Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

. Διαφορετικά με την λογική των αποστάσεων θα πρέπει να έχει σύνδεση με την Αττική και η Σαμοθράκη και η Σκύρος και η Θάσος και οι Σποράδες κοκ.

Εγω παντως μιλησα με την λογικη των αποστασεων αλλα και των πληθυσμων,δηλαδη δεν συγκρινα την Λημνο με την Σκυρο τις Σποραδες η την Συμη αλλα με την Ικαρια που εχουν τον ιδιο σχεδο αριθμο κατοικων και απεχουν το ιδιο απο την πρωτευουσα.

Συμπληρωνοντας να πω οτι η Ικαρια ειναι μερος ενος δρομολογιου και οχι ο κυριος προορισμος.

Δηλαδη αν δεν υπηρχε η Σαμος,η Παρος η Συρος η καποιο αλλο νησι για να συμπληρωνει το δρομολογιο,θα επρεπε οι επιβατες τις Ικαριας παρακαλανε σαν τους Λημνιους για δρομολογια και καλα πλοια?

Εγω δεν διαφωνω με αυτα που λετε περι Θεσσαλονικης και Καβαλας(κοντινοτερα μεγαλα αστικα κεντρα)αλλα επισημανα και στο παραπανω μνμα μου πως

δεν υπαρχει μια σωστη πολιτικη απο πλευρας κρατους,ενα σωστο σχεδιο τελοσπαντων,που να εξυπηρετει ολες τις γωνιες της Ελλαδας με οργανωμενα δρομολογια

Συζηταμε τωρα για τα αγονα της Λημνου,που ειναι καλοκαιρι,το χειμωνα ομως(λιγους μηνες πριν)ειχε ανα βδομαδα 2 για Λαυριο,3 για Καβαλα και 1(?)για Θεσσαλονικη.Εγω επιμενω οτι δεν υπαρχει ενας γενικοτερος σχεδιασμος για ολους τους νησιωτικους προορισμους σε σχεση με την κρατικη δαπανη για αυτα.Οι Λημνιοι απλα ειναι ενα κομματακι αυτου του παζλ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 930
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω επιμενω οτι δεν υπαρχει ενας γενικοτερος σχεδιασμος για ολους τους νησιωτικους προορισμους σε σχεση με την κρατικη δαπανη για αυτα.Οι Λημνιοι απλα ειναι ενα κομματακι αυτου του παζλ.
Αυτό εννοείται, γιατί εάν υπήρχε ο ελάχιστος σχεδιασμός...δεν θα είχαμε αντικείμενο συζήτησης. Αλλά αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι το πρόβλημα δεν προέρχεται αποκλειστικά από την κεντρική διοίκηση, αλλά και από τις τοπικές κοινωνίες. Ώρες-ώρες δεν ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε. Δεν είδα ποτέ να προβάλλουν ένα ολοκληρωμένο ρεαλιστικό σχέδιο και να το υποστηρίζουν μέχρι τέλους. Όλα τα αιτήματα βασίζονται σε μαξιμαλιστικές επιδιώξεις και πάντα σε σχέση με τους τοπικούς συσχετισμούς (πολιτικούς και προσωπικούς).
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ήρθε και η απάντηση του ΥΕΝΑΝΠ ... κανονικές και με τον νόμο οι αυξήσεις στους Αίολους ...
Από την απάντηση του ΥΕΝΑΝΠ στον Π.Ρήγα προκύπτει ότι δεν έχουν υπογραφεί οι 12ετείς συμβάσεις με τους Αίολους για τα ενδοκυκλαδικά.
[...]Επιπροσθέτως, όπως προκύπτει από τις συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας(δηλ. επιδοτούμενες δρομολογιακές γραμμές), ο χρόνος διαρκείας ισχύος τους δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

Επομένως, μέχρι σήμερα και πάντα με βάση τα κείμενα των συμβάσεων που μου απέστειλε το Υπουργείο δεν έχει διασφαλιστεί η μακροχρόνια εξυπηρέτηση της ενδοεπικοινωνίας των Κυκλάδων από τα συγκεκριμένα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Θέλουμε να ενταχθούμε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου!

ΕΚΕΙ φτάσαμε.

Αφού οι νομάρχες Χίου και Σάμου παραθέτουν σε μακροσκελή επιστολή τους στον ΥΕΝ τις ανισότητες στην εξυπηρέτηση των δρομολογίων των πλοίων μεταξύ των νησιών βορείου και νοτίου Αιγαίου καταλήγουν στα εξής απίστευτα αλλά ελληνικά αληθινά:

«Κατόπιν τούτων,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Την άμεση προκήρυξη επιδοτούμενης δρομολογιακής γραμμής που θα συνδέει καθημερινώς και αδιαλείπτως και όλο το χρόνο, κατ’ ελάχιστο, τις πρωτεύουσες των νομών και των επαρχείων της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου (Ικαρία – Σάμος – Χίος – Λέσβος – Λήμνος) μεταξύ τους και με την έδρα της Περιφέρειας (Μυτιλήνη), με Ε/Γ – Ο/Γ ταχύπλοο κατηγορίας ταχύτητας high speed craft, με αυθημερόν επιστροφή, ώστε να διακινούνται καθημερινά και απρόσκοπτα οι πολίτες της Περιφέρειας προκειμένου να διατηρηθεί η εδαφική, οικονομική και κοινωνική συνοχή των νησιών της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

Εάν η Πολιτεία αρνηθεί να ικανοποιήσει το ανωτέρω απόλυτα δίκαιο και καθολικό αίτημα των πολιτών των νομών Χίου και Σάμου, τότε δεν απομένει άλλο από το να προχωρήσουμε δυναμικά στο αίτημά της μετάθεσής μας από την Περιφέρεια Β. Αιγαίου, που δεν μας εξυπηρετεί και μάλλον μας δημιουργεί σημαντικά προβλήματα, στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Η ένταξή μας στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εξασφαλίζει την καθημερινή μας σύνδεση με τα Κέντρα της Περιφέρειας και συμβαδίζει με την ιστορία μας, τις κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές σχέσεις και διαδρομές των ανθρώπων του νομού μας.

Υπενθυμίζουμε πως ό,τι έχει δοκιμασθεί και επιβιώσει στο χρόνο, συνήθως είναι πολύ πιο δυνατό και γόνιμο απ’ ό,τι γεννιέται στον πολιτικό πιλοτικό δοκιμαστικό σωλήνα, για να εξυπηρετήσει αθροιστικά, πληθυσμιακά ή και άλλα συγκυριακά στοχεύματα που δεν εξυπηρετούν εντέλει τις τοπικές κοινωνίες και την προοπτική τους».

Άντε για την Σάμο να πω οκ, αλλά στην Χίο δεν φτάνουν τα 15 δρομολόγια την βδομάδα προς Μυτιλήνη??

Τι χρειάζεται το ταχύπλοο για καθημερινή σύνδεση μεταξύ Σάμου - Μυτιλήνη? Πραγματικά μερικές φορές ξεφεύγουν επικίνδυνο οι τοπικοί άρχοντες που στην ψηφοθηρία τους δεν ξέρουν πλέον τι ζητάνε και αν γίνεται αυτό.. Δεν κοιτάνε στην Χίο να τελειώσει το λιμάνι των Μεστών, να υπάρχει δρόμος της προκοπής προς τα βόρεια (ακόμα και στα νότια μπορούν να βελτιωθούν πολλά κομμάτια), τα «λίγα» δρομολόγια πειράζουν!

Link to comment
Share on other sites

Και γω νομιζω οτι ειναι υπερβολικο το αιτημα.Απο την αλλη παλι υπαρχει και το παραδειγμα της Δωδεκανησιακης που με τα καταμαραν ταξιδευει ολο σχεδον το χρονο χωρις να εχουν δημιουργηθει προβληματα σε γενικες γραμμες

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως μια απο τις μεγαλυτερες γκαντεμιες της Ελλαδας (κακοδαιμονιες τις λενε οι γραμματιζουμενοι) ειναι αυτο που ονομαζεται τοπικη αυτοδιοικηση. δημαρχαιοι, νομαρχαιοι και λοιποι κατεργαραιοι επιδιδονται σε ενα μαραθωνιο παραγοντισμου παρασκηνιου και δηλωσεων που στις περισσοτερες περιπτωσεις μονο κακο κανει.

