Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δε θέλω να αμφισβητήσω το γεγονός, αλλά αν δε κάνω λάθος εδώ και κάποια χρόνια οι αμερικανικές εταιρίες κρουαζιέρας προσφέρουν παρόμοιες καμπίνες για άτομα με αλλεργίες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δε γνωρίζω αν έχουν ενημερωθεί τα συστήματα κι αν έχει υπάρξει σχετική ανακοίνωση, αλλά -σύμφωνα με

πληροφορίες- η εταιρία κάνει περικοπές δρομολογίων στη γραμμή του Ηρακλείου. Ειδικότερα, δε θα πραγματοποιηθούν τα περισσότερα Σαββατίατικα δρομολόγια από 26/02 έως και 05/06...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

απο τοτε που εφυγαν οι παναγοπουλαιοι, για την ακριβεια απο τοτε που αποφασισαν να την κανουν, σταματησαν να κοβουν και τα "trademark" φτερα απο τις τσιμινιερες. και τα βαλτικα (VII, VIII, Atlantic Vision) και το Cap Finistere εφυγαν με τα φτερα τους, ενω στο τελος θα μας μεινουν τα ιταλικα superfast, που ειναι χωρις φτερα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Δημοφιλέστερη ακτοπλοϊκή εταιρεία εσωτερικού – εξωτερικού η SUPERFAST FERRIES στα Condé Nast Traveller Awards 2009.

Τον τίτλο της Δημοφιλέστερης Ακτοπλοϊκής Εταιρείας εσωτερικού – εξωτερικού σε Ελλάδα και Κύπρο έλαβε η SUPERFAST FERRIES στα βραβεία κοινού Condé Nast Traveller Awards 2009, σε απονομή που πραγματοποιήθηκε χθες, 13 Ιουλίου 2010. Η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, η αισθητική των πλοίων και η ποικιλία των δρομολογίων ήταν αυτά που ξεχώρισαν στην επιλογή του κοινού.

Πρόκειται για τα πρώτα ετήσια βραβεία κοινού του ελληνικού Condé Nast Traveller, ένα περιοδικό το οποίο είναι σημείο αναφοράς για όλους τους ταξιδιώτες με άποψη, παγκοσμίως. Ο εν λόγω θεσμός θα καθιερωθεί με στόχο να αποτελέσει ορόσημο για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.

H SUPERFAST FERRIES διαθέτει στόλο 5 υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που δραστηριοποιούνται μεταξύ Ελλάδας – Ιταλίας και Πειραιά – Ηρακλείου και είναι μέλος της ATTICA GROUP. Η ATTICA GROUP δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES και BLUE STAR FERRIES που προσφέρουν σύγχρονες και υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

αφου superfas k b.s.f. εχουν τα πιο ωραια πλοια και τα βλεπουμε και παροναξια ανδρο τηνο μυκονο δωδεκανησα και τωρα τα βλεπουμε και για κρητη ερχονται καλα αποτελεσματα.Καλη συνεχεια στους ναυτικους της και σε ολους τους ελληνες ναυτικους

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το Superfast XI, το οποίο πρέπει στις 14:30 να φύγει απο την πάτρα το είδα στο a.i.s να απέχει πάνω απο μία ώρα απο το λιμάνι μας. Μπήκα μετά στο openseas και είδα οτι έχει ώρα αναχώρησης απο την πάτρα μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα και χωρίς ενδιάμεση στάση στην ηγουμενίτσα. Αυτό επηρρεάζει και το δρομολόγιο της παρασκευής στο οποίο έχει δηλωθεί ώρα αναχώρησης απο την πάτρα στις 22:30. Έπειτα το μάτι μου έπεσε στη σημερινή ώρα αναχώρησης του Superfast I που απο τις 18:00 αναβλήθηκε για τη 01:00 τα χαράματα και αυτό απευθείας. Γνωρίζει κανείς τον λόγο;;;

