Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Γνωρίζει κάποιο μέλος τα παρακάτω; Έψαξα πολύ αλλά είναι λίγο δύσκολο από παλιές συνομιλίες να τα συγκεντρώσω.

  • Το 1999, 2000 και 2005 ποια πλοία εξυπηρετούσαν τη γραμμή Πειραιάς Σ - Τ- Μ?
  • Ποια χρονιά απέκτησε η blue star την αποκλειστικότητα στην άγονη μικρών Κυκλάδων;

Ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 740
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από μνήμης, το 2005 από Πειραιά ήταν το Blue Star Ithaki, το Highspeed 2 και το Aeolos Express II. Ήταν η πρώτη χρονιά που δεν υπήρχε δεύτερο πρωινό συμβατικό από Πειραιά. Πέρναγε και ο Κάπτα-Μάκης τσόντα στα Δωδεκάνησα όπως πρέπει να πέρναγε και η ΣΑΟΣ από το Λαύριο, τσόντα για το ΒΑ Αιγαίο.

 

Το 1999 και το 2000 ήταν ακόμη εκεί το Ναιάς ΙΙ, τη δεύτερη χρονιά πρέπει να συνέχιζε και Ικαρία - Σάμο.

To 2000 είχε μπεί στη γραμμή και το Aeolos Express το καλοκαίρι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το 2000 το πρώτο καλοκαίρι της Hellas ferries , το ΝΑΙΑΣ ΙΙ μετονομασμένο σε ΕΞΠΡΕΣ ΝΑΙΑΣ , εκτελούσε απογευματινό δρομολόγιο Πειραιας - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Ευδηλος όπου διανυκτέρευε και επέστρεφε απο εκεί νωρίς το πρωί . Πλοιαρχος ήταν ο αείμνηστος καπτα Αργύρης Σαρρης ο οποίος διαδέχθηκε τον καπτα Ανδρέα Ναζο ο οποίος ειχε αναλάβει την πλοιαρχια του ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
15 hours ago, Diagoras said:

1) ξεκινάω από την κλασική ερώτηση του @Nick the Greek για το Myconos...πραγματικά πάντα έτσι είναι τα νούμερα, ειδικά στις επιστροφές σε παίρνει το μαύρο δάκρυ (πολλές φορές μονοψήφια ΙΧ και πάντα μονοψήφια ΦΓ, ο δε κόσμος γύρω στα 100 άτομα). Το πρωί είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι πολύ μικρά. Πολλές φορές απορώ, όταν σάρωνε στην ίδια γραμμή επί Hellenic, τι νούμερα έκανε στη Μύκονο; Γενικά πιστεύω η Attica έχει παραμελήσει σε όλους τους τομείς μια καλή αγορά όπως η Μύκονος.

6) Τέλος, για μένα ευχάριστη έκπληξη είναι το Blue Star Paros. Πάντα φτάνει τελευταίο, αργοπορημένο σαν να κάνει την αγγαρεία του μετά τη Σύρο. Κι όμως, έχει τον κόσμο του, τα ΙΧ του, βγάζει σταθερά και τα-έστω λίγα-φορτηγά του. Πάντα έχω πολύ χαμηλές προσδοκίες και με διαψεύδει.

 

Όσον αφορά το πρωινό δρομολόγιο, προφανέστατα τους έχει κόψει πάαααρα πολύ κόσμο η Ραφήνα αλλά και τα ταχύπλοα του Ηλιόπουλου. Όταν τώρα το Blue Star Paros φτάνει μετά τη 1 το μεσημέρι και ειδικά τα Σάββατα φτάνει καλές 1500 στο νησί όπως χτές, απλά δεν είναι ανταγωνιστικό και δουλεύει κυρίως με τη Σύρο. Παρασκευή απόγευμα δεν υπάρχει καν δρομολόγιο πια. Βάλτε και το ότι την Μύκονο από Αθήνα εξυπηρετούν 3 διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες με αρκετά ανταγωνιστικές τιμές.

 

Την Τήνο πιστεύω εσκεμμένα την παραμέλησαν, θυμάμαι τις αντιδράσεις όταν το Blue Star Ithaki από τη Ραφήνα πέρναγε απέξω και δε σταμάταγε. Νομίζω πως και λόγω απόστασης από Τήνο και Μύκονο(η Ραφήνα είναι απλά πιο κοντά) αλλά και λόγω Αθηναικής ανθρωπογεωγραφίας(ο περισσότερος κόσμος πια μένει πιο βόρεια ή τέλος πάντων πιο κοντά στη Ραφήνα απ' ότι στον Πειραιά) το παιχνίδι των επιβατών είναι χαμένο. Αυτό που θα έπρεπε να τους προβληματίζει ακόμη περισσότερο για μένα είναι το ότι από εκεί που οι μεταφορικές της Μυκόνου ζητούσαν έκτακτες προσεγγίσεις από τον Πειραιά, τώρα και αυτή η κίνηση δείχνει να πηγαίνει πρός Ραφήνα μεριά. Με την έλευση και του φορτηγοφάγου Andros Queen, αν είσαι μεταφορική έχεις πολύ διαθέσιμο χώρο πρωί και απόγευμα.

 

Γενικότερα όπως έχω ξαναπεί, όταν φτιάχνεις το δίκτυο των δρομολογίων σου γύρω από τις επιδοτήσεις και όχι γύρω από τις ανάγκες των πελατών σου, σε μια νορμάλ αγορά αυτό δεν θα πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Η Μυκονος δουλευει με Sea jets κ τα φορτηγα με τη Fast ferries!ΗΣυρος δουλευει με τη Blue star  αναγκαστικα κ η Τηνο παλι με τη Fast ferries!