οσοι ζουν η καταγονται απο την επαρχια καταλαβαινουν τι εννοω. δημαρχοι που νομιζουν οτι ειναι τοπικοι πρωθυπουργοι, νομαρχες χωρις αρμοδιοτητες που κοιταν πως θα βγουν βουλευτες, αποτυχοντες βουλευτες του ενος νομου που γινονται περιφερειαρχες στο διπλανο κλπ κλπ. αλφα λεει ο ενας βητα ο αλλος. πεντε ζητα ο ενας, δεκαπεντε ο αλλος αλλα και να μην παρει ο πρωτος τα 5 που ζηταει. highspeed στη λημνο λεει ο ενας, καταντησαμε να μας στειλουν το διαγορα για να πηγαινουμε θεσσαλονικη ο αλλος (της σαμου ο νομαρχης το ειπε) και γενικως μαξιμαλιστικοι και ανεφικτοι στοχοι χωρις καμια διαθεση ρεαλισμου.

ο δημαρχος ειναι για να μαζευει σκουπιδια, σκ..α, μα κλεινει τις λακουβες και να φτιαχνει τα πεζοδρομια. ο νομαρχης για να φτιαχνει τους επαρχιακους δρομους και λιμανια και να εφαρμοζει τη νομοθεσια οσον αφορα τομεις οπως πολεδοδομια, ωραρια λειτουργιας σχολεια κλπ. αντι για αυτα εχουμε ενα απιστευτο οργιο παραγοντισμου και κυνηγιου της ευκολης κονομας.

Link to comment
Share on other sites

οι νομάρχες Χίου και Σάμου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

καθημερινώς και αδιαλείπτως και όλο το χρόνο, κατ’ ελάχιστο,

(Ικαρία – Σάμος – Χίος – Λέσβος – Λήμνος) μεταξύ τους και με την έδρα της Περιφέρειας (Μυτιλήνη),

με Ε/Γ – Ο/Γ ταχύπλοο κατηγορίας ταχύτητας high speed craft, με αυθημερόν επιστροφή,

Εάν μας έδιναν και 1 σχέδιο δρομολογίου που να εξυπηρετεί/συνδέει ταυτοχρόνως, καθημερινά και αυθημερόν την Λήμνο και την Ικαρία με τη Μυτιλήνη...θα ήταν καλύτερα.:rolleyes: Στα όσα είπε παραπάνω ο proud, θα ήθελα να προσθέσω ότι (ως φαίνεται) οι επόμενοι καταλληλότεροι έχουν αποφασίσει να σηκώσουν προεκλογικά το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης (εξ αιτίας της μεγάλης επιτυχίας στο ζήτημα των νυν καταλληλότερωνB)). Οπότε όπου πράσινος Νομάρχης και πράσινος Δήμαρχος...θα ζητάει "της Παναγίας τα μάτια"....μέχρι τις εκλογές.;) Άσε που έμαθαν όλοι και τα High Speed Crafts. Προφανώς, έχουν κρίνει άκρως επιτυχημένη την μέχρι τώρα πορεία τους στις άγονες...τρομάρα τους.

ΥΓ Σου λένε...μιάς και ανηφόρισε το Παναγία Πάρου και είναι διαθέσιμο:rolleyes:...δε ζητάμε κι εμείς κανένα HSC..μήπως και το καπαρώσουμε? Γιατί, μήπως θα βάλουμε λεφτά ή μήπως είναι καλύτερος ο Μπάϊλας...που έχει 2 τάχύπλοα? Αμ πώς!:D

Link to comment
Share on other sites

μπα!!!μαλλον τον αιολο κεντερη θελουν που ειναι κ πιο γρηγορος κ πιο μεγαλος...εκλογες ερχονται ο καθενας οτι θελει ζηταει...αλλα αμα θα μπει το ταχυπλοο κ θα εχει 30ευρω το εισητηρι κανενας δεν θα μπαινει!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι Κυκλαδες και τα Δωδεκάννησα συνδέονται καθημερινά με τις έδρες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (Σύρος-Ρόδος) με ταχύπλοα Ε/Γ-Ο/Γ και με αδρή επιδότηση και τα νησιά της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου θα συνδέονται με τον Θεόφιλο 3 φορές/εβδομάδα σε 8 ώρες!!! και 12 απο Ικαρία; Ποιό Σύνταγμα το λέει αυτό;

Η γουστάρετε να ξοδεύουμε μερόνυχτα στα ξενοδοχεία και στα εστιατόρεια να ενισχύουμε τις τοπικές οικονομίες;Αεροπλάνο με αυθημερόν επιστροφή ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ,τα 3 μικρά ATR42 έχουμε,που για να ταξιδέψεις θα πρέπει να κλείσεις απο τα Χριστούγεννα για το Πάσχα αν ζείς

Αντί λοιπόν να θέλω 25 ώρες για Θεσσαλονίκη και 20 για Καβάλα,γιατί να μην έχω ΤΑΧ.σε 5-6 ώρες;Γιατί;Και ποιός θα με προτιμήσει,ΟΝΤΑΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ;Τρελός είναι νάρθει ο άλλος;Κατεβαίνει στο πιό κοντινό νησί που είναι η Λήμνος και η Μυτιλήνη;

Γιαυτό τα καράβια κατεβάζουν καταπέλτη,υπογράφει ο λιμενικός για τον κατάπλου-απόπλου,βιράρουν κια άντε γειά.Τα ευρώπουλα τα πήραμε.

Συνδέεται η Ανάφη-οι Λειψοί και η Θήρα με 100 κατοίκους (καλά κάνει και συνδέεται)και δεν πρέπει να συνδέεται η Ικαρία με 8.500 κατοίκους οι Φούρνοι με 1.300 κατοίκους,η Σάμος με 38.000 κατοίκους,η Χίος με 75.000,η Λεσβος με 100.000 τα Ψαρά με 800 και η Λήμνος με 11.000 με την έδρα της Περιφέρειας;Γι ελάτε να χτίσουμε ένα ξενοδοχείο ή ένα εργοστάσιο μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου,να δείτε πόσο θα σας στοιχίσουν,τα πήγαινε-έλα στη Μυτιλήνη;και πόσα αμέτρητα ταξίδια θα κάνετε;Πηγαίνοντας όμως με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου,υποχρεωτικά τα H/S ή τα Β/S,θα επεκτείνουν τη γραμμή για Εύδηλο-Σάμο,ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. Γιατί η Σύρος και η Ρόδος προίκα απ τον μπαμπά τους την πήρανε;

Οσο για τον Κεντέρη,αν το κράτος δεν ήταν γεμάτο άσχετους και πονηρούς που κοιτάζουνε μόνο το χρήμα και την τσέπη τους,θα ενοποιούσε και τις 4 γραμμές 2 Καβάλα+2 Θεσσαλονίκη που μόνο ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ έχει τα κότσια να τα κάνει σε 1 εβδομάδα και στα σβέλτα.4 γραμμές σε μία προκήρυξη,τί λέτε η επιδότηση θα ήταν μεγαλύτερη ή μικρότερη;

Γιατί δηλαδή στη Χίο μπάινει ο όρος 2+1 για Θεσσαλονίκη,μόνο στο βαπόρι που έρχεται απο Πειραιά, για όλο το χρόνο,για να δουλέψει το Λισσός;και δεν βγήκε και για μας το ίδιο;αλλά μας βάλανε το ΔΙΑΓΟΡΑ απο Καρλόβασι μόλις για 4 μήνες;

