Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανέβηκε στο site του υπουργείου η πρόσκληση για σύναψη σύμβασης. Η προθεσμία λήγει στις 05/12 και διευκρινίζεται ότι ο υπουργός διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει εταιρείες που παλαιότερα δεν τήρησαν συμβάσεις. Στις γραμμές υπάρχει εναλλακτική για αφετηρία από Καβάλα, Θεσ/νίκη ή Βόλο, ενώ παίζουν μπάλα και γραμμές από Κύμη ή περιλαμβάνουν λιμάνια όπως τα Ψαρά, τα Μεστά και η Πάτμος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στη δεύτερη φάση πέρασε από την 21η Νοεμβρίου η διαδικασία της ανάθεσης των δρομολογίων της άγονης γραμμής σε ναυτιλιακή εταιρία μετά την πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Ακτοπλοϊκών Γραμμών Β. Αιγαίου του Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Η σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας θα έχει διάρκεια 3 ετών και προβλέπει την αποκλειστική εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών Βορείου Αιγαίου, χωρίς επιδότηση.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι πλοιοκτήτες, που αυτοί και τα πλοία τους πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου πρώτου και του άρθρου τρίτου του Νόμου 2938/2001, όπως ισχύει και όπως πληροφορούμαστε υπάρχει όρος κατά τον οποίο ο Υπουργός θα έχει τη ευχέρεια ναυτιλιακές εταιρίες  που κατά το παρελθόν παρουσιάζουν αφερεγγυότητα, να απορρίπτονται.

Οι πληροφορίες που φτάνουν στον Fm 100, αναφέρουν πως και σε αυτή την πρόσκληση η εκδήλωση ενδιαφέροντος από την ΝΕΛ θεωρείται δεδομένη, όπως δεδομένη θεωρείται και η έκβαση της απόφασης.

Όπως όλα δείχνουν, παρ΄ ότι η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος ολοκληρώνεται την 5η Δεκεμβρίου του 2014, ο διαγωνισμός θα κριθεί ως ατελέσφορος.

Έτσι, το Υπουργείο, μετά και την συνεδρίαση του ΣΑΣ που κατά πάσα πιθανότατα θα πραγματοποιηθεί στις 10 Δεκεμβρίου και αναμένεται να γνωμοδοτήσει για τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού με επιδότηση πια, θα προχωρήσει στην τρίτη φάση.

Αξίζει να σημειωθεί πως η απευθείας ανάθεση της γραμμής στην HSWολοκληρώνεται στις 24 Δεκεμβρίου και η όλη υπόθεση αναμένεται να έχει τελεσιδικήσει τέλος Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου.

Στο διάστημα αυτό, σαφώς και η γραμμή δεν θα μείνει χωρίς πλοίο αφού έχει προνοηθεί η παράταση της ανάθεσης στο πλοίο «Μύκονος» για όσο διάστημα χρειαστεί ως τις τελικές αποφάσεις. 

Διαβάστε εδώ την πρόσκληση ενδιαφέροντος του Υπουργείου.

 

 

Πηγή: http://www.limnosfm100.gr

Edited by tasos123
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα έληγε η προθεσμία για υποβολή αιτήσεων για την δρομολόγηση πλοίου χωρίς επιδότηση για τις γραμμές Καβάλα/Θεσσαλονίκη-νησιά ΒΑ Αιγαίου. Είχαμε κάποια πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι όλα θα ξεκαθαρίσουν στο Σ.Α.Σ που έρχεται... προσωπικά πιστεύω ότι μόνο η ΝΕΛ θα κατέθεσε κάποια πρόταση χωρίς επιδότηση... Απο εκεί και πέρα μένει να δούμε αν το Σ.Α.Σ και το ΥΕΝ δεχτούν κάτι τέτοιο η πάμε σε δρομολόγηση πλοίου Με επιδότηση αν δεν υπάρξει άλλο ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται ότι θα πάρει την γραμμή το Νήσος Μύκονος (με επιδότηση) για 3 χρόνια. Επίσης, ακούγεται ότι θα πηγαίνει μία φορά Θεσσαλονίκη και μία Καβάλα, αντί για 2 φορές Καβάλα που έχουμε σήμερα

Link to comment
Share on other sites

ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΞΙ (16) ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ (13). Αυτό τι σημαίνει?

