speedrunner Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Ε οχι γύρο στα 30 ήταν η ταχύτητα του όταν δεν είχε προβλήματα!!!! Και τώρα με 28 παει!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Πέρυσι το καλοκαίρι ταξίδεψα από τη Σαντορίνη προς Μύκονο, οι επιλογές ήταν δυο!! Το Highspeed 5 γύρω στις 12:00 και το Master Jet κατά τις 14:30. Διάλεξα το Master Jet γιατί ήθελα να προλάβω να κάνω τα καθήκοντα μου ως καραβολάτρης με τις αφίξεις των πλοίων στη Σαντορίνη και επειδή δεν είχα ταξιδέψει με το συγκεκριμένο πλοίο (μια φορά με ένα αδελφό του). Το πλοίο παρότι πέρυσι είχε συχνά προβλήματα και καθυστερήσεις από τη Σαντορίνη φύγαμε στην ώρα μας και στη Μύκονο φτάσαμε με περίπου 25 λεπτα καθυστέρηση, γιατί κυρίως καθυστέρησε στη Νάξο που είχε παράλληλη άφιξη με το Blue Star Ithaki. Στο γκαράζ του πλοίου ήταν ελάχιστα αυτοκίνητα, έξαλλου η συγκεκριμένη εταιρεία επιδιώκει κυρίως ξένους επιβάτες (από Έλληνες δεν είχε πολλούς είναι η αλήθεια στο συγκεκριμένο δρομολόγιο). Όπως μπορούμε να δούμε στο σχέδιο με τη διάταξη του πλοίου, μόλις μπεις από τις σκάλες φτάνεις το πρυμνιό σαλόνι που έχει δικό του μπαρ. Μετά είναι το μεσαίο που χωρίζεται σε τρία τμήματα. Στη μέση που είναι υπερυψωμένο σε σχέση με άκρα που είναι πάνω στις καρίνες δεξιά και αριστερά του πλοίου. Στη δεξιά πλευρά πίσω από την οικονομική, υπάρχει ένα μικρό σαλόνι για την Α’ θέση! Ο χρωματισμός αυτών των σαλονιών είναι ίδιος και στη μέση υπάρχει άλλο ένα μπαρ. Μπροστά από αυτό έχει ένα μικρό χώρο με αεροπορικά καθίσματα που είναι σε αντίθετη φορά με τη κατεύθυνση του πλοίου. Επίσης στο κατάστρωμα της γέφυρας υπάρχουν λίγα καθίσματα πίσω από τη γέφυρα. Στα θετικά του ταξιδίου ήταν ότι επιτρεπόταν η παραμονή των επιβατών στο ανοικτό κατάστρωμα καθολη τη διάρκεια του ταξιδιού. Όπως και οι πεντακάθαρες τουαλέτες που δεν είχαν καν ίχνος μυρωδιάς, προς μεγάλη έκπληξη μου, σε αντίθεση με το Blue Star Delos που είχα πάει στη Σαντορίνη που πέρα από την αναμενόμενη μυρωδιά, όλος ο χώρος στις τουαλέτες ήταν γεμάτες νερά!!! Στα αρνητικά του ήταν οι συνεχείς ανακοινώσεις για να πάμε ψωνίσουμε στα μπαρ του πλοίου αλλά και η δυσκολία στην εύρεση της θέσης μας χωρίς τη βοήθεια του πληρώματος, γιατί προσωπικά με μπέρδεψαν οι πινακίδες με την αρίθμηση.
margaritis24 Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Δεν ειναι ιδιες περιπτωσεις. Στη μια εχουμε αψυχολογητες κινησεις απο ημιασχετους και στην αλλη αρπαχτες απο καραασχετους. Ο Ηλιοπουλος ειναι πολλα χρονια στην πιατσα, οτι μπαινει και βγαινει ειναι απο την τσεπη του και το πολυ δυσκολο εργο ειναι η διαχειριση αυτης της αποτομης γιγαντωσης. Εδω καταφερε να δουλεψει το Τερατζετ, ενα βαπορι καταδικασμενο. Μεχρι και απο τον Κεντερη μπορει να βγαλει λεφτα αυτος. Προσωπικα ειχα πολυ ασχημη εντυπωση γι αυτον απο αυτα που ακουγα να λεγονται απο πληρωματα, συνεργατες, πρακτορες κτλ αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω οτι ολο αυτο τα τελευταια χρονια με εχει εντυπωσιασει. Για τον Μαριο ,δικαιωνεται μου φαινεται ο συγχωρεμενος καπτα Νικος Κουρουσης,που πολλα χρονια πριν ειχε κανει μια προβλεψη.... .....oτι ο Μαριος θα παει πολυ ψηλα καποτε.......κατα δηλωση του σε συνεντευξη στον <Ε> πριν σχεδον 15 χρονια η εταιρεια συνεχιζει να ακροβατει αναμεσα στο παρελθον κ στο μελλον της
Molmed Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 (edited) Δεμένο το ταχύπλοο σημερα στο Ηράκλειο, μετά από έλεγχο του Λιμεναρχείου Ηρακλείου και απαγόρευση απόπλου. 10-5-15, cretalive.gr Edited May 10, 2015 by proud_ionian
