Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 H AEGEAN SPEED LINES μας ενημερώνει ότι: Από 20/11/2007 τα πλοία μας SPEEDRUNNER I & SPEEDRUNNER II διέκοψαν τα δρομολόγια και θα επανέλθουμε στις Κυκλάδες από 15/03/2008. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Επιβεβαιώθηκε η αγορά 2 ταχυπλόων τύπου monohull.Εντ'ος των επομένων ημερών ή και ωρών η ανακοίνωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Λευτέρη, Ιταλικά είναι...από την TIRRENIA ή κάποια θυγατρική της? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Αν είναι Ιταλικά,θα πρέπει να είναι τα HSC SCATTO & GUIZZO,διότι δεν είναι στο στόλο της tirrenia πιά όπως είδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Συμφωνα με πληροφοριες απο τον βορρα και με καθε επιφυλαξη τα βαπορια ειναι τα superseacat 3 kai superseacat 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Polmyt νομίζω πως οι πληροφορίες σου είναι απολύτως σωστές. Το κόστος της αγοράς των δύο πλοίων πρέπει να ανήλθε περίπου σε 34-37 εκ. ευρώ και αποτελεί μια πολύ σημαντική κίνηση για την εταιρεία, η οποία με σοβαρότητα και χαμηλούς τόνους, ενισχύει χρόνο με το χρόνο σημαντικά την παρουσία της στις Κυκλάδες. Καλοτάξιδα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Ένα από τα δύο, αργά το βράδυ (ξημερώματα της επομένης δηλαδή) της 29ης Ιουνίου 2007, αραγμένο στο Ελσίνκι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Το κόστος της αγοράς των δύο πλοίων πρέπει να ανήλθε περίπου σε 34-37 εκ. ευρώ Ορέστη, σαν πολλά δεν λες? Το SR II, το οποίο είναι παρόμοιο (ε και λίγο παλαιότερο) το πήρε 8 εκ. Τόση διαφορά έχουν αυτά ώστε να κάνουν τα διπλά λεφτά?Θα τα κρατήσει άραγε και τα 4 ή για λόγους ομοιογένειας του στόλου θα πουλήσει το Καταμαράν και θα κρατήσει τα 3 Ιταλικά Monohull? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Έχεις απόλυτο δίκιο, αυτά παθαίνω όταν γράφω βράδυ!!! Κάθε πλοίο πρέπει να κόστισε 8-9 εκ., συνεπώς η εταιρεία επένδυσε περίπου 17 εκ. ευρώ. Δε νομίζω να “θυσιάσουν” το catamaran στο βωμό της ομοιομορφίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 14, 2007 Author Share Posted December 14, 2007 Αρα λοιπον αν ειναι ετσι τα πράγματα, 2 + 2 = 4 ταχυπλοα. Κι επειδη οι γραμμες οπου μπορουν να δραστηριοποιηθουν ταχυπλοα δεν ειναι και απειρες, μου φαινεται οτι το επομενο καλοκαιρι θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον μια και βλεπω την Aegean Speedlines να προσπαθει να κανει αυτο που με τοσο παταγωδη αποτυχια προσπαθει η ΝΕΛ με τους Αιόλους εδω και χρόνια: να κοντραρει συστηματικα τα Highspeed της HSW, τουλαχιστον σε καποιες γραμμες. Υπαρχει ομως ενα ερωτηματικουλι κατα τη γνωμη μου. Οπως ειδαμε απο το περασμενο καλοκαιρι, η ταχυτητα του Speedrunner 2 δεν ηταν ο,τι καλυτερο και μαλιστα ειχαμε και αρκετες καθυστερησεις οπως και τροποποιησεις δρομολογιων εξ' αιτιας της. Ειναι ευχαριστημενοι οι πλοιοκτητες του απο αυτο? Εχουν βρει τροπο να το βελτιωσουν για την επομενη σεζον? Διοτι αν δεν εχουν συμβει τα παραπανω, θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον το εγχειρημα εαν και εφ' οσον τα αδελφια του Speedrunner 2 ειναι ικανα upstairs-downstairs(πανω-κατω) για τις ιδιες περιπου επιδοσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Χωρίς να ξέρω κάτι, μήπως σκέφτονται και το ενδεχόμενο καμιάς ναύλωσης κάποιου ή ακόμα και πώλησης πχ του 2; Πολλά μου φαίνονται τόσα ταχύπλοα και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέει ο Nick για το SPEEDRUNNER 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellenic Spirit Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Συμφωνω και εγω μαζι σας για το SP2 αλλα δε μου φαινεται να πηγαινει καποιο για πουλημα. Το λογικοτερο ειναι να παιξουν με διπλα δρομολογια στην ΠαροΝαξια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Φίλε Nick , ούτε το 2+2 είναι ακόμα σίγουρο (μη με ρωτήσετε τι εννοώ) αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι γραμμές υπάρχουν πολλές.Όχι μόνο γι αυτά τα δύο αλλά και για άλλα άλλων εταιρειών.