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της Superfast Ferries για τις τροποποιήσεις των δρομολογίων της λογω της απεργίας της ΠΝΟ

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της προγραμματισμένης απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, τα δρομολόγια της Αδριατικής θάλασσας τροποποιούνται ως εξής:

16 Δεκεμβρίου 2010

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα θα αναχωρήσει στις 00.30 από Πάτρα και στις 06.00 από Ηγουμενίτσα

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα αναχωρήσει στις 22.30 από Ανκόνα

Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Μπάρι θα αναχωρήσει στη 01.00 από Πάτρα και στις 07.00 από Ηγουμενίτσα

Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

17 Δεκεμβρίου 2010

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα θα αναχωρήσει στις 22.30 από Πάτρα και στις 04.00 από Ηγουμενίτσα

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Μπάρι θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

18 Δεκεμβρίου 2010

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα αναχωρήσει στις 20.30 από Ανκόνα

Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Μπάρι θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Απορια μου ειναι πως ο πανεξυπνος Περικλης Παναγοπουλος δε φροντισε να αντιγραψει τον τροπο λειτουργιας του βαποριου και προσαρμοζοντας το στα δικα του δεδομενα να κανει

κατι ποιο αληθινο απο τις κοκκινες φωτοβολιδες...

το μοντελo polaris ομως δικαιωνεται και απο την επιλογη της attica να φερει στο bari δυο πλοια που ειναι σχεδιασμενα στη λογικη του.

με αφορμη τον επικηδειο του polaris (συλλυπητηρια φιλε Neptune), να θυμηθουμε λιγα πραγματα, για τα superfast και την attica.

τα κοκκινα (με κορυφαια ολων τα sXI & sfXII), ειναι σιγουρα τα καλυτερα ferries που εχουμε δει ποτε στις ελληνικες θαλασσες. αψογη ποιοτητα κατασκευης, κορυφαια απο τεχνολογικης αποψεως και απο θαλασσια συμπεριφορα, ιδανικος συνδυασμος καταναλωσης με ταχυτητα (σε σχεση παντα με τους αμεσους ανταγωνιστες), πρωτοποριακα σχεδιαστικα, πλοια που τραβουσαν το ματι και που χαρη στο πολυ επιτυχημενο marketing, αλλα και την πελατοκεντρικη αντιληψη της εταιρειας, εγιναν συντομα γνωστα.

τετοια πλοια ομως, ακριβα στην κατασκευη, με πολλα δανεια και μεγαλες καταναλωσεις, ειναι αναμενομενο να θελουν παντα εποχες παχιων αγελαδων και ψηλων μεσων ορων για να κερδοφορουν. εχουν ακουστει πολλοι "θρυλοι", για το κατα ποσο ηταν κερδοφορα στις γραμμες που δρομολογηθηκαν. πχ: το βραδυνο της ancona παντα εμπαινε μεσα, στο bari οποτε πηγαινε καποιο απο τα μεγαλα ειχε χασουρα, στη φινλανδια ηταν ισα καραβια ισα νερα, στη σκωτια μονο οσο υπηρχε επιδοτηση εβγαινε χαρτζηλικι και πολλα αλλα. δεν ξερω κατα ποσο αληθεουν ολα αυτα, αλλα απο τη στιγμη που τα 12 superfast που θα πηγαιναν συντομα παντου, εγιναν 5, απο τα οποια τα δυο ειναι μονο κατ'ονομα, κατι δεν πηγε καλα.

θα μου πειτε, καλα ρε μεγαλε, ο παναγοπουλος εφτιαξε 12 βαπορια και μπηκε μεσα. hell not. ο ανθρωπος εβλαλε πολλα χρηματα απο την ιστορια, αλλα δεν τα εβγαλε μονο απο το ταξιδεμα των πλοιων.

