Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

για πολλους η κατασκευη 12 τετοιων πλοιων δεν ηταν τιποτε αλλο απο ενα τραπεζικο-επιχειρηματικο πλανο,
...ο παναγόπουλος ήταν ο μόνος που έμοιζε να ήξερε τι έκανε,ναυπήγησε 12 πλοία και ύστερα τα μοσχοπούλησε και είναι μια χαρά σήμερα σε αντίθεση με όλους τους άλλους που θέλησαν να τον μιμηθούν και καταστράφηκαν

παιδια ετσι ακριβως ειναι. ηταν ενα project για αλλες εποχες. εποχες φτηνου δανικου χρηματος, φτηνου πετρελαιου και αυξημενης κινησης. εδω και πολυ καιρο εχει φανει οτι αυτο το μοντελο δεν περπατα πλεον. ο παναγοπουλος εφυγε πριν αρχισει η κατω βολτα και εφυγε κερδισμενος

τετοια πλοια ομως, ακριβα στην κατασκευη, με πολλα δανεια και μεγαλες καταναλωσεις, ειναι αναμενομενο να θελουν παντα εποχες παχιων αγελαδων και ψηλων μεσων ορων για να κερδοφορουν. εχουν ακουστει πολλοι "θρυλοι", για το κατα ποσο ηταν κερδοφορα στις γραμμες που δρομολογηθηκαν. πχ: το βραδυνο της ancona παντα εμπαινε μεσα, στο bari οποτε πηγαινε καποιο απο τα μεγαλα ειχε χασουρα, στη φινλανδια ηταν ισα καραβια ισα νερα, στη σκωτια μονο οσο υπηρχε επιδοτηση εβγαινε χαρτζηλικι και πολλα αλλα. δεν ξερω κατα ποσο αληθεουν ολα αυτα, αλλα απο τη στιγμη που τα 12 superfast που θα πηγαιναν συντομα παντου, εγιναν 5, απο τα οποια τα δυο ειναι μονο κατ'ονομα, κατι δεν πηγε καλα[...] θα μου πειτε, καλα ρε μεγαλε, ο παναγοπουλος εφτιαξε 12 βαπορια και μπηκε μεσα. hell not. ο ανθρωπος εβλαλε πολλα χρηματα απο την ιστορια, αλλα δεν τα εβγαλε μονο απο το ταξιδεμα των πλοιων.
Edited by proud_ionian
υ
Link to comment
Share on other sites

@ .voyager ευτυχως θα το θυμομαστε απο το τελειο φωτογραφικο υλικο που εχουμε μαζεψει ολοι μας!!!

Το VI στο Ηρακλειο μου φανταζει υπερβολικο παντως...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

εχουμε κατι νεωτερο για τη φημολογηθεισα μετασκευη των κοκκινων του Bari.

 

αν εχω καταλαβει καλα το concept (αν πραγματοποιηθει και αν δεν ειναι απλα φημη του λιμανιου) ειναι να γινει προσθηκη καμπινων, σαν και αυτη που εχει γινει στο Coraggio.

Link to comment
Share on other sites

Εχθές βλέποντας καποιο παλιο ναυτιλιακο περιοδικο περιπου 10 χρονια πριν...διαβασα οτι ο κυριος Περικλης ηθελε να συμπραξει με την Costa ,δημιουργωντας τη Costa Superfast αφου ειχε ηδη την εμπειρια με την εταιρεια που ειχε..θυμαται κανεις τιποτΑ?

Link to comment
Share on other sites

εχουμε κατι νεωτερο για τη φημολογηθεισα μετασκευη των κοκκινων του Bari.

 

αν εχω καταλαβει καλα το concept (αν πραγματοποιηθει και αν δεν ειναι απλα φημη του λιμανιου) ειναι να γινει προσθηκη καμπινων, σαν και αυτη που εχει γινει στο Coraggio.

