Jump to content
Shipfriends

Το ναυάγιο του Costa Concordia στο νησί Giglio στην Ιταλία


Recommended Posts

Τις προηγουμενες μερες το πλοιο μετακινηθηκε 60εκατοστα προς τα κατω και ολοι επισημαινουν οτι αν συνεχισει ετσι,στο τελος θα βρεθει στο σημειο που το βαθος ειναι μεγαλο(οπως εγινε και με το SEA DIAMOND).

Άλλο οι "ηφαιστειακές χαράδρες" της καλντέρας, και άλλο το σημείο στο οποίο έχει μπατάρει το Concordia. Το Sea Diamond βούλιαξε δίπλα στην "παραλία" και κατρακύλισε κάπου στα 250 (???) μέτρα βάθος. Ακόμα και να "γλιστρίσει" περισσότερο το Concordia (πράγμα που δεν είναι και σίγουρο) το μεγαλύτερο βάθος που μπορεί να φτάσει είναι αν δεν κάνω λάθος τα 85 μέτρα. Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα στοιχημάτιζα καθόλου στο να μην ανελκυστεί (είτε ολόκληρο είτε σε κομμάτια) όντας στην είσοδο του λιμανιού ενός τουριστικού νησιού. Κι αν έγινε (δίκαια ή άδικα) τόσος σαματάς εδώ για την ανέλκυση του Diamond από τα 250 μέτρα, μπορούμε να φανταστούμε το τι θα γίνει εκεί αντίστοιχα στην περίπτωση που υπάρξει έστω ισχυρισμός ότι "δεν είναι σίγουρη η ανέλκυση του". Προσωπικά πιστεύω ότι αν στην περίπτωση του Diamond, μετά την πρόσκρουση του στον ύφαλο, η πιθανότητα βύθισης του δεν ήταν και ...τόσο ενοχλητική για κάποιους, δεν ισχύει το ίδιο στην περίπτωση του Concordia, του οποίου η πιθανολογούμενη ολοσχερής βύθιση, μόνο μεγαλύτερο πονοκέφαλο και περισσότερα έξοδα (ανέλκυσης) θα σήμαινε για την εταιρεία ή τους αφαλιστές του.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 402
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προσωπικά. δεν έχω καταλάβει όλη αυτή τη φασαρία που έχει γίνει εξ αρχής με αυτή τη Μολδαβή. Εάν ήταν ή όχι μέλος του πληρώματος, εάν ήταν φιλενάδα του πλοίαρχου, εάν βρισκόταν στη γέφυρα την ώρα της πρόσκρουσης, εάν, εάν... Τι σημασία έχουν όλα αυτά, αυτή έκανε χρέη πλοιάρχου? Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την λογική...να ασχολούνται όλοι με αυτή την κοπέλα...και την δήθεν "μυστηριώδη" παρουσία της.

Οντως ανακριθηκε για 6 ωρες μονο για την παρουσια της στη γεφυρα.κ τπτ παραπανω. Οπως κ γιατην απουσια της απο τις αρχικες λιστες.γεγονος που δειχνει οτι η Costa αγνοουσε τον ακριβη αριθμο επιβαινοντων.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Edited by Samion
Link to comment
Share on other sites

Αρνητικά ήταν τα αποτελέσματα των τεστ στα οποία υποβλήθηκε ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia για να διαπιστωθεί αν είχε κάνει χρήση ναρκωτικών ή αν είχε καταναλώσει αλκοόλ, ανακοίνωσαν οι δικηγόροι του όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Πηγή: Mediashipping

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ 2.Allegra στα Ιταλικά σημαίνει "χαρούμενη" (είναι και μουσικός όρος με την ίδια έννοια).Ως εκ τούτου χαρούμενοι φαίνονται και οι επιβάτες τού πλοίου μετά την άφιξη στο Mahe

και πως να μην ειναι χαρουμενη (οι). αν αληθευουν οσα λενε πρωην εργαζομενες στα πλοια της Costa, στα πλοια γινοταν αυτο που λεμε sex, drugs & rock n' roll <_< . παρτυ με ναρκωτικα, παρτυ με ουζα B) κλπ.

μας διεφυγε επισης οτι ο σκετινο ειχε στουκαρει στο Aida Blu.