Από ότι φαίνεται από το πρόσφατο ΣΑΣ ξαναμπαίνει και η Θεσσαλονίκη στα δρομολόγια της σύνδεσης των νησιών του Β.Α. Αιγαίου με την Βόρεια Ελλάδα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μετά τις 24/12 τι θα γίνει? Ο κόσμος που θέλει να κλείσει εισητήρια δεν ξέρει τα δρομολόγια σε 10 μέρες από σήμερα... Θα πάρει παράταση το Νήσος Μύκονος μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός με επιδότηση?

 

ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΞΙ (16) ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ (13). Αυτό τι σημαίνει?


Από ότι φαίνεται από το πρόσφατο ΣΑΣ ξαναμπαίνει και η Θεσσαλονίκη στα δρομολόγια της σύνδεσης των νησιών του Β.Α. Αιγαίου με την Βόρεια Ελλάδα.

 

Σημαίνει ότι την θερινή περίοδο θα έχουμε 3 βδομάδες παράταση. Μπορεί να έχουμε ένα δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη και ένα για Καβάλα

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα μεχρι και Καβάλα και άγνωστη η συνέχεια. Η εταιρεία περιμένει εδω και καιρό την έγκριση απο το υπουργείο, αλλά καμμία ανταπόκριση λόγω προεδρικών εκλογών :angry:  

Link to comment
Share on other sites

Το υπουργείο καθυστερεί αδικαιολόγητα να εγκρίνει τα δρομολόγια που σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι κάπως τροποποιημένα. Δεν ξέρω περισσότερες πληροφορίες

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες του limnosreport, το  «Νήσος Μύκονος» θα συνεχίσει να εκτελεί τα δρομολόγια, του όπως μέχρι σήμερα, για άλλους τρεις μήνες.

Το  νέο πρόγραμμα του πλοίου θα ανακοινωθεί πιθανόν αύριο και θα αρχίσει να ισχύει άμεσα χωρίς διακοπή

 

http://www.limnosreport.gr/archives/57564

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά (πάλι).Διαβάστε καλά τους όρους της προκήρυξης και ιδιαίτερα με τι μποναμά θα χρηματοδοτήσουμε εμείς οι Έλληνες φορολογούμενοι το νέο ατόπημα του συνεταίρου υπουργού (μικρό το "υ" γιατί δεν του αξίζει τίποτα άλλο). Ψάξτε και μάθετε τι συνδέει τον νυν υνα με τον νυν ΔΣ της hsw (μήπως ότι ήταν συνέταιροι οι πατεράδες τους και συνεχίζουν τη παράδοση τα παιδιά?). Είμαι φαντασιόπληκτος? Διαβάστε την τροπολογία που καταθέσαν από κοινού ο υνα και ο υπουργός υγείας (να έχει συνένοχο το παιδί) στις 22/12 που δίνει ζωή στα δελφίνια της hsw για ένα χρόνο ακόμα. Να σας ευχηθώ Καλές Γιορτές και (πλέον σίγουρα) ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ !!!!!


Και για να μη νομίζεται ότι γράφω ασυναρτησίες, παρακαλώ κάντε μου τη χάρη και διαβάστε τη νέα σύμβαση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που ανέβηκε πριν λίγο στο Διαύγεια. Από € 93.825,00 το μίσθωμα το πήγανε € 98.042,40 (με τεράστια πτώση του πετρέλαιου - άρα  . Δίνει το δικαίωμα (σχεδόν μονομερώς στην hsw) να αντικαθιστά το πλοίο με άλλο ίσης ή και μικρότερης κατηγορίας. Η ισχύ της σύμβασης είναι μέχρι ολοκλήρωσης του διαγωνισμού (Θεός να τον κάνει διαγωνισμό) και όχι πέραν της 31/10/2015 (οπότε ότι περίεργο ή δίκαιο συμβεί εις βάρος του μοναδικού ¨πλειοδότη"  και του συνεταίρου του να μπορεί να εισπράττουν το μίσθωμα). Τι να με θυμηθείτε, εδώ θα ξεχάσουμε τι είναι λογικό, τι παράλογο - τι είναι νόμιμο, τι παράλογο - τι είναι δίκαιο, τι άδικο!!! και Καλή Χρονιά!!!  

