Jump to content
Shipfriends

Marilu (IMO 6727193)


Recommended Posts

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για τα νησιά στα οποία προορίζεται πόσα φορτηγά με επικίνδυνα φορτία να πάρει; Και αυτή την πολυσυζητημένη ράμπα που να τη βάλει (ώστε να χει και τη σωστή κλίση και περιθώρια ελιγμών); 45μ όπως διαβάσαμε τότε ήταν η ράμπα του Τάλως, εδώ το Νέαρχος είναι 87 μέτρα ολόκληρο και δεν έχει κοπεί ούτε το μισό. Η ασανσέρ θα πρεπε να βάλει ή ράμπα - σύστημα αλα Πηνελόπη Α (με τα δύο φουγάρα) ή παλιού Φαιστός που και πάλι δε βοηθά το σχήμα της πρύμνης. Φτηνή λύση για μικρά λιμάνια είναι...

Link to comment
Share on other sites

Αν θελει να μεταφερει επικινδυνα φορτια δε θα πρεπει να εχει με καποιο τροπο ανοιχτο γκαραζ? Και επειδη δεν νομιζω οτι επιτρεπεται να εχει τρυπες μονιμα ανοιχτες εν ωρα ταξιδιου στο κυριως γκαραζ, η παραπανω υποθεση του miko mission μου φαινεται αρκετα σωστη

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τόσο καιρό που μετασκευάζεται και τόσο καιρο που είναι δεμένο,αναρωτιέμαι θα μπορεί πλοιο 48 ετών να περάσει ολες τις πιθανές επιθεωρήσεις και να ειναι εναρμονισμένο με τους κανονισμούς.Επειδή δε μπορώ να βρώ στο equasis,ποιος ηταν ο τελευταιος νηογνωμονας του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Ελαστικος η σκληρος, καποια πραγματα δε μπορει να τα αποφυγει. Δηλαδη αν οι καμπινες πληρωματος δεν εχουν ακαυστα υλικα δεν υπαρχει νηογνωμονας να τα δεχτει. 

Link to comment
Share on other sites

Για το Menhir πήγαινε το παραπάνω μήνυμα!!

 

Το οποίο προχωράει γοργά γοργά...άλλο να το ακούς άλλο να το βλέπεις..

 

post-3066-0-56083500-1460643334_thumb.jp

 

υ.γ. να ευχαριστήσω και δημόσια το συγγενη που με πήγε να το δώ απο μέσα  :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από το site του κ. Κηπουροπουλου έχουμε τα κάποια νέα (τα πιο πολλά που ήδη έχουμε αναφερθεί στο προηγούμενα μηνύματα του θέματος) για την μετασκευή του κλειστού Ε/Γ-Ο/Γ «MENHIR» (πρώην «SAFARI») σε Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο με χώρο φορτίου στο ελεύθερο κατάστρωμα

Το τεχνικό μας γραφείο πρότεινε και τελικά ανέλαβε την μετατροπή του κλειστού Ε/Γ-Ο/Γ «MENHIR» (πρώην «SAFARI») σε Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο με χώρο φορτίου στο ελεύθερο κατάστρωμα. Σκοπός είναι η μεταφορά κυρίως επικίνδυνων φορτίων με βυτιοφόρα οχήματα, αλλά και γενικά φορτηγών οχημάτων, τα οποία μεταφέρουν φορτίο στερεό, υγρό ή αέριο.

Σύμφωνα με ό,τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, είναι η πρώτη φορά που, τουλάχιστον στην Ελλάδα, γίνεται μια μετασκευή τέτοιου είδους. Και τούτο διότι θα πρέπει να αφαιρεθεί το μεγαλύτερο τμήμα της υπερκατασκευής, να προσαρμοσθεί το υπόλοιπο και να γίνουν κάποιες κατασκευές, οι οποίες θα κάνουν το πλοίο πλήρως εκμεταλλεύσιμο αλλά κυρίως ικανό να ανταποκρίνεται στους σημερινούς κανονισμούς ασφαλείας.

