Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Αριάδνη δεν είναι σίγουρα μόνο λόγω καιρού. 

Είχε αναχώρηση απόψε στις 22:30 και πριν αυτή την ώρα δεν προβλέπεται να δέσει στην Πάτρα. 

Άλλωστε δεν έθιξα τον λόγο των τροποποιήσεων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά από αυτό που έγινε με το Euroferry Olympia το Florencia θα το αντικαταστήσει και στην θέση του φλορενσια στην γραμμή Ηγουμενίτσα Ανκόνα μπαίνει Ο Ζευς .

Να δούμε για πόσο θα κρατήσει αυτή η αλλαγή η αν θα υπάρξουν κι άλλες .

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω κάποιο λάθος όμως αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο το οποίο να είναι εκτός και εύκαιρο να έρθει από την Grimaldi . Οπότε και βάση το Open seas θα μείνει η Πάτρα μονο με το Europa Palace και η Ηγουμενίτσα με τα Venezia/Zeus στο Μπρίντιζι με το Florencia.

Link to comment
Share on other sites

Εάν η Πάτρα απαιτεί δεύτερο πλοίο για Αγκώνα, τοτε το Cruise Bonaria αποδεσμεύεται σύντομα από το Olbia-Livorno. 

Αν πάλι δεν απαιτείται δεύτερο πλοίο για Αγκώνα από Πάτρα τότε δεν υπάρχει και πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα σιγουρα απαιτειται.

Το Bonaria θα μπορουσε να ειναι μια προσωρινη λυση αναγκης λογω της καταστασης αλλα το γκαραζ του ειναι πολυ μικρο για να σηκωσει ολη αυτη την κινηση που εχει η γραμμη για μεγαλο διαστημα.

Link to comment
Share on other sites

Κάνουν 400 γραμμικά την διαφορά; δηλαδή υπάρχει τέτοια πληρότητα που σε κάθε αναχώρηση από Πάτρα τα πλοία φεύγουν με 1500+ γραμμικά, ειδικά τώρα που η Ηγουμενίτσα δουλεύει ανεξάρτητα; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Γενικα σιγουρα απαιτειται.

Το Bonaria θα μπορουσε να ειναι μια προσωρινη λυση αναγκης λογω της καταστασης αλλα το γκαραζ του ειναι πολυ μικρο για να σηκωσει ολη αυτη την κινηση που εχει η γραμμη για μεγαλο διαστημα.

Ότι απαιτείται είναι σίγουρο το ευροφερρυ θα αφήσει ένα μεγάλο κενό στην Αδριατική χωρητικότητας 170 φορτηγά δλδ ούτε τώρα το φλορενσια φτάνει για να το καλύψει .

Αν και νομίζω η διαφορά του Ζευς στα φορτηγά με του Μποναρια δεν είναι τόσο μεγάλη να είναι γύρω στα 10-15 φορτηγά .

Ηγουμενίτσα θέλει σίγουρα γκαράζ 100+ μιας και συχνά βάζουν τα βιζετινι για Ανκόνα 100+ .

Τώρα τι θα σκεφτούν για την συνέχεια θα δούμε .

Γιατί το κενό στην ουσία του ευροφερρυ δεν φτάνει 1 πλοίο να το καλύψει .

Link to comment
Share on other sites

Ναι φυσικα και κανουν τη διαφορα γιατι μιλαμε για περιπου 30 φορτηγα λιγοτερα απο το Ζευς..Χωρια τα ιχ και τα τροχοσπιτα το καλοκαιρι..Εδω δεν μπορουσε να σταθει στο Ηρακλειο πια. 

Ουτε τα αεροπορικα και τα κρεβατια του χρειαζονται στην Αγκωνα.

Link to comment
Share on other sites

και το cruise roma & το cruise barcelona ;) 

αυτο που θα λειπει, ειναι το πλοιο που καηκε. γι' αυτο χρειαζεται αντικαταστατης.

ολα τα αλλα ferries του ομιλου εχουν γραμμη για τη σαιζον. 

πιθανοτατα θα υπαρξουν προσωρινες λυσεις για την πατρα για το επομενο διμηνο, ειτε με το bonaria πατρα, ειτε με το bonaria ηγουμενιτσα και το ζευς να επιστρεφει πατρα, αλλα μετα χρειαζεται μια λυση για το ηγουμενιτσα ancona ή το brindisi. 

πιστευω οτι αυτη θα ειναι ειτε το vizzanova, ειτε το corfu αν δεν ανανεωθει η επιδοτηση της γραμμης που κανει, ειτε καποια νεα προσθηκη κατηγοριας visentini

Link to comment
Share on other sites

Από αλλού το περιμέναμε κι από αλλού θα μας έρθει. Σύμφωνα με προσωπικό μήνυμα που έλαβα από Σουηδία μεριά, το FINNCLIPPER αναχωρεί άμεσα από Malmo και έρχεται να αντικαταστήσει το EUROFERRY OLYMPIA. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα αλλάξει σημαία και όνομα. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Ταλαιπωρειται απο τον καιρό. Έπεσε μεχρι και 13 κόμβους η ταχύτητα του. 

Μιας και από τι φαίνεται  δύσκολο να φτάσει 27-28 Μπρίντιζι για να ξεκινήσει δρομολόγια το Finncliper στο σύστημα έγιναν ξανά αλλαγές και  στο Μπρίντιζι μέχρι 6 Μαρτίου θα παραμείνει τελικά το Florencia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν ξεχάσουμε το πρόβλημα με τον πόλεμο, αυτό που γίνεται με την διαδρομή , είναι ότι αφ΄ ενός έχει αυξηθεί πολύ το κόστος για τον επιβάτη, αφ΄ ετέρου και το κόστος διοδίων της Ιταλίας , σε σχέση με την διαδρομή μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας που τώρα έχει παντού αυτοκινητόδρομο, κάνουν το πλοίο μη ελκυστικό.