Να είστε δίκαιοι και για τα μικρά νησιά και για τα μεγάλα.Αλλοιώς νάρθετε εσείς να τα κατοικήσετε σε λίγα χρόνια.Οι συγκοινωνίες είναι δημόσιο αγαθό και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να τις αποστερεί απο Ελληνες πολίτες,που τους φορολογεί το κράτος ΔΕΟΝΤΩΣ(βλέπε Λήμνος)που τους συγχαίρω δημόσια.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οι Κυκλαδες και τα Δωδεκάννησα συνδέονται καθημερινά με τις έδρες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (Σύρος-Ρόδος) με ταχύπλοα Ε/Γ-Ο/Γ και με αδρή επιδότηση
Γνωρίζεις άραγε με τι ταχύτητες ταξιδεύουν τα επιδοτούμενα ταχύπλοα στις Κυκλάδες...και κυρίως τί τιμές έχουν?
ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. Γιατί η Σύρος και η Ρόδος προίκα απ τον μπαμπά τους την πήρανε;
Ποιά θεωρείς, ας πούμε, εσύ καταλληλότερη για έδρα της Περ. Νοτίου Αιγαίου?
Οσο για τον Κεντέρη,αν το κράτος δεν ήταν γεμάτο άσχετους και πονηρούς που κοιτάζουνε μόνο το χρήμα και την τσέπη τους,θα ενοποιούσε και τις 4 γραμμές 2 Καβάλα+2 Θεσσαλονίκη που μόνο ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ έχει τα κότσια να τα κάνει σε 1 εβδομάδα και στα σβέλτα.4 γραμμές σε μία προκήρυξη,τί λέτε η επιδότηση θα ήταν μεγαλύτερη ή μικρότερη;
Αυτή είναι δική σου σκέψη ή κάποιο σενάριο που αρχίζει να ακούγεται?
Εάν μας έδιναν και 1 σχέδιο δρομολογίου που να εξυπηρετεί/συνδέει ταυτοχρόνως, καθημερινά και αυθημερόν την Λήμνο και την Ικαρία με τη Μυτιλήνη...θα ήταν καλύτερα.:rolleyes:
Μήπως έχεις και καμιά απάντηση στο ερώτημά μου? Που μάλλον δεν υπάρχει. Ή μήπως, με το πρόσχημα της "περιφέρειας", το ζητούμενο είναι ένα ταχύπλοο -με έδρα τη Σάμο- που θα κάνει καθημερινά Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη?

.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

το πως σχεδιαζονται και ανατιθενται οι αγονες εχει γινει ανεκδοτο. το μοναδικο κριτηριο απο οτι φαινεται ειναι να ικανοποιηθουν δεσμευσεις της πολιτικης ηγεσιας προς ορισμενους "φιλους" καθως και να εξυπηρετηθουν καποιες τοπικες ισορροπιες. αφου καλυφθουν αυτα, ερχεται η καλυψη των πραγματικων συγκοινωνιακων αναγκων των νησιων. με αναλογα "ταπεινα" κριτηρια εξεταζουν το θεμα και οι κατα τοπους δημαρχονομαρχαιοι (τα ειπα και παραπανω πριν 3 ποστ)

με την ιδια λογικη του παραλογου που ζητα η σαμος ταχυπλοο για λημνο, γιατι να μη ζητησει και η ζακυνθος επιδοτουμενο ταχυπλοο για τας κορφους και (γιατι οχι) για τα διαποντια νησια. εδρα της περιφερειας ιονιων νησων ειναι η κερκυρα, αλλα ακτοπλοϊκη συγκοινωνια με ζακυνθο κεφαλονια και ιθακη δεν εχει εδω και παρα πολλα χρονια (με τη ζακυνθο ειδικα δεν ειχε ποτε μετασεισμικα). και στη ζακυνθο και στην κεφαλονια και στο θιακι, παιρνουν επιδοτησεις, εντασσονται στα ΠΕΠ και στα αλλα αναπτυξιακα προγραμματα και εκει πρεπει να τα σκασεις στο ξενοδοχειο για να μεινεις κερκυρα, αλλα απο οσο ξερω τα πιο πολλα θεματα διεκπεραιωνονται μεσω των νομαρχιων και των κατα τοπους περιφερειακων γραφειων. μπορει να εχουμε μια κουρλαμαρα στο ιονιο, αλλα ακομη τετοια πραγματα δεν ζητησαμε. προφανως οι ακτοπλοϊκες εταιρειες που δραστηριοποιουνται στο ιονιο πανε καλα, δεν εχουν αναγκη επιδοτησεις, ουτε εχουν παροπλισμενα ταχυπλοα και δεν εχουν βγαλει μπροστα τα παπαγαλακια των ΟΤΑ να ζητουν επιδοτουμενες γραμμες, οπως τις φανταζονται στον υπνο τους.

ΥΓ1: αληθεια ομως, οι περιφερειες δεν εχουν γραφεια στην εδρα του καθε νομου; δε νομιζω οτι καθε πολιτης που πρεπει να εχει καποια γραφειοκρατικη συναλλαγη με την περιφερεια που ανηκει πρεπει να παει στην εδρα της.

ΥΓ2: καπως ελεγε ο αριστοφανης τα πολιτικα αξιωματα ("αρχες") δευτερευουσας σημασιας;)

Link to comment
Share on other sites

Για να μην κουραζόμαστε διαβάστε (πιστεύω ότι τα έχετε ήδη διαβάσει)σε 3 συνέχειες τα άρθρα του κ.Φώτη Μαρτίνου για το πώς γίνονται πώς μαγειρεύονται και πώς σερβίρονται αλλά κυρίως για ποιούς οι επιδοτήσεις,στα τεύχη του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ Ιουνίου-Ιουλίου-Αυγούστου και μετά όλα τα άλλα.

Δεν μου απαντήσατε ποιό άρθρο του Συντάγματος ή ποιός νόμος,νομιμοποιεί τις διακρίσεις ή ποιός Ευρωπαικός Κανονισμός και μετά ότι θέλετε.

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΑΜΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΟΜΑΡΧΗ

Ταχ. Δ/νση:Διοικητήριο-Δερβενακίων&Αλέξη Αλέξη

Ταχ. Κώδικος: 83 100

Πληροφορίες:

Τηλ.: 22730 89089,22733 50401-2-3

Fax: 22730 25444

E-mail: [email protected]

Σάμος:14/07/ 2009

Αρ.Πρωτ: Γ.Ν οικ. 1499

Προς το,

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ-ΑΙΓΑΙΟΥ&ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

-ΓΡΑΦΕΙΟ κ.ΥΠΟΥΡΓΟΥ

-ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥκ. Π.Καμμένου

-ΓΡΑΦΕΙΟ Γ.Γ κ. Χρ. Κουρούση

-ΓΡΑΦΕΙΟ κ.Γ.Γ.Π.Β.ΑΙΓΑΙΟΥ

-ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΑΜΟΥ κ. ΘΑΛ. ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ

-κ. ΝΟΜΑΡΧΗ ΧΙΟΥ

-κ. ΝΟΜΑΡΧΗ ΛΕΣΒΟΥ

-κ. ΕΠΑΡΧΟ ΙΚΑΡΙΑΣ

-κ. ΕΠΑΡΧΟ ΛΗΜΝΟΥ

ΘΕΜΑ: ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ-ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΝΔΟΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

_________________

1)Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 3577/92/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 7ης Δεκεμβρίου 1992 στα άρθρα 1-5 διασαφηνίζονται οι έννοιες των όρων «σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας», « υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας» και όλοι γενικά οι όροι της άρσης του καμποτάζ και της ελεύθερης κυκλοφορίας των υπηρεσιών στις θαλάσσιες μεταφορές στο εσωτερικό των κρατών μελών.

2)Στο Ν.2932/2001 ΦΕΚ 145Α ή και επονομαζόμενο και Νόμο Παπουτσή-με τίτλο: Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές-Σύσταση Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής-Μετατροπή Λιμενικών Ταμείων σε Ανώνυμες Εταιρείες κ.α διατάξεις που τόσα προβλήματα έχει δημιουργήσει στα 8 χρόνια μη πιστής εφαρμογής του, στo άρθρο δεύτερο, παράγραφος 3 αναφέρεται επακριβώς :

«Το κράτος, οι οργανισμοί διοίκησης και εκμετάλλευσης των λιμένων και οι οργανισμοί της τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτης και δεύτερης βαθμίδας, μεριμνούν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη ,τη λειτουργία και οργάνωση των λιμένων, καθώς και για την εξασφάλιση υπό συνθήκες ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού της παροχής ασφαλών, σταθερών, αξιόπιστων και ποιοτικών θαλάσσιων υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων ,της προστασίας των συμφερόντων του επιβατικού κοινού, της οικονομικής ανάπτυξης των νησιών, της συνοχής του νησιωτικού χώρου και της εδαφικής συνέχειας της χώρας.»

