο ήμερες είναι στη δεξαμενή. Γιατί τη Κυριακή μπήκε το απόγευμα όποτε η ημέρα ήταν χαμένη για να εργαστούν τα συνεργεία. Από τον αρχικό σχεδιασμό μπορεί να έχει αργήσει που είχε αναφέρει κάποιος ότι θα μείνει για 18 ήμερες, αλλά στη δεύτερη ημερομηνία (05/02) είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Όσον αφόρα τις μηχανές δε νομίζω ότι χρειάζονταν να γίνει κάποια παραπάνω δουλειά, γιατί στη βλάβη του Ιουνίου πρέπει να έγιναν όλα τα απαραίτητα (είχε κάτσει 21 ήμερες) για να μην αντιμετωπίσει ξανά το ίδιο πρόβλημα. Όσο για τη δεύτερη βλάβη που αναγκάστηκε να δεξαμενιστεί τον Ιούλιο, πιστεύω ότι θα έψαξαν να βρουν τα αίτια της ζημιάς. Να αναφέρω ότι όπως είδα στη δεξαμενή είχαν βγει τελικά και οι δυο τελικοί άξονες του πλοίου. Σήμερα το πρωί το Επτάνησος θα έπεφτε από τη δεξαμενή και για να δέσει στη παγόδα. Το πλοίο θα πάρει καύσιμα και αύριο λογικά θα κάνει το δοκιμαστικό του. Έτσι ώστε τη Πέμπτη απόγευμα ή Παρασκευή πρωί να αναχωρήσει για τη Πάτρα.
proud_ionian Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 απο οτι ειδα (ξερετε που) ερχεται κανοντας το γυρω της πελοποννησου με ταχυτητες 19,1-19,7. πριν μιση ωρα ηταν στο μυρτωο και απο οτι φαινεται απο αυριο ξεκινα (το openseas το δινει να κανει το βραδυνο απο πατρα, αλλα μπορει να προλαβει και το πρωινο οπως το κοβω)
polmyt Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Εφτασε τελικα το πρωι και εδεσε στο 1 απο οτι καταλαβα. Το πρωινο δρομολογιο το εκανε το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ τελικα
proud_ionian Posted February 5, 2010 Author Posted February 5, 2010 το βαπορι λαμπει εξωτερικα. ειναι βαμμενο ολο και μοναδικη "παραφωνια" ειναι το σημαδι απο το φερμαρισμα ενος καβου καταπλωρα. καλη χρονια να εχει
proud_ionian Posted February 15, 2010 Author Posted February 15, 2010 η δουλεια στα αξονικα και στις προπελλες "φαινεται". πηγαινει σταθερα πανω απο 19 απο τοτε που ξεκινησε, ενω αποψε με τον καιρο ευνοϊκο φλερταρει με τα 20 (εφτασε για λιγο 20.1). ειχαμε 2-3χρονια να το δουμε σε αυτες τις ταχυτητες (ζοριζοταν να περασει τα 18).
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Σκέψου να έκαναν μια αμμοβολη και πλαστικοποίηση στο πλοίο!! Θα ξεπερνούσε σε ταχύτητα και το «τιμημένο» Κεφαλονια??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now