miko mission Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 (edited) Eιχε γινει παλαιοτερα μια βασικη μελετη για μεταροπη σε RΟ/ RΟ για το καμενο ΛΕΡΟΣ της ΔΑΝΕ καθως και για το ΝΑΙΑΣ ΙΙ , που μετα το ναυαγιο του Σαμινα εδεσε σχετικα προωρα Edited February 2, 2016 by miko mission
margaritis24 Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 Το Παναγια Κρημνιωτισσα (Σταρ Τρειλερ τοτε) οταν ηρθε, εβγαλε πολυ πραμα και μεγαλωσε το πανω γκαραζ του αχρηστευοντας πολλους χωρους για επιβατες. Το σταρ τρειλερ ηταν αλλο πλοιο κ ειχε μια τσιμινιερα αν θυμασαι
pathfinder Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 (edited) Μετατροπή απο ferry σε roro ειναι κατά βαση παράλογη. Ενα RoPax (με εμφαση στο cargo) θα μπορούσε ενδεχομένως να περιορίσει χώρους ώστε να αυξήσει κατά τι την χωρητικότητα σε οχήματα. Το ΛΕΡΟΣ ήταν ίσως ειδκή περίπτωση εφόσον ήταν καμένο (και πάλι συζητήσιμο το τι θα έκαναν πανω από το main deck). Ο μόνος λόγος να "πειράξουν" το Mehnir (με δεδομένο ότι δεν θα κερδίσουν χώρο) θα ήταν για να αυξήσουν το dwt. Όμως σαν cargo θα έχει μάλλον έτσι κι αλλιώς κατά τι αυξημένο dwt. Με τους περιορισμένους χώρους που διαθέτει μάλλον δεν θα έχει κανενα πρόβλημα με γραμμή φορτώσεως. Το πιο πιθανό είναι απλά να κλείσουν καμπίνες-σαλόνια και να μην το μετασκευάσουν. Edited February 2, 2016 by pathfinder
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2016 Posted February 12, 2016 (edited) Νομίζω ότι οι καμπίνες είναι ξηλωμένες από τους προηγούμενους πλοιοκτήτες μιας και είχαν ξεκινήσει μια μετασκευή στο εσωτερικό πριν χρόνια που βέβαια δεν τελείωσε πότε. Πλέον είναι οριστική η αγορά του πλοίου από την Creta Cargo Lines. Καλορίζικο και αναμένουμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα από τη μετασκευή του Menhir που λογικά θα αλλάξει σαν μορφή ειδικά στη πρύμη Edited February 12, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 λιγο απο αλεξανδρα τ θυμιζει. αναστηθηκε απο το πουθενα, μας απασχολησε περισσοτερο με τα προβληματα του και πηγε στην ευχη της παναγιας.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Το τεχνικό γραφείο του κ. Κηπουροπουλου θα αναλάβει το πλοίο για την μετασκευη του
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2016 Posted February 15, 2016 Σήμερα ξεκινάνε οι πρώτες εργασίες στο πλοίο με τη προσπάθεια να δώσουν ρεύμα στο πλοίο απέξω.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2016 Posted February 16, 2016 Οι πρώτες εργασίες θα ξεκινήσουν στο ναυπηγείο του Μπεκρη με τα πρώτα ξηλώματα και στη συνέχεια θα πάει σε άλλο μέρος για τη συνέχεια της μετασκευής
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 Το όνομα που θα πάρει το πλοίο θα είναι όνομα που υπήρχε σε πλοίο που ανήκε παλιά σε μια εκ των τεσσάρων παλαιών Κρητικων πολυμετοχικων εταιρειών!!
.voyager Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 Αρκάδι; Έλα, ρίχτο, πριν με πάρουν με τις ντομάτες οι mod!