ο παναγοπουλος ειχε δικο του ναυπηγικο επιτελειο (με επικεφαλης τον κωστα σταμπουλελη) και οποτε χρειαζοταν επιπλεον ναυπηγικη βοηθεια, επελεγε συγκεκριμενα ναυπηγικα γραφεια. οταν λοιπον επροκειτο να διαλεξει ναυπηγειο, ειχε ετοιμα δικα του σχεδια και καλουσε τα ναυπηγεια να υποβαλλουν προσφορες επι των σχεδιων που ειχε ετοιμα. επελεγε παντα ναυπηγεια που ειτε δεν ειχαν ξαναφτιαξει ferries, τα οποια προκειμενου να μπουν στην αγορα εδιναν σημαντικο discount και δεχονταν αυστηρες ρητρες για χρονο παραδοσης και εγγυηση. περα απο αυτο εξασφαλιζε προνομιακες χρηματοδοτησεις απο τραπεζες που στηριζαν τα συγκεκριμενα ναυπηγεια. (πχ τα ΙΙΙ και VI που φτιαχτηκαν στην Aker, ειχαν χαμηλοτοκη χρηματοδοτηση, απο την Φινλανδικη Τραπεζα προωθησεως εξαγωγικων επενδυσεων ή καπως ετσι). δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα ναυπηγεια που ναυπηγησαν κοκκινα, μετα τα κοκκινα οι εταιρειες τους βαρεσαν φαλιμεντο και ειτε τα εκλεισαν τελειως, ειτε εξαγοραστηκαν μπιρ παρα απο αλλες μεγαλυτερες.

εκτος ομως απο τις ναυπηγησεις, κερδισμενος βγηκε απο τις μεταπωλησεις. τα ΙΙ, ΙΙΙ και VI πουληθηκαν στην πολιτειακη ακτοπλοικη εταιρεια, της Τασμανιας της Αυστραλιας. Μαλλιστα η χασουρα που ειχε η ΤΤ απο την αγορα και δρομολογηση του Spirit of Tasmania III oδηγησε σε πτωση και την τοτε πολιτειακη κυβερνηση. τα VII, VIII & IX πουληθηκαν στην Tallink (ποτε θα σκασει αυτη η φουσκα αληθεια; ). Θυμιζω οτι η Tallink τοτε ηταν (και πρεπει να ειναι ακομη) μισοκρατικη με το κρατος να επιρρεαζει το management. προηγηθηκε το απιστευτο στησιμο, με την μεταθεση του ΙΧ απο τη Σκωτια στην Φινλανδια και καλα για ενισχυση της γραμμη. Οι εσθονοι εδωσαν ενα σκασμο λεφτα, πληρωνοντας εκτος απο τα πλοια και το δικαιωμα να χρησιμοποιουν το brand name superfast για αρκετα χρονια. στην ουσια το brand name τους ηταν αχρηστο, αποδειξη οτι τα 2 τα δενουν 4-5 μηνες το χρονο και το τριτο το ναυλωσαν στους καναδους και εβαλαν και ενα σωρο λεφτα απο την τσεπη πριν τους το δωσει (νεα bowtrhusters κλπ).

οτι απεμεινε, μοσχοπουληθηκε μαζι με τα blue star στο βγενοπουλο, την εποχη που ο τελευταιος εχτιζε την αυτοκρατορια του και ειχε ανοιχτο το χερι.

τη συνεχεια των κοκκινων οπου πηγαν την ξερετε: ειτε ταξιδευουν με κρατικη επιδοτηση οπως στην αυστραλια, ειτε ειναι εποχικα οπως στην εσθονια, ειτε παθαινουν συνεχεια βλαβες οπως στον καναδα, ειτε ειναι σε μονοπωλιακη γραμμη (αγγλια ισπανια), ειτε μπαινουν μεσα οπως στην ancona και το ηρακλειο.