Ισως έχει έλθει η εποχή που τα μεγάλα πλοία θα παίρνουν φορτηγά κυρίως και οι επιβάτες με τα ΙΧ , θα πηγαίνουν με ταχύπλοα από Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι, όπως πήγαινε παλιά το Χάισπιντ 1 , σε 3.15, άντε 4 ώρες. 

Δύο πλοία με αναχώρηση από Ηγουμενίτσα στις 10 και 16 και άφιξη 13 και 19 και από Μπρίντεζι 9 και 15 και άφιξη 14 και 20, θα ήταν μία λύση με φτηνότερο εισιτήριο και με εκμετάλλευση των αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας. 

Μην ξεχνάμε ότι τελειώνει σε 1-2 χρόνια και το Ακτιο - Πρέβεζα και σε κάθε περίπτωση γύρω στις 4-4.30 ώρες θα είσαι Ηγουμενίτσα από Αθήνα.  

 

 

Link to comment
Share on other sites

σε συνεχεια οσων ειπε ο @bas και οσων συζητηθηκαν στη γωνια του κουτσομπολη, και στην ancona πιστευω οτι αργα ή γρηγορα απο την πατρα θα φευγουν μονο φορτια, συνοδευομενα ή ασυνοδευτα.

επιβατες με ΙΧ ή camper μονο τους καλοκαιρνους μηνες θα βλεπουμε. τοτε λοιπον μπορει να βλεπουμε πιο πυκνα δρομολογια μεχρι πατρα

αν τα πλοια που θα παραμεινουν στο τελος θα ειναι αμιγως φορτηγα οχηματαγωγα ή αν θα ειναι πλοια ro pax σαν τα fast του bari ή το europalink θα φανει.

για φετος, αν συνεχιστει η τρελλα του πετρελαιου, θεωρω οτι θα εχουμε αντιδραση και απο την κοινοπραξια. (πχ ενα fossen να κατεβαινει πατρα οταν δεν ερχεται ο grimaldi  και δυο πλοια, πχ το αλλο fossen και το ελυρος ή το ροδος, να πηγαινουν μεχρι ηγουμενιτσα)

το ταχυπλοο στο brindisi το θεωρω πολυ... chalenging. δεν συμμεριζομαι την αισιοδοξια. η γραμμη εχει γινει καθαρα εμπορευματικη

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω το Florencia με 16.5 μίλια αυτήν τη στιγμή, το Venezia με 18, Superfast I και Hellenic Spirit με 22, Ζεύς με 18 κλπ. Είναι ξεκάθαρο πως στην Αδριατική μπαίνουμε σε mode πετρελαικής κρίσης και οι εταιρείες προσπαθούν να γλιτώσουν χρήματα. Καλά κάνουν, όπως εξελίσσεται το πράγμα είναι θέμα επιβίωσης, ειδικά για τις 2 ελληνικές εταιρείες. Αλλά όλα αυτά πρέπει να πηγαίνουν μαζί με τα ρεαλιστικά ωράρια και την ειλικρίνεια απέναντι στο επιβατικό κοινό και τις μεταφορικές.

Link to comment
Share on other sites

To ταχύπλοο προφανώς δεν είναι για φέτος που έχουμε ουκρανικό , ακριβό πετρέλαιο και κόβιντ. 

Αν μπορεί να προετοιμαστεί μία τέτοια γραμμή είναι το θέμα και ίσως να έχει και λογική να πηγαίνει στο Οτραντο, ώστε να γλυτώνει 30 μίλια και μία ώρα διαδρομή. 

Σημειώνουμε όμως ότι έχουμε αλλαγές στις διαδρομές στην χώρα μας που ευνοούν την Ηγουμενίτσα και όχι την Πάτρα.

Οταν τα καλοκαίρια έχεις αναχωρήσεις από τον Πειραιά στις 7 το πρωί, σημαίνει ότι ξυπνάς 4.30 -5 το πρωί για να είσαι 6.00-6.15 στο λιμάνι. 

Με ίδιο ξύπνημα είμαι στην Ηγουμενίτσα στις 9-9.30 το πρωί και μέχρι το βράδυ έχω περάσει την Μπολώνια. 

Πάντως 800 - 1000 που θέλει μία οικογένεια για να κάνει σε 24 ώρες Πάτρα - Ανκόνα δεν συμφέρει. 

Μην ξεχνάμε ότι Αθήνα - Νις είναι 800 χλμ δηλαδή με 2 σύνορα και στάσεις 10 ώρες. Φεύγεις 8 το πρωί και είσαι 5 το απόγευμα με την διαφορά της ώρας. Και την άλλη μέρα με ένα σύνορο πλέον , είσαι το μεσημέρι στην Βουδαπέστη ή το Ζάγκρεμπ και το απόγευμα στο Μόναχο.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MILTIADIS said:

Επιτελους και λιγος εξορθολογισμος.

Οχι εδω. Στην Αδριατικη η κξ εχει επιλεξει τη μεθοδο της αυξησης του επιναυλου(για την ωρα).

Μεσα σε 1 εβδομαδα οι τιμες ανα φορτηγο ανεβηκαν ενα 100ρικο για το Μπαρι και λιγο πιο κατω για την Αγκωνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...