Nick the Greek Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 (edited) Δε θα πεθάνουμε ποτέ, ******* ΔΝΤ Πάμε να βάλουμε ορισμένες καλοκαιρινές φωτογραφίες από το συμπαθέσταστο Corsica Serena Seconda που συμπληρώνει 28(!!) χρόνια στην υπηρεσία της Corsica Ferries και πρέπει να έχει βγάλει τα λεφτά του ίσα με 28 φορές σε αυτό το διάστημα. Να και μια δεύτερη πανοραμική. Θεωρώ πως έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως πέφτει με την πλώρη το πλοίο στη Νίκαια, για να θυμηθούμε τα φοβερά και τρομερά ελληνικά λιμάνια. Το πλοίο πλησιάζει στο λιμάνι προερχόμενο από Ile Rousse αν δεν με απατά η μνήμη μου και κάνει αμέσως αριστερή στροφή μετά τα φανάρια και ο ντόκος είναι φάτσα. Πλησιάζει στo dead slow φυσικά και δίνει τον πρωτο κάβο από πλώρα, εδώ το βλέπουμε έχοντας δώσει ήδη 5 πρός όλα τα σημεία πρόσδεσης. Αξιοσημείωτο και δείγμα του πόσο σοβαρά παίρνονται ορισμένα πράγματα σε αντίθεση με την Ελλάδα είναι ότι μόνο όταν δέσει το πλοίο ανοίγει ο καταπέλτης και δεν χρησιμοποιείται για φρένο. Βέβαια αυτό δένει σε λιμάνια κι όχι αλιευτικά καταφύγια. Φαίνονται τα αυτοκίνητα που είναι ντανιασμένα πρός τα πλώρα διότι το πλοίο γνωρίζει εκ των προτέρων τη θέση του. Αφήνουμε το παρατηρητήριο πάνω στο βουνό και πάμε στη θάλασσα δίπλα στο πλοίο όπου και βλέπουμε μια άποψη της εκφόρτωσης που γίνεται με τάξη και στην ουσία στον αυτόματο πιλότο. Η όλη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης κρατά λίγο παραπάνω από μια ώρα και το πλοίο μέχρι να πείς "Κατσιφάρας" είναι έτοιμο προς αναχώρηση. Και πάλι ο καταπέλτης κλείνει όσο το πλοίο είναι δεμένο κι όχι εν πλώ. Όπως βλέπετε ο καταπέλτης διπλώνει στη μέση και κουμπώνει επάνω στους μπουλμέδες, από πάνω κατεβαίνει και το visor και το πλοίο φεύγει με ανάποδα και προπελάκι για να ξεκολλήσει από το ντόκο. Είναι κάτι που δεν βλεπουμε σχεδόν ποτέ στην Ελλάδα παρά μόνο παλιότερα από το Πολάρις στην Πατρα αν θυμάμαι καλά και φυσικά από το Κάρυστος κάποτε στη Ραφήνα. Το πλοίο είναι πια έξω από το λιμάνι και το πλωριό προπελλάκι δουλεύει για να γυρίσει η πλώρη. Νέτα όλα, πάμε ταξίδι και το Corsica Serena Seconda μας χαρίζει μια τελευταία κατάπρυμνη πόζα. Τέλος να σας προτρέψω να μην επισκεφθεί κανείς τη Νίκαια και γενικά το Cote d' Azur. Εγώ αναγκάζομαι να το κάνω με πόνο ψυχής μόνο και μόνο για να βλέπω τα βαπόρια. Τα μέρη αυτά είναι του Διαβόλου, καταστρέφουν την Ορθοδοξία και την Ελλάδα, όπως σοφά έχει πεί η κυρία Λουκά! Χώρια που είναι γεμάτα με κομμουνισταί ! ___________________________________________________________________ (1974, ex-Europafarjan III, Corsica Serena II, Corsica Serena Seconda, European Voyager) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 20, 2011 Posted August 20, 2011 (edited) European Voyager (IMO 7350090) (1974, ex- Corsica Serena Seconda) To Corsica Serena Seconda από την 1η Μαίου 2011, έχει μετονομαστεί σε EUROPEAN VOYAGER και δραστηριοποιείται πλέον στη γραμμή Μπρίντεζι - Αυλώνας. Σύμφωνα με το equasis, από την ίδια ημερομηνία,ανήκει στην εταιρεία ALMADA SHIPPING LTD (Care of Ntinsea Shipping LDA , Rua 31 de Janeiro 81A, Funchal, Madeira). Εδώ, σε μία φωτογραφία του στο Μπρίντεζι στις 29 Ιουνίου, με το νέο του όνομα και με σβησμένα τα σινιάλα της Corsica - Sardinia Ferries. Edited August 20, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
NHSOS XIOS Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Μηπως το δουμε στα μερη του Selim συντομα? Αυτο γραφουν τουλαχιστον στο navi καθως το πλοιο δεν κανει δρομολογια εδω και καιρο,αλλα και ισως ο ιδιοκτητης του δεν 'βγαινει' με την δεδομενη οικονομικη κατασταση των ημερων μας.
