Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα είδαν τα υπόλοιπα ex-Superfast που όσο και να τα βάφουν πάλι κόκκινα καταλήγουν...

Πάντως μήπως έτσι κρατήσουν και μέρος των πληρωμάτων τους (αξιωματικούς)?

Link to comment
Share on other sites

Το ότι θα παραμείνουν κόκκινα και "Superfast" σημαίνει ότι οι Attica κατάφεραν να οικοδομήσουν εκεί πάνω "brand loyalty". Πράγμα που σημαίνει ότι οι νέοι ιδιοκτήτες δεν αγόρασαν μόνο πλοία, αλλά και perceptions και πελατεία κλπ. Αυτό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι τα αφεντικά ξέρουν τη δουλειά τους πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

χτες και σημερα δεν ειχε βραδυνο "κοκκινο" δρομολογιο. σημερα ηταν προγραμματισμενη διανυκτερευση.

σημερα και τα 2 αδερφα (sfV & sfVI) θα κοιμηθουν πατρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πλέον τα 3 πλοία της Βαλτικής περνούνε και από το Παλντισκι. Άρα το δρομολόγιό τους είναι Ρόστοκ-Παλντισκι-Χανκο και το αντίστροφο.

Στο site της superfast ,στην κεντρική σελίδα , δίπλα από το Superfast έχουν γράψει με μικρότερα γράμματα ''operated by Tallink''.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

τον τελευταιο καιρο το μεσημεριανο κοκκινο (V ή VI) φτανει πλεον 16.00 και οχι 17.00 οπως το χειμωνα. εχει αλλαξει και η επισημη ωρα απλι απο 17.00 σε 15.30

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συμφωνα με το yahoo group Ferries of Northern Europe, η SNCM αγορασε και το τελευταιο Superfast της Βορειας Ευρωπης(το Χ δηλαδη) με τιμημα που κυμαινεται απο 105 εως 110 εκατομμυρια ευρω. Αληθευει?

Link to comment
Share on other sites

Δεν το αποκλείω, χωρίς όμως να γνωρίζω κάτι επίσημο.

Εάν όμως σκεφθείς ότι η ανταγωνίστρια Corsica Ferries αγόρασε το SPIRIT OF TASMANIA III και ότι μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας επιχειρείται αναδιάρθρωση του στόλου...καθόλου απίθανο.

Χώρια που το αφεντικό ξέρει ότι "το αρνί (στη Σκωτία) έξω από το μαντρί (της Αδριατικής) το τρώει ο λύκος"

Σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε και κάποια πώληση...ίσως και κατά δω...στην Μπαρμπαριά!!!

Ελπίζω να μην είναι το LIAMONE, αλλά κανένα συμβατικό!

Link to comment
Share on other sites

Alessandro έχεις απόλυτο δίκαιο! Η Veolia όχι μόνο είναι μέτοχος, αλλά στην ουσία διοικεί την SNCM.

Transfer of SNCM to Veolia Environnement, Butler to proceed

29 May 2006

France authorises transfer of SNCM to Veolia Environnement, Butler to proceed

The state last year agreed to sell 38 pct of SNCM to Butler Capital Partners, 28 pct to Veolia and 9 pct to employees. It will keep 25 pct.

Veolia has said it will have operational control of SNCM and name the top management, and that it might later seek to expand its stake.

EDIT

Yannis Criticos, a spokesman for Attica, said the company remained committed to the route and said the change of vessel would not involve any sailings being cancelled.

He said the switch would be made early in 2007, when Superfast X would go to its new owners, Veolia Transport.

He said the sale would enable the firm to make a faster profit than if it had continued to operate Superfast X.

He said the replacement vessel could be one transferred from elsewhere in the Attica fleet, which also operates in the Mediterranean, or acquired from elsewhere.

http://news.scotsman.com/topics.cfm?tid=913&id=1147302006

Μάλλον για "transfer" το βλέπω...μέχρι να έρθει και αυτουνού η ώρα.

Η Αδριατική (απ' ό,τι φαίνεται) μπήκε για τα καλά στην εποχή των ισχνών αγελάδων και δεν αντέχει τέτοια πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Και όπως παρατηρεί το Lloyd's List: «[...]The departure of the Superfast X will reduce the prestigious Superfast ro-pax fleet to just four remaining vessels out of the 12 that they operated four years ago...».

Δύσκολες εποχές για να κοιτάμε το prestige...Διαγόρας και Άγιος ο Θεός!

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και κλαιμε:

1) Πωληση του Superfast X απο τον καινουριο χρονο

2) Διαφημισεις στο ραδιοφωνο περι Διαγορα και πλοιου "Blue Star" στα Δωδεκανησα

3) Εγγραφη δεσμευση της Attica οτι το Superfast X θα αντικατασταθει.

Παραθετω λοιπον τα εξης σεναρια:

α) Αντικατασταση του Superfast X απο καποιο Superfast της Αδριατικης και η γραμμη της Ανκονα μενει με 3 Superfast και ολα τα αλλα μενουν ως εχουν

β) Αντικατασταση του Superfast X απο καποιο Superfast της Αδριατικης και η γραμμη της Ανκονα μενει με 3 Superfast και ενα Blue Star (1 or 2) με το Blue Horizon στα Δωεδεκανησα

γ) Αντικατασταση του Superfast X απο το Blue Star 1 η 2 και το Blue Horizon στα Δωδεκανησα

δ) Αντικατασταση του Superfast X απο το Blue Horizon και ολα τα αλλα μενουν ως εχουν, δηλαδη με ενα Blue Star στο μπαρι.