σε καποια συνεντευξη στον εφοπλιστη, πρωην στελεχους της attica, λεχθηκε οτι ο λογος της αποτυχιας (ειδικα στη βορεια ευρωπη), ηταν οτι επιλεχθηκε ενα σχεδιο για ολες τις γραμμες, ενω στις ευρωπαικες γραμμες χρειαζοταν πλοια σαν αυτα της finnlines (μεγαλη ταχυτητα, αλλα περισσοτερο ro και λιγοτερο Pax).

δυο κουβεντες για τα αγαπημενα μου (εξωτερικα) πρωτα κοκκινα του 1995. πολλες κακιες εχουν λεχθει, αλλα ολοι ξεχνουν οτι ηταν πλοια πειραματικα. τους αλλαξαν πτερυγια στις προπελλες μετα τον πρωτο χρονο λειτουργιας, αλλαξαν κραμα μεταλλου στα καπακια και πολλες αλλες τροποποιησεις, μεχρι να σχεδιαστουν τα επομενα. σημερα στεκουν αξιοπρεπη, αλλα με ταχυτητες που απεχουν απο τις αρχικες τους.

ειναι λαθος ομως να συγκρινουμε πλοια πρωτοποριακα, που εν πολλοις σκοπος ηταν να αποφερουν κερδη (και χρηματιστηριακα) και μεσω του brand name τους και ολης της δημοσιοτητας που δημιουργουσαν και οχι μονο απο τη λειτουργια τους, με πλοια που εξ αρχης κατασκευαστηκαν για να κερδοφορουν μονο απο τη λειτουργια τους (δρομολογηση και ναυλωση).

ΥΓ: ξεχασα την πωληση του sfX που δεν ταξιδεψε ποτε για την Veolia)

Edited by proud_ionian
ex-jean nicoli
Link to comment
Share on other sites

Oντως εξαιρετικά πλοία τα μοναδικά με φτερά που τους δίνουν άλλον αέρα.Γιατί όμως δεν έκοψαν τα φτερά στα Superfast της Βαλτικής;σχετίζεται με αυτό που ανέφερε ο proud ότι διατήρησαν μετά την πώληση τους το brand name?και γιατί μετά αφού φορεσαν της Talink τα σινιάλα δεν κόπηκαν τελείως;επίσης το Superfast v έχει ακλάδευτα :P φτερά.

Πάντως σε μια παλια φωτογραφία του Superfast iii είχα δει πως στο υψηλότερο σημείο των φτερών υπήρχε φωτάκι flashing light(ένα από την κάθε πλευρά) και αναβόσβηνε αλά αεροπλάνικού.Γνωρίζει κανείς αν τα υπόλοιπα Superfast έχουν φωτάκια στα φτερά; B)

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

με αφορμη τον επικηδειο του polaris (συλλυπητηρια φιλε Neptune), να θυμηθουμε λιγα πραγματα, για τα superfast και την attica.

τα κοκκινα (με κορυφαια ολων τα sXI & sfXII), ειναι σιγουρα τα καλυτερα ferries που εχουμε δει ποτε στις ελληνικες θαλασσες. αψογη ποιοτητα κατασκευης, κορυφαια απο τεχνολογικης αποψεως και απο θαλασσια συμπεριφορα, ιδανικος συνδυασμος καταναλωσης με ταχυτητα (σε σχεση παντα με τους αμεσους ανταγωνιστες), πρωτοποριακα σχεδιαστικα, πλοια που τραβουσαν το ματι και που χαρη στο πολυ επιτυχημενο marketing, αλλα και την πελατοκεντρικη αντιληψη της εταιρειας, εγιναν συντομα γνωστα.

