Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Nαι για βόρειο Αιγαίο έχει δηλωθεί ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και για δωδεκάνησα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Αλλωστε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ είναι σχεδόν αδύνατον να χωρέσει σε Λειψούς,Σύμη λόγω μεγέθους και στην Τήλο λόγω βυθίσματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 890
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στις εταιρείες Blue Star & ΛΑΝΕ αλλά και στο πλοίο Πορφυρούσα κατακυρώθηκαν οι επιδοτούμενες γραμμές για τις οποίες είχαν υποβάλει συμμετοχή.

Ακούγεται πως οι υπόλοιπες δηλώσεις απορρίφτηκαν λόγω ελλείψεων στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, επειδή έλειπαν κάποια χαρτιά από τους φακέλους θα μείνουν τα νησάκια μας χωρίς βαπόρια; Για πόσο καιρό ακόμα; Πόσο να αντέξουν αυτοί οι άνθρωποι; Καταπίνουμε την κάμηλο και διυλίζουμε τον κώνωπα σ' αυτή τη χώρα;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν όταν μια προκύρηξη ζητά συγκεκριμένα πράγματα κι οι φάκελοι που κατατείθονται είναι ελειπείς τότε δεν φταίει το υπουργείο.

Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση τα νησιά μας δεν θα μείνουν χωρίς βαπόρια χώρια που δεν έχουν μείνει δηλαδή πλην των Κυθήρων που μάλλον θα εξυπηρετούνται κατόπιν του διαγωνισμού από το ΒΙΝΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.

Ή θα συνεχίσουν τα πλοία που είναι τωρα στις άγονες μέχρι να επαναπροκυρηχτεί νέος μειωδοτικός διαγωνισμός ή μπορεί ακόμα να γίνουν κι απευθείας αναθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα το αυτί μου έχει πάρει ότι θα γίνουν απευθείας αναθέσεις σε εταιρείες. Βλέπω τη GA Ferries να παίρνει παρατάσεις για τις άγονες που έχει ήδη, χωρίς να έχει συμμετάσχει στο διαγωνισμό

Link to comment
Share on other sites

Στις εταιρείες Blue Star & ΛΑΝΕ αλλά και στο πλοίο Πορφυρούσα κατακυρώθηκαν οι επιδοτούμενες γραμμές για τις οποίες είχαν υποβάλει συμμετοχή.

Ακούγεται πως οι υπόλοιπες δηλώσεις απορρίφτηκαν λόγω ελλείψεων στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Μόνο δύο εταιρείες εγκρίθηκαν για τις άγονες γραμμές!

Πηγή: MEDIA SHIPPING

Ο τελευταίος διαγωνισμός για την κάλυψη των αγόνων γραμμών είχε μεγάλη συμμετοχή, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής τελικά εγκρίθηκαν μόνο δύο εταιρείες για την εκτέλεση των αγόνων γραμμών. Η πρώτη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries για τις άγονες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων και η δεύτερη είναι η Λασιθιωτική ΑΝΕ. Οι άλλες εταιρείες κόπηκαν επειδή δεν είχαν προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, φορολογικά και ασφαλιστική ενημερότητα. Τώρα, η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι οι απευθείας αναθέσεις στις εταιρείες.

Λογικό είναι τα μισθώματα των άγονων γραμμών με αυτή τη διαδικασία θα είναι μεγαλύτερα και τα χρήματα θα τα εισπράττουν οι εταιρείες πιο εύκολοα και προκαταβολικά. Ή κάνουμε λάθος;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πάντως η προκήρυξη για την επιδότηση της γραμμής αναρτήθηκε στο site του ΥΕΝ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι σωστά ή ο συντάκτης της προκήρυξης έχει κάνει πατάτα με τις ημερομηνίες;

9/02 η ημέρα σύνταξης, αναρτάται στο site 18/02 για να γίνει ο διαγωνισμός στις 06/04 σε γραμμές που ξεκινούν από 13/02;

Αδυνατώ να καταλάβω.:confused:

post-24-128326978951_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Απο τις 4 γραμμές του διαγωνισμού, οι 2 θα καλυφθούν με Τ/Χ Ε/Γ-Ο/Γ.