Η οροφή του υπάρχοντος χώρου οχημάτων θα ανοίξει σε μεγάλο της τμήμα, από το μέσον του πλοίου και πρίμα. Το υπόλοιπο τμήμα, το πρωραίο, θα παραμείνει σκεπασμένο από την υπερκατασκευή, η οποία στον πρώτο της όροφο θα περιλαμβάνει καμπίνες δίκλινες για δώδεκα οδηγούς με ιδιαίτερους χώρους υγιεινής για κάθε μια από αυτές, κουζίνα με χώρους ψυγείων και αποθηκών τροφίμων, τραπεζαρίες και σαλόνια πληρώματος και οδηγών. Ο δεύτερος όροφος περιλαμβάνει καμπίνες πληρώματος (όλες μονόκλινες) με ιδιαίτερους χώρους υγιεινής για κάθε μια και ο τρίτος περιλαμβάνει την γέφυρα και τις καμπίνες των αξιωματικών. Όλοι οι χώροι ενδιαίτησης θα είναι κλιματιζόμενοι.

Το πλοίο θα διαπλατυνθεί στο μέγιστο πλάτος του, με σχετική επίδραση της γάστρας του και στην περιοχή των πρυμναίων χώρων κάτω από το κύριο κατάστρωμά του. Τέλος, το ηλεκτρολογικό και σωληνουργικό του δίκτυο, όπως και όλα τα συστήματα ασφαλείας θα προσαρμοστούν στο νέο σχήμα και σκοπό του πλοίου.

Το νέο προφίλ του πλοίου μετά την μετασκευή, όπως μέχρι σήμερα έχει σχεδιασθεί, φαίνεται στο σχέδιο που παρατίθεται, ενώ ένθετη σε αυτό είναι η φωτογραφία του πλοίου, όπως είναι πριν την μετασκευή του.

Όλη η ομάδα, η οποία αποτελεί το τεχνικό μας γραφείο, εργάζεται πάντοτε συλλογικά έχοντας σαν στόχο το τελικό προϊόν της εργασίας, που είναι το πλοίο, να είναι ασφαλές για την ανθρώπινη ζωή, να σέβεται το περιβάλλον και να αποκτήσει υπεραξία. Αυτοί ανέκαθεν ήταν οι στόχοι μας και οι ίδιοι εξακολουθούν και παραμένουν τριάντα επτά ολόκληρα χρόνια από τότε που δειλά-δειλά ξεκινήσαμε.

 

Και το νέο όνομα αυτού «ΝΕΑΡΧΟΣ».

Το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ «MENHIR» (πρώην «LOBO MARINHO» και «SAFARI»), του οποίου την μετασκευή σε Φ/Γ-Ο/Γ μεταφοράς οχημάτων και φορτίου στο ανοικτό κατάστρωμα ανέλαβε το τεχνικό μας γραφείο, αγοράσθηκε από την εταιρεία CRETA CARGO LINES II και μετονομάσθηκε σε «ΝΕΑΡΧΟΣ», υψώνοντας την ελληνική σημαία και έχοντας εγγραφεί στα νηολόγια του Πειραιά με αριθμό 12368.

Μέχρι στιγμής οι εργασίες προχωρούν σύμφωνα με τον προγραμματισμό, έχοντας αποξηλώσει το μεγαλύτερο τμήμα των υπερκατασκευών, έχοντας προχωρήσει στη δημιουργία χώρων ενδιαίτησης και έχοντας ξεκινήσει την διαπλάτυνση. Ταυτόχρονα προχωρούν και οι υπόλοιπες εργασίες (σωληνουργικές, ηλεκτρολογικές κλπ), ενώ ήδη ξεκίνησαν και οι εργασίες στα μηχανικά μέρη του πλοίου.

Πιστεύουμε ότι σύντομα θα έχει λάβει την νέα του μορφή, την οποία έχουμε σχεδιάσει και μελετήσει και την οποία παρουσιάζουμε για πρώτη φορά σε σχέδιο παρακάτω.

 

Το πλοίο κατασκευάσθηκε στη Δανία (ναυπηγεία Aalborg Vaerft AS), λαμβάνοντας τον χαρακτηρισμό ice class, με την έγκριση και την επίβλεψη του Νορβηγικού Νηογνώμονα και ταξίδευσε, σαν Ε/Γ-Ο/Γ, σε πολλά μέρη. Έχει ολικό μήκος 87,20 μέτρα και φέρει τέσσερις μηχανές MAN B&W 2180 bhp στις 600 rpm η κάθε μία, οι οποίες κινούν δύο έλικες μεταβλητού βήματος. Η μετασκευή του πλοίου θα εγκριθεί και θα επιβλεφθεί από τον INSB, από τον οποίο και θα λάβει, μετά το τέλος των εργασιών, όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του.

