Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Που να μπεί και το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ δλδ,θα γίνει μεγάλη μάχη :D :D !!Στο άρθρο αυτό του έγκριτου-μάχιμου :eek: δημοσιογράφου(??) μου άρεσε που γράφει για τις μεταφορικές οτι θα επιλέξουν τα πλοία '' κάνω το γύρο του Αιγαίου και αν παν όλα καλά σε πάω στο προορισμό σου'' με δρομολόγιο μπές Δευτέρα να βγείς Τετάρτη για φθηνότερο ναύλο!!Μιλάμε για πλάνο όχι αστεία.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο ΤΕΟ μια φορα την εβδομαδα,καθε Σαββατο μεσημερι, απευθειας για Χιο-Μυτιληνη με προεκταση μεχρι Θεσσαλονικη.

Link to comment
Share on other sites

Στο περιπου ναι.Υπαρχουν και τα δρομολογια μεσω Ικαριας-Σαμου ενω εκκρεμει να δουμε τι θα γινει με τον ΚΕΝΤΕΡΗ

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτα μεσω ΙκαροΣαμιας δεν μετρανε διοτι δεν ειναι κανεις τρελος να μπει σε πλοιο που θα κανει σχεδον 14ωρες για Χιο και κοντα στις 18 για Μυτιληνη :eek: (θα υπαρχει τοτε και το ΝΗΣΟΣ με τα 25μιλια).

Για την υποθεση ΚΕΝΤΕΡΗ πιστευω πως αν η ΝΕΛ θελει να βγαλει τουλαχιστον το καλοκαιρι πρεπει να τον κρατησει δεμενο ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν δώσουν στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πρωινό για Ικαρία-Σάμο-Πάτμο ας του δώσουν για Μεστά(3,5 ώρες)-Μυτιλήνη(6 ώρες) για να κοντράρουν το ΠΑΤΜΟΣ και τον ΚΕΝΤΕΡΗ;

Link to comment
Share on other sites

.........Στο πλαίσιο αυτής της συνεδρίασης, δεν αποκλείεται να κατατεθεί και αίτημα της Attica Group για την έγκριση ετήσιων δρομολογίων του Blue Star Patmos.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά, η εταιρεία εξετάζει διάφορα σενάρια για τη δρομολόγηση του πλοίου, μεταξύ των οποίων και τη δρομολόγησή του στη γραμμή Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη, όπου δεν έχει παρουσία. Σε μία τέτοια περίπτωση, η Attica Group θα έρθει σε σύγκρουση με τη Ηellenic Seaways και τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, οι οποίες εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη γραμμή.

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική Σήμερα 23/5/

..φιλιά στον NHSOS XIOS...τυχεράκια

Link to comment
Share on other sites

εγώ απλά θα πάρω το κείμενο του φίλου NHSOS XIOS ποιο πάνω...

Μείωση άνω του 30% καταγράφουν οι προκρατήσεις στα πλοία της ακτοπλοΐας για το φετινό καλοκαίρι, στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, σύμφωνα με τα στοιχεία των ταξιδιωτικών πρακτόρων. Οι ακτοοπλόοι ελπίζουν ότι η μείωση της επιβατικής κίνησης για την περίοδο Ιουλίου - Αυγούστου θα περιοριστεί τελικά στο 20%.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, το πρώτο τρίμηνο του έτους η επιβατική κίνηση στο βόρειο Αιγαίο κατέγραψε πτώση 25%, οι μεταφορές Ι.Χ. αυτοκινήτων υποχώρησαν κατά 50% και οι μεταφορές φορτηγών κατά 11%.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο καλούνται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να διαμορφώσουν την πολιτική τους για το φετινό καλοκαίρι, με βασικό στόχο να περιορίσουν όσο είναι δυνατό τις ζημίες τους.

Έτσι, τα επιπλέον πλοία και τα έκτακτα δρομολόγια τα οποία γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια, φέτος απλά δε θα υπάρχουν.

...και ακόμη πιστεύεται ότι θα μπει και η BS με το Πάτμος???? Εγώ το αποκλείω.....

Edited by speedrunner
Link to comment
Share on other sites

Και από 02/06 ξεκινάει κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή από Πειραιά Τρίτη Πέμπτη Σάββατο ή Κυριακή (ανάλογα αν πάει Χανιά) από Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται να επιβεβαιωνεται ο φιλος Μηκυναι σ αυτο που λεει για το Πατμος. Η εταιρια αν εφτασαν καλα στα αυτια μου οι πληροφοριες ζητησε και επισημα δρομολογια για Χιο-Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

Και απομενει να δουμε αν θα υπαρξει συνεργασια με την HSW στα δρομολογια.Αν οχι θα ειναι μεγαλη εκπληξη καθως τα ιδια προσωπα/εταιριες συνεργαζονται σε ΑΝΕΚ/SUPERFAST οποτε δεν βρισκω τον λογο να μην υπαρξει ατυπη κοινοπραξια μεταξυ HSW/BLUE STAR στην γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο την αναφορα της ναυτεμπορικης σε αιτημα της Attica στο επομενο ΣΑΣ και οσους το μετεφεραν, δικαιωνονται οσοι εδω και ενα χρονο στη γωνια του κουτσομπολη προβλεπαν οτι τον ιουνιο του 2012 το πατμος θα ερχοταν στο ΒΑ Αιγαιο (ειτε με το ιδιο ονομα ειτε με αλλο). Ενδιαμεσως ολο το χειμωνα σε παρα πολλες κουβεντες (σε ολα τα σχετικα threads) πολλοι "βλεπαμε" το πατμος ή ενα μεγαλο μπλε στο ΒΑ αιγαιο.

