Nick the Greek Posted December 11, 2021 Author Posted December 11, 2021 Μπορεί να έχετε και δίκιο ρε παιδιά, δεν ξέρω. Από την άλλη όμως γιατί να μπούν στον κόπο να βάλουν ένα φέρρυ? Από τη στιγμή που ξέσπασαν τα προβλήματα στη Λιβύη αυτό πήγαιν-έλα γίνεται συνέχεια και δεν τολμάει το ΝΑΤΟ -πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων- να κάνει νηοψία στα πλοία τους. Θέλω να πω ότι δεν είχαν καμιά ανάγκη να βάλουν επιβατική γραμμή σαν πρόσχημα, έτσι κι αλλιώς ό,τι γουστάρουν κάνουν.
YANNIS AFRATEOS Posted December 11, 2021 Posted December 11, 2021 Tripoli, 28 November 2021: Misrata Maritime Terminal announced last week the launch of its inaugural passenger cruise from Misrata to the Turkish port of Izmir on the KEVALAY QUEEN. The trip will depart next Wednesday 1 December with prices starting from 510 (just over US$ 100) dinars for a round trip per person. It will be recalled that the Kevalay Queen docked at the Misrata Maritime Terminal on 16 November.
Annivas Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Βλέπω πάλι το βαποράκι στο AIS κι απο χτες βολοδέρνει στο Αιγαίο με τα 9αρια προσπαθώντας να φτάσει στη Σμύρνη με 8,5 μίλια / ωρα. Μιλάμε για την πλέον ιδανική κρουαζιέρα για να στείλει κάποιος την πεθερά του 😛
express adonis Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Να μην μπορουμε να βρουμε τιποτα βιντεο απο φορτωμα ξεφορτωμα η εν πλω...μεχρι στιγμης τιποτα οσο και αν εψαξα...
Strofalos Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Ε καλά..κι ούτε πρόκειται να βρούμε όσο κάνει αυτή τη γραμμή.
Petros P Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Και όμως υπάρχει. Αν ξέρει κάποιος αραβικά να μας πει τι λέει
proud_ionian Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 (edited) το πλοιο εχει πουληθει απο την Corsica Ferries ή ειναι ναυλωμενο; Edited December 19, 2021 by proud_ionian
Annivas Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 (edited) Στο equasis σαν registered owner αναφέρεται εταιρεία με το όνομα ΚΕVALAY COMPANY FOR MARITΙME, η οποία εδρεύει στη Μιζουράτα της Λιβύης. Σαν ISM , Ship / Commercial Manager εμφανίζεται μία εταιρεία ονόματι NUOVA NAVISERVICE SRL , η οποία εδρεύει στην Napoli της Ιταλίας και πρόκειται για ατζενσία , η οποία εκτός από ναυτικές πρακτορεύσεις πλοίων ασχολείται και με ISM & ISPS. Κατά συνέπεια το πλέον πιθανό σενάριο είναι, το πλοίο να έχει πουληθεί σε Λίβυους και την Τεχνική & Ναυτιλιακή διαχείριση του , να την ασκεί το ανωτέρω Ναυτικό πρακτορείο. Edited December 20, 2021 by Annivas
Strofalos Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 Και πόσο πιο επικερδές είναι να κάνει ένα δρομολόγιο από την χώρα σε μια άλλη άσχετη (Τουρκία) αντί για μία Ευρωπαϊκή (πχ Ελλάδα ή Ιταλία)..? Ειλικρινά έχω απορία τι όνειρο είδαν και το δρομολογήσαν Λιβύη-Τουρκία.
Annivas Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 Η ταχύτητα που εκτελεί το πλοιο τα δρομολογια του και οι συνθήκες σίγουρα δεν ευνοούν την μεταφορά επιβατών …. Πάντως η διενέργεια νηοψίας δεν νομίζω ότι θα ήταν κακή ιδέα 🤔
Petros P Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 Πάντως αν δεί κανείς το βίντεο πάνω και τις βαλίτσες ,δε το λες και διακοπές διακοπες. 😇
karavolatris Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 Η μόνη λογική σκέψη για την χρήση του συγκεκριμένου πλοίου είναι η μεταφορά μισθοφόρων ή "επίσημα" όπως αναφέρθηκε σε ένα παραπάνω ποστ η μεταφορά προσφύγων... Εκτος από αυτό εκείνο που με ξενίσει είναι οι μικρές ταχύτητες...