Απο τα λίγα που ξέρω δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επιδότηση αυτή τη στιγμή Τ/Χ. Διότι εάν οι 2 Αίολοι παραμείνουν στην ενδοκυκλαδική σε αντικατάσταση των ΑΡΣΙΝΟΗ & ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ με πολυετή σύμβαση,απομένουν για τον διαγωνισμότα S.R 1, S.R 2,θεωρητικά τα S.R 3&4 που θά έρθουν,το megajet που δεν γνωρίζουμε την κατάστασή του απο το καλοκαίρι,το CE3 που δεν δήλωσε τακτικά δρομολόγια για το 2009-2010 και το Sardinia Express που υποτίθεται θεωρητικά ότι θά έρθει και αυτό.

Επειδή όμως προηγείται ο διαγωνισμός της 11ης Μαρτίου που προκηρύχθηκε πρόσφατα και οι επιτροπές θα ασχοληθούν με αυτόν,δεν συνάδει να ασχοληθούν τα ίδια μέλη με 2 ταυτόχρονα διαγωνισμούς,γιατί υπάρχουν ενστάσεις,καταγγελίες,....φωτογραφίες και όλα τα γνωστά φαιδρά που ζήσαμε το 2008 ,με αποτέλεσμα για ένα χαρτί να αποβάλλεσαι...επί ποινή αποκλεισμού όπως αναγράφει με bolt γράμματα....

Υποτίθεται ακόμη ότι θα πρέπει να έχει εγγραφεί και η σχετική πίστωση απο τον Παπαθανασίου,αλλοιώς δεν θα πάει κανένας.

Η μήπως οι 2 γραμμούλες φωτογραφίζουν το JET FERRY 1;

Link to comment
Share on other sites

Απο τις 4 γραμμές του διαγωνισμού, οι 2 θα καλυφθούν με Τ/Χ Ε/Γ-Ο/Γ.

Απο τα λίγα που ξέρω δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επιδότηση αυτή τη στιγμή Τ/Χ. Διότι εάν οι 2 Αίολοι παραμείνουν στην ενδοκυκλαδική σε αντικατάσταση των ΑΡΣΙΝΟΗ & ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ με πολυετή σύμβαση,απομένουν για τον διαγωνισμότα S.R 1, S.R 2,θεωρητικά τα S.R 3&4 που θά έρθουν,το megajet που δεν γνωρίζουμε την κατάστασή του απο το καλοκαίρι,το CE3 που δεν δήλωσε τακτικά δρομολόγια για το 2009-2010 και το Sardinia Express που υποτίθεται θεωρητικά ότι θά έρθει και αυτό.

Επειδή όμως προηγείται ο διαγωνισμός της 11ης Μαρτίου που προκηρύχθηκε πρόσφατα και οι επιτροπές θα ασχοληθούν με αυτόν,δεν συνάδει να ασχοληθούν τα ίδια μέλη με 2 ταυτόχρονα διαγωνισμούς,γιατί υπάρχουν ενστάσεις,καταγγελίες,....φωτογραφίες και όλα τα γνωστά φαιδρά που ζήσαμε το 2008 ,με αποτέλεσμα για ένα χαρτί να αποβάλλεσαι...επί ποινή αποκλεισμού όπως αναγράφει με bolt γράμματα....

Υποτίθεται ακόμη ότι θα πρέπει να έχει εγγραφεί και η σχετική πίστωση απο τον Παπαθανασίου,αλλοιώς δεν θα πάει κανένας.

Η μήπως οι 2 γραμμούλες φωτογραφίζουν το JET FERRY 1;

Τα Αίολος Ι & ΙΙ εκτελούν τις γραμμές του Παναγία Τήνου & του Παναγία Χοζοβιώτισσα, η γραμμή του Αρσινόη δεν εκτελείτε απο κανένα πλοίο αυτή την στιγμή....

Link to comment
Share on other sites

Την πρόθεση τους να συμμετάσχουν στους δύο διαγωνισμούς για τις επιδοτούμενες γραμμές ανακοίνωσαν χθες η ΝΕΛ και η ΑΝΕΚ.