3)Στην παράγραφο 4 του ίδιου άρθρου αναφέρεται η δημιουργία του Γενικού δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που καλύπτει τους λιμένες όλων ανεξαιρέτως των νησιών ,που καθορίζεται από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) μέχρι 31 Οκτωβρίου έκαστου έτους με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας.Στην παράγραφο 6 του ίδιου άρθρου, αναφέρεται ότι με απόφαση του εκάστοτε υπουργού, ύστερα από γνώμη του ΣΑΣ, μπορεί να επιβάλλονται στους πλοιοκτήτες, υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας, για την εξυπηρέτηση λόγων δημοσίου συμφέροντος και περιλαμβάνουν χωρίς να δημιουργούν διακρίσεις ,όρους που αφορούν τους λιμένες, οι οποίοι επιβάλλεται να εξυπηρετούνται, την τακτική εξυπηρέτηση, τη συνέχεια, την συχνότητα και ικανότητα παροχής μεταφορικών υπηρεσιών, τα ναύλα και τη στελέχωση των πλοίων.

4)Στο άρθρο 8 :Σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, αναφέρεται ότι ο Υπουργός μπορεί να συνάπτει σύμβαση ή συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας 3-5 ετών για την αποκλειστική εξυπηρέτηση συγκεκριμένης γραμμής, όταν διαπιστώσει ότι αυτές που υποβλήθηκαν δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της συνέχειας και τακτικότητας του δικτύου, της πλήρους εξυπηρέτησης του μεταφορικού έργου, της ποιότητας και της τιμολόγησης της παροχής υπηρεσιών.

5)Οι παράγραφοι 2&4 του άρθρου 3,η παράγραφος 3 του άρθρου 4,η παράγραφος 3 του άρθρου 5,η παράγραφος 2 του άρθρου 7 και η προσθήκη της νέας παραγράφου στο άρθρο 8 του νόμου 2932/2001 τροποποιήθηκαν με τα άρθρα 25-28 του Ν.3153/2003 ΦΕΚ 153Α , οι δε παράγραφοι 5 του άρθρου 4 και οι παράγραφοι 1 του άρθρου 5 και η παράγραφος 5 του άρθρου 8 αντικαταστάθηκαν με τα άρθρα 18 κ΄19 του Ν.3409/ 2005 ΦΕΚ 273 /2005

6)Με το ΠΔ 344/003 ΦΕΚ Α314 εναρμονίζεται η Ελληνική Νομοθεσία με

τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 3577/92 στις διαφορές της μεταφοράς επιβατών-εμπορευμάτων και θαλασσίων ενδομεταφορών μεταξύ των ηπειρωτικών λιμένων.

7)Με το άρθρο 27του Ν.3511/06 ΦΕΚ Α 258 :

<<Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος>>, τροποποιείται ξανά η παράγραφος 5 του άρθρου 8 του Ν.2932/01 στην οποία προστίθεται εδάφιο που αφορά την παράταση των συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μέχρι και 4 μήνες, αρχής γενομένης από την 1η /11/2006.

8)Από την πρώτη Υπουργική Απόφαση «Περί καθορισμού του Δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και διάκριση των τακτικών δρομολογιακών γραμμών σε κατηγορίες» αρ.Απόφασης 3332.3/10/28.11.01 που αφορούσε την εφαρμογή του δικτύου απο 01/11/2002-31/10/2003 ,μέχρι σήμερα 2009, που αφορά την εφαρμογή του δικτύου από 01/11/2008-31/10/2009 αρ. Απόφασης 3331.1/01/2007 ΦΕΚ Β 52/2008 και για7 συναπτά

έτη, στην παράγραφο 3 ανακυκλώνεται συνεχώς η επίμαχη πρόταση :

Προκειμένου να διασφαλισθεί η συνοχή του νησιωτικού χώρου και η εδαφική συνέχεια της χώρας αξιολογείται το δίκτυο που προκύπτει από την παράγραφο 2 με κριτήρια την ποιότητα προσφοράς ως προς την συνεκτικότητα του δικτύου για την κάλυψη της ζήτησης μετακινήσεων επιβατών και φορτίων, την συχνότητα εκάστης σύνδεσης, την κατανομή χωρητικότητας και τις δυνατότητες των λιμενικών υποδομών.

Ειδικότερα ελέγχεται εάν:

Α)Οι νησιωτικοί λιμένες που αποτελούν έδρα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ή

Επαρχείου, συνδέονται καθημερινά με ηπειρωτικά λιμάνια καθ’ όλο το έτος με μια τουλάχιστον κύρια γραμμή.

Β)Τα υπόλοιπα νησιά του Παραρτήματος Α, συνδέονται τουλάχιστον τρείς(3) ημέρες την εβδομάδα με την έδρα της Ν.Α ή του Επαρχείου που υπάγονται διοικητικά καθόλο το έτος με τοπικές γραμμές.

Γ)Τα νησιά που ανήκουν Διοικητικά στην αυτή Περιφέρεια, συνδέονται ΑΠΑΞ της εβδομάδος απευθείας ή με ανταπόκριση με την έδρα της Περιφέρειας.

Δ)Εξυπηρετούνται επιμέρους συνδέσεις μεταξύ των νησιών που κρίνονται από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών απαραίτητες ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ

_____________

Με τις Προσκλήσεις για σύναψη σύμβασης Δημόσιας Υπηρεσίας των Δ/νσεων Μεταφορών των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και σήμερα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, από το 2003 μέχρι σήμερα 2009, καλούνται οι πλοιοκτήτες που ενδιαφέρονταν να υποβάλλουν αιτήσεις -φακέλους προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία τους συνάπτοντας είτε μονοετείς, είτε 2ετείς, είτε 3ετείς, είτε 5ετείς και τα τελευταία χρόνια 12ετείς συμβάσεις εξυπηρέτησης κύριων ή περιφερειακών γραμμών εφαρμογής του εκάστοτε δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

Παρά τις νομοθετικές διατάξεις και τις Υπουργικές αποφάσεις που σας προαναφέραμε προκειμένου να δείξουμε την πρόβλεψη και την πρόνοια του νομοθέτη για το δίκιο των αιτημάτων μας, κατά την εφαρμογή της τρίτης φάσης του Νόμου 2932/01 ,του άρθρου 8,δηλαδή της επιδότησης των γραμμών χωρίς οικονομικό ενδιαφέρον, γίνεται κατ’ εξακολούθηση διάκριση και επιλογή δρομολογιακών γραμμών, ερήμην της επίσημης γνώμης και των πραγματικών αναγκών των νομών της κάθε Περιφέρειας, κι ας αναφέρεται στo άρθρο δεύτερο, παράγραφος 3 του ανωτέρω νόμου ότι <<οι οργανισμοί της τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτης και δεύτερης βαθμίδας, μεριμνούν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους για την εξασφάλιση υπό συνθήκες ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού της παροχής ασφαλών, σταθερών, αξιόπιστων και ποιοτικών θαλάσσιων υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων ,της προστασίας των συμφερόντων του επιβατικού κοινού, της οικονομικής ανάπτυξης των νησιών, της συνοχής του νησιωτικού χώρου και της εδαφικής συνέχειας της χώρας.»

Και εκτός από τις κατάφορες διακρίσεις στις επιλογές των δρομολογίων, εις βάρος των νησιών του νομού μας, που τις γνωστοποιήσαμε και τις επικαιροποιήσαμε με 10άδες έγγραφα και αποφάσεις του Νομαρχιακού και του Επαρχιακού Συμβουλίου του Νομού Σάμου, γίνονται κατάφορες διακρίσεις καί στην επιλογή του τύπου των επιδοτούμενων πλοίων.

Έτσι για μεν τις γραμμές που εξυπηρετούν τα νησιά της Π.Β Αιγαίου γίνεται χρήση υπέργηρων συμβατικών Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων, χαμηλής ταχύτητας και κόστους, σε σχέση με τα προσφερόμενα μισθώματα που έχουν αυξηθεί υπέρογκα την τελευταία 5ετία, για δε τα νησιά της Π.Ν.Αιγαίου που την αποτελούν οι νομοί Δωδεκανήσου & Κυκλάδων η εξυπηρέτηση γίνεται με Νέας Τεχνολογίας ταχύπλοα Ε/Γ-Ο/Γ.

Εάν έχουμε την υπομονή και διαβάσουμε όλες τις μέχρι σήμερα προκηρύξεις όλων των γραμμών από τα συναρμόδια υπουργεία, θα παρατηρήσουμε ότι από το 2005 μέχρι σήμερα, στις μεν επιδοτούμενες δρομολογιακές γραμμές της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με έδρες την ΣΥΡΟ και την ΡΟΔΟ γίνεται αναφορά στην χρήση Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ σκάφους, εκτός της κάλυψης των αναγκών με συμβατικό Ε/Γ-Ο/Γ, στις δε δρομολογιακές γραμμές της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, δεν γίνεται καμία αναφορά στην χρήση ταχυπλόων σκαφών, αντίθετα τα επιδοτούμενα πλοία έχουν μέσο όριο ηλικίας περίπου 35 έτη.

