Earl Granville Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Nαι για βόρειο Αιγαίο έχει δηλωθεί ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και για δωδεκάνησα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Αλλωστε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ είναι σχεδόν αδύνατον να χωρέσει σε Λειψούς,Σύμη λόγω μεγέθους και στην Τήλο λόγω βυθίσματος.
Orestis Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Στις εταιρείες Blue Star & ΛΑΝΕ αλλά και στο πλοίο Πορφυρούσα κατακυρώθηκαν οι επιδοτούμενες γραμμές για τις οποίες είχαν υποβάλει συμμετοχή. Ακούγεται πως οι υπόλοιπες δηλώσεις απορρίφτηκαν λόγω ελλείψεων στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Earl Granville Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Πολλοί φάκελοι εταιριών από ότι έμαθα δεν περιείχαν τις απαιτούμενες ειδικές επιστολές που χρειάζονται οπότε πιθανότατα να κόπηκαν ως ελλειπείς.
ΘΕΤΙΣ Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Δηλαδή, επειδή έλειπαν κάποια χαρτιά από τους φακέλους θα μείνουν τα νησάκια μας χωρίς βαπόρια; Για πόσο καιρό ακόμα; Πόσο να αντέξουν αυτοί οι άνθρωποι; Καταπίνουμε την κάμηλο και διυλίζουμε τον κώνωπα σ' αυτή τη χώρα;
Earl Granville Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Καταρχήν όταν μια προκύρηξη ζητά συγκεκριμένα πράγματα κι οι φάκελοι που κατατείθονται είναι ελειπείς τότε δεν φταίει το υπουργείο. Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση τα νησιά μας δεν θα μείνουν χωρίς βαπόρια χώρια που δεν έχουν μείνει δηλαδή πλην των Κυθήρων που μάλλον θα εξυπηρετούνται κατόπιν του διαγωνισμού από το ΒΙΝΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Ή θα συνεχίσουν τα πλοία που είναι τωρα στις άγονες μέχρι να επαναπροκυρηχτεί νέος μειωδοτικός διαγωνισμός ή μπορεί ακόμα να γίνουν κι απευθείας αναθέσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Εμένα το αυτί μου έχει πάρει ότι θα γίνουν απευθείας αναθέσεις σε εταιρείες. Βλέπω τη GA Ferries να παίρνει παρατάσεις για τις άγονες που έχει ήδη, χωρίς να έχει συμμετάσχει στο διαγωνισμό
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Στις εταιρείες Blue Star & ΛΑΝΕ αλλά και στο πλοίο Πορφυρούσα κατακυρώθηκαν οι επιδοτούμενες γραμμές για τις οποίες είχαν υποβάλει συμμετοχή. Ακούγεται πως οι υπόλοιπες δηλώσεις απορρίφτηκαν λόγω ελλείψεων στα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Μόνο δύο εταιρείες εγκρίθηκαν για τις άγονες γραμμές! Πηγή: MEDIA SHIPPING Ο τελευταίος διαγωνισμός για την κάλυψη των αγόνων γραμμών είχε μεγάλη συμμετοχή, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής τελικά εγκρίθηκαν μόνο δύο εταιρείες για την εκτέλεση των αγόνων γραμμών. Η πρώτη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries για τις άγονες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων και η δεύτερη είναι η Λασιθιωτική ΑΝΕ. Οι άλλες εταιρείες κόπηκαν επειδή δεν είχαν προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, φορολογικά και ασφαλιστική ενημερότητα. Τώρα, η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι οι απευθείας αναθέσεις στις εταιρείες. Λογικό είναι τα μισθώματα των άγονων γραμμών με αυτή τη διαδικασία θα είναι μεγαλύτερα και τα χρήματα θα τα εισπράττουν οι εταιρείες πιο εύκολοα και προκαταβολικά. Ή κάνουμε λάθος;