τετοια πλοια ομως, ακριβα στην κατασκευη, με πολλα δανεια και μεγαλες καταναλωσεις, ειναι αναμενομενο να θελουν παντα εποχες παχιων αγελαδων και ψηλων μεσων ορων για να κερδοφορουν. εχουν ακουστει πολλοι "θρυλοι", για το κατα ποσο ηταν κερδοφορα στις γραμμες που δρομολογηθηκαν. πχ: το βραδυνο της ancona παντα εμπαινε μεσα, στο bari οποτε πηγαινε καποιο απο τα μεγαλα ειχε χασουρα, στη φινλανδια ηταν ισα καραβια ισα νερα, στη σκωτια μονο οσο υπηρχε επιδοτηση εβγαινε χαρτζηλικι και πολλα αλλα. δεν ξερω κατα ποσο αληθεουν ολα αυτα, αλλα απο τη στιγμη που τα 12 superfast που θα πηγαιναν συντομα παντου, εγιναν 5, απο τα οποια τα δυο ειναι μονο κατ'ονομα, κατι δεν πηγε καλα...

το κειμενο δινει την πραγματικη διασταση στο φαινομενο αττικα το πως γιγαντωθηκε και που εχει φτασει,ειναι απο τα λιγα που εχω διαβαση και δινει την πραγματικη διασταση...ο παναγοπουλοσ ηταν ενας πανεξυπνος επιχειρηματιας ανοιξε πρωτος τον ασκο των νεοναυπηγησεων ferries στις γραμμες τις αδριατικης αλλα και τις μεσογειου εφτιαξε ενα ισχυρο BRAD NAME τα κοκκινα με τα φτερα τα οποια πρωωθησε σε πανευρωπαικη εμβελια με το καλυτερο μαρκετινγ τις εποχης εκεινης..τα σχεδια ηταν πρωτοποριακα κατι που φαινεται απο τις μετεπειτα ναυπηγησεις SUPERSPEED,VIKING XPRS,SEA FRANCE RODIN,τα οποια εχουν ακολουθηση των σχεδιασμο των SOUPERFAST ..οι υπολοιποι ανταγωνιστες ΜΙΝΟΑΝ, ΑΝΕΚ, προσπαθησαν να ακολουθησουνε στο ιδιο μοτιβο,,αλλα αποδειχτηκαν κακα αντιγραφα και με δυσκαμψια καθ οτι πολυμετοχικες και χρηματιστιριακες δεν υπηρχε ο ηγετης στην εταιρια γι αυτο και βλεπουμε τον δρομο που ακολουθησε η καθε μια εταιρια,ολες με συσωρευμενα χρεη και ξεπουλημα τις περιουσιας τους και μηδαμινη αξια χρηματιστιριακη..τον ιδιο δρομο ακολουθησε και η αττικα επι MIG οι οποια βρισκεται στον ιδιο κυκεωνα απλα την σωζει η μπλου σταρ με τις μονωπολιακες γραμμες κυκλαδων και δωδεκανησσου....με λιγα λογια ο κ παναγοπουλος ηξερε ποτε να μπει στο χωρο και ποτε να βγει πριν σκασει η φουσκα παγκοσμιως,,παντως προφητης δεν ητανε αλλα γνωστης τις επομενης μερας

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δελτίο τύπου από τη Superfast για τις αλλαγές στα δρομολόγια λόγω της απεργίας της ΠΝΟ στις 15-06-11

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της προγραμματισμένης απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας στις 15 Ιουνίου, τα δρομολόγια της Αδριατικής θάλασσας τροποποιούνται ως εξής:

14 Ιουνίου

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα(14:30) θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα (13:30) θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα (16:00) δεν θα πραγματοποιηθεί

Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Μπάρι θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

15 Ιουνίου

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα (14:30) δεν θα πραγματοποιηθεί

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα (17:00) δεν θα πραγματοποιηθεί

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα (13:30) θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Μπάρι θα αναχωρήσει στη 00.01 στις 16.06

Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

16 Ιουνίου

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα (13:30) δεν θα πραγματοποιηθεί

Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα (16:00) θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Πάτρα – Ηγουμενίτσα - Μπάρι θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Μπάρι – Ηγουμενίτσα – Πάτρα θα πραγματοποιηθεί όπως είναι προγραμματισμένο