Συγκεκριμένα:

1)Με την ΔΜ/Φ.231.91/9390/18.10.2005 Απόφαση του ΥΠΑΙ&ΝΠ που αφορά τον Διεθνή δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό της 15/06/2005 για σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας από 01/11/2005-31/10/2006 κατακυρώθηκε για την γραμμή: ΡΟΔΟΣ-ΜΕΓΙΣΤΗ (ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ) εκτός από την εταιρεία ΛΑΝΕ με τρία(3) δρομολόγια από και προς το νησί σε συνέχεια του δρομολογίου από τον Πειραιά με τα Ε/Γ-Ο/Γ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ & ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ,έναντι 7199€ και άλλο δρομολόγιο,στην εταιρεία ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Ν.Ε και συγκεκριμένα ένα(1) δρομολόγιο/εβδομάδα από 15/5-15/10 με το Ε/Γ-Ο/ΓΚΑΤ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ. έναντι 7.200€/ δρομολόγιο.

2)Με την ΔΜ/Φ.231.09/10157/14-11-2005 Πρόσκληση ενδιαφερομένων πλοιοκτητών για εκτέλεση δρομολογίων με επιδότηση από 1/1/2006-31/10/2006 δηλαδή έξτρα από την προκήρυξη του διαγωνισμού ΔΜ/Φ.231.01/5133/24-05-2005 που διενεργήθηκε στις 15-06-2005 και κατακυρώθηκε με την ως άνω με α/α 1αναφερθείσα απόφαση, το Υπουργείο προτίθετο να προβεί με την διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης, στη σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με επιδότηση για δύο (2) εντελώς νέες γραμμές που αφορούσαν την γραμμή:ΚΩΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΤΗΛΟΣ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή με Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο για δύο (2) δρομολόγια και 7.700€/δρομολόγιο, και τη γραμμή :ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ και επιστροφή με Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ ή αντίστοιχα με Ε/Γ-Ο/Γ συμβατικό αλλά με ταχύτητα > των 25 ν.μ/ώρα. για 2 δρομολόγια και 8.000 €/δρομολόγιο.

3)Ομοίως και στην προκήρυξη ΔΜ/Φ.231.01/8117/25.09.2006 του ΥΠ.ΑΙ & Ν.Π που αφορά τον διαγωνισμό της 20/11/2006 για τις δρομολογιακές γραμμές του 2007 εντάχθηκαν στον πίνακα των ακτοπλοϊκών γραμμών σύναψης συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας οι ως άνω περιγραφείσες α/α 1 & 2 γραμμές.

4)Ομοίως και στην προκήρυξη ΔΜ/Φ.231.01/1055/06.02.2007 του ΥΠ.ΑΙ & Ν.Π που αφορούσε τον διαγωνισμό της 16 Μαρτίου 2007.

5)Ομοίως και στην προκήρυξη ΔΜ/Φ.231.41/9898/04 .10.2007 του ΥΠ.ΑΙ&Ν.Π που αφορούσε τον διαγωνισμό της 22 Οκτωβρίου 2007 για αποκλειστική εξυπηρέτηση 14 ακτοπλοϊκών γραμμών , σε δύο(2) απο αυτές: ΡΟΔΟΣ-ΜΕΓΙΣΤΗ (ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ) και επιστροφή και : ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ και επιστροφή εζητείτο για την κάλυψή τους Ε.Γ-Ο.Γ ΤΑΧ.

6)Ομοίως και στην προκήρυξη ΔΜ/Φ.231.01/11184/12 Νοεμβρίου 2007 του ΥΠ.ΑΙ & Ν.Π που αφορούσε τον διαγωνισμό της 08 Ιανουαρίου 2008 οι ανωτέρω δύο(2) γραμμές καλύφθηκαν με Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ και επιδοτήθηκαν με 9.100€ και 15.400€/δρομολόγιο αντίστοιχα.

7)Ομοίως και στην προκήρυξη ΔΜ/Φ.231.01/2672/14.03.2008 του ΥΠΑΙ&ΝΠ που αφορούσε τον διαγωνισμό της 7ης Μαίου 2008

8)Ομοίως και στην προκήρυξη ΔΜ/Φ231.01/4403/05.05.2008 του ΥΠΑΙ &ΝΠ που αφορούσε τον διαγωνισμό της 30 Ιουνίου 2008 που αφορούσε την δρομολογιακή γραμμή :ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ στην οποία προστέθηκε και το ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ

9)Στον διαγωνισμό της 20ης Οκτωβρίου 2008, που αφορούσε την προκήρυξη ΔΜ/Φ231.01/8902/10 Σεπτεμβρίου 2008,εκτός των ως άνω περιγραφέντων δρομολογιακών γραμμών με Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ,προστέθηκε και η δρομολογιακή γραμμή: ΡΟΔΟΣ-ΧΑΛΚΗ-ΤΗΛΟΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΚΩΣ και επιστροφή με 14.900€/δρομολόγιο και επιδότηση 3 δρομολογίων /εβδομάδα πλέον ενός ελέυθερου δρομολογίου κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου.

10)Στην Προκήρυξη ΔΜ/Φ.231.01/135/09 Ιανουαρίου 2009 ,που αφορούσε τον διαγωνισμό της 11ης Μαρτίου 2009 του ΥΠΑΙ&ΝΠ καθώς και του επαναληπτικού που αφορούσε 16 δρομολογιακές γραμμές, για σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μέχρι 12 ετών:

1)Η γραμμή: ΡΟΔΟΣ-ΧΑΛΚΗ-ΤΗΛΟΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΚΩΣ και επιστροφή, κατακυρώθηκε στην ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ και στο Ε/Γ-Ο/Γ ΚΑΤ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ PRIDE έναντι 14.900€/δρομολόγιο,

2)Η γραμμή: ΡΟΔΟΣ -ΚΩΣ -ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ στην ως άνω εταιρεία και πλοίο, έναντι 21.700€/δρομολόγιο, για δε τις δρομολογιακές γραμμές που εξυπηρετούν την ενδοεπικοινωνία των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με έδρα την Σύρο, παρόλο που στον ανωτέρω διαγωνισμό της προκήρυξης της 9ης Ιανουαρίου 2009 ΔΜ/Φ.231.01/135 δεν εζητείτο πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ, εντούτοις η επιτροπή αξιολόγησης των προσφορών, κατακύρωσε τις ζητούμενες δρομολογιακές γραμμές σε ναυτιλιακές εταιρείες που δήλωσαν Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧΥΠΛΟΑ, ως εξής:

3)ΣΥΡΟΣ - ΤΗΝΟΣ - ΑΝΔΡΟΣ στο Ε/Γ - Ο/Γ ΤΑΧ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ της Ν.Ε ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 8.377,00 €/δρομολόγιο.

4)ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ της Ν.Ε ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 13.659,00€/δρομολόγιο.

5)ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ της Ν.Ε ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 23.129,00€/δρομολόγιο

6) ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ -ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ –ΑΝΑΦΗ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ.ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ της Ν.ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 27.501,00€ /δρομολόγιο.

7) ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ. ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 13.659,00€ /δρομολόγιο.

8) ΣΥΡΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ - ΙΟΣ - ΣΙΚΙΝΟΣ - ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ - ΜΗΛΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ. ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 27.537,00€/δρομολόγιο.

9) ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΕΡΙΦΟΣ-ΣΙΦΝΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ-ΜΗΛΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ. ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 23.129,00€/δρομολόγιο

10) ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ. ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε έναντι 8.377,00€/δρομολόγιο .

11)ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ HIGH SPEED I της ANEK AE έναντι 7.449,00€/δρομολόγιο

12) ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ. HIGH SPEED I της ANEK AE έναντι 12.440,00€ /δρομολόγιο.

13) ΣΥΡΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ - ΔΟΝΟΥΣΑ - ΑΙΓΙΑΛΗ -ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ. HIGH SPEED I της ANEK AE έναντι 21.149,00€ /δρομολόγιο.

14) ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ στο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ HIGH SPEED I της ANEK AE έναντι 25.190,00€ /δρομολόγιο.

15) ΣΥΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ-ΜΗΛΟΣ στο Ε/Γ-Ο/Γ HIGH SPEED I της ANEK AE έναντι 27.850,00€ /δρομολόγιο, πλέον των πυκνών δρομολογιακών γραμμών που συνδέουν τα ανωτέρω νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον Πειραιά, την Σύρο και την Ρόδο, έδρες της Περιφέρειας με συμβατικά Ε/Γ-Ο/Γ αλλά και συμβατικά Νέας Τεχνολογίας υψηλής ταχύτητας πλοία, στις γραμμές κορμού.

Μετά τα ανωτέρω εκτενώς και αναλυτικώς αναφερθέντα αποδεικνύεται ξεκάθαρα η πρόθεση της πολιτείας να επιδίδεται σε διακρίσεις, εις βάρος των νησιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με την δημιουργία Περιφερειών δύο(2) ταχυτήτων

σ’ ότι αφορά την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη, την εδαφική και κοινωνική συνοχή των νησιών, σε σχέση με την ηπειρωτική χώρα και το Κέντρο.

Κατόπιν τούτων,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Την άμεση προκήρυξη επιδοτούμενης δρομολογιακής γραμμής που θα συνδέει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ και ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ και ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ,κατ΄ελάχιστο, τις Πρωτεύουσες των νομών και των Επαρχείων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου (Ικαρία-Σάμος-Χίος-Λέσβος-Λήμνος)μεταξύ τους και με την έδρα της Περιφέρειας (Μυτιλήνη),με Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧΥΠΛΟΟ κατηγορίας ταχύτητας HIGH SPEED CRAFT, με αυθημερόν επιστροφή, ώστε να διακινούνται καθημερινά και απρόσκοπτα οι πολίτες της Περιφέρειας προκειμένου να διατηρηθεί η εδαφική , οικονομική και κοινωνική συνοχή των νησιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

Εάν η Πολιτεία αρνηθεί να ικανοποιήσει το ανωτέρω απόλυτα δίκαιο και καθολικό αίτημα των πολιτών του Νομού Σάμου, τότε δεν απομένει άλλο από το να προχωρήσουμε δυναμικά στο αίτημα της μετάθεσής μας από την Περιφέρεια Β.Αιγαίου, που δεν μας εξυπηρετεί και μάλλον μας δημιουργεί σημαντικά προβλήματα, στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Η ένταξή μας στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εξασφαλίζει την καθημερινή μας σύνδεση με τα Κέντρα της Περιφέρειας και συμβαδίζει με την ιστορία μας, τις κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές θρησκευτικές σχέσεις και διαδρομές των ανθρώπων του Νομού μας.

Υπενθυμίζουμε ότι, ότι έχει δοκιμασθεί και επιβιώσει στο χρόνο, συνήθως είναι πολύ πιο δυνατό και γόνιμο απ’ ότι γεννιέται στον πολιτικό πιλοτικό δοκιμαστικό σωλήνα, για να εξυπηρετήσει αθροιστικά ,πληθυσμιακά ή και άλλα συγκυριακά στοχεύματα που δεν εξυπηρετούν εντέλει τις τοπικές κοινωνίες και την προοπτική τους.

Με εκτίμηση

Εμμανουήλ Ν. Κάρλας

Νομάρχης

Σάμου,Ικαρίας & Φούρνων-Κορσεών

το αυθεντικό κείμενο δια χειρός.....κι όποιος μπορει ας μας απαντήσει με νόμους ,Συντάγματα και Ευρωπαικούς Κανονισμούς.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

1ο ΕΡΩΤΗΜΑ:

και γνωρίζω τις ταχύτητες και γνωρίζω τις τιμές,και μετρήστε τα πρωτόκολα που έκανε και ο Αίολος Κεντέρης το 2002-2003 και το Κόρσικα το 2007-2008 κι ας είχαν 2πλάσια τιμή απο το συμβατικό και δέν φύγανε γιατί είχαν αρνητική κίνηση,φύγανε για όλους τους άλλους λόγους που ήδη έχουν αναφερθεί 5 χρόνια τώρα. Γιατί δεν λέτε πόσο έχει το κρεβάτι με το Θεόφιλο ή μετον Διαγόρα απο 70 μ.ο και 16-24 ώρες έκαστο.Πόσο δηλαδή θα είχε η καρέκλα για τις μισές ώρες;Αλλο ΤΑΧ Ε/Γ-Ο/Γ και άλλο Ε/Γ-Ο/Γ συμβατικό,τύπου Νταλιάνα,Μαρίνα,Σαμοθράκη,Δημητρούλα,γιατί αυτά μεχρι πέρυσι έκαναν τις άγονες και άδεια πήγαιναν και άδεια έφευγαν αφού έκαναν 30 ώρες.Μήν υπολογίζεται το ΘΕΟΦΙΛΟ που μπήκε φέτος και ειναι κάπως πιό καλά τα πράγματα,αν όμως φύγει κι αυτός όπως τόσοι άλλοι;Και μην γράψετε για 12 χρόνια με αντικατάσταση με νεότευκτο γιατί και το Σαμοθράκη είχε ακριβώς την ίδια σύμβαση με ορίζοντα 3ετίας αλλά είδατε τί έγινε.Χάσαμε όμως εμείς την αξιοπιστία και των τελευταίων που μας προτιμούσαν;Αρα αφού στους άλλους νομούς μπήκαν ταχ.γιατί στους δικούς μας όχι;Για να ξεκαθαρίσουμε τη διαφορά μιά κι έξω,είναι απαράδεκτο η Λήμνος επαρχία της Λέσβου νάχει 4+1(αναμένεται)δρομολόγια για Θεσσαλονίκη και 5 για Καβάλα και η Ικαρία επαρχία της Σάμου 1 μόνο για Καβάλα (22ώρες)και κανένα για Θεσσαλονίκη.Γιατί εμείς είμαστε αποπαίδια;

Αφού λοιπόν μας έκοψαν(επειδή έχαναν λεφτά, το απευθείας που είχαμε με τη ΔΑΝΕ για 13 χρόνια και μας γέμιζε τα νησιά μας,και απο Βόρεια Ελλάδα και απο Δωδεκάνησα,μας έβαλαν πέρσι τη Χίο,φέτος το Σίγρι του χρόνου τη Λήμνο,οπότε μόνο δικοί μας και τίποτα λοξοί θα έρθουν σε μας σε 24+24=50 ώρες (τόσο κάνει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και το κάθε συμβατικό) Οταν λοιπόν ο κ.Νομάρχης Λέσβου και καθόλα αγαπητός κ.Βογιατζής (μέλος του ΣΑΣ)καθάρισε για τα νησιά του με 1+1 επιδοτούμενα δρομολόγια όλο το χρόνο απο Πειραιά για Θεσσαλονίκη + 1 δρομολόγιο με το Θεόφιλο +1 που ο διαγωνισμός έγινε στις 28/7 +1 με το Διαγόρα(έστω για 4 μήνες)και εμείς μείναμε με 1+ το Διαγόρα,πού βρίσκεται το λάθος να θέλουμε ταχύπλοο;που θα κάνει,όντας τελευταίοι στη γραμμή,πολύ λιγότερες ώρες απο κάθε συμβατικό,άρα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να φέρουμε κόσμο στα νησιά μας; και γιατί δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα;

Σ όποιο δικαστήριο πάμε,ένας αμερόληπτος δικαστής θα πεί:Συμβατικά για Λήμνο & Λέσβο που κάνουνε 8-9 ώρες απο Θεσσαλονίκη και ανάλογες απο Καβάλα και ταχ.για Χίο-Σάμο-Ικαρία,ώστε ο επισκέπτης να κάνει σχεδόν τις ίδιες ώρες είτε με το μεν είτε με το δε και να έχει την διακριτική ευχαίρια να επιλέξει να πάει όχι στο νησί που είναι πιό κοντά αλλά σ΄αυτό που θέλει.Σήμερα αναγκαστικά επιλέγει τα κοντινά νησιά,αν μιλάμε για ισσόροπη ανάπτυξη και ίσες ευκαιρίες για όλους,τα λέει το Σύνταγμα νομίζω.

Είδατε κανέναν Περιφερειάρχη να νοιάζεται που δεν ξεκίνησε η Αλεξ/πολη; ή που δεν έχουμε Δωδεκάνησα;Γιατί λοιπόν να μείνουμε σε μιά Περιφέρεια που δεν δίνει σημασία στην ανάπτυξη και την προκοπή 3 νησιών που διοικητικά της ανήκουν;και που έκαναν τα πάντα ώστε να χάσουμε αυτούς τους πελάτες-επισκέπτες που τους πήραν αυτοί με τον τρόπο τους.