enas chiotis Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Πάντως η προκήρυξη για την επιδότηση της γραμμής αναρτήθηκε στο site του ΥΕΝ. Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι σωστά ή ο συντάκτης της προκήρυξης έχει κάνει πατάτα με τις ημερομηνίες; 9/02 η ημέρα σύνταξης, αναρτάται στο site 18/02 για να γίνει ο διαγωνισμός στις 06/04 σε γραμμές που ξεκινούν από 13/02; Αδυνατώ να καταλάβω.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Απο τις 4 γραμμές του διαγωνισμού, οι 2 θα καλυφθούν με Τ/Χ Ε/Γ-Ο/Γ. Απο τα λίγα που ξέρω δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επιδότηση αυτή τη στιγμή Τ/Χ. Διότι εάν οι 2 Αίολοι παραμείνουν στην ενδοκυκλαδική σε αντικατάσταση των ΑΡΣΙΝΟΗ & ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ με πολυετή σύμβαση,απομένουν για τον διαγωνισμότα S.R 1, S.R 2,θεωρητικά τα S.R 3&4 που θά έρθουν,το megajet που δεν γνωρίζουμε την κατάστασή του απο το καλοκαίρι,το CE3 που δεν δήλωσε τακτικά δρομολόγια για το 2009-2010 και το Sardinia Express που υποτίθεται θεωρητικά ότι θά έρθει και αυτό. Επειδή όμως προηγείται ο διαγωνισμός της 11ης Μαρτίου που προκηρύχθηκε πρόσφατα και οι επιτροπές θα ασχοληθούν με αυτόν,δεν συνάδει να ασχοληθούν τα ίδια μέλη με 2 ταυτόχρονα διαγωνισμούς,γιατί υπάρχουν ενστάσεις,καταγγελίες,....φωτογραφίες και όλα τα γνωστά φαιδρά που ζήσαμε το 2008 ,με αποτέλεσμα για ένα χαρτί να αποβάλλεσαι...επί ποινή αποκλεισμού όπως αναγράφει με bolt γράμματα.... Υποτίθεται ακόμη ότι θα πρέπει να έχει εγγραφεί και η σχετική πίστωση απο τον Παπαθανασίου,αλλοιώς δεν θα πάει κανένας. Η μήπως οι 2 γραμμούλες φωτογραφίζουν το JET FERRY 1;
express skiathos Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Kαι θ αφήσει το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ το χρυσορυχείο που λέγεται Σποράδες για να πάει να πάρει άγονη;
speedrunner Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Απο τις 4 γραμμές του διαγωνισμού, οι 2 θα καλυφθούν με Τ/Χ Ε/Γ-Ο/Γ.Απο τα λίγα που ξέρω δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επιδότηση αυτή τη στιγμή Τ/Χ. Διότι εάν οι 2 Αίολοι παραμείνουν στην ενδοκυκλαδική σε αντικατάσταση των ΑΡΣΙΝΟΗ & ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ με πολυετή σύμβαση,απομένουν για τον διαγωνισμότα S.R 1, S.R 2,θεωρητικά τα S.R 3&4 που θά έρθουν,το megajet που δεν γνωρίζουμε την κατάστασή του απο το καλοκαίρι,το CE3 που δεν δήλωσε τακτικά δρομολόγια για το 2009-2010 και το Sardinia Express που υποτίθεται θεωρητικά ότι θά έρθει και αυτό. Επειδή όμως προηγείται ο διαγωνισμός της 11ης Μαρτίου που προκηρύχθηκε πρόσφατα και οι επιτροπές θα ασχοληθούν με αυτόν,δεν συνάδει να ασχοληθούν τα ίδια μέλη με 2 ταυτόχρονα διαγωνισμούς,γιατί υπάρχουν ενστάσεις,καταγγελίες,....φωτογραφίες και όλα τα γνωστά φαιδρά που ζήσαμε το 2008 ,με αποτέλεσμα για ένα χαρτί να αποβάλλεσαι...επί ποινή αποκλεισμού όπως αναγράφει με bolt γράμματα.... Υποτίθεται ακόμη ότι θα πρέπει να έχει εγγραφεί και η σχετική πίστωση απο τον Παπαθανασίου,αλλοιώς δεν θα πάει κανένας. Η μήπως οι 2 γραμμούλες φωτογραφίζουν το JET FERRY 1; Τα Αίολος Ι & ΙΙ εκτελούν τις γραμμές του Παναγία Τήνου & του Παναγία Χοζοβιώτισσα, η γραμμή του Αρσινόη δεν εκτελείτε απο κανένα πλοίο αυτή την στιγμή....
