Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Polmyt νομίζω πως οι πληροφορίες σου είναι απολύτως σωστές. Το κόστος της αγοράς των δύο πλοίων πρέπει να ανήλθε περίπου σε 34-37 εκ. ευρώ και αποτελεί μια πολύ σημαντική κίνηση για την εταιρεία, η οποία με σοβαρότητα και χαμηλούς τόνους, ενισχύει χρόνο με το χρόνο σημαντικά την παρουσία της στις Κυκλάδες.

Καλοτάξιδα!!! :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος της αγοράς των δύο πλοίων πρέπει να ανήλθε περίπου σε 34-37 εκ. ευρώ
Ορέστη, σαν πολλά δεν λες? Το SR II, το οποίο είναι παρόμοιο (ε και λίγο παλαιότερο) το πήρε 8 εκ. Τόση διαφορά έχουν αυτά ώστε να κάνουν τα διπλά λεφτά?

Θα τα κρατήσει άραγε και τα 4 ή για λόγους ομοιογένειας του στόλου θα πουλήσει το Καταμαράν και θα κρατήσει τα 3 Ιταλικά Monohull?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο, αυτά παθαίνω όταν γράφω βράδυ!!! Κάθε πλοίο πρέπει να κόστισε 8-9 εκ., συνεπώς η εταιρεία επένδυσε περίπου 17 εκ. ευρώ.

Δε νομίζω να “θυσιάσουν” το catamaran στο βωμό της ομοιομορφίας.

Link to comment
Share on other sites

Αρα λοιπον αν ειναι ετσι τα πράγματα, 2 + 2 = 4 ταχυπλοα. Κι επειδη οι γραμμες οπου μπορουν να δραστηριοποιηθουν ταχυπλοα δεν ειναι και απειρες, μου φαινεται οτι το επομενο καλοκαιρι θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον μια και βλεπω την Aegean Speedlines να προσπαθει να κανει αυτο που με τοσο παταγωδη αποτυχια προσπαθει η ΝΕΛ με τους Αιόλους εδω και χρόνια: να κοντραρει συστηματικα τα Highspeed της HSW, τουλαχιστον σε καποιες γραμμες.

Υπαρχει ομως ενα ερωτηματικουλι κατα τη γνωμη μου. Οπως ειδαμε απο το περασμενο καλοκαιρι, η ταχυτητα του Speedrunner 2 δεν ηταν ο,τι καλυτερο και μαλιστα ειχαμε και αρκετες καθυστερησεις οπως και τροποποιησεις δρομολογιων εξ' αιτιας της. Ειναι ευχαριστημενοι οι πλοιοκτητες του απο αυτο? Εχουν βρει τροπο να το βελτιωσουν για την επομενη σεζον? Διοτι αν δεν εχουν συμβει τα παραπανω, θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον το εγχειρημα εαν και εφ' οσον τα αδελφια του Speedrunner 2 ειναι ικανα upstairs-downstairs(πανω-κατω:D) για τις ιδιες περιπου επιδοσεις.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω κάτι, μήπως σκέφτονται και το ενδεχόμενο καμιάς ναύλωσης κάποιου ή ακόμα και πώλησης πχ του 2; Πολλά μου φαίνονται τόσα ταχύπλοα και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέει ο Nick για το SPEEDRUNNER 2.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nick , ούτε το 2+2 είναι ακόμα σίγουρο (μη με ρωτήσετε τι εννοώ) αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι γραμμές υπάρχουν πολλές.Όχι μόνο γι αυτά τα δύο αλλά και για άλλα άλλων εταιρειών.Μετά τις γιορτές θα ξεκαθαρίσουν πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Jerry θα ταν πολύ τραβηγμένο να κάνεις τέτοια επένδυση ποντάροντας σε τυχόν επιδότηση άγονης.Δε νομίζω να χαλάσει κανέναν αν τσιμπήσουν και κάτι , αλλά δεν δίνεις και τόσα χρήματα ποντάροντας σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ γραμμές βλέπω πολλές που θα μπορούσαν να δρομολογηθούν .

Εκείνο που δεν μπορώ να δω πως τόσα ταχύπλοα θα είναι κερδοφόρα και πέραν από τους 2 μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε οποιαδήποτε γραμμή της ακτοπλοίας.

Η hsw έχει φτιάξει ένα ισχυρό brand name ,έχει έσοδα από την διαφήμιση της vodafone ,είναι τα πλέον αναγνωρισμένα ταχύπλοα στην συνειδηση του επιβάτη κι όμως κάτι Οκτώβριους ,κάτι απρίλιους εκτός Πάσχα η κίνηση είναι αρκετά χαμηλή.

Τώρα πως 7 μήνες που είναι η δεσμευση για την δρομολόγηση ταχύπλοων,4 ταχύπλοα του Ευγενίδη θα βγούν κι αν όχι να να βγάλουν κέρδος τουλάχιστον να έρθουν ίσα βάρκα ίσα νερά μου φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο και προφανώς πρόκειται για στοίχημα που θα έχει ενδιαφέρον η έκβασή του.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τα τελευταια νεα Ακτης Τζελεπη και περιχωρων αυτες τις μερες αναχωρει πλοιαρχος της εταιρειας για επιθεωρηση των πλοιων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eγώ πάλι από όσα έχω ακούσει σκοπός είναι τα πλοία να δουλεύουν σεζόν και τον υπόλοιπο καιρό να κάνουν κοντράτο και να δουλευουν ναυλωμένα στο εξωτερικό.

Πάντως ανεβαίνουν στα βαπόρια δύο πλοίαρχοι της εταιρίας αυτές τις ημέρες ο Κυριάκος Κύρου κι ο Άγγελος Κοντομηνάς

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Οι υπόλοιποι 10 επιχειρηματίες των οποίων τα ονόματα έγιναν γνωστά, είναι οι Γιάννης Αγγελάκης (εφοπλιστής με έδρα το Λονδίνο), Γιάννης Αλαφούζος (εκδότης, εφοπλιστής), Θεόδωρος Βενιάμης (μεγαλομέτοχος της Μarfin από τους πρώτους που στήριξαν τον Βγενόπουλο, ιδρυτής της Golden Union, με αντικείμενο την εμπορική ναυτιλία), Λεωνίδας Ευγενίδης (εφοπλιστής), Πάνος Μπίτσος (κατασκευαστής στα βόρεια προάστια), Γιώργος Νίκας (επιχειρηματίας, γιος του Παναγιώτη ο οποίος κατείχε παλαιότερα την εταιρεία αλλαντικών), Γιάννης Ξυλάς (εφοπλιστής, πρόεδρος της Ναυτιλιακής Λέσχης Πειραιώς), Γιάννης Πατέρας (εφοπλιστής), Στέφανος Δ. Πατέρας (εφοπλιστής), Αδαμάντιος Πολέμης (εφοπλιστής).

Και το αφεντικο της Aegean Speed Lines στην Παναθηναικη ενωτικη κινηση. Απο τους πλεον φανατικους. Παντα πρωτος στα πανηγυρια μετα απο νικες κατα του αιωνιου οταν βρισκεται στην ιδιαιτερη πατριδα του ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...