2ο ΕΡΩΤΗΜΑ:

Στην Π.Β.Αιγαίου,Δ/νση σχεδιασμού & ανάπτυξης υπάρχει μόνο στη Μυτιλήνη.Περιφερειακές υπηρεσίες της για θέματα ανάπτυξης και ιδιωτικών επενδύσεων δεν υπάρχουν ούτε στη Χίο,ούτε στη Λήμνο,ούτε στη Σάμο,ούτε στους Φούρνους,Αν υπάρχουν στο Ιόνιο χαίρομαι. γιατί σίγουρα κάποιος άλλος αυτόματα αυτοδιαψεύδετε.

3ο ΕΡΩΤΗΜΑ:

Για την έδρα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,αν μου απαντήσεις εσύ γιατί έχει μέχρι σήμερα 2 ισότιμες έδρες(Σύρος-Ρόδος) τότε θα σου πώ κι εγώ γιατί αν μπούμε,θα έχει 4.

4ο ΕΡΩΤΗΜΑ:

Αν η προκήρυξη,το λέω για τελευταία φορά,είχε 4 δρομολόγια και όχι 3+1,υπήρχε πιθανότητα να τα κάνει και τα 4 συμβατικό σε 7 μέρες;φυσικά όχι.

Αντίθετα αν η προκήρυξη ήθελε ΤΑΧ εσείς τί λέτε ο Βεντούρης και ο καθένας δεν θα βόλευε κανένα Κεντέρη ή κάνω λάθος;Θα είχαμε κέρδος ή όχι;

Αεροπλάνα δεν έχουμε. 5 πτήσεις η Σάμος,15 η Μυτιλήνη,ζητάει η Ετζίαν έκτακτη δρομολόγηση για να εξυπηρετηθούν 500 και πλέον Βορειοελλαδίτες που θέλουν νάρθουν, απορρίπτεται το αίτημα γιατί μας έχει πάρει ως άγονη κοψοχρονιά η ΟΑ μέχρι νά γίνει ο νέος διαγωνισμός.Μετά την κατάληψη του αεροδρομίου το Σάββατο ως δια μαγείας βρέθηκε η λύση με την Athenian νομίζω 1 δρομολόγιο τη βδομάδα, αλλά μέσω Καβάλας. Τώρα γιατί και η Ρόδος και η Μυτιλήνη έχουν και 2 μπόιγκ τακτική δρομολόγηση τη μέρα και τα επιδοτούμενα τρενάκια ,η Σάμος μόνο τρενάκια,η δε Ικαρία,δεν ξέρει τί χρώμα έχει η Θεσσαλονίκη, αντίθετα με τη Λήμνο που έχει 7 την εβδομάδα;τί να σας πώ.Με τόσες διακρίσεις που αναφέρει ο Νομάρχης 25-26 έχασα το λογαριασμό, με τόσα που σας απάντησα και αντί να συμφωνήσετε και να αναλογιστείτε το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος ενός νομού, που τόλμησε να σηκώσει κεφάλι και να ζητήσει τουλάχιστον ισότητα και τα δίκια του, μας ζητάτε και τα ρέστα; αυτό σημαίνει ότι έχουμε δίκιο.

Και επιμένω τέλος στην ερώτησή μου :

Μπορεί να μας απαντήσει κανείς κάνοντας χρήση νόμων, Συντάγματος και Ευρωπαϊκών Κανονισμών ,γιατί επιτρέπονται τέτοιου αισχίστου είδους διακρίσεις εις βάρος ενός νομού της ελληνικής επικράτειας και μάλιστα με λεφτά του έλληνα πολίτη;

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

....Σ όποιο δικαστήριο πάμε,ένας αμερόληπτος δικαστής θα πεί:Συμβατικά για Λήμνο & Λέσβο που κάνουνε 8-9 ώρες απο Θεσσαλονίκη και ανάλογες απο Καβάλα και ταχ.για Χίο-Σάμο-Ικαρία,ώστε ο επισκέπτης να κάνει σχεδόν τις ίδιες ώρες είτε με το μεν είτε με το δε και να έχει την διακριτική ευχαίρια να επιλέξει να πάει όχι στο νησί που είναι πιό κοντά αλλά σ΄αυτό που θέλει.Σήμερα αναγκαστικά επιλέγει τα κοντινά νησιά,αν μιλάμε για ισσόροπη ανάπτυξη και ίσες ευκαιρίες για όλους,τα λέει το Σύνταγμα νομίζω....

Επειδή τόσο σε εμένα όσο και σε πολλούς άλλους κατοίκους Ελλάδος και μη, αρέσει πολύ το Καστελλόριζο (και η Γαύδος, καλή είναι), να προταθεί στους Δημάρχους τους να καταφύγουν και αυτοί στον ίδιο αμερόληπτο δικαστή, ώστε να ευρεθεί/δρομολογηθεί ταχύπλοο (ει δυνατόν monohull, κτισμένο στη Γαλλία) ούτως ώστε να κάνει μεν το συμβατικό 6-7 ώρες για Νάξο, Σαντορίνη ή Σίφνο, αλλά να υπάρχει και η διακριτική ευχέρειά μας να φθάσουμε στο νησί που θέλουμε στις ίδιες ώρες. Είναι αυθαιρεσία της Γεωγραφίας που έβαλε σε άλλοτε άλλη απόσταση τα νησιά εν σχέσει με τον Πειραιά ή την Θεσσαλονίκη και οφείλει να διορθωθεί.

....Αεροπλάνα δεν έχουμε. 5 πτήσεις η Σάμος,15 η Μυτιλήνη,ζητάει η Ετζίαν έκτακτη δρομολόγηση για να εξυπηρετηθούν 500 και πλέον Βορειοελλαδίτες που θέλουν νάρθουν, απορρίπτεται το αίτημα γιατί μας έχει πάρει ως άγονη κοψοχρονιά η ΟΑ μέχρι νά γίνει ο νέος διαγωνισμός.Μετά την κατάληψη του αεροδρομίου το Σάββατο ως δια μαγείας βρέθηκε η λύση με την Athenian νομίζω 1 δρομολόγιο τη βδομάδα, αλλά μέσω Καβάλας....

Κάποτε ήταν η Aegean ο κακός εισβολεύς και η ΟΑ έσωζε τη Σάμο, τώρα πως άλλαξαν τα πράγματα; Κοψοχρονιά μήπως σημαίνει Συμβόλαια, υπογραφές, αναθέσεις, δεσμεύσεις; Και αφού βρέθηκε η λύση με την κατάληψη του Αεροδρομίου, γιατί αντί της πολυαγαπημένης Aegean προκρίθηκε η Athens Airways; Πως θα κατεβούν δηλαδή αυτοί οι 500 Βορειοελλαδίτες (από Χρυσή Καστοριάς έως Δίκαια Έβρου), στά νησιά του Ίκαρου και του Πυθαγόρα; Διότι εξ όσων καλώς γνωρίζω, η Athens Airways έχει στον στόλο της μόνο τα συμπαθή Embraer των 41 θέσεων, επομένως απαιτούνται 13 δρομολόγια. Τόσα θα κάνει η οι 500 θα είναι 200, δηλαδή 50, ήτοι οι εξής 20;

.... αντί να συμφωνήσετε και να αναλογιστείτε το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος ενός νομού, που τόλμησε να σηκώσει κεφάλι και να ζητήσει τουλάχιστον ισότητα και τα δίκια του, μας ζητάτε και τα ρέστα; αυτό σημαίνει ότι έχουμε δίκιο....

Το 1983 ή 1984 θαρρώ ήταν που η φωτιά που ξεκίνησε από μια χωματερή της τότε Κοινότητος Μαραθοκάμπου, έκαψε σχεδόν όλον τον Κάμπο και σταμάτησε στη θάλασσα στα Βοτσαλάκια. Μετά από μερικές ημέρες στην Σαμιακή δημοσιεύθηκε η έγκυρη πληροφορία ότι την φωτιά την είχαν βάλει πράκτορες των μεγαλοξενοδόχων άλλου Νομού (λέγε με Ρόδο), γιατί έβλεπεαν στην Σάμο τον ανερχόμενο νέο ανταγωνιστή :D.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αλλαγές στον ακτοπλοϊκό «χάρτη» φέρνουν πιο κοντά στον Πειραιά νησιά των Κυκλάδων.