Link to comment
Share on other sites

Εν τοιαύτη περιπτώσει,μάλλον Ασχετίνο θα έπρεπε να τον λένε τον άνθρωπο.Δέν με πείθει η δικαιολογία "δέν γνώριζε το όριο ταχύτητας μέσα στο λιμάνι" κλπ κλπ.Και οι 7,9 κόμβοι γιά πλοίο τού μεγέθους τού Costa Atlantica,μέσα σε λιμάνι μάλιστα,είναι αρκετούτσικη ταχύτητα,θα έλεγα.

Επίσης προκαλεί εντύπωση ότι η εταιρία τον είχε κρατήσει στο δυναμικό της μετά το ατύχημα αυτό.

Γιά τα καταγγελλόμενα από τίς δύο πρώην εργαζόμενες έχω κάποιες επιφυλάξεις ώς πρός το αληθές τών λεγομένων τους,όμως δέν αποκλείω να λένε και την αλήθεια.Υπενθυμίζω πως πιό πάνω έχει γραφτεί ότι ίχνη κοκαϊνης βρέθηκαν σε τρίχα από τα μαλλιά τού καπτα-Φραντζέσκου,πράγμα που άν αληθεύη δέν είναι και ιδιαίτερα θετικό γιά τον ίδιο.Εξ άλλου και η όλη συμπεριφορά του όπως φαίνεται στο βίντεο τής γέφυρας τού πλοίου και στην συνομιλία του με τον λιμενάρχη,εμένα τουλάχιστον μού δείχνει άνθρωπο που δέν είχε πλήρη και σαφή έλεγχο τής κατάστασης,ούτε αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπισή της,πράγμα που μπορεί και να οφείλεται σε κάποια-έστω και μικρή-επήρεια κατασταλτικής ουσίας.

Link to comment
Share on other sites

Ο πλοίαρχος υποβλήθηκε σε τεστ για αλκοόλ και ναρκωτικά και τα οποία βγήκαν αρνητικά. Ίχνη κοκαϊνης σε μια τρίχα δεν λέει απολύτως τίποτε, μέσα σε τόσο κόσμο είναι πολύ πιθανό να ήρθε εν αγνοία του σε επαφή με κάποιον χρήστη. Εάν υπήρχε πρόβλημα με ουσίες δεν θα ασχολούνταν...με τρίχες.

Για τις παραπάνω καταγγελίες, συμφωνώ κι εγώ ότι θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί. Υπάρχουν πολλά συμφέροντα στην υπόθεση και πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να παρουσιάσουν ότι στα πλοία γινόταν της..."πόπης", ώστε να τεκμηριωθεί και η ευθύνη της εταιρείας που δεν ασκούσε αυστηρούς ελέγχους. Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω τι γινότανε, αλλά όταν τρέχουν αγωγές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ..πρέπει να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί σε ό,τι ακούγεται.

Link to comment
Share on other sites

Γιά τό αλκοόλ το διάβασα ότι τα τέστ βγήκαν αρνητικά,γιά τα ναρκωτικά δέν το είδα πουθενά,ωστόσο δέν επιμένω-μάλλον γράφτηκε σε κάποιο ρεπορτάζ που δέν διάβασα.Πάντως η αλήθεια είναι ότι η όλη συμπεριφορά τού πλοιάρχου ήταν reckless -που λένε και οι αγγλομαθείς- και το γεγονός τού προηγούμενου ατυχήματος με το Atlantica ενισχύει την άποψη αυτή και εξακολουθώ να έχω την απορία γιατί η Costa διατήρησε τον συγκεκριμένο πλοίαρχο στην θέση του.Αυτό είναι πολύ πιό σημαντικό τεκμήριο μή άσκησης εταιρικών ελέγχων από το sex n'drugs που μπορεί μέν να αληθεύη αλλά επίσης κάλλιστα μπορεί να βρίσκεται στην φαντασία τών δύο πρώην εργαζομένων,καθ'ότι "είναι πολλά τα λεφτά",που έλεγεν και ο Σπύρος Καλογήρου.