Κατα τη γνωμη μου η ραδιοφωνικη διαφημιση δεν ειναι τυχαια και οτι αν δεν εχει αποφασιστει οριστικα τι θα γινει, σιγουρα βρισκονται υπο συζητησεις και προβληματισμο. Αν οντως η προθεση της Attica να συνεχισει τη γραμμη της Σκωτιας με αντικατασταση του Superfast X ειναι ειλικρινης, πιθανοτερο σεναριο για μενα ειναι το β) με ενα απο τα 4 της Ανκονα να ανεβαινει στη Σκωτια, τη γραμμη της Ανκονα να μενει με 3 Superfast μονα τους η 3 Superfast και ενα Blue Star, ενω το Blue Horizon κατεβαινει στα Δωδεκανησα. Ολα αυτα στο θεωρητικο βεβαια, μια και απ' οτι δειχνουν τα πραγματα απο τη Superfast Ferries(τουλαχιστον) δε θα μεινει ουτε κολυμπηθροξυλο αργα η γρηγορα...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ξέχασες το σενάριο να πουληθεί και άλλο ένα Superfast, να αντικατασταθεί το Superfast X από το αδελφό του πωληθέντος, με δρομολόγηση των Blue Star 1 & 2 στην Ανκονα. Και δρομολόγηση του Blue Horizon στα Δωδεκάνησα:confused::D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν το Blue Horizon που ειναι κατα 11 μετρα μεγαλυτερο του Blue Star 2 μπορει να μπει σε Πατμο και Καταπολα , σε περιπτωση που γινουν σκαντζα τα δρομολογια του (σε αυτα τα δυο λιμανια νομιζω οτι ειναι στο οριο)

Link to comment
Share on other sites

Τα σεναρια ειναι με βαση την υπαρχουσα, ανακοινωθεισα, πωληση. Ας μην μπουμε στη διαδικασια πλασεως σεναριων με βαση φημολογουμενες πωλησεις. Οσον αφορα τον προβληματισμο σου Παναγιωτη για Καταπολα και Πατμο, γι αυτο υπαρχει ο Διαγορας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

οι γλαροι του αιγαιου και οι αντενες του πατραϊκου επιασαν στον arvyla fm δυο εντελως αντιθετα σεναρια. τα αναφερω μονο και μονο γιατι οι πηγες μεχρι τωρα ηταν αξιοπιστες.

η μια πηγη λεει οτι η αποφαση να τελειωνουν τα κοκκινα σαν brand name ειναι ειλημμενη (οχι μονο για οικονομικους λογους) και συντομα τα 4 της αδριατικης θα ειναι παρελθον (την πιθανη τους τυχη την εχουμε ξανακουσει).

το αλλο που ακουσα σημερα ειναι οτι δεν πωλουνται για την ωρα αλλα οτι θα μεινουν ΧΙ & ΧΙΙ στην αδριατικη και τα V & VI θα πανε σκωτια. ισως παιζει και παρασκηνιο με επαναδιαπραγματευση επιδοτησης. τωρα 2 κοκκινα μονα τους δεν εβγαιναν, θα βγαινουν με ανταγωνιστη;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

κρουαζιερα οινογνωσιας διοργανωνει η superfast το επομενο πσκ. €169 το ατομο all inclusive. καμπινα, λεοφωρειο για patrasso, εκδρομη σε παραδοσιακο οινοποιϊο στην ιταλια κλπ.

το πηρα χαμπαρι σημερα, ακουγοντας απο σποντα την εκμπομπη που εχει σε αθηναϊκο ραδιοφωνο, ο οινολογος που...

θα είναι ο maitre γευσιγνωσίας.

μα τι ξενερωτα πραγματα ειναι αυτα:D. χαθηκε μια κρουαζιερα ουζογνωσιας σε χιο-μυτιληνη.

το μεθεπομενο σκ οι θεματικες κρουαζιερες συνεχανε με κρουαζιερα ψηφιακης φωτο

Link to comment
Share on other sites

εχει τοσες μερες που το sfXI επεστρεψε απο την ετησια, αλλα ο pprs ο proud μολις σημερα προσεξε την αλλαγη στις παντες.

superfast.com πλεον και οχι superfast σκετο. ειναι προφανες οτι και τα αλλα 3 (κλαψ) που εχουν απομεινει θα βαλουν και αυτα .com. θα προτιμουσα να μπει το site διακριτικα πρυμα οπως στην ανεκ και στις μινωικες και οχι να διακορευθει ενα logo ετων. (ναι θα μου πειτε, αυτο σε μαρανε).

post-13-12832696065_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

με αφορμη τα αποτελεσματα 9μηνου της attica, σε ξενογλωσσα forum αναρωτιουνται αν θα υπαρξει αντικατασταση του sfX στη γραμμη της σκωτιας. το σκεπτικο τους ειναι οτι απο τη στιγμη που υπαρχει μειωση της κινησης και της κερδοφοριας στην αδριατικη και απο τη στιγμη που εχει βελτιωθει η κερδοφορια της γραμμης της σκωτιας λογω της παρουσιας ενος μονο πλοιου (ετσι λεει η Attica) τι πιο λογικο να μετατεθει το SFV στη βορεια θαλασσα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συμφωνα με το πληρες αρθρο, η επεκταση μαλλον αναφερεται στην Μαροκινη Comanav, στην γνωστη μας SNCM και μια ακομη Αλγερινη εταιρεια(θα ψωνισουνε απο σβερκο με τους Αλγερινους:()

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...