Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 890
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατατέθηκε πριν από λίγο αίτηση ασφαλιστικών μέτρων στο Συμβούλιο της Επικρατείας από τους ακτοπλόους, κατά του περιεχομένου των διαγωνισμών των άγονων γραμμών.
Όπως λέει ο ΣΚΑΪ ...η ΕΕΑ έμεινε με την αίτηση ασφαλιστικών στο χέρι.

Αυτό δα έλειπε να άφηνε το ΣΤΕ τα νησιά χωρίς καράβια...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και από αύριο που λήγουν οι παλιές συμβάσεις...θα έχουμε παρατάσεις στις υπάρχουσες συμβάσεις και σε περίπτωση που δε δέχεται ο πλοιοκτήτης θα πηγαίνουν σε απ' ευθείας αναθέσεις μέχρι να κατακυρωθούν οι νέες συμβάσεις. Βλέπω λοιπόν παράταση στο Β. Αιγαίο στη ΣΑΟΣ και όπου ΛΑΝΕ...βάλε Καπτά Μάκη. Αβέβαιη παραμένει η κατάσταση στα ενδοκυκλαδικά. Κομμάτι δύσκολο να συνεχίσει ο Αίολος με μίσθωμα Χοζοβιώτισσας.

Link to comment
Share on other sites

Αβέβαιη παραμένει η κατάσταση στα ενδοκυκλαδικά. Κομμάτι δύσκολο να συνεχίσει ο Αίολος με μίσθωμα Χοζοβιώτισσας.

Και για αυτό έδεσε χθες στο Λαύριο ο Αίολος Κεντερης Ι, μάλλον ως μέτρο πίεσης για ανεβεί το τίμημα.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το υπουργείο προχώρησε σε απευθείας αναθέσεις καταβάλλοντας όμως τα μισθώματα που προβλέπονται στη φετινή προκήρυξη:

To Υπουργείο προκειμένου να μην μείνουν τα νησιά χωρίς πλοία προχώρησε τελικώς χθες σε απευθείας αναθέσεις γραμμών σε μία σειρά εταιρειών. Πρόκειται τόσο για ήδη υπάρχουσες γραμμές όσο και για νέες που περιλαμβάνονται για πρώτη φορά στο διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Τα μισθώματα που θα λάβουν οι εταιρείας είναι αυτά που προβλέπονται από τον εν εξελίξει διαγωνισμό και αφορούν την κατηγορία πλοίου «πέντε» (κατώτερη κατηγορία). Είναι σαφώς αυξημένα από τα αντίστοιχα της ίδιας κατηγορίας της προηγούμενης δρομολογιακής περιόδου.

Στις βασικές άγονες γραμμές θα αναλάβουν δρομολόγια με απευθείας ανάθεση η Blue Star Ferries (τέσσερις γραμμές τις οποίες εξυπηρετούσε με τον προηγούμενο διαγωνισμό και εκδήλωσε ενδιαφέρον και με τον τρέχοντα), GA Ferries (τέσσερις γραμμές δυο από τις οποίες εξυπηρετούσε ήδη και τις δύο νέες της Κασοκαρπαθίας για τις οποίες εκδήλωσε ενδιαφέρον στον διαγωνισμό) και Nel Lines (ενδοκυκλαδικές τις οποίες εξυπηρετούσε ήδη).

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ με ποιο βαπόρι τις πήρε τις γραμμές; Με τον ΑΙΟΛΟ;:confused:

Και αν ναι, πήρε και αυτές που έχει σταματήσει να εξυπηρετεί από τον Ιούνιο; Με ποιο βαπόρι;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και ο George είναι φιλομαθής:)...ας του εμπλουτίσουμε τις γνώσεις.;)

Η αυριανή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ γράφει ότι η ΝΕΛ πήρε με ανάθεση και τις 2 ενδοκυκλαδικές για 2μήνες μέχρι 31/12:

1) από 1/11 με τον ΑιΚ Ι για τα δρομολόγια της Χοζοβιώτισσας

και

2) από 1/12 με τον ΑιΚ ΙΙ για τα δρομολόγια του Παναγία Τήνου.

Τώρα εάν θα γίνουν έτσι τα πράγματα, θα σας γελάσω. Πάντως, μου κάνει εντύπωση που δέχεται η ΝΕΛ να βάλει αυτά τα πλοία με μίσθωμα το κατώτερο (κατηγορία πλοίου 5) του νέου διαγωνισμού.

Link to comment
Share on other sites

Απέρριψε η Επιτροπή Αξιολόγησης του ΥΕΝ όλους τους φακέλους που είχαν καταθέσει οι ενδιαφερόμενες ακτοπλοϊκές εταιρείες για την κάλυψη δρομολογίων δημοσίου ενδιαφέροντος.