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

.... εδώ θα ξεχάσουμε τι είναι λογικό, τι παράλογο - τι είναι νόμιμο, τι παράλογο - τι είναι δίκαιο, τι άδικο.... 

 

Επειδή δεν ξεχνά κανείς τα γεγονότα αλλά και επειδή οι θεωρίες συνομωσίας έχουν γίνει το mainstream εις βάρος της κοινής λογικής:

Δεν μπορώ να κρίνω άν η παρούσα προκήρυξη/σύμβαση είναι λογική, δίκαιη και νόμιμη.

Γνωρίζω όμως ότι η ΝΕΛ στα χρόνια της αφθονίας πήρε εργολαβία τις άγονες και τις επιδοτήσεις (Λαύριο-Μεστά-Tierra del Fuego, Μήλος-Άνδρος-Λαύριο, κοκ-ο Θεός να τις κάνει). Όταν όμως χρειάσθηκε την ΝΕΛ το Βόρειο Αιγαίο, σε ανταπόδοση υπέστη εκ μέρους της μία άνευ προηγουμένου κακοποίηση, με δρομολόγια που ακυρώνονταν ή εκτελούνταν με καθυστέρηση ωρών-αν μη και ημερών-καύσιμα που γεμίζονταν άμα τη εμφανίσει επιβατών, κοκ. Η εμπορική και τουριστική κίνηση στη Λήμνο πρέπει να έφθασε σε ιστορικά χαμηλά. Οι υπηρεσίες προς τους επιβάτες, θα μείνουν αξέχαστες. Μπορούμε να κάνουμε quote και να γράφουμε μέρες. (Μπορείτε επίσης να αντιπαραβάλλετε με άγονες Μικρών Κυκλάδων και Δωδεκανήσων). 

Αντιθέτως, το Νήσος Μύκονος πράγματι αναβαθμίζει και σταθεροποιεί την γραμμή-ρωτήστε τους Σαμιώτες που φθάνουν στο νησί τους χειμώνα καιρό σαν άνθρωποι-προσφέρει δεδομένες υπηρεσίες (ΟΚ, εκτός καταπέλτη επιβατών), συγκεκριμένα ωράρια και αρκετά άλλα τα οποία μπορεί να τα υποπτεύομαι, αλλά επειδή δεν μπορώ να τα αποδείξω, δεν τα γράφω. Αντιδρώντας, η ΝΕΛ, έφτασε την λογική στα άκρα της: Προσφέρει την υπηρεσία την οποία δεν μπορούσε να τιμήσει όταν έπαιρνε την επιδότηση, δωρεάν, αυτοθυματοποιούμενη μάλιστα, εκφέροντας μία απαξιωτική,μηδενιστική, σχεδόν ψεκασμένη επιχειρηματολογία.

Πράγματι, μπορεί κανείς εμφανώς να δεί τι είναι παράλογο, παράνομο και άδικο.

Και δεν είναι απαραίτητο να αποδεχθεί κάποιος τα παραπάνω άν είναι μέτοχος της ΝΕΛ. Προφανώς τα συμφέροντά του θίγονται με τη νέα πραγματικότητα. Όμως το επιχειρείν έχει και κινδύνους και δεν μπορεί ο κρατικός Προϋπολογισμός να αποτελεί το καταφύγιο ύστατης ευκαιρίας για όσους επέλεξαν αντί σωφροσύνης, "Αίολους", "Παναγίες" και ακροβατικές διαδρομές στους προθαλάμους της εκάστοτε εξουσίας. 