Link to comment
Share on other sites

Ένα απο τα τελευταία σενάρια που βγαίνουν στην επιφάνεια είναι οτι το πλοίο ουδέποτε πλησίασε πολύ κοντα στο Giglio στο ανέβασμα αλλά ξαναγύρισε και προσάραξε στο νησί γιατί αντιμετώπιζε ήδη πολύ σοβαρό πρόβλημα. Υπάρχουν μαρτυρίες απο πολλούς επιβάτες για μια πολύ δυνατή έκρηξη μαζί με προβλήματα στο φωτισμό στις 21:31 το βράδυ, όταν το πλοίο βρισκόταν 3 ναυτικά μίλια μακριά απο το νησί σύμφωνα με τα καταγεγραμένα στίγματα απο το ais. Επίσης σύμφωνα με το ίδιο σενάριο η βύθιση του πλοίου απο τη δεξιά του πλευρά οφείλετε στο δεξί stabilizer κατά την εκούσια προσάραξη του όταν αυτό ξαναγύρισε κοντά στο νησί. Τέλος, υπάρχει και η παρακάτω δήλωση παράγοντα έγκυρης ναυτιλιακής πηγής: "υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η υπόθεση COSTA CONCORDIA μπορεί να μην είναι και τόσο ξεκάθαρα ένα λάθος του πλοιάρχου".

Τα συμπεράσματα δικά σας...... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος δέν βρίσκεται κοντά στο σημείο τής έκρηξης ώστε να δή και τους καπνούς και τίς φλόγες,δέν μπορεί να αποφανθή ότι ήταν έκρηξη απλώς και μόνο επειδή άκουσε ένα δυνατό "μπάμ".

Αλλωστε,όταν ένα πλοίο προσκρούση σε ξηρά με τέτοια σφοδρότητα ώστε να ξεκολλήση ολόκληρο βράχο,πάλι ένα δυνατό "μπάμ" θ'ακουστή.Επίσης,την νύχτα είναι πολύ δύσκολο-άν όχι αδύνατο-γιά έναν επιβάτη να αντιληφθή την ακριβή απόσταση τού πλοίου από την ξηρά.

ΥΓ.Ποιός ήταν ο "παράγων έγκυρης ναυτιλιακής πηγής";Ονοματάκι δέν έχει;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για αυριο λενε τα ιταλικα μεσα οτι θα 'ανοιχτει το μαυρο κουτι'.Επισης εξαφανιστηκε το καμπανακι στην πλωρη(το βλεπω να πουλιεται στο ebay σε λιγα χρονια :P )

Αυτο που μου εκανε εντυπωση βεβαια,ειναι οτι προωθειται η λυση της 'κοινοπραξιας' «Smit Salvage» και «Neri Recuperi» οπου θα φερουν ολοκληρο το πλοιο στην επιφανεια και ακολουθως θα το πανε στην μεγαλη πετρινη δεξαμενη του Λιβορνο για να ξαναφτιαχτει :blink:

Μαλιστα αυτη η λυση φανταζει ιδανικη καθως απο την μια θα βρουν δουλεια πολλοι ναυτεργατες της περιοχης κι απο την αλλη θα αποκτησει ρολο η συγκεκριμενη δεξαμενη που χρονια αποτελει πεδιο τριβης μεταξυ του δημου,το οργανισμου λιμενα και διαφορων σωματειων.

Συμφωνα παντα με το La Nazione,την ανελκυση και την ανακατασκευη του πλοιου επιθυμει και η Costa :wacko:

Σας βαζω το αρθρο μεταφρασμενο στα αγγλικα διοτι αν το εβαζα στα ελληνικα δεν θα εβγαινε κανενα απολυτως νοημα. <_<

The wreck of the Costa Concordia could prove a windfall for superbacino careening Leghorn, about whose fate intertwined projects for years, controversy, expectations and even irony. Among the six recovery plans of the ill-fated cruise ship sank Giglio, one presented as a joint venture between the Netherlands' Smit Salvage "and Italian" Blacks Recovery "has proposed the implementation of the floating wreck and its almost entire Transfer to the dock in Livorno, where the Coast intenderebbe then rebuild it. The same company's CEO Pierluigi Foschi has recently confirmed that Costa does not intend to demolish what remains of its most prestigious flagship, and instead wants to put it back in operation.

THE COMPANY of the Italian flag owned by the American Carnival cruises is convinced that it will return soon to grow metabolized by the general public, the two episodes of Concord and of the happy. Enough to have announced expansion plans and additional units offered for those who choose to holiday on their units. If the offer Smit-Blacks for the recovery of the wreck were to win the race, and if the task of rebuilding the ship could take place in dry dock at Livorno, the effects on ship repairs but also more generally about what the furniture and plants would be enormous.