Οι φάκελοι που κατατέθηκαν για την κάλυψη 16 γραμμών και 33 δρομολογίων, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού, απερρίφθησαν διότι «υπήρχαν ελλείψεις διαφορετικού χαρακτήρα σε κάθε φάκελο».

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα πρέπει εντός 24 ωρών να προχωρήσουν στην υποβολή ενστάσεων και εφόσον δεν υπάρξουν τότε το υπουργείο θα πρέπει να επαναλάβει τον διαγωνισμό για τις «άγονες» γραμμές.

theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτο και όμως Ελληνικό… Άγονος κρίθηκε και ο δεύτερος διαγωνισμός για τις άγονες!!

Το ελληνικό δαιμόνιο κατάφερε να "ντύσει" το διαγωνισμό με ένα σωρό δικαιολογητικά τα οποία οι υπηρεσίες του ίδιου του κράτους δεν ήταν σε θέση να δώσουν εγκαίρως στις εταιρείες και έτσι όλοι οι φάκελοι ήταν ελλιπείς…:mad:

Έτσι στις 18 Νοεμβρίου θα συνεδριάσει το ΣΑΣ προκειμένου να εξετασθεί η ημερομηνία του νέου διαγωνισμού για τις «άγονες» γραμμές ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει το αργότερο έως τα μέσα Ιανουαρίου του 2009.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ σε 15 γραμμές αποφασίσθηκε η κατακύρωση

Επανάληψη διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές

Σε επανάληψη του διαγωνισμού για 25 γραμμές συνολικά αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής πολιτικής θα προχωρήσει το υπουργείο ενώ σε 15 γραμμές η αρμόδια επιτροπή αποφάσισε την κατακύρωσή τους.

Ειδικότερα σύμφωνα με τα αποτελέσματα της επιτροπής αξιολόγησης εγκρίθηκαν οι προσφορές της Blue Star Ferries για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι-Κάλυμνος Κω-Ρόδος καθώς και για τη γραμμή Ρόδος-Κατσελόριζο σαν συνέχεια της γραμμής από τον Πειραιά.

Επίσης εγκρίθηκαν μία σειρά τοπικών ενδονησιωτικών περιφερειακών γραμμών, ενώ δεν εξετάσθηκαν καθόλου οι προσφορές της ΝΕΛ για τις ενδοκυκλαδικές συνδέσεις καθώς οι φάκελοι δεν ήταν πλήρεις. Επίσης απερρίφθησαν οι προσφορές της GA Ferries για τις γραμμές Ηράκλειο-Κάσος-Κάρπαθος-Ρόδος και Θήρα-Κάσος-Κάρπαθος-Ρόδος.

Άξια προβληματισμού πάντως σε ό,τι αφορά τα κριτήρια αξιολόγησης των προσφορών είναι η περίπτωση της εταιρείας Blue Star Ferries. H εταιρεία συμμετείχε με το πλοίο «Διαγόρας» και με τα ίδια ακριβώς δικαιολογητικά και στους δυο διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές (αρμοδιότητας πρώην ΥΕΝ και αρμοδιότητας πρώην Υπουργείου Αιγαίου και νυν γενικής γραμματείας Αιγαίου).

Στον πρώτο διαγωνισμό η προσφορά της απορρίφθηκε για καθαρά τυπικούς λόγους, γεγονός μάλιστα που σχολιάσθηκε από πολλούς παράγοντες της ακτοπλοΐας, οι οποίοι χαρακτήρισαν τις κρίσεις της επιτροπής ως ένδειξη υπερβολικής αυστηρότητας και τυπικότητας.

Αντίθετα η επιτροπή αξιολόγησης της γενικής γραμματείας Αιγαίου ενέκρινε τελικά την προσφορά της Blue Star έστω και με πλειοψηφία (3 προς 2).

Επισημαίνεται ότι η Επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού αρμοδιότητας πρώην ΥΕΝ δεν ενέκρινε καμιά προσφορά και ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί στις 20 Ιανουαρίου. Σχετική γνωμοδοτική απόφαση αναμένεται να λάβει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που πραγματοποιείται την προσεχή Τρίτη 18 Νοεμβρίου.

Το ΣΑΣ δεν αποκλείεται να συζητήσει και την επανάληψη του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές της γενικής γραμματείας Αιγαίου προκειμένου να μην χαθεί περαιτέρω χρόνος. Σημειώνεται ότι μέχρι την ολοκλήρωση των διαγωνισμών οι περισσότερες άγονες γραμμές εξυπηρετούνται με απευθείας αναθέσεις από το ΥΕΝΑΝΠ.

