Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

παντως ειναι πολυ ομορφο εξωτερικα.

Συμφωνω και η φιμε γεφυρα του παει πολυ ;) Ειναι οπως το εχουμε περιγραψει παραπισω,με κλειστες περατζαδες και τα 4 ανοιγματα στο γκαραζ(φαινονται ποιες ειναι οι εισοδοι/εξοδοι των εξαερισμων).Εκεινο που δεν φαινεται ειναι αν θα κλεισει με παραθυρα και το μπαλκονακι πισω απο τις βαρκες που κοιταει πρυμα.Πολυ θα ηθελα να διπλωσει το κονταδερφο του αλλα πρεπει να γινουν παρα πολλα πριν και κυριως να φτασει καποια μερα στον Πειραια :D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχουν περάσει 77 μέρες από την αρχική ημερομηνία (6 Ιουνίου) που είχαν υποσχεθεί να παραδοθεί το πλοίο και δεν μου φαίνεται να βιάζεται κανένας ούτε ο κατασκευαστής (DSME) ούτε ο αγοραστής (BSF) να παραληφθεί προκειμένου να έλθει στο Αιγαίο και να "πιάσει δουλειά" και να σώσει ότι σώζεται από τη σαιζόν. Εντάξει κατασκευαστικές αναποδιές και καθυστερήσεις συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένεις αλλά σε τούτη την ιστορία κάτι άλλο δεν πάει καλά.

Η τελευταία ημερομηνία παράδοσης που είχε διαρρεύσει ήταν η 20η Αυγούστου. Πότε είχε πρόβλημα ο ένας από τους 4 κινητήρες του. Για χάρη συντομίας προκειμένου να μην παραγγελθεί και μεταφερθεί καινούριος από την Φινλανδία τον αντικαταστήσανε με έναν κινητήρα που αφαιρέσανε από το blue star Πάτμος. Άλλο πρόβλημα που κυκλοφόρησε ήταν ότι το πλοίο εμφάνιζε αδικαιολόγητα έντονους κραδασμούς, μετά ότι ύπήρξε πρόβλημα στον εξαερισμό του μηχανοστασίου. Εάν είναι διαρκώς να εμφανίζει καινούρια προβλήματα καλύτερα να μετονομαστεί σε "Ε/Γ Ο/Γ Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" και να δρομολογηθεί στη γραμμή των Χανίων.

Όταν συνάπτεται συμφωνία παραγγελίας κατασκευής ενός πλοίου δεν φτιάχνεται χρονοδιάγραμμα το οποίο εάν δεν τηρηθεί, ο κατασκευαστής πληρώνει εξοντωτικές ποινικές ρήτρες?

Ο DSME είπε στον BSF "Όταν είναι έτοιμο θα σου τηλεφωνήσω να έλθεις να το πάρεις"?

.

Edited by proud_ionian
3 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Οταν ο κατασκευαστής αναλαμβάνει να παραδώση ένα πλοίο (όπως και οποιοδήποτε άλλο προϊόν),δεσμεύεται να το παραδώση σε μιά ωρισμένη ημερομηνία και όχι όποτε τού καπνίση αυτουνού.Προφανώς η αρχική ημερομηνία ήταν 6 Αυγούστου ώστε να είναι διαθέσιμο γιά την αιχμή τής τουριστικής περιόδου.Με μιά ανοχή γιά μικροπροβληματάκια τής τελευταίας στιγμής,άντε να δεχτούμε ώς λογική μιά καθυστέρηση μιάς-δυό εβδομάδων,δηλαδή μέσα με τέλη Ιουνίου.Από εκεί και πέρα,τα πράγματα αρχίζουν και δυσκολεύουν.Ασφαλώς και δέν θα ήταν καλύτερα να έρθη στίς αρχές Ιουνίου με προβλήματα,αλλά επίσης δέν είναι καλό να έρθη όταν δέν θα υπάρχουν επιβάτες γιά να μεταφέρη.

Προφανώς τώρα πιά χάθηκε η όποια τουριστική περίοδος και η BSF δέν πολυνοιάζεται πότε θα έρθη το πλοίο,αφού έτσι κι'αλλιώς θα εισπράξη τίς ποινικές ρήτρες.Η DSME όμως θα έπρεπε να βιάζεται γιατί όσο περνάει ο καιρός αυξάνουν και οι ρήτρες που πρέπει να πληρώση.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίζουμε ότι είναι παρουσία των αρχιπλοιάρχων και των αρχιμηχανικών της Blue Star Ferries προκειμένου να πούνε το τελικό ΟΚ

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το δοκιμαστικο συνεχιζεται νοτια του Busan. Αυτη τη στιγμη με 27.4

Αρκετη ωρα πριν και για αρκετο χρονικο διαστημα ηταν σταματημενο μεσοπελαγα

Link to comment
Share on other sites

Στο δευτερο 'κατεβασμα' τωρα,νοτιοδυτικα της νησου Tsushima με πανω απο 28μιλια.Βεβαια,περα απο το πρωτο δοκιμαστικο που ειχε κανει και ειχαν βρει προβλημα στην μια μηχανη,ολα τα αλλα που εχω παρακολουθησει ,τα εκανε με αυτες τις μεγιστες ταχυτητες.Εγω ρισκαρω να πω(χωρις να ξερω απολυτως τιποτα)οτι αυτη την φορα ισως να ειναι το 'καλο' δοκιμαστικο :)

post-2049-0-27440400-1314206981_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Οχι το ΔΗΛΟΣ ειναι :) Η φωτογραφια ειναι τραβηγμενη το διαστημα 1/4-8/4 που ταιριαζει με αυτη εδω .Και το ferryevolution την ειχε παρουσιασει εδω και μηνες.Αν ηταν το ΠΑΤΜΟΣ ετσι τον Απριλιο,το ΔΗΛΟΣ επρεπε να ειχε ερθει Ελλαδα απο τον Μαιο :P

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Nα πούμε για την ιστορία, μιας και δεν νομίζω να παίζει κανέναν ιδιαίτερο ρόλο, ότι τυπικά το πλοίο ακόμα δεν υφίσταται επίσημα ως BLUE STAR DELOS.