 

ΥΓ: Προσωπικά θα επιθυμούσα να μήν υπάρχει επιδότηση κανενός long-haul (που λένε και στην αεροπορική βιομηχανία) δρομολογίου. Αλλά αν και εφόσον πληρώνουμε, ας πληρώνουμε το ελάχιστο δυνατόν απολαμβάνοντας το μέγιστο προσφερόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αρκετά χρόνια φαίνεται να υπάρχει μία σταθερότητα και αξιπιστία στην πραγματοποίηση των δρομολογίων που εκτελούνται στην γραμμή Καβάλα-Νησιά Β.Α. Αιγαίου και μάλιστα με ένα πλοίο που είναι από τα καλύτερα της ελληνικής ακτοπλοϊας. Αν έχεις ένα πλοίο α' κατηγορίας έχει περισσότερα έξοδα και επομένως πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη αποζημίωση από αυτήν που δινόταν σε πλοία γ' κατηγορίας. Καλό θα ήταν να είχαμε και ένα δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη (ακόμη και αν χρειαζόταν να γίνεται 1 φορά στις 14 μέρες) και μετά πιστεύω δεν θα υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα στην γραμμή.

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το διάστημα 2/3/2015 - 5/4/2015 όπου δεν έχουν περαστεί δρομολόγια, το πλοίο θα εκτελέσει την καθιερωμένη συντήρησή του?

και τα δρομολόγια της άγονης ποιο θα τα κάνει? θα βάλουν το Αριάδνη να πιάνει Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο/Άγιο Κήρυκο--Καρλόβασι-Βαθύ πριν φτάσει Χίο-Μυτιλήνη? Θα κάνει 15 ώρες για Μυτιλήνη και θα υπάρξει αντίδραση. Εξάλλου, το Αριάδνη είναι πολύ μεγάλο πλοίο και δεν θα μπορεί να τα πιάνει όλα τα λιμάνια. Εκτός κι αν πιάνει μόνο Βαθύ από Πειραιά, όπως μέσα στο Πάσχα, και μετά να συνεχίζει για το δρομολόγιο της επιδότησης και μόνο. Γενικά όταν θα κάνει επισκευή το Μύκονος, θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως να βλέπαμε κανένα Νήσος Χίος ή κανένα νέο πλοίο? Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το διάστημα 2/3/2015 - 5/4/2015 όπου δεν έχουν περαστεί δρομολόγια, το πλοίο θα εκτελέσει την καθιερωμένη συντήρησή του?

Νομίζω ότι η απευθείας ανάθεση στην εταιρία τελείωνε τέλη Φεβρουάριου, καθώς στα μέσα του μήνα θα υπήρχε η απόφαση για την άγονο γραμμή. προφανώς αυτός είναι ο λόγος που δεν υπάρχουν δρομολόγια από τις 5/4 και μετα είναι εορταστικά δρομολόγια σε μία ελεύθερη γραμμή μέχρι το Βαθυ που προφανως και 3 φορες αν δεν κανω λαθος θα φτάνει μεχρι καβαλα.. Μένει να δούμε αν λογω εκλογων αλλαξει η ημερομηνια ανακοινωσης για την γραμμη και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ παρει ακομα κανενα μηνα παραταση

Link to comment
Share on other sites

Η απευθείας ανάθεση στο Νήσος Μύκονος λήγει στις 31.10.15 ή όταν ο υπουργός (όποιος και αν είναι αυτός) υπογράψει σύμβαση δύο ετών με την εταιρία που θα αναλάβει την γραμμή στον διαγωνισμό που είναι σε εξέλιξη. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για κάλυψη των γραμμών λήγει στις 19.2.15 και μετά αν δεν υπάρξει κυβέρνηση μέχρι τότε και δεν μπορέσει κάποιος υπουργός να υπογράψει σύμβαση για 2 χρόνια, τότε συνεχίζει κανονικά το Νήσος Μύκονος (ή όποιο άλλο πλοίο της εταιρίας σε περίπτωση που το Νήσος Μύκονος πάει για ακινησία)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...