 

θα προστεθούν 2 επιπλέον σαλόνια και όνο το υπόλοιπο της μετασκευής θα είναι καμπίνες

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί και αλλού, αλλά μπήκα στο ανανεωμένο site της superfast και είδα οτι στα δρομολόγια της αδριατικής απο 01/01/14 η αναχώρηση απο την πάτρα για αγκώνα άλλαξε απο τις 17:00 στις 17:30. Επίσης η άφιξη του πλοίου στο Μπάρι απο 8:30 τοπική θα γίνει 9:30 τοπική ανεξαρτήτως εποχής

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

του Μπάρι τα φαστ μετασκευάζονται Τουρκία με πρώτο το SF1 τον Οκτώβριο,

ειναι να δεσει το καθε φαστ του μπαρι για δυο ταξιδια για χαρτια κλπ και γιατι φετος δεν εχει ακινησια γι'αυτα

 

ονειρο ηταν και παει η μετασκευη

 

Link to comment
Share on other sites

Άμα ήταν να γίνει η μετασκευή των Superfast I & II το χειμώνα τουλάχιστον το ένα θα πρέπει να είχε ξεκινήσει ήδη τις εργασίες!! Λογικό ακούγεται ότι δεν έγινε κάτι τέτοιο μιας και το ταμείο του ομίλου είναι στα κόκκινα (όχι Superfast) και δεν υπάρχουν τα χρήματα για μια τέτοια μετασκευή! Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μόνο με κάποιο δάνειο από τις Τράπεζες αλλά εδώ καλά καλά δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα ήδη υπάρχοντα δάνεια της!!

Link to comment
Share on other sites

Και ειδικα οταν η αποπληρωμη των δανειων για την αγορα των δυο αυτων πλοιων γινεται με το σταγονομετρο ποσες πιθανοτητες υπηρχαν για να γινει μετασκευη?


ληξιπροθεσμες δοσεις για τα δανεια των κοκκινων του Bari περι τα €0,8εκ που εξοφληθηκαν το Μαϊο. μεχρι τοτε τα δανεια αυτα ηταν κοκκινα.
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

μπα. δες και εδω.

 

νομιζω οτι για τα κοκκινα εκλεισαν οι ακινησιες φετος με τα τετραημερα των δυο του bari.

το ΧΙ εκανε την ανοιξη οποτε το κοβω για φθινοπωρο του 2014 παλι, αν δεν πουληθει νωριτερα

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

φετος ειναι να πανε για μπιντε το ΧΙ και τα δυό του bari. το ΧΙΙ πηγε περσυ.

μενει να δουμε ποιο μπλε θα ερθει. bs1 ή horizon που ειναι οι συνηθεις υποπτοι.

(προπερσυ ειχε κανει το horizon τις ακινησιες στο bari και το II πηγε ancona για το ΧΙ)

αυτα παντα αν δεν μεινουμε με κανενα κοκκινο λιγοτερο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ισχύει πια το copyright, αν δεν κάνω λάθος.

Αν υποθεσουμε οτι πια τα Superfast που απαγορευοταν αρχικα να τα χρησιμοποιοησουν στο ονομα...αλλα τελικα οπως ειδαμε ήρθη (Bimini ,Stena)

Καλα,χωρις να θελω να χαλασω την αγιογραφια του Περικλεους :D μου φαινεται εξαιρετικα αμφιβολου εγκυροτητας η φημη οτι υπηρχε απαγορευση γυρω απο τη χρησιμοποιηση αυτου του Brand name απο τριτους,και μαλιστα στο εξωτερικο κιολας,προφανεστατα διοτι οταν κατοχυρωνεις ενα brand name το κατοχυρωνεις για δεκαετιες ολοκληρες και οχι για μερικα χρονακια.Αλλωστε superfast ferries υπαρχει και τωρα και ουτε τοτε ουτε τωρα ειχε καποιο οφελος απο το να αφαιρουσε μια τετοια ρητρα(αν υπηρχε)..

Link to comment
Share on other sites

οταν κατοχυρωνεις ενα brand name το κατοχυρωνεις για δεκαετιες ολοκληρες και οχι για μερικα χρονακια.

κατι χανεις.

οταν κατοχυρωνεις κατι πληρωνεις το αντιστοιχο τελος στο διεθνες γραφειο σηματων. υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια, οσον αφορα το ποιες χωρες καλυπτει η κατοχυρωση και για ποιο χρονικο διαστημα. αν θες να το παρατεινεις πληρωνεις ξανα. (παρομοια διαδικασια υπαρχει για πατεντες, συμβολα κλπ).