polmyt Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 Ισως να το δουμε να ταξιδευει.Απο οτι εμαθα ειναι να ξεκινησει τον Ιουνιο απο Μπαρι για Δυραχιο για λογαριασμο της European Ferries. Εγω θα κρατησω μια πισινη για το τι θα γινει τελικα μιας και δεν ειναι λιγες οι φορες που εχουμε τετοιες ειδησεις για τη συγκεκριμενη γραμμη χωρις τελικα να πραγματοποιηθει τιποτα.To site της εταιριας ειναι ακομα under constraction
.voyager Posted June 7, 2012 Posted June 7, 2012 (edited) Mε αυτό το πλοίο τι γίνεται τελικά; Στις 15/05 δεν ήταν στο Μπρίντιζι, στις 23 ήταν... Edited June 7, 2012 by .voyager
NHSOS XIOS Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 Αυριο ξεκιναει Μπαρι-Δυρραχιο και μαλιστα απο 20/7 θα εχει καθημερινα δρομολογια.
MILTIADIS Posted April 4, 2013 Posted April 4, 2013 Φετος το καλοκαιρι και συγκεκριμενα απο τις 15/6 θα κοβει βολτες μεταξυ Μπριντιζι-Αυλωνας.
.voyager Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 To καλοκαίρι του 2015, σύμφωνα με διαφημιστικό της εταιρείεας του που μου έστειλε φίλος, θα αποπλέει από Brindisi για Ηγουμενίσα, Παξούς (!!), Κεφαλονιά, Ζάκυνθο και Ιθάκη. Οι κρατήσεις θα ανοίξουν τον Δεκέμβριο.
MILTIADIS Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Ενδιαφέρουσα πληροφορία. Πίστευα, πως το European Voyager ανήκει σε άλλη εταιρεία. Σε αλλη εταιρεια ανηκει.Η red star ειναι απλως διαχειριστρια.
Ariadne Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Α, μάλιστα. Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Αυτό που αναφέρει ο φίλος Voyager παραπάνω, υποθέτω είναι τα τωρινά δρομολόγια του Red Star, σωστά;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Το European Voyager ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Μπριντεζι Αυλωνα στις 30/5/16
MILTIADIS Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Ως Moby Niki φαινεται οτι θα κανει συντομα καριερα το πλοιο συμφωνα με το navi.
proud_ionian Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 ολα τα νεοτευκτα εχει μαζεψει η μομπυ. σε λιγο θα φερνει και απο την... sulpicio
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Να αναφέρω ότι το πλοίο έχει σταματήσει τα δρομολόγια του από τη γραμμή Μπριντεζι Αυλωνα και είναι δεμένο στο λιμάνι του Μπριντεζι.
MILTIADIS Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Και επισημα στην Moby συμφωνα με τον νηογνωμονα που το παρακολουθει. MOBY NIKI Year Built:1974 Ship Type:Passenger Ferry Tons:9182 Division:Mediterranean & Middle East Division Member/Owner(s):Moby S.p.A.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Το πλοίο από τα τέλη Οκτωβρίου βρίσκεται στην Αγκόνα.
George Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Έχει μεταφερθεί στη Napoli και είναι δεμένο στην πλώρη του MOBY ZAZA χωρίς να έχει αλλάξει κάτι ιδιαίτερο εξωτερικά.
Nick the Greek Posted February 10, 2017 Author Posted February 10, 2017 Ιταλικές πηγές αναφέρουν πως το πλοίο θα χρησιμοποιηθεί μεταξύ Piombino και Portoferraio. Βέβαια, οι ίδιες πηγές έλεγαν ότι και το Sardinia Vera πάει για κόψιμο, κι αυτό πάει να μας θάψει. Οπότε ίδωμεν. Πάντως με το Moby Love να έχει πουληθεί αλλά να παραμένει ακόμα στο online της Moby για το καλοκαίρι, πιθανό σενάριο να παίξει μια τέτοια αντικατάσταση.
Ariadne Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες, δεν είναι λίγο μεγάλο για τη συγκεκριμένη γραμμή;
Nick the Greek Posted February 11, 2017 Author Posted February 11, 2017 Πιο ογκώδες είναι σίγουρα αλλά σε μήκος πχ είναι μόλις 3 μέτρα μακρύτερο, ενώ σε πλάτος είναι στα ίδια μέτρα. Αν δεν κοίταζα τις διαστάσεις στο χαρτί πάντως, θα σου ορκιζόμουν πως είναι πολύ μεγαλύτερο. Για να δούμε, όπως είπα και παραπάνω, η εγκυρότης είναι υπό αμφισβήτηση.
Ariadne Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Μάλιστα, το φανταζόμουν και εγώ μεγαλύτερο. Αλλά και μέσα, με όλες τις καμπίνες κτλ. Δεν είναι ημερόπλοιο, εκτός αν το μετασκευάσουν. Θα περιμένουμe να δούμε
Nick the Greek Posted May 13, 2017 Author Posted May 13, 2017 Το οποίο τελικά προορίζεται για τη γραμμή Piombino - Portoferraio κι όχι για κάποια γραμμή της Κορσικής ή της Σαρδηνίας.
.voyager Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Ένα καρουζέλ με εικόνες από το εσωτερικό του πλοίου, όπου βλέπουμε την Warner Bros επιρροή και σε αυτό, πέρα από την εξωτερική του εμφάνιση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now