Orestis Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Την πρόθεση τους να συμμετάσχουν στους δύο διαγωνισμούς για τις επιδοτούμενες γραμμές ανακοίνωσαν χθες η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 ...επιβεβαιώνοντας τις πρόσφατες υποθέσεις μας. [...]Συμβαδίζει με τη νέα λογική της Sea Star: χτυπάμε όλες τις άγονες... με όποιο πλοίο έχουμε διαθέσιμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Την πρόθεση τους να συμμετάσχουν στους δύο διαγωνισμούς για τις επιδοτούμενες γραμμές ανακοίνωσαν χθες η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ. Για τη ΝΕΛ υποψιάζομαι ότι ο Κεντερηδες θα κτυπήσουν τις ενδοκυκλαδικες γραμμές για 12 χρόνια. Όσο για την ΑΝΕΚ ήθελα να μάθω με ποια πλοία του στόλου της που της ανήκουν θα το κάνει?? Εάν εξαιρέσουμε το Πρεβελης, δε βλέπω κανένα άλλο?? Εκτός εάν μιλανε για τις «συγγενικές» εταιρείες
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Για την ΝΕΛ εκτός από τους Κεντέρηδες ας μην ξεχνάμε και την Π. Θαλασσινή που ξεροσταλιάζει εδώ και καιρό στο Λαύριο. Όσο για την ΑΝΕΚ είχα και εγώ την ίδια απορία με τον Π100 όταν διάβασα την ανακοίνωση της. Με ποιά πλοία ? ...Εκτός εάν μιλανε για τις «συγγενικές» εταιρείες Μπορεί (τυπικά) να γίνει κάτι τέτοιο ? Και ακόμα, για ποιό λόγο να μην συμμετάσχουν οι "συγγενικές" από μόνες τους ?
gtogias Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Καλησπέρα Χωρίς να γνωρίζω τη διαδικασία των διαγωνισμών, είναι υποχρεωτικό η συμμετέχουσα εταιρία να έχει στην κατοχή της πλοία? Αν μπορεί να είναι απλώς διαχειρίστρια τότε γιατί να μην "νοικιάσει" από άλλη?
Earl Granville Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Σίγουρα για να πάρει μια άγονη θα πρέπει να το έχει στην κατοχή της κι όχι κάποιο ύπο αγορά ώστε να εξασφαλιστει ότι θα δρομολογηθεί και θα υλοποιήσει τα δρομολόγια άμεσα. Μάλιστα εκεί είχε παίξει μια μεγάλη διαμάχη με το ΠΡΩΤΕΥΣ που η μεν ΑΝΕΣ υποστήριζε ότι το είχε αγοράσει όταν κατέθεσε τον φακελο ενώ κάποιοι άλλοι υποστηριζαν τα περι του αντιθέτου. Τώρα για ναύλωση δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αλλά δύσκολο μου φαίνεται. Έχουμε το παράδειγμα του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ και του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που τα ναύλωσε η ΑΝΕΝ αλλά εκεί επρόκειται περί ναύλωσης για προσωρινή αντικατάσταση του πλοίου της κι όχι για κατάθεση φακέλου με ναυλωμένο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Οι αναθέσεις που είχαν δοθεί στις εταιρείες κατά το διαγωνισμό τον Οκτώβριο, τέλειωσαν στις 28-02-09. Κάποιες γραμμές ταχτοποιήθηκαν κατά το δεύτερο διαγωνισμό αλλά οι υπόλοιπες τι θα γίνουν?? Πότε θα προβεί το υπουργείο εκ νέου σε αναθέσεις??
Orestis Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Την πρόθεση της να συμμετάσχει στους δύο επόμενους διαγωνισμούς ανακοίνωσε σήμερα η ΣΑΟΣ.
Orestis Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Χωρίς να γνωρίζω τη διαδικασία των διαγωνισμών, είναι υποχρεωτικό η συμμετέχουσα εταιρία να έχει στην κατοχή της πλοία? Αν μπορεί να είναι απλώς διαχειρίστρια τότε γιατί να μην "νοικιάσει" από άλλη? Στους διαγωνισμούς μπορούν να συμμετάσχουν και εταιρείες με πλοία που έχουν ναυλώσει.
Orestis Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Μεγάλη κίνηση στο σημερινό διαγωνισμό με γνώριμους παίκτες (όπως ΝΕΛ & GA) αλλά και νέες παρουσίες (όπως Alpha Ferries & Kallisti).