How long have also reported many of the organizations of crafts and small enterprises sector, the dry dock it would be revitalized, but it would have benefits for the whole of Tuscany. The reconstruction of a cruise ship of that size from scratch means redoing all plants, all the furniture of the cabins (capacity is over 3 000 passengers, including their accommodation, but also the common areas, restaurants, theaters, etc.) and of course to the engine, to large generators, and control compartment with its instrumentation.

AS there are specialized sites in Italy in its reconstruction and transformation (Mariotti of Genoa is the first example) the operation in the Great Basin Leghorn would be more than possible, and the current shortage of large dry docks in Italy would also have the advantage of not engaged with one of those who have already booked by other customers. For the local economy would be a business meeting only, for at least a thousand people, because it is estimated that the reconstruction of the ship would cost at least 200 million euros (the price of construction was 600 million) and would last a couple of 'years.

THE PROPOSAL Smit-Blacks is currently under review by the Civil Protection with the other five on time. The special commission will select the winning project emìntro the next 3 or 4 weeks. All projects have in common the indicated time to rid the island of Giglio from the wreck: 9 to 14 months, using each system to minimize environmental impact.

http://www.lanazione.it/

Link to comment
Share on other sites

Ούτε και στα αγγλικά βγαίνει κάποιο ιδιαίτερο νόημα άν δέν έχη κάποιος ικανότητες κρυπταναλυτή,αλλά η ελληνική μετάφραση σίγουρα θα ήταν γιά κλάματα...

Αυτό που μού κάνει εντύπωση είναι πως η Costa θέλει να ξοδέψη διακόσια μύρια γιά να ξαναφτιάξη το μισοβουλιαγμένο Concordia,ενώ "βαρυέται" να επισκευάση το Allegra που σίγουρα έχει πολύ λιγώτερες ζημιές και άρα θα τους κόστιζε λιγώτερα.Επιπλέον,είναι δύσκολο να δεχτώ πως υπάρχουν άνθρωποι που θα διστάσουν να ταξιδέψουν με "το πλοίο που έπιασε φωτιά στο μηχανοστάσιο" (χωρίς όμως να ανοίξη ούτε μύτη) αλλά δέν θα διστάσουν να ταξιδέψουν με "το πλοίο που βούλιαξε και έπνιξε 30 ανθρώπους"...

Link to comment
Share on other sites

το allegra ετσι και αλλιως ειναι στα δυσμας του βιου του και δεν πρεπει και να το πολυ ειχαν στα πλανα τους. με το concordia παιζουν πολλα. μπορει οι ασφαλιστικες να μην αποζημειωνουν για ολικη απωλεια. πολλα "μπορει"

ετσι και αλλιως, αν τελικα φτιαχτει, θα το δεις με αλλο brand της carnival

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο μου φαίνεται να πήραν την καμπάνα που δεν είναι δα και κάτι που περνάει απαρατήρητο, πιό πιθανό θεωρώ ότι εφυγε μόνη της. Εάν όμως πράγματι την πήραν...φαντασθείτε το τι πλιάτσικο έχει γίνει στις καμπίνες. Δε νομίζω κάποιοι να οργάνωσαν ολόκληρο σχέδιο...μόνο και μόνο για να πάρουν την καμπάνα.

Link to comment
Share on other sites

Η καμπάνα είναι και αυτή αντικείμενο αξίας,θα πουληθή σε κάποιον απ'τους μανιώδεις συλλέκτες αντικειμένων εκ ναυαγησάντων και παρωπλισθέντων πλοίων-εδώ έχουν πουληθεί καναπέδες και τραπεζάκια....

Και μήν νομίζετε ότι αυτοί που οργανώνουν τέτοια σχέδια είναι τίποτε κάτοχοι διδακτορικών τού Χάρβαρντ και τού ΙΤΜ (Massachussets Institute of Technology,κατά κόσμον MIT)-μπορεί να είναι και απλοί ψαροντουφεκάδες ή δύτες περιηγητές.

Link to comment
Share on other sites

Να αναμενουμε την ανελκυση του πλοιου κι επειτα την επισκευη του.. Πολυ καλο νεο. Να δουμε αν θα γινει ετσι η γινει κατι αλλο....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...