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
η ιδεα για την ναυπηγηση του bsδηλος ειχε ξεκινησει 9 χρονια πριν
ακουσα προσφατα οτι και η παραγγελια των fast του Bari ηταν αποφαση της διοικησης παναγοπουλου, η οποια ειχε κανει και τις πρωτες επαφες με τη GNV
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

οπως και να χει ειναι κριμα να αφηνει τα νερα μας τετοιο πλοιο :(

Δεν μπόρεσαν να σπρώξουν κανένα από τα μεγάλα BS;... Το καλύτερο SF στην Κίνα ρε γ@μώ το :unsure: ?Ok, ο κόσμος καίγεται, αλλά οι αδυναμίες είναι αδυναμίες :(

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά θλίβομαι που θα μας αφήσει το SF12 το οποίο πρόκειται για καραβάρα..Δεν το πίστευα στην αρχή που διάβασα την είδηση..Γιατί εκτός το ότι είναι από τα καλύτερα πλοία μας πρόκειται και για το πιο αγαπημένο μου πλοίο,αφού ανεβοκατεβαίνω εννελιπως με αυτό λόγω σπουδών στο Ηράκλειο..Όσες φορές που το ταξιδεύω δεν το χορταίνω και το λέει ένας που παλία ήταν φανατικός των ΠΑΛΑΤΙΩΝ..Πάντως βλέπωντας την όλη κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο..Πιστεύω οτι μέχρι το τέλος του χρόνου θα μας φύγουν και άλλα νεότευκτα έτσι όπως παει..Ξέρει κανείς πιο από τα SUPERFAST θα το αντικαταστήσει?SF11 ή SF6?

Link to comment
Share on other sites

ειναι προωρο να ξερει κανεις.

το ΧΙΙ ειναι το νεωτερο απο τις ναυπηγησεις εκεινης της περιοδου (που ξεκινησε με το sfI το 1995) και το καλυτερο που εφτιαξε ο παναγοπουλος.

πιστευω ομως οτι ειναι προτιμοτερο να φυγουν καποια πλοια που εκ των πραγματων δυσκολα μπορουν να ειναι κερδοφορα και βαρυνονται με μεγαλο δανεισμο, για να σωθουν οι εταιρειες τους (και τα υπολοιπα πλοια)

Link to comment
Share on other sites

...απο τα 12 κοκκινα, τα original, εμειναν δυο....παροτι για πολλους η κατασκευη 12 τετοιων πλοιων δεν ηταν τιποτε αλλο απο ενα τραπεζικο-επιχειρηματικο πλανο, το θεμα ειναι, οτι αλλο ενα διαμαντι του στολου μας φευγει...το αν βοηθησαν η οχι σε οικονομικη βαση, οχι μονο αυτα, αλλα και ολα τα υπολοιπα highspeed ferries που ναυπηγηθηκαν με φρενηρεις ρυθμους απο το 1995 και επειτα την ακτοπλοια μας ειναι δυσκολο να το πουμε.....αλλα ας μην ξεφευγουμε.αν κατεβει καποιο, μαλλον θα ειναι το 6-μαλλον...εκτος αν δεν κατεβει κανενα κοκκινο, στο πλαισιο αμοιβαιων υποχωρησεων-αποχωρησεων, συννενοησεων.....φευγω εγω-εμπα εσυ.....απο σεπτεμβρη θα δειξει.....υπομονη λοιπον...

Link to comment
Share on other sites

ας μη ξεφέυγουμε αλλά ο παναγόπουλος ήταν ο μόνος που έμοιζε να ήξερε τι έκανε,ναυπήγησε 12 πλοία και ύστερα τα μοσχοπούλησε και είναι μια χαρά σήμερα σε αντίθεση με όλους τους άλλους που θέλησαν να τον μιμηθούν και καταστράφηκαν,τέσπα λυπήθηκα αρκετά για τη πώληση αυτή τουλάχιστον να έφευγε το vi που δεν είναι και τόσο ωραίο σαν το 12 εμφανισιακά

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...