express skiathos Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Κράτηση Ε/Γ- ΚΑΤ πλοίου στο Ηράκλειο Στο μέτρο της κράτησης τέθηκε το Ε/Γ – ΚΑΤ “MASTER JET” σημαίας Κύπρου, βραδινές ώρες χθες, από τη Λιμενική Αρχή Ηρακλείου. Ειδικότερα, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του Κοινοτικού συστήματος παρακολούθησης της κυκλοφορίας των πλοίων και ενημέρωσης, από αρμόδιους επιθεωρητές, στο ανωτέρω πλοίο, διαπιστώθηκαν ουσιώδες ελλείψεις στους τομείς, Ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής - (ΔΣ SOLAS), της Προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος (MARPOL), Γραμμής φορτώσεως (LOAND LINE) καθώς και του Διεθνή Κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης- ISM. Το “MASTER JET” είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο πρωινές ώρες σήμερα από Ηράκλειο για Θήρα – Ίο – Νάξο – Μύκονο – και επιστροφή. Κατόπιν των ανωτέρω από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου απαγορεύτηκε η συνέχιση πλόων του “MASTER JET” μέχρι αποκαταστάσεως των παραπάνω ελλείψεων ενώ παράλληλα κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων. Η ανακοίνωση του ΛΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Οι 95 επιβάτες του πλοίου για το σημερινό δρομολόγιο από Ηράκλειο Σαντορίνη Ίο Νάξο Μύκονο προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με το Flying Cat 4
speedrunner Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Το πλοίο μπαλαντέρ της εταιρίας αφού έχει κάνει μέχρι τώρα τα δρομολόγια του Tera απο Ηράκλειο για Κυκλάδες του Mega απο Ρέθυμνο για Σαντορίνη και τα δρομολόγια του Champion jet 1 μετά την βλάβη του, απο την Παρασκευή αναλαμβάνει και τα δρομολόγια του Champion Jet 2 τουλάχιστον μέχρι και τις 19/06 σύμφωνα με το σύστημα και μέχρι να ετοιμαστεί το τελευταίο, τώρα βέβαια σας λέω τι έχει περαστεί στο σύστημα απο εκεί και πέρα sea jets είναι αυτή όλα μπορεί να τα δούμε!!!!!
KARAVI Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 (edited) Στο παρθενικό του ταξίδι στης Δυτικές και συγκεκριμένα στη Σίφνο παρουσιάστηκε πρόβλημα στον καταπέλτη όπου δεν άνοιγε, αυτό προκάλεσε περίπου μια 20λέπτη καθυστέρηση που έκανε προσπάθειες το πλήρωμα για να αποκαταστήσει την βλάβη. Αυτό έγινε με επιτυχία εν μέσω χειροκροτημάτων των επιβατών. Edited June 12, 2015 by polmyt
speedrunner Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Πρώτη άφιξη του ταχύπλοου σήμερα στην Φολέγανδρο!!!!
speedrunner Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Είπαμε φέτος το πλοίο κάνει τα πάντα και συμφέρει, έτσι απο 03/07 και μέχρι 10/07 τουλάχιστον θα κάνει τα δρομολόγια του Paros Jet!!!
nomikos Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Το συγκεκριμένο έχει ξελασπώσει αρκετές φορές φέτος και πρέπει να είναι από τα ''πολύ καλά'' ταχύπλοα του Ηλιό.
pie Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Καλα βέβαια η ταχύτητα του δε δικαιολογεί το πανάκριβο εισιτήριο.. Για την εταιρεία του βέβαια μια χαρά!
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Σύμφωνα με επιβενοντα στο πλοίο μόλις έφτασε στις μπούκα του ορμου στις Καμαρες, συνέχισε τη πορεία του προς τα νότια και μετά έκανε ανατροφή για να μπει στο λιμάνι!!!
enas chiotis Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Σύμφωνα με το paris MOU, το πλοίο είναι υπό κράτηση από τις 13/07, στον Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2015 Posted July 17, 2015 Σήμερα το Master Jet μάλλον θα κάνει δρομολόγιο αλλά το πιο πιθανόν του Champion Jet 1
pie Posted July 17, 2015 Posted July 17, 2015 Πάντως αν εξαιρέσει κανείς το Champion Jet 2 , η εταιρεία πάει μακράν για το βραβείο των μεγαλύτερων καθυστερήσεων. Ταλαιπωρεί αρκετό κόσμο και κυρίως ξένους τουρίστες που δίνουν και πολλά λεφτά στην εταιρεία.Κρίμα..
enas chiotis Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Τα ευρήματα της επιθεώρησης. 5 σοβαρές παρατηρήσεις σύμφωνα με το parismou.org
KARAVI Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Το master μόλις ξεκινήσει το Paros jet τι δρομολόγια θα εκτελεί?
AEGEAN Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 (edited) Γιατί σκάτζαρε το Master με το Champion??????? Edited August 12, 2015 by proud_ionian
KARAVI Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 Στο openseas καταχωρήθηκε το Master jet στην γραμμή Σίφνος ,,,,,,Σαντορίνη μέχρι της 20/8 τουλάχιστον. Τώρα αυτό γιατί έγινε δεν μπορώ να το κατανοήσω!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now