Μετά τις γιορτές θα ξεκαθαρίσουν πολλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Μηπως ειχε στο μυαλο του καμια επιδοτησουλα για ταχυπλοα ο ποιητης?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Φίλε Jerry θα ταν πολύ τραβηγμένο να κάνεις τέτοια επένδυση ποντάροντας σε τυχόν επιδότηση άγονης.Δε νομίζω να χαλάσει κανέναν αν τσιμπήσουν και κάτι , αλλά δεν δίνεις και τόσα χρήματα ποντάροντας σε αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Κι εγώ γραμμές βλέπω πολλές που θα μπορούσαν να δρομολογηθούν . Εκείνο που δεν μπορώ να δω πως τόσα ταχύπλοα θα είναι κερδοφόρα και πέραν από τους 2 μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε οποιαδήποτε γραμμή της ακτοπλοίας. Η hsw έχει φτιάξει ένα ισχυρό brand name ,έχει έσοδα από την διαφήμιση της vodafone ,είναι τα πλέον αναγνωρισμένα ταχύπλοα στην συνειδηση του επιβάτη κι όμως κάτι Οκτώβριους ,κάτι απρίλιους εκτός Πάσχα η κίνηση είναι αρκετά χαμηλή. Τώρα πως 7 μήνες που είναι η δεσμευση για την δρομολόγηση ταχύπλοων,4 ταχύπλοα του Ευγενίδη θα βγούν κι αν όχι να να βγάλουν κέρδος τουλάχιστον να έρθουν ίσα βάρκα ίσα νερά μου φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο και προφανώς πρόκειται για στοίχημα που θα έχει ενδιαφέρον η έκβασή του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kardamyla_hios Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Τελικά είχε δίκιο o Polmyt ! http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/12/18/1453472.htm BRGDS, E . M . P . Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Συμφωνα με τα τελευταια νεα Ακτης Τζελεπη και περιχωρων αυτες τις μερες αναχωρει πλοιαρχος της εταιρειας για επιθεωρηση των πλοιων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Καλα τα πλοια πρωτα αγοραστηκαν και μετα θα επιθεωρηθουν? Το παθημα του ΣΡ2 δεν εγινε μαθημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 me auta pou leei h naytemporikh ayta ta dyo taxyploa einai arketa taxytera apo to SR2. makari giati to kalokairi pou mas perase to sp2 me thn taxythta tou den enthousiase kanena Link to comment Share on other sites More sharing options...
THALASSOLYKOS Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΕΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΛΙ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Νομίζω πως δεν είναι στον άμεσο σχεδιασμό της εταιρείας να έρθουν φέτος τα πλοία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 Eγώ πάλι από όσα έχω ακούσει σκοπός είναι τα πλοία να δουλεύουν σεζόν και τον υπόλοιπο καιρό να κάνουν κοντράτο και να δουλευουν ναυλωμένα στο εξωτερικό. Πάντως ανεβαίνουν στα βαπόρια δύο πλοίαρχοι της εταιρίας αυτές τις ημέρες ο Κυριάκος Κύρου κι ο Άγγελος Κοντομηνάς Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 e den nomizw na kanoun thn agora tetoia epoxh kai na mhn ta dromologisoun to kalokairi. etsi den ekanan kai me to sr2. kai an fantasteis oti gia ena kainourio ploio taleporithikan para poly gia na vgaloun dromologia fantasou ti tha ginei me dyo kanouria ploia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Οι υπόλοιποι 10 επιχειρηματίες των οποίων τα ονόματα έγιναν γνωστά, είναι οι Γιάννης Αγγελάκης (εφοπλιστής με έδρα το Λονδίνο), Γιάννης Αλαφούζος (εκδότης, εφοπλιστής), Θεόδωρος Βενιάμης (μεγαλομέτοχος της Μarfin από τους πρώτους που στήριξαν τον Βγενόπουλο, ιδρυτής της Golden Union, με αντικείμενο την εμπορική ναυτιλία), Λεωνίδας Ευγενίδης (εφοπλιστής), Πάνος Μπίτσος (κατασκευαστής στα βόρεια προάστια), Γιώργος Νίκας (επιχειρηματίας, γιος του Παναγιώτη ο οποίος κατείχε παλαιότερα την εταιρεία αλλαντικών), Γιάννης Ξυλάς (εφοπλιστής, πρόεδρος της Ναυτιλιακής Λέσχης Πειραιώς), Γιάννης Πατέρας (εφοπλιστής), Στέφανος Δ. Πατέρας (εφοπλιστής), Αδαμάντιος Πολέμης (εφοπλιστής). Και το αφεντικο της Aegean Speed Lines στην Παναθηναικη ενωτικη κινηση. Απο τους πλεον φανατικους. Παντα πρωτος στα πανηγυρια μετα απο νικες κατα του αιωνιου οταν βρισκεται στην ιδιαιτερη πατριδα του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now