Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 (edited) Το Salamis Star ex Dame M πουλήθηκε στη COMANAV για 6,900,000 USD!! Δηλαδή σε μια πολύ καλή τιμή αν σκεφτούμε ότι το πλοίο είναι 33 ετών, αλλά πολύ από τη μετασκευή που είχε κάνει τότε που το είχε φέρει η MARLINES!! Και ήταν από τα πρώτα γιαπωνέζικα βαπόρια που είχα συμπαθήσει!! __________________________________________ (1972, ex-Ferry Akashi, then Salamis Star, Marrakech Express, Bni Sar, scrapped as Sar) Edited February 13, 2018 by Nick the Greek link/tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 1) Τελικά το νέο του όνομα είναι MARRAKESH II όπως λέει ο "Ε" ή MARRAKESH EXPRESS όπως λέει ο Σουηδός. 2) Ο πατέρας μου (παλιός καραβολάτρης) ταξιδεύοντας με το Αίολο μου είπε ότι στο Νεώριο ήταν ένα βαπόρι με κόκκινα φουγάρα που του θύμιζε το DAME M. Επειδή εγώ στο γυρισμό από Μύκονο δεν πέρασα από Σύρο, ξέρει κανείς αν πρόκειται γι' αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
christos Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Το Salamis Star ex Dame M πουλήθηκε στη COMUTANAV για 6,900,000 USD!! Δηλαδή σε μια πολύ καλή τιμή αν σκεφτούμε ότι το πλοίο είναι 33 ετών, αλλά πολύ από τη μετασκευή που είχε κάνει τότε που το είχε φέρει η MARLINES!! Και ήταν από τα πρώτα γιαπωνέζικα βαπόρια που είχα συμπαθήσει!! Η μετασκευή που είχε γίνει ήταν πολύ καλή και προστέθηκαν ανέσεις σχεδόν πρωτόγνωρες για την εποχή του. Εγώ περίμενα πως θα πιάσει κάπου στα 4-4,5 εκατ. δολλάρια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 το Dame M διαφημιζονταν στα φυλλαδια της Marlines για 2-3 χρονια, μαζι με το αδερφο του (προ μετασκευης) Grace M, τα οποια αγοραστηκαν στα τελη του 1990 για να μετασκευαστουν. Η μετασκευη κρατησε πανω απο τρια χρονια, ξεφυγε σε κοστος, ξεφυγε και σε σχεδια (χρειαστηκε να μπουν εκ των υστερων sponsons για να μην πατα μπαλα). Δεν εχω μπει ποτε μεσα, αλλα οταν ειχε ερθει (στα μισα της σαιζον του 94) ακουστηκαν πολυ καλα σχολια για το ξενοδοχειακο του, αλλα και την ταχυτητα του (ανω των 21 κομβων). Δυστυχως γι'αυτο και την εταιρεια του, ηταν ηδη ξεπερασμενο, σε λιγους μηνες θα ερχονταν τα superfast και θα αρχιζε η κουρσα των νεοτευκτων. ξαναταξιδεψε το '95, με πενιχρα αποτελεσματα. τις επομενες 4 σαιζον ναυλωθηκε στην COTUNAV και καποια στιγμη στο τελος του 99, βρεθηκε στα χερια της Salamis, ως Salamis Star. για 5 σαιζον εκανε κρουαζιερες απο κυπρο με προσεγγισεις στα ελληνικα νησια. τα υπολοιπα τα λενε τα παιδια παραπανω. το καλοκαιρι του 2001, το πετυχα στη ροδο, αλλα και στο καστελοριζο (ερχομενο απο κυπρο, για κρουαζιερα). επι Salamis, το γκαραζ ηταν απομονωμενο με κατι ελαστικα χωρισματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Οπως αναφερθηκε και στην αρχη του θεματος το πλοιο πουληθηκε απο την Salamis στην COMANAV στις αρχες του 2005.Τελος Μαιου του 2005 η τσιμινιερα ειχε βαφτει κοκκινη,ειχαν αρχισει να γραφονται τα σινιαλα αλλα χωρις να εχει γραφτει το ονομα του.Ενα μηνα μετα αργοτερα το πλοιο ηταν ετοιμο εξωτερικα.Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ηταν το σχεδιο που υπαρχει στην πλωρη του πλοιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Σύμφωνα με το equasis, το πλοίο από την 1η Μαίου 2010 έχει μετονομαστεί σε BNI NSAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Λαβράκι η μετονομασία ΣΕΙΡΙΕ. Το πλοίο δεν φαίνεται να έχει πουληθεί ή να έχει αλλάξει σημαία. Ωστόσο από 24 Ιουνίου εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Sete-Nador και πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Μια ομορφη φωτο του πλοιου εχει ανεβει στο naviearmatori. Πραγματι δεν εχει αλλαξει εταιρεια αλλα ουτε και χρωματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 To κόψιμο της πλώρης και η μετασκευή του καθρέφτη θυμίζει πολύ το Μαρίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 ειναι μετασκευες της ιδιας εποχης Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 (edited) Ως BNI NSAR πλέον, σε χθεσινή του αναχώρηση από το λιμάνι της Γένοβας. Από το naviearmatori και τον χρήστη Haddock. Aλλά και σε δύο ακόμα φωτό, και πάλι από το λιμάνι της Γένοβας, στις 20 Σεπτεμβρίου 2010, από το gallery του φόρουμ μας και τον καλό φίλο Eustachio Patalano. Photo by : Capt. Eustachio Patalano Edited October 1, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Αυτά τΑ γράμμΑτΑ κάτω Από το όνομΑ στην πρύμνη του είνΑι ελληνικά, ή μου φΑίνετΑι; http://photos2.