Το εγχείρημα είναι και μεγάλο και σοβαρό. Απαιτήθηκε να γίνει εκτίμηση κάθε μορφής κινδύνων. Νομίζουμε ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό έχουμε προβλέψει και έχουμε καλύψει τις πιο επικίνδυνες πιθανές καταστάσεις. Ο χρόνος και το αποτέλεσμα θα δείξουν την ορθότητα όλων των παραπάνω.

post-1850-0-25618900-1461883725_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Και έτσι ουσιαστικά απαντάται (ή καλύτερα επιβεβαιώνεται) και το παραπάνω ερώτημά μας περί ανοιχτού γκαράζ  ;).  

 

.....Το πλοίο θα διαπλατυνθεί στο μέγιστο πλάτος του, με σχετική επίδραση της γάστρας του και στην περιοχή των πρυμναίων χώρων κάτω από το κύριο κατάστρωμά του.....

 

Ολική διαπλάτυνση πρύμνης αλα Μανούσης :D δηλαδή; Ενδιαφέρον θα χει.....

 

Γενικά πρόκειται για εκτεταμένες (ίσως και σχετικά πολυδάπανες) εργασίες με μακροπρόθεσμη προοπτική. Μακάρι να τους βγει και να μην έχουμε άλλα δυσάρεστα αποτελέσματα (όσο να ναι η ηλικία και η κατάστασή του είναι επίφοβα στοιχεία)...

Edited by Global_Creta
Link to comment
Share on other sites

Κάποιες πληροφορίες ακόμα από το blog του τεχνικού γραφείου με κάποιες φωτογραφίες από το πλοίο. Να προσθέσω σε αυτά ότι ο στόχος της εταιρείας είναι εάν μπορούν να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες μέχρι τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου. Μέσα στο Μαΐο θα πρέπει να αναμένουμε να γίνει ο δεξαμενισμός του Νέαρχος

 

 εικόνα του έδειχνε ένα πλοίο υπό διάλυση. Η πραγματικότητα όμως ήταν διαφορετική. Μιλάμε για ένα πλοίο, του οποίου τα ελάσματα  της γάστρας σήμερα, ξεπερνούν κατά πολύ τα υπολογιζόμενα από τους ισχύοντες κανονισμούς. Βέβαια αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όταν το πλοίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Δανίας (1968 – Aalborg Vaerft AS) αυτό μελετήθηκε ώστε να μπορεί να ταξιδεύει σε περιοχές πάγων, ενώ στη συνέχεια φαίνεται ότι το πλοίο συντηρήθηκε σε γενικές γραμμές σωστά.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εάν δεν κάνω λάθος στο ΣΑΣ ζητάει έναρξη δρομολογίων από τις 23 Ιουνίου. Ζητάει δύο δρομολόγια την εβδομάδα από το Πειραιά, προς Σποράδες (νομίζω και Σκυρο), Χίο, Μυτιλήνη, Λήμνο και Κυκλάδες

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Νέαρχος αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 09/06/16 έως τις 21/06/16

Εάν δεν λυθεί η απεργία του ΟΛΠ μέχρι την Πέμπτη (9/6), η εταιρεία του Νέαρχος εξετάζει το ενδεχόμενο να πάει στη Χαλκίδα για το δεξαμενισμό του.

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι δηλώνει το ναυπηγικό γραφείο, τα πράγματα πάνε καλά, προς το παρόν. Έχει να γίνει πείραμα ευστάθειας, προεκτείνεται η πρύμη και μετά θα αφαιρεθεί το παλιό κομμάτι της πρύμης που απομένει.

ne100_9610.JPG

ne100_9606.JPG

Link to comment
Share on other sites

To οποίο να αναφέρουμε πως μπορεί πλέον να σηκώνει στη δεξαμενή του μέχρι και πλοία που είναι γυρω στα 100. Το πρώτο που πρέπει να ανέβηκε κοντα σε αυτο το μέγεθος ήταν το Atlas Force

Μιας και το Anna Maru ηταν αρκετά μικρότερο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...