Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Περα απο της ενοχες σου για δυσφημιση να προσθεσω για ενημερωτικους λογους οτι αυτα που βλεπουμε ειναι ενδειξη για το pitch της προπελας και ειναι οργανα που δουλευουν με πιεση του αερα. Αυθεντικη Kamewa (οχι απομιμησεις οπως EML και Lips) Οταν το βημα της προπελας ειναι στο 0 δηλαδη κρατει η βελονα ειναι σε οριζοντια θεση. Στο προσω κινειται προς τα πανω και στο αναποδα προς τα κατω. Γι αυτο και σε διορθωσα. Στην φωτογραφια σου (ISPS) η αριστερη ειναι σχεδον λιγο πανω απο την οριζοντια θεση που σημαινει οτι το βημα ειναι πολυ μικρο. Ενω η δεξια ειναι ποιο πανω αρα και περισσοτερο ανοιγμενη. Τα απονερα θα καταλαβετε γιατι ειναι εντονοτερα απο αριστερα οταν ανεβει στη δεξαμενη. Παντως καλου κακου κοιτα και το κουτι της αλληλογραφιας σου μπορει να σου ρθει καμια ταχυδρομικη αγωγη γι αυτα που ειπες :(:D

Θα κοιταξω στο αρχειο μου αν ο Θεοφιλος εχει στροφομετρα στις βαρδιολες και θα ποσταρω να δειτε.

ΥΓ. Δεν ξερω τι ωρα εφτασε τελικα ο Θεοτυφλος αλλα αναχωρησε 19.03 με πολυ καπνο να βγαινει απο το ταλαιπωρημενο του φουγαρο.

ΥΓ2. Υπομονη λιγες μερες ακομα και θα λυθει το μυστηριο με το βαπορι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για λογους επιμορφωσης και μονο.

Η κονσολα στη δεξια βαρδιολα του Θεοφιλου.

Στο πανω μερος απο αριστερα τα δυο πρωτα ειναι Αμπερομετρα για τα προπελακια, τα δυο στη μεση ειναι τα στροφομετρα των αξονων, και δεξια το στρογγυλο επαναληπτης της πυξιδας.

Στο κατω μερος ειναι τα χειριστιρια για τα προπελακια (μπουτον και οχι μοχλουδακι) και τα χειριστηρια για το βημα των ελικων.

post-23-128326959267_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

εντονα κυκλοφορει η φημη σημερα στη Μυτιληνη οτι ο Θεοφιλος πουληθηκε σε εταιρεια Τουρκοκυπριακων συμφεροντων...???

Βεβαια πολλα θα ακουστουν αυτο το καιρο οσο το πλοιο εχει το προβλημα του και σιγουρα το ραδιο αρβιλα δουλευει καλα, απλως μεταφερω αυτο που ακουσα απο διαφορα στοματα ασχετα μεταξυ τους.

Link to comment
Share on other sites

Εντονα επισης ακουγεται οτι προσεχως χορηγος του πλοιου θα ειναι η GILLETE καθως ειναι το μοναδικο πλοιο του Αιγαιου στο οποιο μπαινεις ξυρισμενος και βγαινεις με γενια !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προθεση της εταιριας ειναι να γινει jet το βαπορι. Και γι αυτο θα δωθει το αναλογο ποσον. Οχι τοσο για τους κοινοχρηστους χωρους οσο για το μηχανοστασιο. Πανω απο μισο μιλλιον γιουρος εχουν υπολογιστει για να γινει κουκλι και να γλιστραει χωρις προβληματα. Αντε να δουμε

ΥΓ. Ο καπτα Γιωργος Λουκισσας δεν ειναι πια στην εταιρια

Link to comment
Share on other sites

Αδαης δεν ειναι κανενας. Λεγοντας τζετ εννοω να γινει πολυ καλη δουλεια που να εχει και διαρκεια. Να μην κανει 18 μιλια μολις βγει και τα Χριστουγεννα να σερνεται παλι. Να μην ταλαιπωρηθει παλι απο βλαβες που μπορει να προβλεψουν. Δηλαδη να γινει επιθεωρηση παντου τωρα και οτι χρειαζεται αντικατασταση εστω και στο κοντινο μελλον να αλλαχτει τωρα.

Ετσι καταλαβαινω εγω οτι "θελουν να μαζεψουν το βαπορι και να ειναι ησυχοι"

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και μια ανακαίνιση στις καμπινές και τους κοινόχρηστους χώρους δεν θα έβλαπτε, είναι τεχνοτροπίας ΄70 κυριολεκτικά.

