opelmanos Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 (edited) Mάλιστα !!Ευχαριστώ και τους δυό σας για τις απαντήσεις σας !!Δεν αναφέρομαι μόνο στον Θεόφιλο αλλά και στο Μυτιλήνη και σε άλλα πλοία ίδιας ηληκίας που αξίζει να ταξιδεύουν!! Edited December 9, 2010 by opelmanos
gpap2006 Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 (edited) Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει θέμα στρόφαλου τελικά? Edited December 9, 2010 by gpap2006
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Το πλοίο θα αλλάξει στρόφαλο για να αποκαταστήσει τη ζημιά. Εάν άκουσαν καλά τα αυτάκια μου μάλλον θα πρέπει να μιλήσουμε για ολική αποκατάσταση της ζημιάς και όχι μπάλωμα όπως το καλοκαίρι. Οπότε θα πρέπει να μιλάμε για αλλαγή στροφάλου αυτή τη φορά.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Δεν νομίζω καμία εταιρεία να προέβαινε σε τετοια έξοδα για ένα υπερήλικο βαπόρι Και επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι η ΝΕΛ πήρε την άγονη για 12 χρόνια (αν θυμάμαι καλά) με την υποχρέωση να αντικαταστήσει τον Θεόφιλο με πλοίο 10ετίας σε 3 χρόνια...ασχέτως εάν προσφάτως παρατάθηκε αυτή η προθεσμία. Οπότε τι λεφτά να ρίξει κάποιος σε ένα πλοίο που έχει αναλάβει υποχρέωση να το αντικαταστήσει? Τα βασικά...ίσα να τσουλάει.
polmyt Posted December 28, 2010 Author Posted December 28, 2010 Να και η ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ στα παλια καλα χρονια Μερικα πλανα απο το καλοκαιρι του 2001 σε μια εισοδο του πλοιου στο λιμανι της Μυτιληνη.Σκορπια πλανα και χωρις ηχο αλλα νομιζω οτι αξιζει τον κοπο
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Επειδή κάποια μελή θα έχουν μεγάλες στενοχώριες τώρα που λείπει ο Θεόφιλος , λόγω της μηχανικής βλάβης!!! Ας τους απαλύνω τη στενοχώρια τους, βλέποντας τον ένα πρωινό του Αύγουστου το Θεόφιλος δεμένο στη Μυτιλήνη. Εκείνο το πρωινό, ο Θεόφιλος είχε δέσει στο τελωνειακό χώρο (επειδή έφταναν από πίσω του, το Λισσος και το European Express) λόγω της μεγάλης καθυστέρησης που είχε και σε εκείνο το ταξίδι του .
Neptune Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Κανα νεο απο το στροφαλο της Θεοφιλαρας εχουμε? Γιατι ενα αδεσποτο του ΝΜΔ μου ειπε οτι το βαπορι ετοιμαζεται να παρει αδεια για κατηγορια πλοων Α Λες να παει Πειραιας-Ηρακλειο
opelmanos Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Η γραμμή που θα του ταίριαζε περισσότερο θα ήταν Πειραιάς -Ρέθυμνο !!Θα ήταν μια πολύ καλή λύση για τούς κατοίκους που δεν υπάρχει πλοίο απο κεί!!Αν γίνει σωστή επισκευή και ένα φρεσκαρισμα εσωτερικά το πλοίο θα σκισει!!! Εκτός αυτού θα είναι μια άνετη και εύκολη γραμμή για το πλοίο ούτε μέρα νύχτα να ταξιδεύει ,ούτε πολλές φθορές στις μηχανές θα χει του ούτε πολλά ρεμέτζα και άνετα θα γίνονται οι δουλειές και οι συντηρήσεις !
polmyt Posted February 9, 2011 Author Posted February 9, 2011 Τα θες και τα λες? Το βαπορι ειναι χαλια μαυρα και ατελειωτα και εκει που λεμε αντε να το στειλουμε Αλβανια τωρα λες να παει Ρεθυμνο.Τους Ρεθυμνιωτες τους ρωτησες?Και αντε και πηγε,βαπορι 1800 επιβατων και 500 αυτοκινητων πως θα γεμισει και θα βγει.Δεν νομιζω οτι ειναι χαζοι οι αλλοι που δεν βαζουν βαπορι. Με λιγα λογια ας ευχηθουμε ο ΤΕΟ να παει Αλβανια και μακρια απο μας να ειναι
maniac Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 όντως ! που να πάει Ρέθυμνο άσε που δεν θα βγαίνει κιόλας μακάρι να πάει αλβανία πιστεύω εκεί έχει περισσότερες ευκαιρίες να βρεί έναν ''ρόλο''
Nikos_Chania Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 Εγώ ας πούμε προτιμώ να το στείλουμε στον αγύριστο, να ανανεωθεί και λιγάκι ο στόλος, να ανέβει και ο μέσος όρος, και να μην φορτώνει και την εταιρεία του κάθε λίγο και λιγάκι με στροφάλους και λεφτά...
