Jump to content
Shipfriends

Golden Princess (IMO 9328015)


.voyager

Recommended Posts

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Οποσο μου πε ο πατέρας μου που ήταν στη δεξαμενή το συγκεκριμένο έχει κάποια προβλήματα τα λέω για όποιον ενδιαφέρεται.1ο η καδένα της καινούργιας άγκυρας δεν ρολαρει σωστά με αποτέλεσμα να μπλέκεται και να ναι δύσκολο να φουνταριστει.2ο τα μηχανηματα που ρολαρουν τους κάβους όταν δουλεύουν ταυτοχρονα το ένα μαγκωνει και το άλλο λειτουργεί κανονικά.αυτα, απλώς ήθελα να το μοιραστώ εδώ μια και μιλάμε για τις εξελιξεις

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση, φίλε καπετάν φανουρη! 

σιγουρα οι στεφάνου θα κάνουν αυτό που πρέπει 

δηλαδή να λύσουν οσα προβλήματα υπάρχουν ώστε να δρομολογηθεί στην νέα σεζον

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Δε νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο, πιστεύω πως απ' το συγκεκριμένο θα δούμε πολύ καλές ταχύτητες και ταξίδεμα.

Άν το συντηρούν σωστά και δεν το πηγαίνουν κομμένο, επαναλαμβάνω αν, πιστεύω πως θα δούμε ίσως το πιο ολοκληρωμένο ταχύπλοο που έχει περάσει ποτέ απ' τα νερά μας.

Σε συνδυασμό χωρητικότητας, ταχύτητας, κατανάλωσης, ταξιδέματος, άνεσης.

Overall, όχι στον καθένα από τους παραπάνω τομείς ειδικά.

Ένα ταχύπλοο του 9.

Και φυσικά το πιο όμορφο, εδώ δεν υπάρχει υποκειμενική και αντικειμενική κρίση, είναι κούκλα.

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Εγω νομίζω πάλι οτι ισχύει γιατί ποτε δεν ταξίδευε με σούπερ ταχύτητες .. Άλλου αναφέρεται με μέγιστη 38 άλλου με 40 .. συνεπώς σε σχέση με το Highspeed 4 ειναι πιο αργό.. Τωρα τα περι πιο ολοκληρωμένου ταχύπλοου κτλπ κτλπ ειναι καθαρά υποκειμενικά! Κ για τον περισσότερο κοσμο το Highspeed 4 /ειναι το καλύτερο ταχύπλοο που εχει περάσει ποτε απο την Ελλάδα και το πιο όμορφο .. Για να μην αναφερω κάν και το Worldchampion jet.. ολα λοιπόν υποκειμενικά.. ειμαι σίγουρος οτι το ξενοδοχειακό του θα ειναι εκπληκτικό ( αν το ανακαινίσουν όπως το super express ) και οτι θα ειναι αναβάθμιση για την ελληνική ακτοπλοΐα αυτο ειναι το μόνο σίγουρο.. αλλα σαν το 4 δεν εχει άλλο !! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Από ταχύτητες δε νομίζω να φτάνει τα 38 πόσο μάλλον τα 40 που αναφέρονται.Έχει τις ίδιες μηχανές με το Superrunner Jet 2 και είναι λίγο πιο βαρύ.Οπότε εκεί γύρω στα 30 να πιάνει θα είναι πολύ καλά.Για Ραφήνα ότι πρέπει.Ούτως η άλλος τα δρομολόγια που έχουν ανεβάσει είναι σχετικά χαλαρά υπολογισμένα με 29 κόμβους οπότε θα μπορούσε να πάει σε αυτή τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Για την GSF ο Πειραιάς είναι "ξένο" χωράφι. Όσες φορές το επιχείρησε (με κατώτερα ταχύπλοα βέβαια) δεν πήγε καθόλου καλά. Οπότε το θέμα δεν είναι η ταχύτητά του, αλλά το αν μπορεί η ίδια η εταιρεία να το στηρίξει όταν θα έχει απέναντί της δίκτυα πολύ καλύτερα(Seajets προς όλους τους προορισμούς-Attica για ΠαροΝαξία). Ένα αντίστοιχο παράδειγμα είναι η Fast Ferries που παλεύει 2-3 χρόνια και έχει τα μικρότερα νούμερα απ' όλους. Στη Ραφήνα μπορεί να δουλέψει πάρα πολύ καλά. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...