Μπορεί πράγματι να εκπέμπει στο σύστημα AIS με αυτό το όνομα και με το ΙΜΟ που έχουμε και στον τίτλο του θέματος, αλλά δεν το βρίσκουμε σε καμμία βάση δεδομένων (τουλάχιστον με τα πλήρη του στοιχεία).

Στο equasis δεν υπάρχει προς το παρόν καμμία αναφορά, ούτε με το όνομα ούτε με το ΙΜΟ 9565039, ενώ στο e-ships.net με το συγκεκριμμένο ΙΜΟ βρίσκουμε καταχωρημένο το πλοίο DAEWOO 7509. Λογικό φαντάζομαι, μιας και δεν έχει ακόμα παραληφθεί από την BLUE STAR.

Link to comment
Share on other sites

Και απο ποτε ενα πλοιο υφισταται επισημα οταν το γραψει μια βαση δεδομενων... Κι αυτες απο "εμας" παιρνουν πληροφοριες. Απο τη στιγμη που ενα πλοιο φερει αυτο το ονομα και εχει ελληνικη σημαια κτλ και ταξιδευει σαν Blue Star Delos τοτε δεν υπαρχει μεγαλυτερη επισημοτητα

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμη η πληροφορία που μας παρέθεσε ο Neptune.

Ελικρινά δεν γνώριζα το ότι το equasis.org και το e-ships.net καταρτίζουν τις βάσεις δεδομένων τους με πληροφορίες που παίρνουν από "εμάς". Στο μέλλον θα είμαι σίγουρα πιό προσεκτικός κατά την "ανάγνωση" τους.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι αφού το πλοίο τυπικά είναι ακόμα υπο κατασκευή να μήν έχει ακόμα νηολογηθεί. Όταν παραληφθεί τότε θα ισχύσουν αυτά που αναγράφονται δηλαδή Blue Star Delos, Πειραιεύς και η Ελληνική Σημαία. Τα δοκιμαστικά λαμβάνουν χώρα σε ύδατα παραχωρημένα στην DSME και σε διεθνή.

Link to comment
Share on other sites

Σε παραχωρημένα ύδατα στην DSME αγαπητέ vacondios λιγάκι δύσκολο έως αδύνατο, διεθνή ύδατα ναί. εφόσον δεν έχουν παραδωθεί απο την γιάρδα δηλαδή ναυπηγείο αγαπητέ Σείριε σαφέστατα και έχει το όνομα των ναυπηγείων 7509 όταν και εφόσον παραδωθεί τότε θα το φωνάξουμε και με το όνομα του.. το να ψάχνουμε στις databases δεν λέει κάτι όπως και στο ais. Μπορεί κάποιος τσαντισμένος στο πλοίο να έγραψε στο ais blue star ai xasou θα πρέπει να δεχτούμε οτι το λένε έτσι? Ο Neptune όταν λέει "εμεις" δεν εννοεί εμένα εσένα ή τον παραπέρα, αλλά τον ανθρώπινο παράγωντα που χειρίζεται τη όποια βάση δεδομένων.

Κάτι τελευταίο, το να ψάχνουμε στο ίντερνετ είναι ότι καλύτερο για την πληρφορία και την αμεσότητα της αλλά καλό θα είναι να φιλτράρουμε το ότι ψάχνουμε και το ότι βρίσκουμε, μετά να το κρίνουμε αν είναι άξιο αναφοράς ή η άχρηστη πληροφορία της ημέρας.

Η παρατήρηση μου για το ίντερνετ δεν απευθύνεται σε κάποιον και να μην κριθεί λόγος παρεξήγησης αλλά είναι απλά μία συμβουλή.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης λογικό είναι ότι το πλοίο πρέπει να έχει επίσημη ταυτότητα και σημαία για να περάσει το Σουέζ αλλά και ακόμη κι αν θέλουνε να χρονοτριβήσουν κι άλλο (διόλου απίθανο με όσα έχουμε δεί μέχρι σήμερα) το ίδιο ισχύει και για το Γιβραλτάρ και τον Παναμά. :D :D :D :D . Μέχρι τώρα η παραλαβή του έχει περάσει από 40 κύματα Ε κανένα δυο παραπάνω δεν κάνουν τη διαφορά.

Εμένα πάντως η υπομονή μου εξαντλήθηκε και αύριο το πρωί φεύγω για διακοπές στη Νάξο με το Superferry II. Ουδόλως με ενδιαφέρει πόσες ώρες, πόσα λεπτά και πόσα δευτερόλεπτα θα διαρκέσει το ταξίδι. Με ενδιαφέρει η άνεση η απόλαυση και η ασφάλεια και τα χαμηλά ναύλα. 2 ενήλικες + 1 ΙΧΕ αυτοκίνητο = 115 €

Link to comment
Share on other sites

Επίσημη ταυτότητα έχει και τώρα γιατί ιδιοκτήτης του είναι η DSME όχι η BSF.

Καλό ταξίδι καλές διακοπές και καλό μάρκετινγκ πλαν για την χειμερινή σαιζόν

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...