Αλλά αυτό θα γίνει στο..επόμενο πενταετές εξοπλιστικό.:D

Τουλάχιστον θα πηγαίνουμε ξανά με τους γνωστούς ρυθμούς του Θεόφιλου και όχι με ρυθμούς αραμπά όπως λένε κάποιοι..;)

Και το σημαντικότερο, ΑΣΦΑΛΩΣ!:D

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και μια ανακαίνιση στις καμπινές και τους κοινόχρηστους χώρους δεν θα έβλαπτε, είναι τεχνοτροπίας ΄70 κυριολεκτικά.

Για να γινει σωστη ανακαινηση των κοινοχρηστων χωρων ολο το ξεναδοχειακο θελει ξυλωμα και αναδιαμορφωση με συγχρονα υλικα κατι σαν αυτο που εγινε στο πρυμναιο σαλονι και το self service το χειμωνα που μας περασε.Οι προχειρες λυσεις απο οτι φαινεται δεν εχουν διαρκεια και δεν βοηθανε.Βεβαια για να γινει αυτο πρεπει να πεσει πολυ μεγαλο ποσο που μαλλον η εταιρεια δεν ειναι διατεθημενη να επενδυσει στη σημερινη περιοδο λιτοτητας που διανυει

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ετοιμαζεται σιγα σιγα για επανοδο. Πεμπτη-Παρασκευη παει δεξαμενη να φορεσει τα καινουρια φτερα της προπελας του. να καθαριστει και να ξεκινησει. Παντως δε βλεπω να γλιτωνει την αμμοβολη αλλα οχι τωρα. Προς το καλοκαιρι.

Φημες που θελουν ορισμενους αξιωματικους να την εχουν κανει απο το πλοιο για γνωστους λογους επιβεβαιωνονται πανηγυρικα. :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ημουν αυτοπτης μαρτυρας του τεστ που εγινε για τα springler του γκαραζ του Θεοφιλου, πραγματικα κατακλυστηκε το γκαραζ απο υδατα. Δεν ξερω αν στην πραξη αυτο ειναι αρκετο, παντως ηταν εντυπωσιακοτατο θεαμα να βρεχει στο αδειο γκαραζ...

Link to comment
Share on other sites

Ακούστηκε ότι άρχισαν τα πρώτα ''κλαδέματα'' στη γέφυρα.

Εκτός σύνθεσης η Ανθυποπλοίαρχος Φωτεινή Σαμπατάκου...εντάσεται στο δυναμικό της γέφυρας ο Υποπλοίαρχος Λευτέρης Αφεντάκης που έρχεται από τα ποντοπόρα!

Link to comment
Share on other sites

Προθεση της εταιριας ειναι να γινει jet το βαπορι. Και γι αυτο θα δωθει το αναλογο ποσον. Οχι τοσο για τους κοινοχρηστους χωρους οσο για το μηχανοστασιο. Πανω απο μισο μιλλιον γιουρος εχουν υπολογιστει για να γινει κουκλι και να γλιστραει χωρις προβληματα. Αντε να δουμε

Φίλε Neptune, τλκ η εταιρεία έκανε κάτι το ιδιαίτερο στο πλοίο?

Γιατί σήμερα άκουσα ότι έκανε ίσα ίσα τα απαραταίτητα. Ή δεν λειτουργεί καλά η τεχνική του δασκάλου Nick αλλά μαύρο που πολλάει cd? :D

edit: Υ.Γ. Να σημειώσω κάνει, έκανε, θα κάνει....

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεια εχω καιρο να περασω απο κει να ψαρεψω κοσμο :D

Αλλα πλησιαζει ο καιρος να ξεκινησει το βαπορι και θα μας λυθουν οι αποριες. Αμα σερνεται δε θα εχει κανει απολυτως τιποτα. Αν πηγαινει καλα (πανω απο 17 σταθερα) τοτε κατι θα κανανε. Αν πιασει και τα 18 τοτε θα κρινει ο κοσμος αν εγινε καλη δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι να μην ξαναδούμε το περσινό έργο με το Θεόφιλος.Ετσι κι αλλιώς πάντως το πλοίο θέλει πολυ χρήμα για να γίνει "jet" οπότε λογικά τα απαραίτητα θα έχουν γίνει ίσα ίσα να μη σέρνετε το βαπόρι.Και αν επαληθευτούν και οι φήμες για αγορά νέου πλοίου μάλλον θα το κλάψουμε το καραβάκι

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την αλλαγή φτερού στην προπέλα το οποίο παρεπιπτώντως την είχε φάει καλά έπεσε και υδροβολή η οποία ήταν παραίτητη στο λευκό του πλοίου και όλος ο πάτος της δεξαμενής γέμισε κομματάκια κατεστραμένης λευκής μπογιάς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...