πηγή:Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2008 07:00

..δηλαδή το επίσημο υπουργείο μας γράφει κανονικά και δεν βγάζει επίσημα αποτελέσματα, ή έστω ένα ξερό κατάλογο με τις αιτήσεις και για πιό λόγο απορρίφθηκαν ή εγκρίθηκαν, όμως οι διαρροές στον οικονομικό-ναυτιλιακό τύπο καλά κρατούν.Αν θυμάμαι καλά τελευταία επίσημη ανακοίνωση για κατακυρώσεις επιδοτούμενων γραμμών ήταν επι υπουργείας ......Γ.Πασχαλίδη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Προκήρυξη και Επανάληψη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Διάρκειας μέχρι δώδεκα (12) ετών
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Επειδή έχω καιρό να δω καμιά σχετική ανακοίνωση της ΕΕΑ, μπορώ να υποθέσω βάσιμα ότι πλέον οι διαγωνισμοί για τις άγονες γίνονται με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για την άγονη της Πελοποννήσου τα είπαμε νωρίτερα.

Ga Ferries και ΣΑΟΣ δεν κατέθεσαν προσφορά για κανένα επιδοτούμενο δρομολόγιο στο σημερινού διαγωνισμό.

Πως σας ακούγετε το Μυτιλήνη στη γραμμή Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος; ;)

Link to comment
Share on other sites

Πως σας ακούγετε το Μυτιλήνη στη γραμμή Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος; ;)

Aρκετα ποιο λογικο απο τους Αιολους στις αγονες κυκλαδων :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το νόμο 2392/01, τα πλοία με κοινοτική σημαία μπορούν να ταξιδεύουν σε οποιονδήποτε προορισμό (για ΕΕ μιλάμε) συνδέοντας την ηπειρωτική με τη νησιωτική ζώνη, χωρίς όμως να μπορούν να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς του εκάστοτου κράτους που δεν φέρουν τη σημαία του!

"Ξεσκόνισα" τα σχετικά άρθρα του νόμου και θα επιμείνω πως δεν υπάρχει καμία τέτοια διάκριση. Οι διατάξεις που αφορούν τα πλοία που εκτελούν δημόσια υπηρεσία είναι ίδιες με αυτές της τακτικής δρομολόγησης.

Αν μου έχει ξεφύγει κάτι, πες μου που ακριβώς αναφέρεσαι.

Link to comment
Share on other sites

"Ξεσκόνισα" τα σχετικά άρθρα του νόμου και θα επιμείνω πως δεν υπάρχει καμία τέτοια διάκριση. Οι διατάξεις που αφορούν τα πλοία που εκτελούν δημόσια υπηρεσία είναι ίδιες με αυτές της τακτικής δρομολόγησης.

Αν μου έχει ξεφύγει κάτι, πες μου που ακριβώς αναφέρεσαι.

Φίλε Orestis, κοίταξα το Ν.3310/05 όπως μου επεσήμανε άλλο μέλος του site και όλες τις τροποποιήσεις που αφορούν τη σημαία κράτους που φέρει το πλοίο και πράγματι δεν υπάρχει διάκριση! Είχα μείνει με τον προηγούμενο του 2001 και καθώς το 2005 δούλευα στο εξωτερικό, μου ξέφυγε η αλλαγή νομοθεσίας!!

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε όλες τις δηλώσεις του χθεσινού διαγωνισμου:

-Πειραιάς -Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κω-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος, από Blue Star Ferries και ΝΕΛ.

-Πειραιάς-Κάλυμνος-Κω-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος από Blue Star Ferries και η ΝΕΛ.

-Πειραιάς-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσια-Κατάπολα, από Blue Star Ferries.

-Πειραιάς-Νάξος-Δονούσα, από την Blue Star Ferries.

-Λαύριο-Αγιος Ευστράτιος-Λήμνος από τη ΝΕΛ.

-Λαύριο-Συγρί-Αγιος Ευστράτιος-Λήμνος από ΝΕΛ.

-Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος από ΝΕΛ.

-Πειραιάς-Ίος-Σίκινος-Φολέγανδρος-Θήρα από HSW.

-Πειραιάς-Θήρα-Ανάφη από HSW.

-Πειραιάς-Μήλος-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ίος-Θήρα από την HSW.

-Πειραιάς-Κίμωλος-Μήλος από HSW.

-Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Ρέθυμνο/Καστέλι και Καλαμάτα-Ρέθυμνο από ΛΑΝΕ.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Πως σας ακούγετε το Μυτιλήνη στη γραμμή Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος; ;)

επειδή απο χτές που το άκουσα προβληματίστικα αρκετά,κατέληξα σήμερα οριστικά στο συμπέρασμα ότι αναφέρεται στον θεόφιλο η συγκεκριμένη γραμμή,έχει δηλωθεί κάπου επίσημα το Μυτιλήνη?

Link to comment
Share on other sites

Επισημότατα! Στους διαγωνισμούς απαιτείται να δηλώνεται συγκεκριμένο πλοίο για κάθε γραμμή.

Αυτό δεν σημαίνει πως θα δρομολογηθεί οπωσδήποτε εκεί. Ας περιμένουμε καλύτερα τα αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...