Jump to content
Shipfriends

Golden Princess (IMO 9328015)


.voyager

Recommended Posts

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, nomikos said:

Για να πεις ένα πλοίο η ταχύπλοο καλό πρέπει να τα έχει όλα.Και τούτο τα έχει όλα και είναι το πιο ολοκληρωμένο ταχύπλοο που έχει έρθει τα τελευταία χρόνια.

Κατσε να βγει να κανει καλοκαιρι απροβληματιστα κ το Σεπτεβρη τα ξεναλεμε για το super ταχυπλοο!

Γιατι μονο το World champion τα τελευταια 10 χρονια  σε ταχυπλοο  δουλεψε απροβληματιστα,ολα τα αλλα πηραν στροφαλους,μειωτηρες στο χερι

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, margaritis24 said:

Κατσε να βγει να κανει καλοκαιρι απροβληματιστα κ το Σεπτεβρη τα ξεναλεμε για το super ταχυπλοο!

Γιατι μονο το World champion τα τελευταια 10 χρονια  σε ταχυπλοο  δουλεψε απροβληματιστα,ολα τα αλλα πηραν στροφαλους,μειωτηρες στο χερι

Ποιος είπε ότι το WCJ δεν έχει βγάλει ποτέ προβλήματα;Πέρυσι θυμάμαι που έπαθε black out πριν την Σύρο για περίπου 20 λεπτά σε δρομολόγιο κιόλας γεμάτο κόσμο και με πολύ άσχημο καιρό εκείνη την ημέρα!
Μην λέμε πράγματα που δεν ξέρουμε και λέμε ότι θέλουμε.Όλα τα ταχύπλα έχουν πάθει ζημιές και όλα επισκευάστηκαν και ταξιδεύουν με ασφάλεια!
Κανένα δεν είναι τέλειο και μην θεοποιούμε συγκεκριμένα ένα ταχύπλοο στην Ελλάδα γιατί αυτό βλέπω με το συγκεκριμένο.

Link to comment
Share on other sites

Το ζουμί είναι αυτό που έγραψε ο φίλος . όλα ανεξαιρέτως τα ταχύπλοα έχουν πάθει βλάβη και νομοτελειακά λόγω των χαρακτηριστικών τους και με τον τροπο διαχείρισης εδώ στην Ελλάδα λόγω εποχικότητας της κίνησης θα πάθουν και θα ξαναπαθουν . Δεν μπορούν να συγκριθούν με την αξιοπιστία των συμβατικών η οποία είναι απείρως περισσότερη . 
Για το συγκεκριμένο ταχύπλοο είναι ένα νεαρότερο ταχύπλοο απο όλα τα άλλα , με ομορφο design, που εξυπηρετούσε μια συγκεκριμένη μικρη γραμμη ( άρα δεν ειναι λιωμένο ) που προσωπικά για εμένα ερωτηματικό παραμένει η ταχύτητα του που θα μπορεί να αναπτύξει στην Ελλάδα . 
Απο εκεί πέρα και προς ώρας χωρίς να το δούμε εν δράση, δεν είναι  ούτε για υπερβολικούς χαρακτηρισμούς ούτε όμως και για πικρόχολα σχόλια απο εμμονή και μόνο .  

Link to comment
Share on other sites

On 4/1/2023 at 11:23 AM, Annivas said:

Επίσης μπήκε Απρίλιος , μπροστά μας έχουμε ορθόδοξο και καθολικό Πάσχα οπότε θεωρώ ότι πριν τα μέσα Μαΐου πολύ δύσκολο να είναι εδώ.

Καλα δεν νομιζω να περιμενε κανεις οτι θα ηταν Ελλαδα σε 10 μερες που λεγανε.

Ο @Annivas φαινεται οτι θα επιβεβαιωθει οτι δυσκολα θα ερθει πριν τα μεσα Μαιου

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Είναι μέρες του καλοκαιριού που το express (1088 επιβάτες) γεμίζει στο ενδοκυκλαδικό, εψαχναν από χρόνια πλοίο με μεγαλύτερο πρωτόκολλο. Λογικά θα μπει αυτό το πρωϊ όταν ετοιμαστεί και το express θα δούμε... 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ΟΡΙΩΝ said:

Πάντως από το...: "σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα", πέρασαν ήδη 20 και το σκάφος δεν έχει καν ξεκινήσει από το Visby και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

Ήδη τα πρώτα άτομα του πληρώματος παραλαβής βρίσκονται στο Visby 

Link to comment
Share on other sites

Κιόλας με έγκυρες πηγές, θα προσθέσουν στο γκαράζ πατάρια και θα μπουν ράμπες για να ανεβαίνουν στα πατάρια.Απο 150ιχ θα ανέβει στα 210ιχ. Έτσι όπως πάει από 36 μίλια θα πάει 28

Επίσης απαγορεύεται να φύγει από Σουηδία άμα μείνουν τα αεροπορικά στο πλοίο και αμά μείνουν θα πρέπει να ρθει στην Ελλάδα μόνο αν έχει κάτω από 6 μποφορ.Λιγο παράλογο δεν ακούγεται?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Captainfanouris said:

Κιόλας με έγκυρες πηγές, θα προσθέσουν στο γκαράζ πατάρια και θα μπουν ράμπες για να ανεβαίνουν στα πατάρια.Απο 150ιχ θα ανέβει στα 210ιχ. Έτσι όπως πάει από 36 μίλια θα πάει 28

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα σε ταχύπλοα σκαφη . Έχουν συγκεκριμένο deadweight αυτά τα πλοία και είναι απο κατασκευής περιορισμένο στο φορτίο που μπορει να παρει με ένα μικρό περιθώριο αλλα επ ουδενι για τέτοιες μετασκευές και τόσο παραπάνω φορτίο .

19 minutes ago, Captainfanouris said:

 

Επίσης απαγορεύεται να φύγει από Σουηδία άμα μείνουν τα αεροπορικά στο πλοίο και αμά μείνουν θα πρέπει να ρθει στην Ελλάδα μόνο αν έχει κάτω από 6 μποφορ.Λιγο παράλογο δεν ακούγεται?

Όλο αυτό δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα . 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Annivas said:

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα σε ταχύπλοα σκαφη . Έχουν συγκεκριμένο deadweight αυτά τα πλοία και είναι απο κατασκευής περιορισμένο στο φορτίο που μπορει να παρει με ένα μικρό περιθώριο αλλα επ ουδενι για τέτοιες μετασκευές και τόσο παραπάνω φορτίο .

Όλο αυτό δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα . 

Ναι συμφωνώα αλλά έτσι λενε

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, valencay said:

Την προσεχή Τρίτη πετάνε οι δύο πλοιαρχοι του σκάφους  για Σουηδία και λίγες μέρες μετά και το υπόλοιπο πλήρωμα....

Την προσεχή Δευτέρα 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...