Μιλάμε για το διάστημα 2/3/2015 - 5/4/2015.


YΓ: Θα τηρήσει ο ΣΥΡΙΖΑ τις θέσεις του για επαναφορά του δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σαμος; Edited by proud_ionian
2σε1
Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας να έχουν περαστεί στο σύστημα κρατήσεων τα δρομολόγια του Ν. Μύκονος για το καλοκαίρι, παρατηρώ οτι αφήνει παράθυρο για να θέλει να συνεχίσει άγνωστο με ποιό τρόπο τη γραμμή, αφου υπάρχουν απέραστα δρομολόγια απο τον Πειραιά

απο Δευτέρα εως και Τετάρτη. Πιθανώς να θέλουν να πάρουν 1 δρομολόγιο κάθε βδομάδα ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νομίζω θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε από τις 03/03 και για περίπου ένα μήνα (μέχρι το πάσχα) ποιο πλοίο θα εκτελεί την άγονο γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελευταία φορά που συνδέθηκαν τα Ψαρά με την ηπειρωτική Ελλάδα ήταν σχεδόν πριν ένα μήνα (19 Ιανουαρίου) με το Αριάδνη.

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:

 

Το Ταξιάρχης δεν μπορεί να πραγματοποιήσει ελεύθερη προσέγγιση μια φορά την εβδομάδα στα Ψαρά ?

Link to comment
Share on other sites

Ο κύβος ερρίφθη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου, καθώς αύριο, Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου, θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός που θα αναδείξει την ακτοπλοϊκή εταιρεία που θα αναλάβει τη σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και τα νησιά του Αιγαίου.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί δημόσια στις 10 το πρωί, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ενώπιον 5μελούς επιτροπής, η οποία ορίστηκε με απόφαση του ΥΝΑ.
Η επιλογή των μειοδοτών θα γίνει με σειρά προτεραιότητας κατηγορίας πλοίων. Η εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη για το πρώτο έτος της σύμβασης (σύνολο 52 εβδομάδες) ανέρχεται στα 12.518.204,40 €.
Η σύμβαση θα είναι διάρκειας 1 ή 2 ετών και αφορά την εξυπηρέτηση της άγονης γραμμής μέχρι 31/10/2015 για τη σύμβαση 1 έτους ή μέχρι 31/10/2016 για τη σύμβαση 2 ετών.
Υπενθυμίζεται ότι η προκήρυξη του διαγωνισμού ανακοινώθηκε στη Διαύγεια στις 23 Δεκεμβρίου 2014 και σύμφωνα με αυτήν, κάθε δρομολογιακή γραμμή είναι διαφορετική.
Τα δρομολόγια που θα εκτελούνται είναι:
1. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου - Άγιος Κήρυκος Ικαρίας και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα. Το πλοίο θα έχει την υποχρέωση να προσεγγίζει την Πάτμο άνευ μισθώματος, από τις 15 Ιουνίου 2015 έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).
2. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα.
3. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, την χρονική περίοδο από τις 15 Ιουνίου 2015 έως 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).
4.  Χίος - Ψαρά και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα σε συνέχεια των δρομολογίων από Πειραιά.
 
http://www.limnosfm100.gr/limnos/item/12327-o-kyvos-errifthi-ayrio-o-diagonismos-gia-tin-agoni-grammi-tou-voreiou-aigaiou.html#sthash.gLKJMmEd.dpbs

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά τα κανόνισαν!  :angry: 

 

Γι' αυτό και το Νήσος Μύκονος για την καλοκαιρινή περίοδο είχε αφήσει κενές τις ημέρες Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη, ώστε λοιπόν να κάνει το ένα δρομολόγιο της άγονης μέχρι Καβάλα και επιστροφή. Και αυτή η αναγκαστική προσέγγιση στην Πάτμο μου θυμίζει το ρητό: "τραβάτε με κι ας κλαίω"! Αφού η Πάτμος πάντα αποτελούσε κρυφό πόθο της HSW, από τότε που ήθελε να δρομολογήσει το πλοίο απ' τη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...