Για τη ΝΕΛ υποψιάζομαι ότι ο Κεντερηδες θα κτυπήσουν τις ενδοκυκλαδικες γραμμές για 12 χρόνια.

Όσο για την ΑΝΕΚ ήθελα να μάθω με ποια πλοία του στόλου της που της ανήκουν θα το κάνει?? Εάν εξαιρέσουμε το Πρεβελης, δε βλέπω κανένα άλλο?? Εκτός εάν μιλανε για τις «συγγενικές» εταιρείες;)

Link to comment
Share on other sites

Για την ΝΕΛ εκτός από τους Κεντέρηδες ας μην ξεχνάμε και την Π. Θαλασσινή που ξεροσταλιάζει εδώ και καιρό στο Λαύριο.

Όσο για την ΑΝΕΚ είχα και εγώ την ίδια απορία με τον Π100 όταν διάβασα την ανακοίνωση της. Με ποιά πλοία ? :confused:

...Εκτός εάν μιλανε για τις «συγγενικές» εταιρείες;)

Μπορεί (τυπικά) να γίνει κάτι τέτοιο ? Και ακόμα, για ποιό λόγο να μην συμμετάσχουν οι "συγγενικές" από μόνες τους ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Χωρίς να γνωρίζω τη διαδικασία των διαγωνισμών, είναι υποχρεωτικό η συμμετέχουσα εταιρία να έχει στην κατοχή της πλοία? Αν μπορεί να είναι απλώς διαχειρίστρια τότε γιατί να μην "νοικιάσει" από άλλη?

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα για να πάρει μια άγονη θα πρέπει να το έχει στην κατοχή της κι όχι κάποιο ύπο αγορά ώστε να εξασφαλιστει ότι θα δρομολογηθεί και θα υλοποιήσει τα δρομολόγια άμεσα.

Μάλιστα εκεί είχε παίξει μια μεγάλη διαμάχη με το ΠΡΩΤΕΥΣ που η μεν ΑΝΕΣ υποστήριζε ότι το είχε αγοράσει όταν κατέθεσε τον φακελο ενώ κάποιοι άλλοι υποστηριζαν τα περι του αντιθέτου.

Τώρα για ναύλωση δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αλλά δύσκολο μου φαίνεται. Έχουμε το παράδειγμα του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ και του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που τα ναύλωσε η ΑΝΕΝ αλλά εκεί επρόκειται περί ναύλωσης για προσωρινή αντικατάσταση του πλοίου της κι όχι για κατάθεση φακέλου με ναυλωμένο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Οι αναθέσεις που είχαν δοθεί στις εταιρείες κατά το διαγωνισμό τον Οκτώβριο, τέλειωσαν στις 28-02-09. Κάποιες γραμμές ταχτοποιήθηκαν κατά το δεύτερο διαγωνισμό αλλά οι υπόλοιπες τι θα γίνουν?? Πότε θα προβεί το υπουργείο εκ νέου σε αναθέσεις??

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τη διαδικασία των διαγωνισμών, είναι υποχρεωτικό η συμμετέχουσα εταιρία να έχει στην κατοχή της πλοία? Αν μπορεί να είναι απλώς διαχειρίστρια τότε γιατί να μην "νοικιάσει" από άλλη?

Στους διαγωνισμούς μπορούν να συμμετάσχουν και εταιρείες με πλοία που έχουν ναυλώσει.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και ένα σχετικό δημοσίευμα από το Marinews.

Υπερπροσφορά ενδιαφέροντος έδειξαν σήμερα οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις για τις 17 επιδοτούμενες γραμμές που προβλέπονται στον επαναληπτικό διαγωνισμό του πρώην υπουργείου Αιγαίου.

Όλες οι εταιρείες έδειξαν ενδιαφέρον ενώ καλύφθηκαν όλες οι γραμμές. Μάλιστα για ορισμένες έχουν καταθέσει φακέλους δύο και τρεις εταιρείες.