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=548757&size=full Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOGI Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 τα ίδια γράματα υπάρχουν και στην πλώρη του, δεν μου φαίνονται για ελληνικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 καποια αριθμηση πρεπει να ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 To αγαπημένο DAME M, που μέχρι πριν λίγες μέρες σάπιζε στο Sete της Γαλλίας με το όνομα BNI NSAR, γράφτηκε σε ξενόγλωσσα φόρουμ ότι την έκανε για Αλβανία. Φυσικά και να την έκανε, δεν φαίνεται στο ais μιας και προφανώς θα πάει ρυμουλκούμενο, απλά αναρωτιέμαι αν όντως μπορεί κάποιος να το αγόρασε όπως είδαμε να γίνεται με τα LARKS και ARDENIA ή αν παίζει τίποτα άλλο. Η COMANAV λόγω του νομοθετικού πλαισίου για τα κατασχεμένα δεν θα ήθελε τα βαπόρια της να πάνε στο Μαρόκο, οπότε ένα ενδεχόμενο είναι απλά να αλλάζει τόπο παροπλισμού μετά από πιέσεις των Γαλλικών αρχών. Μην ξεχνάμε ότι και το ομόσταυλο ΜΑRRAKECH πρόσφατα την έκανε από το Sete. Επειδή όμως η Αλβανία μου φαίνεται λίγο μακριά για να έγινε κάτι τέτοιο μου περνάει από το μυαλό και το ενδεχόμενο της μπλόφας! Δηλαδή να το περιμένουμε στην Αλβανία και να το δούμε πχ στην Τουρκία Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Το diavlos pride ψώνισε από sete και γράφει προορισμό Vlore (Αυλώνα). Ήδη πέρασε το capo passero της Σικελίας, αλλά αν θα στρίψει προς τα πάνω ή όχι θα το δούμε όταν ξαναπιάσει το ais του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 (edited) Το diavlos pride ψώνισε από sete και γράφει προορισμό Vlore (Αυλώνα). Ήδη πέρασε το capo passero της Σικελίας, αλλά αν θα στρίψει προς τα πάνω ή όχι θα το δούμε όταν ξαναπιάσει το ais του. Το πλοίο ήταν καταπληκτικό ως προς τη μετασκευή, όμως κόστισε τόσα πολλά χρήματα για την εποχή του, που φαινόταν αδύνατο να καταφέρει να επιβιώσει και να κάνει ...απόσβεση. Ο γνωστός σε όλους, παλιός πλοιαρχος της Πάτρας που το ξεκίνησε και το ταξίδεψε, ο καπετάν Γιώργης Λουκίσσας, είχε εκφραστεί με τα καλύτερα λόγια για το αποτέλεσμα της τόσο ωραίας μετασκευής. Ο εν λόγω πλοίαρχος ήταν για 3 χρόνια πλοίαρχος, στη συνέχεια, του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, και κοντά του εργάστηκαν στο ξεκίνημά τους (σε άλλα πλοία) ,οι πλοίαρχοι Ηλίας Βερβενιώτης και Νίκος Χάλαρης. Edited July 22, 2014 by Molmed Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Συμφωνα με τους Ιταλους του navi το πλοιο αγοραστηκε απο Ελληνες οχι ομως για να δρομολογηθει,αλλα για να γινει πλωτο ξενοδοχειο στην Αλβανια. Καταλαβαινετε τι θα γινετε εκει μεσα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Αν αληθευει οτι το πλοιο χτυπηθηκε στη δημοπρασια στην εξευτελιστικη τιμη των 380.000 ευρω οπως αναφερεται εδω τοτε μιλαμε για τσαμπα πραμα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Μα και το LARKS αρχικη τιμη ειχε 400.000 ευρω περιπου !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Πολλα περισσοτερα χρηματα εχω ακουσει για την αγορα του Larks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 ποιος πηρε τελικα το dame, μαθαμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 (edited) Το diavlos pride ψώνισε από sete και γράφει προορισμό Vlore (Αυλώνα). Ήδη πέρασε το capo passero της Σικελίας, αλλά αν θα στρίψει προς τα πάνω ή όχι θα το δούμε όταν ξαναπιάσει το ais του. To DIAVLOS PRIDE μπορεί να γράφει VLORE ALBANIA αλλά αυτή τη στιγμή είναι καθόδον για ALIAGA(??) ανάμεσα Κέα Κύθνο Edited July 25, 2014 by mytilene Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Προσαραγμένο πλέον στην Aliaga με το όνομα SAR. Πλωτό ξενοδοχείο για σκραπατζήδες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Αυτά τΑ γράμμΑτΑ κάτω Από το όνομΑ στην πρύμνη του είνΑι ελληνικά, ή μου φΑίνετΑι; http://photos2.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=548757&size=full Ειναι το ονομα του πλοιου εις την βερβερικη γραφη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now