@ ΝΗΣΟΣ: μενει να το δουμε αν θα υπαρξει καποιας μορφης επισημη συνεργασια (οπως στο ηρακλειο) ή θα υπαρχει "τυποις" ανταγωνισμος για ευνοητους λογους.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα πιστευω πως το πλοιο θα δουλεψει με 3 δρομολογια την βδομαδα κ ενα εξπρες το καλοκαιρι κ θα κρατησει τα 3 το χειμωνα καθε τριτη πεμπτη κυριακη ;)

ο καιρος γαρ εγγυς :)

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαίως θα περιμένουμε το ΣΑΣ για να μας λυθεί και η απορία, εάν η γραμμή της Χίου καλύπτεται επαρκώς, όπως αυτή των Χανίων. :rolleyes:

Επειδή όμως μιλάμε για νόμους και η εφαρμογή των νόμων δεν μπορεί να είναι a la carte, θα ήθελα να θέσω ένα απλό ερώτημα. Εάν στο επόμενο ΣΑΣ η Blue Star υποβάλει αίτημα για ετήσια δρομολόγηση του ΠΑΤΜΟΣ στη γραμμή Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης...το αίτημα θα πρέπει να εγκριθεί ή να απορριφθεί? Θα πρέπει να απορριφθεί με το αιτιολογικό ότι τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ, Ν. ΧΙΟΣ και ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ εξυπηρετούν επαρκώς την γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

κ εκτος αυτου ΝΗΡΕΑ πριν 2 χρονια πισω τα νησια ειχαν ζητησει στην ΑΤΤΙΚΑ να βαλει πλοιο κ τωρα που το βαζει να δουμε τι θα γινει!

παντως εχω περιεργεια να δω στην μυτιληνη θα κατεβουν με μαυρες σημαιες οπως ειχε γινει παλια στην χιο με το blue star 1

η εχουν καταλαβει πια οτι η εταιρεια τους εχει παρει την κατω βολτα κ δε υπαρχει γυρισμος

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμαμαι να εχει γινει αυτο που λες με τις μαυρες σημαιες,ειδικα στην Χιο,μια ζωη περιμεναμε καποια καινουργια εταιρια στην γραμμη.

Τεσπα,τα δεδομενα εχουν αλλαξει πια στις μερες μας.Μπορει να υπαρχουν ακομα καποιοι που βλεπουν την ΝΕΛ οπαδικα,νοσταλγικα,δικη τους κλπ αλλα απο την στιγμη που μπει το ΠΑΤΜΟΣ στην γραμμη(λογικα πανω στο EUROPEAN)θα αρχισει η αντιστροφη μετρηση...

Και δεν λεω οτι ολοι ξαφνικα θα ταξιδευουν μονο με το ΠΑΤΜΟΣ η το ΧΙΟΣ αλλα οτι η ΝΕΛ δεν θα αντεξει για πολυ καιρο να χανει επιβατες και οχηματα απο τους ανταγωνιστες.

Blue Star και HSW θα προσφερουν πρωτη φορα στην γραμμη την λυση των βραδυνων δρομολογιων,που παντα προτιμουσαν οι Μυτιληνιοι,με καινουργια ferries.Ολα τα προηγουμενα χρονια,οποια εταιρια μπηκε στην γραμμη,η ΝΕΛ ειχε το πλεονεκτημα να εχει δυο πλοια σε βραδυνα οικονομικα δρομολογια.Πλεον αυτο μαλλον θα αλλαξει και το 'αβανταζ' θα παει στους νεους της γραμμης.(αν γινουν ολα αυτα που λεμε παραπισω)

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται να επιβεβαιωνεται ο φιλος Μηκυναι σ αυτο που λεει για το Πατμος. Η εταιρια αν εφτασαν καλα στα αυτια μου οι πληροφοριες ζητησε και επισημα δρομολογια για Χιο-Μυτιληνη.

προσωπικα πιστευω πως το πλοιο θα δουλεψει με 3 δρομολογια την βδομαδα κ ενα εξπρες το καλοκαιρι κ θα κρατησει τα 3 το χειμωνα καθε τριτη πεμπτη κυριακη ;)

Επιβεβαιωνεται η κοινοπραξια/συνεργασια με την HSW απο το http://www.politis-chios.gr .Αργοτερα θα βγει πιστευω και το ρεπορταζ στην αναλυτικη ηλεκτρονικη εκδοση της εφημεριδας.