Προβάδισμα πρέπει να θεωρείται ότι θα έχουν όσες έχουν καταθέσει προσφορά για 12ετία με ανανέωση πλοίου.

Μέσα σε 10 ημέρες η Επιτροπή Ελέγχου του Μειοδοτικού Διαγωνισμού θα κάνει τον έλεγχο των πιστοποιητικό και θα ανακοινώσει όσες εταιρείες που έχουν σωστούς φακέλους. Στη συνέχεια και για τρεις ημέρες υπάρχει το δικαίωμα κατάθεσης ενστάσεων και στη συνέχεια γίνεται η τελική κατακύρωση.

Kαι θα ήθελα να καταθέσω μία απορία μου -παρακαλώ- σε σχέση με το σημείο που έχω υπογραμμίσει στο κείμενο. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η 35ετία (ή όχι ?), με ποιά κριτήρια έχουν προβάδισμα όσες εταιρείες "έχουν καταθέσει προσφορά για 12ετία με ανανέωση πλοίου" ??? Θέλω να πω δηλαδή, αν μία εταιρεία έχει καταθέσει τέτοια προσφορά έχοντας ένα πλοίο 30ετίας αυτή τη στιγμή, θα έχει προβάδισμα από μία άλλη που διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα πλοίο 5ετίας (παράδειγμα λέω) και έχει καταθέσει προσφορά για 12ετία αλλά χωρίς ανανέωση πλοίου ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω δηλαδή, αν μία εταιρεία έχει καταθέσει τέτοια προσφορά έχοντας ένα πλοίο 30ετίας αυτή τη στιγμή, θα έχει προβάδισμα από μία άλλη που διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα πλοίο 5ετίας (παράδειγμα λέω) και έχει καταθέσει προσφορά για 12ετία αλλά χωρίς ανανέωση πλοίου ?

Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες για την ηλικία των πλοίων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό (μέχρι 5 έτη, μέχρι 12, μέχρι 20 κλπ). Όταν δηλώσουν πλοία διαφορετικής ηλικιακής κατηγορίας, τη γραμμή την παίρνει αυτό που είναι μικρότερο σε ηλικία χωρίς να μελετηθούν τα υπόλοιπα κριτήρια (πρωτόκολλα, ταχύτητα, μέγεθος garage, δυνατότητα αντικατάστασης, οικονομική προσφορά κλπ).

Αν τα πλοία ανήκουν στην ίδια ηλικιακή κατηγορία, τότε λαμβάνονται υπόψη όλα τα υπόλοιπα κριτήρια με συγκεκριμένο βαθμό στάθμισης.

Link to comment
Share on other sites

Για τα πλοία σε μεγάλη ηλικία και να πάρουν μακροπρόθεσμη ανάθεση τους υποχρεώνουν να το αντικαταστησουν με νεώτερο.Η ΛΑΝΕ πήρε την αγονη Κυθήρων για 8 χρόνια αλλά στην τριοετία θα πρέπει να αντικατασταθεί ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ με κάποιο νεώτερο.

Το ΑΚΟΥΑ που κατέθεσε προσφορά επειδή θεωρείται νεότευκτο προσδοκά να πάρει την γραμμή με πολυετή σύμβαση ,νομίζω 12 χρόνια.

Αυτός ο διαχωρισμός είναι λογικός και γίνεται γιατί αν ένα πλοίο είναι 30 χρονων και του δωσεις 12 χρονια την αναθεση τότε στα 40 του μπορεί να εχει γίνει σωστό χρέπι προπάντων όταν θα ξέρει ο πλοιοκτήτης ότι σε δύο χρόνια θα το στείλει εν τόπω μαρτυρίου. Επίσης μπορεί ενας ενδιαφερόμενος εν τω μεταξύ να ενδιαφερθει με πιο καινούριο πλοίο ενδιαμεσα οπότε δεν θέλει και το υπουργείο να δεσμεύει με πολυετης συμβασης τις άγονες με παλιά πλοία.

Ενώ ένα νεότευκτο εκτός του ότι είναι σύγχρονο θεωρείται πιο δύσκολο να γίνει χάλι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...