Earl Granville Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Παιδιά ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ έχει κάνει τον κύκλο του στο Αιγαίο.Πάει και τελείωσε. Σε βασική γραμμή δεν μπορεί πλέον να σταθεί.Αυτό είναι ξεκάθαρο. Εδώ στην άγονη το καλοκαίρι και βαρυγγομάχησε μέχρι που παρέδωσε τα όπλα με στρόφαλο. Για Ρέθυμνο δεν το συζητάμε. Εδώ κρίθηκε ασύμφορο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ που είναι πολύ πιο οικονομικό από το ΘΕΟΦΙΛΟΣ σε κατανάλωση και οργανική σύνθεση.
polmyt Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 (edited) Η βαρδιολα του PANORAMA εχει σπασει μερικα τζαμια τζαμια στην αριστερη πλευρα του ΘΕΟΦΙΛΟΣ.Αν θυμαμαι καλα τους χωρους πρεπει να ναι περιπου πισω απο το σαλονια της Α'θεσης Edited February 24, 2011 by polmyt
proud_ionian Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 ετσι ειναι. ολα ειναι δανεικα στη ζωη εμας καλα και μας τσακισε
Neptune Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Μετα απο αυτα που τραβαει η ΝΕΛ με το Ρωσικο νηογνωμονα μαλλον για το ΘΕΟΦΙΛΟ θα προτιμησει τον RINA ... Διεθνεις πλοες μυριζουν....
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Μάλλον πήραν «χαμπάρι» ότι ο RINA, τους ανθρώπους με τους οποίους έχει συνεργαστεί παλιότερα, τους έχει κάποια παραπάνω εμπιστοσύνη!!!
makis21 Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Παιδια μηπος το θεοφιλος τωρα που ερχεται το ιονιαν παει ικαρια-σαμο μαζι με το μιτηλινη????????? και γιατι οχι και πολλες καμπινες εχει και για ενα βραδυνο ταξιδι το ενα να πηγαινει και το αλλο να ερχεται με μια σιγουρα καλητερη τιμη απο το μυκονος(αφου το μυκονος ειναι σιγουρα πολυ ακριβο) θα ηταν πολυ καλη κινηση!!!!!!!!!!!!!
coyote Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Παιδιά, έχει αναφερθεί πολλές φορές, αλλά θα το ξαναπώ και εγώ, ο ΤΕΟ τέλειωσε από το Αιγαίο, και δεν είναι πλέον ανταγωνιστικό, αλλά δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε εξαντλητικά δρομολόγια. Και εξάλλου σίγουρα θα πάει Αλβανία, μια και σήμερα άκουσα πως και αυτού τη διαχείρηση ανέλαβε ο Βεντούρης.
makis21 Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 (edited) Τωρα με τον καινουριο στροφαλο πιστευω πως θα μπορει ανετα να ανταπεξελθει, ενα ταξιδι την ημερα θα ειναι.Στην αλβανια θα ζοριστει περισσοτερο!!!!!! Κ βεβαια θα ηταν πολυ καλη η κινηση αυτη αφου το μυκονος πιανοντας ακομα 2 λιμανια θα εχει μικρη διαφορα στα ωραρια..... Ειμαστε σιγουροι για το οτι θα παει το καραβι αλβανια?????? Γιατι πιστεθω πως η νελ κατι τετοιο θα επηχιρισει!!!!!!!!!! Edited March 1, 2011 by polmyt
polmyt Posted March 1, 2011 Author Posted March 1, 2011 (edited) Ναι ολος ο κοσμος θα παρατησει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για να παει με τον ΘΕΟΦΙΛΟ Το εχουμε χιλιοπει οτι το βαπορι δεν κανει πια για το Αιγαιο.Και η Αλαβνια πολυ ειναι.Ναι οι πληροφοριες λενε οτι ειναι κλεισμενο πλεον να παει Αλβανια και μονο κατι εξαιρετικα απροοπτο θα αλλαξει αυτη την εξελιξη. Edited March 1, 2011 by polmyt
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 ...και μονο κατι εξαιρετικα απροοπτο θα αλλαξει αυτη την εξελιξη. ...όπως καμιά ναύλωση από Ινδούς για Λιβύη - Ινδία...στα χνάρια του Λισσός.
makis21 Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Με μια φθηνη καμπηνα σε ενα βραδυνο ταξιδι, πιστεψε με πολυς κοσμος θα το προτιμουσε, απο το να κατσει στην καρεκλα τοσες ωρες και να πληρωσει και 50 ευρω!!!!! τωρα αν εχει ηδη αποφασιστει το που θα παει οκ......
coyote Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Τωρα με τον καινουριο στροφαλο πιστευω πως θα μπορει ανετα να ανταπεξελθει, ενα ταξιδι την ημερα θα ειναι Μα δεν είναι μόνο ο στρόφαλος, αλλά και η γενική κατάσταση από πλευράς συντήρησης, μια και έχουν να πέσουν χρόνια λεφτά σε αυτό το πλοίο. Τρανό παράδειγμα της κακής κατάστασης του πλοίου είναι και οι καλοκαιρινές ζημιές, που ταλαιπόρησαν πολύ κόσμο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Επειδή αλλάζει στρόφαλο δε σημαίνει ότι το πλοίο θα ξαναποκτήσει ταχύτητα ικανοποιητική (18 μίλια)!!! Πρέπει να φτιάξουν και αλλά πράγματα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now