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2016 Posted February 22, 2016 Και οι δυο ήσασταν στη σωστή εταιρεία πάντως!!! Αλλά ο νικητής είναι ο Enas Chiotis, που σωστά μάντεψε ότι το νέο του όνομα θα είναι Νέαρχος που είχε ρίζες από τη Κρήτη και ταιριάζει σε φιλοσοφία το όνομα με το άλλο πλοίο (Τάλως) της Cretan Cargo Lines!! Όποτε το νέο όνομα του πλοίου θα είναι Νέαρχος
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Σίγουρα είναι μικρό σε χωρητικότητα αλλά και σε μέγεθος! Μπορεί η εταιρεία που θα το πάρει να έχει στη σκέψη της, τους περιορισμούς στα λιμάνια που σκέφτεται να το δουλέψει!!! Όταν είχα γράψει για τους περιορισμός στα λιμάνια που θέλουν να ταξιδέψει το πλοίο, όταν με το καλό τελειώσει τις εργασίες μετασκευής και συντήρησης (τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου), αναφερόμουν στα λιμάνι των Σποράδων!!! Βέβαια δεν θα είναι ο μοναδικός προορισμός του πλοίου οι Σποράδες.
margaritis24 Posted March 5, 2016 Posted March 5, 2016 Εχουν φερει τις σωστικες λεμβους του στο περαμα
polmyt Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Να το δουμε σε φωτο απο το περασμενο Σαββατο.Ακομα δεν υπαρχει καποια εμφανη αλλαγη εκτος απο τις βαρκες που εχουν βγαλει απο το πλοιο
enas chiotis Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Εμφανής μπορεί να μην υπάρχει, αλλά είμαι ο μόνος που βλέπει ότι έχουν ήδη κοπεί τα δυο πάνω ντεκ κατακόρυφα από το τέλος του πλωριού οβάλ ιστού και οριζόντια στο πάτωμα του δευτέρου ντεκ από πάνω προς τα κάτω; Πάντως αν ήταν στο χέρι μου, θα έκοβα και το τρίτο ντεκ πρύμα από τις τσιμινιέρες.
Petros P Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Λογικά θα κοπέι και αυτό.απλά δεν ειναι στην ίδια ευθεία ακομα ... Θέλει "φαντασία του γραφίστα" πάραυτα το πλοίο
margaritis24 Posted March 12, 2016 Posted March 12, 2016 (edited) Τα κομμενα κομματια απο τα ντεκ τα εχουν φερει στην προβλητα 2 του περαματος Edited March 12, 2016 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2016 Posted March 15, 2016 Προχωράνε οι εργασίες με τα ξηλώματα από το πλοίο στο ναυπηγείο του κ. Μπεκρη (έχουν αφαιρεθεί σχεδόν όλες οι πρυμνιές κατασκευές μέχρι λίγο πιο μπροστά από τις τσιμινιέρες). Η λαμαρινοδουλεια για τις μετασκευές στο κατάστρωμα θα γίνει όταν θα πάει στο ναυπηγείο του Κανελου (εκεί ακούγεται) για τις περισσότερες εργασίες.
Petros P Posted March 15, 2016 Posted March 15, 2016 Πάντως είδα φωτογραφίες και μου φάνηκε πραγματικά απιστευτο.Μπράβο Π100 πάντως για την αποκάλυψη προ μηνός. Η μετασκευη που δε περιμενε κανεις λαμβάνει τελικά χωρα. Ξέρουμε αν έχουν γαργαλήσει καθόλου τα μηχανικά του? υ.γ. δε το έχω ξεχάσει το στοίχημα κ το χρέος είναι πολλές οι πύλες
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2016 Posted March 15, 2016 Ακόμα δεν πρέπει να έχουν ξεκινήσει τις εργασίες στο μηχανολογικό κομμάτι πέρα από θέματα ηλεκτρολογικά (πίνακες), για να πάρει ρεύμα το πλοίο από τη στεριά. Όταν θα μεθορμίσει θα ξεκινήσουν εντατικά οι εργασίες στο μηχανολογικό τομέα.
margaritis24 Posted March 16, 2016 Posted March 16, 2016 Φανταζομαι θα κανουν ραμπα για ανω γκαραζ???
polmyt Posted March 16, 2016 Posted March 16, 2016 Η λογικη λεει αυτό γιατι αν είναι να κανουν ασανσέρ χαιρετισματα
pathfinder Posted March 16, 2016 Posted March 16, 2016 Σχεδόν 50 χρονών είναι. Μικρό είναι. Dwt δεν έχει. Αντε να το φτάσουν στους 800-850 τοννους (ή μή. Η ράμπα αν είναι μόνιμη θα φάει αρκετό χώρο. Η κινητή θα είναι ακριβή. Το ασανσέρ αργό και ακριβό. Αξίζει άραγε τον κόπο τόση δουλειά/επένδυση?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now