enas chiotis Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Και εντελώς τυχαία, μετά την πρώτη άφιξη του πλοίου στη Σμύρνη και μετά τη δεύτερη, έχουμε άφιξη στη Χίο βάρκες με παρανόμως εισελθόντες αλλοδαπούς, μετά από αρκετό καιρό μηδενικών ροών. Φυσικά, δεν επιλέχθηκε σαν τερματικός σταθμός για το πλοίο ο Τσεσμές, αλλά η Σμύρνη, που είναι πιο μακρυά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Btw, υπάρχει σε κανένα σύστημα δρομολόγιο ή σε σελίδα πρακτόρων; Για να συγκρίνουμε τιμές και ωράρια.
nomikos Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Υπάρχει κάποιος να τα καταγγείλει όλα αυτά;Επιτέλους αυτό το κράτος μήπως πρέπει να εξετάσει να του κάνει μία νηοψία να γίνει της πόπης; Πιστεύω θα έχει πάνω και κομάντο και μήπως για αυτό φοβούνται;
express adonis Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Το αις πως και δεν το κλεινει αραγε??γιατι η δουλεια του σιγουρα εχει να κανει με τα παραπανω....
marathon Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Παρατήρησα, ότι σε προηγούμενο δρομολόγιο, στη διαδρομή για Λιβύη, έκλεισε το AIS νότια της Κρήτης.....
Nick the Greek Posted December 27, 2021 Author Posted December 27, 2021 Αυτή η δουλειά γίνεται τόσα χρόνια και δεν τους έχει ενοχλήσει κανείς. Αν θυμάστε έκαναν μια νηοψία σε ένα κοντέινερ σε κάποια δόση και μόνο συγνώμη δε ζήτησε το ΝΑΤΟ. Ανενόχλητοι ήταν. Γιατί να μπούν τώρα σε αυτή τη διαδικασία και να εμφανιστεί ένα συγκεκριμένο πλοίο που θα είναι και ξεκαθαρος στόχος?
georgios express Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 Για να υποστεί το πλοίο νηοψία και έλεγχο, είναι απαραίτητο να συναινέσει η χώρα της οποίας φέρει την σημαία. Θα το κάνει ο Παναμάς; Από την άλλη πλευρά, μη συναινετική νηοψία σημαίνει βίαιη επιβίβαση, ΜΥΚ, πολυβόλα, ελικόπτερα, κοκ. Το θεωρείτε πιθανόν; Ή θα τρομάξουν τα δουλεμπορικά κυκλώματα με τον τζίρο των δισεκατομμυρίων, αν συμβεί κάτι στο Kevalay Queen;
mytilene Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 Για που το έβαλε το βαπόρι και ψηλώνει τόσο....ξέχασε να στρίψει για Σμύρνη μήπως???
polmyt Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Για Κωνσταντινουπολη το βλεπω να πηγαινει.Πιθανον σε κανα ναυπηγειο
Nick the Greek Posted February 24, 2022 Author Posted February 24, 2022 Στο αγκυροβόλιο της Tuzla κατέληξε.
Nick the Greek Posted March 22, 2022 Author Posted March 22, 2022 Στη νΤούζλα ακόμη το πλοίο, ποιός ξέρει τι παίζεται. Εμείς γυρνάμε στο Λιβόρνο του 2017 για να δούμε το πανέμορφο αυτό σκαρί να στρέφει για να αναχωρήσει. Καλλίγραμμη και η πρυμνιά του όψη, αυτή πίσω στο 2014 ενώ εδώ έχουμε και ένα στιγμιότυπο από εκφόρτωση. Έχουν έρθει κι έχουν έρθει χρέπια στην Ελλάδα από το εξωτερικό την τελευταία 15ετία, δεν έφερνε κανείς αυτό τουλάχιστον που είναι και όμορφο?
JohnR730 Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 Επιστροφή του πλοίου στα δρομολόγια με προορισμό την Κωνσταντινούπολη αυτή τη φορά. Επίσης κοντεύει να σπάσει το φράγμα του ήχου, αφού ανεβαίνει με 9.2 κόμβους.
proud_ionian Posted June 17, 2022 Posted June 17, 2022 Τον ειχα ξεχασει τον βαπορα, αλλα βλεπω οτι συνεχιζει να συνδεει τις δυο φιλες χωρες και με διψηφια νουμερα ταχυτητας πλεον (16+)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now