Πηγη: ΕΘΝΟΣ

Κερδισμένοι από τις αλλαγές, που έγιναν από τις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, θα είναι από 1ης Νοεμβρίου η Σίκινος και η Φολέγανδρος, ενώ ήδη έχει μειωθεί περίπου κατά 6 ώρες ο χρόνος ταξιδιού από Πειραιά προς Ανάφη.

Ηδη, όπως έλεγαν έγκυρες πηγές, η «μετακίνηση» της Ανάφης από τα δρομολόγια των Κυκλάδων στη «γραμμή» της «Κασοκαρπαθίας» είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου ταξιδιού από Πειραιά περίπου κατά 6 ώρες, επειδή μέχρι τώρα η Ανάφη ήταν το 5ο κατά σειρά προσέγγισης νησί σε δρομολόγιο με αφετηρία τον Πειραιά, ενώ τώρα έχει γίνει το δεύτερο μετά τη Θήρα.

Ομως, από την τροποποίηση του επιδοτούμενου δρομολογίου της «Κασοκαρπαθίας» όφελος έχουν και η Κάσος με την Κάρπαθο, αφού πλέον το πλοίο προσεγγίζει σε αυτά μετά την αναχώρησή του από τον Πειραιά με δύο ενδιάμεσες προσεγγίσεις, ενώ παλαιότερα τα πλοία «έπιαναν» εκεί μετά την επιστροφή τους από Κρήτη. Οι νέες αλλαγές αφορούν τη Σίκινο και τη Φολέγανδρο, που μετά τον εν εξελίξει διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας για την κάλυψή τους με επιδότηση υπάρχουν θετικές προοπτικές για την εξασφάλιση τριών δρομολογίων την εβδομάδα σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Στην προκήρυξη του διαγωνισμού φαίνεται και η σημαντική αλλαγή που επέρχεται με συντόμευση του χρόνου ταξιδιού, αφού μέχρι τώρα η Σίκινος και η Φολέγανδρος εξυπηρετούνταν από πλοία που προέρχονταν από Δυτικές Κυκλάδες (Πειραιά - Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο - Μήλο - Φολέγανδρο - Σίκινο - Ιο - Θήρα).

Στο εξής και από 1ης Νοεμβρίου το πλοίο που θα εξυπηρετεί τα δύο νησιά θα έχει λιγότερες προηγούμενες προσεγγίσεις, αφού αναχωρώντας από Πειραιά θα «πιάνει» Σίφνο και ίσως ακόμα ένα λιμάνι. Η ωφέλεια σε χρόνο υπολογίζεται σε περίπου 4 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Και αμα συγκρινεις τις ταχυτητες αυτες με αυτες των Κεντερηδων (16-20 μιλια),καταλαβαινετε ολοι το κουτοχορτο τρωμε απο μερικους......(προς την ΝΕΛ παει αυτο)

Αγονη ενδοκυκλαδικη κανουν οι ΑΙΟΛΟΙ αμα πανε και με40 μιλια θελουν 80 τονους καυσιμο που να βγει η εταιρεια. Στην αγονη του HS 1 δεν δρομολογησανε το ΑΡΤΕΜΙΣ?????????

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα κατι ξεχασες.......τις τιμες που εβαλε η ΝΕΛ που ηταν για ταχυπλοο.Να πληρωσω κατι ακριβα αλλα να μου προσφερει τα αναλογα...

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συμφωνα με την απογευματινη, η πρασινη αναπτυξη σχεδιαζει να ενταξει ολες τις επιδοτησεις αγονων γραμμων για νησια κατω των 5.000 κατοικων, στο ΕΣΠΑ. ολα αυτα ακομη ειναι υπο επεξεργασια και δεν εχει ξεκαθαρισει ουτε αν το κουταλι θα το κρατα το υπουργειο υποδομων ή το υπουργειο ...και ναυτιλιας.

ΥΓ: με plafond 5000, μπαινει και το θιακι στα προς επιδοτηση νησια. πραγματικα αναρωτιεμαι, αν με τη συγκοινωνιακη καλυψη που εχει η ιθακη, τη συμφερει να μπει σε καθεστως "αγονης".

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το πλαφον των 5.000 κατοίκων είναι πολύ γενικευμένο και πολύ αισιοδοξο.:confused:

Σχέδον όλα τα κυκλαδονησια τότε (πλην της Σύρου, της Νάξου, της Άνδρου και κανα δυο ακομη) θα γίνουν άγονα:D

Link to comment
Share on other sites

Και η Ανδρος γιατι οι μονιμοι κατοικοι ειναι 3500

Και η Ανδρος γιατι οι μονιμοι κατοικοι ειναι 3500

Με τιποτα. Οι μονιμοι κατοικοι της Ανδρου ξεπερνουν τις 8.000. Γενικα δεν το βλεπω να μπαινει πλαφον στους 5.000 κατοικους για ενταξη στο ΕΣΠΑ, μη γελιομαστε. Για 1.500 μπορει...;)

Μονιμοι βαση τελευταιας απογραφης του νησιου (2001).Καλοκαιρι ξεπερναμε τους 15000 βαση στοιχειων των ενοικιαζωμενων διαμερισματων

Αν και ειμαστε εκτος θεματος θελω να ενημερωσω πως βαση απογραφης 2001 η Άνδρος εχει 10.009 κατοίκους. Ο δημος Άνδρου(Χώρα και γυρω χωρια) εχει 4.107, ο δημος Υδρούσας(Γαύριο κλπ) 3.355 και ο δημος Κορθιου 2.547.

Edited by Earl Granville
Δημογραφικά Άνδρου
Link to comment
Share on other sites

Ο gpap 2006 ειναι σωστος και μιλλαει βαση δημοτολογιου. Το θεμα δεν ειναι ασχετο γιατι δημοτολογιο και μονιμοι κατοικοι εχουν διαφορα.Και εγω ειμαι δημοτης Ανδρου και ζω και εργαζομαι στην Αθηνα.Αν λοιπον μπει πληθυσμιακο κριτηριο θα πρεπει να δουν τους μονιμους κατοικους και οχι δημοτολογια γιατι οι διαφορες θα ειναι πολλες.Πιο αντικειμενικο κριτηριο βλεπω την προωθηση του μεταφορικου ισοδυναμμου με επιδοτησεις ανα μιλι ή δρομολογιο κατι που γινεται και στα τοπικα ΚΤΕΛ με ταυτοχρονη καταργηση των αγονων γραμμων και γραμμες κορμους με ανταποκρισεις για τις γραμμες προς τα μικροτερα νησια

Link to comment
Share on other sites

Η προανάκριση θα γίνει άραγε για τον αποκλεισμό του λιμανιού ή για την απομάκρυνση του μοναδικού γιατρού?

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ του ΠΟΛΙΤΗ

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

Πέμπτη, 05 Νοεμβρίου 2009

Αποκλεισμός του λιμένα Σχοινούσας

Βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Νάξου για τον αποκλεισμό του λιμένα της Σχοινούσας λόγω των κινητοποιήσεων των κατοίκων του νησιού, οι οποίοι διαμαρτύρονταν για την απομάκρυνση του μοναδικού ιατρού από τη νήσο.

Οι κάτοικοι, κατά τον αποκλεισμό του λιμένα, δεν επέτρεψαν την ασφαλή πρόσδεση των Ε/Γ - Ο/Γ πλοίων "ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ" Ν.Π. 11014 (που θα επιβίβαζε έναν επιβάτη) και "ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ" Ν.Π. 10576 (που θα αποβίβαζε έναν επιβάτη), τα οποία, χθες, εκτελούσαν προγραμματισμένα δρομολόγια.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Νάξου.

Link to comment
Share on other sites

Αφορούν 18 ορφανές γραμμές.

Ερώτημα:Εγινε ο προχθεσινός;Θα γίνει ο άλλος στις 20;Γνωρίζει κάποιος κάτι;

Γιατί οι Φούρνοι μείνανε με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα.Η αλλαγή με το VELVET πήγε τσάμπα,γιατί με την αλλαγή της ώρας το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ φεύγει απο το Καρλόβασι 7.00 το πρωί.Τί ώρα θα έφευγε το καραβάκι απο τους Φούρνους στις 4 το πρώί;Επαναστάτησε το πλήρωμα και πολύ καλά έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...