TAXMAN Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΛΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Ας δούμε και ένα σχετικό δημοσίευμα από το Marinews. Υπερπροσφορά ενδιαφέροντος έδειξαν σήμερα οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις για τις 17 επιδοτούμενες γραμμές που προβλέπονται στον επαναληπτικό διαγωνισμό του πρώην υπουργείου Αιγαίου.Όλες οι εταιρείες έδειξαν ενδιαφέρον ενώ καλύφθηκαν όλες οι γραμμές. Μάλιστα για ορισμένες έχουν καταθέσει φακέλους δύο και τρεις εταιρείες. Προβάδισμα πρέπει να θεωρείται ότι θα έχουν όσες έχουν καταθέσει προσφορά για 12ετία με ανανέωση πλοίου. Μέσα σε 10 ημέρες η Επιτροπή Ελέγχου του Μειοδοτικού Διαγωνισμού θα κάνει τον έλεγχο των πιστοποιητικό και θα ανακοινώσει όσες εταιρείες που έχουν σωστούς φακέλους. Στη συνέχεια και για τρεις ημέρες υπάρχει το δικαίωμα κατάθεσης ενστάσεων και στη συνέχεια γίνεται η τελική κατακύρωση. Kαι θα ήθελα να καταθέσω μία απορία μου -παρακαλώ- σε σχέση με το σημείο που έχω υπογραμμίσει στο κείμενο. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η 35ετία (ή όχι ?), με ποιά κριτήρια έχουν προβάδισμα όσες εταιρείες "έχουν καταθέσει προσφορά για 12ετία με ανανέωση πλοίου" ??? Θέλω να πω δηλαδή, αν μία εταιρεία έχει καταθέσει τέτοια προσφορά έχοντας ένα πλοίο 30ετίας αυτή τη στιγμή, θα έχει προβάδισμα από μία άλλη που διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα πλοίο 5ετίας (παράδειγμα λέω) και έχει καταθέσει προσφορά για 12ετία αλλά χωρίς ανανέωση πλοίου ???
Orestis Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Θέλω να πω δηλαδή, αν μία εταιρεία έχει καταθέσει τέτοια προσφορά έχοντας ένα πλοίο 30ετίας αυτή τη στιγμή, θα έχει προβάδισμα από μία άλλη που διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα πλοίο 5ετίας (παράδειγμα λέω) και έχει καταθέσει προσφορά για 12ετία αλλά χωρίς ανανέωση πλοίου ? Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες για την ηλικία των πλοίων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό (μέχρι 5 έτη, μέχρι 12, μέχρι 20 κλπ). Όταν δηλώσουν πλοία διαφορετικής ηλικιακής κατηγορίας, τη γραμμή την παίρνει αυτό που είναι μικρότερο σε ηλικία χωρίς να μελετηθούν τα υπόλοιπα κριτήρια (πρωτόκολλα, ταχύτητα, μέγεθος garage, δυνατότητα αντικατάστασης, οικονομική προσφορά κλπ). Αν τα πλοία ανήκουν στην ίδια ηλικιακή κατηγορία, τότε λαμβάνονται υπόψη όλα τα υπόλοιπα κριτήρια με συγκεκριμένο βαθμό στάθμισης.
Earl Granville Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Για τα πλοία σε μεγάλη ηλικία και να πάρουν μακροπρόθεσμη ανάθεση τους υποχρεώνουν να το αντικαταστησουν με νεώτερο.Η ΛΑΝΕ πήρε την αγονη Κυθήρων για 8 χρόνια αλλά στην τριοετία θα πρέπει να αντικατασταθεί ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ με κάποιο νεώτερο. Το ΑΚΟΥΑ που κατέθεσε προσφορά επειδή θεωρείται νεότευκτο προσδοκά να πάρει την γραμμή με πολυετή σύμβαση ,νομίζω 12 χρόνια. Αυτός ο διαχωρισμός είναι λογικός και γίνεται γιατί αν ένα πλοίο είναι 30 χρονων και του δωσεις 12 χρονια την αναθεση τότε στα 40 του μπορεί να εχει γίνει σωστό χρέπι προπάντων όταν θα ξέρει ο πλοιοκτήτης ότι σε δύο χρόνια θα το στείλει εν τόπω μαρτυρίου. Επίσης μπορεί ενας ενδιαφερόμενος εν τω μεταξύ να ενδιαφερθει με πιο καινούριο πλοίο ενδιαμεσα οπότε δεν θέλει και το υπουργείο να δεσμεύει με πολυετης συμβασης τις άγονες με παλιά πλοία. Ενώ ένα νεότευκτο εκτός του ότι είναι σύγχρονο θεωρείται πιο δύσκολο να γίνει χάλι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now