ο περι νομιζω οτι μονο για την πρωτη δεκαετια ειχε πραξει τα δεοντα, γι'αυτο οτι πουληθηκε μετα και το ονομα κρατησε και τα φτερα στην τσιμινιερα.

ειδικα για τα 3 της tallink υπηρχε ορος να μπορουν να χρησιμοποιουν το ονομα και το brand superfast και μετα την πωληση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Δηλωσεις του Σπυρου Πασχαλη της Attica απο το Μοναχο

http://www.ship2shore.it/it/porti/il-gruppo-greco-attica-boccia-i-porti-italiani_57779.htm'>

 

''Τα λιμανια της Ιταλιας ειναι πολυ ακριβα ενω υπαρχουν και πολλα μονοπωλια.''δηλωσε ο Δ.Σ της Attica Group στο περιθωριο της εκεθσης Μεταφορων και Logistics του Μοναχου.''Υπο αυτο το πρισμα και δεδομενης της καταστασης της ελληνικης οικονομιας αυτη τη στιγμη σχεδιαζουμε ενα νεο project για τις γραμμες τις Αδριατικης.Παραλληλα παρακολουθουμε με ενδιαφερον τις εξελιξεις ακομα και εκτος Μεσογειου και κυριως στη Βορεια και Κεντρικη Αμερικη''.Παραλληλα ο κυριος Πασχαλης σημειωσε οτι η εταιρεια Superfast Ferries γιορταζοντας 20 χρονια παρουσιας στην Αδριατικη αναμενεται να το γιορτασει με δυο events στις 28 κ 29 του μηνα στο Μπαρι και την Αγκωνα στα πλοια Superfast I και Superfast XI αντιστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλωσεις του Σπυρου Πασχαλη της Attica απο το Μοναχο

''Τα λιμανια της Ιταλιας ειναι πολυ ακριβα ενω υπαρχουν και πολλα μονοπωλια.''δηλωσε ο Δ.Σ της Attica Group στο περιθωριο της εκεθσης Μεταφορων και Logistics του Μοναχου.''Υπο αυτο το πρισμα και δεδομενης της καταστασης της ελληνικης οικονομιας αυτη τη στιγμη σχεδιαζουμε ενα νεο project για τις γραμμες τις Αδριατικης.Παραλληλα παρακολουθουμε με ενδιαφερον τις εξελιξεις ακομα και εκτος Μεσογειου και κυριως στη Βορεια και Κεντρικη Αμερικη''.Παραλληλα ο κυριος Πασχαλης σημειωσε οτι η εταιρεια Superfast Ferries γιορταζοντας 20 χρονια παρουσιας στην Αδριατικη αναμενεται να το γιορτασει με δυο events στις 28 κ 29 του μηνα στο Μπαρι και την Αγκωνα στα πλοια Superfast I και Superfast XI αντιστοιχα.

στο superfast XI εχει μπει και αυτοκολλητο μπανερακι πρυμα απο το ονομα (στην πρυμη) για τα 20χρονια Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στη συνεντευξη τυπου για τα 20 χρονια της εταιρειας εγιναν εκ νεου αναφορες στα σχεδια δρομολογησης πλοιου στις ΗΠΑ.

η «Superfast Ferries» βάζει πλώρη για τα επόμενα 20 χρόνια στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων προορισμών και τη ναυπήγηση νέων πλοίων, με ανοίγματα στις ακτοπλοϊκές αγορές των ΗΠΑ, της δυτικής Μεσογείου αλλά και της Βορείου Ευρώπης.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Η Αττικα δεν θα παει αυτονομη εκει περα αλλα μεσω Παναγοπουλου που διαφημιζει ferry 1500 επιβατων απο την περιοχη μας χωρις να το κατονομαζει.

 

εκτος απο τον παναγοπουλο, στον ομιλο υπαρχει εδω και μηνες αμερικανος μετοχος (fortress), οποτε οσο να'ναι, τα κονε στον θειο Σαμ τα εχουμε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...