Δρομολογεί το «BLUE STAR PATMOS» στη γραμμή Πειραιά- χιο από 5 Ιουλίου με συμβατική ταχύτητα και χρονική διάρκεια ταξιδιού περίπου 8 ώρες. Ευρείες ανακατάταξες στην ακτοπλοΐα και ενδεχομένη δημιουργία κοινοπραξίας

ΥΓ.Σημερα ξεκιναει το ΧΙΟΣ τα καλοκαιρινα δρομολογια με τα 25μιλια...που απ οτι φαινεται θα κρατησουν 1μηνα...

Link to comment
Share on other sites

Η συμβατική ταχύτητα που αναφέρεται στο άρθρο, δεν αφορά την καλοκαιρινή περίοδο. Συνεπώς δεν βρίσκω το λόγο να αλλάξουν και τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Νήσος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη λες οτι το ΧΙΟΣ θα κρατησει τα 25μιλια κι απλα θα κοψει τις μερες που θα ειναι το ΠΑΤΜΟΣ? Γιατι να φευγουν 3μερες την βδομαδα ΝΗΣΟΣ,BLUE STAR,EUROPEAN μου φαινεται εξωπραγματικο :blink:

Link to comment
Share on other sites

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, το Νήσος Χϊος διατηρεί κανονικά τα καλοκαιρινά του δρομολόγια (6 με 7 την εβδομάδα, ανάλογα με την περίοδο) ενώ η Blue Star ζητάει δρομολόγηση από 5 Ιουλίου με 3 δρομολόγια ανά εβδομάδα και από τα τέλη Ιουλίου, 5 δρομολόγια ανά εβδομάδα (Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο & Κυριακή, 21:00 από Πειραιά).

Link to comment
Share on other sites

Τη “low” (γιατί πλέον φτάσαμε να χαρακτηρίζουμε έτσι και τον Ιούλιο) περίοδο θα αναχωρεί 21:00 και από τη Μυτιλήνη, ενώ την high θα αναχωρεί από τη Μυτιλήνη στις 09:00 όταν θα έχει άμεση επιστροφή και στις 20:00 τις υπόλοιπες ημέρες.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Οτι να ναι ειναι τα δρομολογια ετσι B),θα πλησιαζουμε σε υπερβολη τα 'καλα' της Ραφηνας :wub: Ελπιζω στην πορεια να αλλαξουν τα δρομολογια και να λογικευτουν με βαση την μειωμενη κινηση και το κοστος του πετρελαιου :ph34r:

απο το http://www.politis-chios.gr .Αργοτερα θα βγει πιστευω και το ρεπορταζ στην αναλυτικη ηλεκτρονικη εκδοση της εφημεριδας.

Αν είδηση της δρομολόγησης πλοίου της Blue Star έρχονταν πριν από δυο χρόνια θα κάναμε χαρές και πανηγύρια. Με τις συνθήκες όμως που επικρατούν στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοϊας η κατάσταση δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ενθουσιασμούς.

Η Blue Star Ferries ρίχνει στην γραμμή του βορειοανατολικού Αιγαίου το νέο πλοίο της «Blue Star Patmos» και προσπαθεί να καλύψει τα όποια κενά αφήνουν πίσω τους σε δρομολόγια η HSW και η ΝΕΛ εξαιτίας της κρίσης.

Νέο πλοίο με συμβατική ταχύτητα

Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων δεν επιτρέπει προς το παρών στις εταιρίες να εκτελούν δρομολόγια στις δυνατότητες τους. Όλα ανεξαιρέτως ταξιδεύουν με υπηρεσιακή ταχύτητα διαμορφώνοντας έτσι την διάρκεια του ταξιδιού σε επίπεδα, αναντίστοιχα των τιμών των εισιτηρίων τους.

Το «Blue Star Patmos» θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιά – Χίο στις 7.40 ώρες, με αναχώρηση από Πειραιά στις 21.00 κάθε Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη, και από Χίο για Πειραιά κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή στις 23.10. Επιπλέον δρομολόγια θα πραγματοποιούνται, την περίοδο αιχμής από 27/7/2012- 19/8/2012, και κάθε Σάββατο- Κυριακή, χωρίς ακόμη να έχουν οριστικοποιηθεί οι ώρες.

Στη γραμμή η εταιρία ρίχνει το μόλις ολίγων μηνών νεότευκτο της «Blue Star Patmos», σχεδιασμένο για τις ανάγκες του Αιγαίου στα πρότυπα του «Νήσος Χίος» με αεροπορικά καθίσματα και ικανοποιητικό αριθμό καμπινών.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

ΘΕΜΑ 5 Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE STAR PATMOS» στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ – ΧΙΟΥ – ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ από 05-07-12

Απο τα εκτός ημερήσιας διάταξης θέματα του επόμενου ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...