παντως κ με τη δρομολογηση του  Queen δεν βλεπω μετακινηση φορτηγων απο τη μια εταιρεια στην αλλη!ο επιβατης μονο επωφελειται γιατι βρισκει εισητηρια εκει που τα αλλα ηταν γεματα

Link to comment
Share on other sites

Με την έλευση του Andros Queen πιστεύω θα πάρει αυξημένο μερίδιο και η Golden Star. Το θέμα με τα φορτηγά είναι πως πέρυσι είχαμε για 6-7 μήνες έκτακτο δρομολόγιο μια φορά την εβδομάδα που έβγαζε 15-20 νταλίκες για πλάκα, σύν τα περάσματα του Blue Carrier 1. Φέτος δεν έχουμε έκτακτο ενώ τη μοναδική φορά που έχω δεί το Blue Carrier 1 να προσεγγίζει, έβγαλε μόνο 6 κομμάτια. Οπότε ή έχει μειωθεί η εμπορευματική κίνηση, ή έχει πάει αλλού. Αν δεν συμβαίνει το πρώτο, τότε η λογική λέει πως η έξτρα κίνηση που δε βλέπουμε από τον Πειραιά σε σχέση με πέρυσι, ή έχει πάει στη Ραφήνα ή στους Κουκιανάκη/Σουρμελή, ή και τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nick the Greek said:

Όσον αφορά το πρωινό δρομολόγιο, προφανέστατα τους έχει κόψει πάαααρα πολύ κόσμο η Ραφήνα αλλά και τα ταχύπλοα του Ηλιόπουλου.

Σωστό!!! Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Πάντως αν θυμάμαι καλά το Μύκονος ξεκίνησε τα ημερήσια για Ικαρία-Σάμο το 2013 ή το 2014 και το Champion μπήκε Μύκονο το 2015, δηλαδή μόλις ένα-δύο καλοκαίρια μετά. Θεωρώ πως όταν έχεις ένα εργαλείο όπως το πρώην Νήσος Μύκονος και έναν προορισμό όπως η Μύκονος μπορείς να παίξεις πολύ καλύτερη μπάλα κοντράροντάς τα ταχύπλοα και σε τιμές, και σε ποιότητα ταξιδιού ακόμα και σε ταχύτητα (4,5 ώρες απευθείας). Το θέμα είναι τι στρατηγική ακολουθείς και τι στόχους έχεις...στις επιστροφές νομίζω είναι ξεκάθαρα κάκιστη η ώρα, ειδικά όταν ο επιβάτης έχει τόσες επιλογές πιο πριν.

2 hours ago, Nick the Greek said:

Παρασκευή απόγευμα δεν υπάρχει καν δρομολόγιο πια. Βάλτε και το ότι την Μύκονο από Αθήνα εξυπηρετούν 3 διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες με αρκετά ανταγωνιστικές τιμές.

Έτσι ακριβώς...η ίδια η Attica υποβάθμισε απίστευτα τη Συροτηνομυκονία, η γιγάντωση της Ραφήνας φέρει σε μεγάλο βαθμό τη δική της υπογραφή. Όσο για τις αεροπορικές, εκτός του ότι είναι συνολικά πρόβλημα για την ακτοπλοΐα, στη Μύκονο υπάρχει κι η Volotea...

2 hours ago, Nick the Greek said:

Την Τήνο πιστεύω εσκεμμένα την παραμέλησαν, θυμάμαι τις αντιδράσεις όταν το Blue Star Ithaki από τη Ραφήνα πέρναγε απέξω και δε σταμάταγε. Νομίζω πως και λόγω απόστασης από Τήνο και Μύκονο(η Ραφήνα είναι απλά πιο κοντά) αλλά και λόγω Αθηναικής ανθρωπογεωγραφίας(ο περισσότερος κόσμος πια μένει πιο βόρεια ή τέλος πάντων πιο κοντά στη Ραφήνα απ' ότι στον Πειραιά) το παιχνίδι των επιβατών είναι χαμένο.

Συμφωνώ, αν και όπως έχουν αναφέρει πολλοί φίλοι το μετρό μπορεί να κρατήσει όρθιο τον Πειραιά, κυρίως όσον αφορά τους ξένους και τους επιβάτες χωρίς αμάξι.

3 hours ago, Nick the Greek said:

Αυτό που θα έπρεπε να τους προβληματίζει ακόμη περισσότερο για μένα είναι το ότι από εκεί που οι μεταφορικές της Μυκόνου ζητούσαν έκτακτες προσεγγίσεις από τον Πειραιά, τώρα και αυτή η κίνηση δείχνει να πηγαίνει πρός Ραφήνα μεριά.

Έτσι ακριβώς είναι. Πώς θες να καθιερωθείς και να χεις παρουσία 12 μήνες το χρόνο στο νησί όταν δε φροντίζεις να εξυπηρετήσεις σωστά πρώτα απ' όλους τις μεταφορικές; Αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω...τα ίδια τόσα χρόνια και στη Σαντορίνη, σε δύο τόσο σημαντικές αγορές. Κάνανε Θεό την Παροναξία μόνο...Και μετά γκρινιάζουμε για τα νούμερα της γραμμής; Υποθέτω ότι οι περισσότερες μεταφορικές Τήνου, Μυκόνου είναι στο Ρέντη. Οι άνθρωποι φτάσανε να θεωρούν συμφερτικό να στέλνουν τους τράκτορες ως τη Ραφήνα...τί άλλο να πούμε;

Link to comment
Share on other sites

Η Τηνος και η Μύκονος τα τελευταία χρόνια εξυπηρετείται ποικιλοτρόπως απο Ραφήνα , με σοβαρή οικονομική διαφορά εισιτηρίου απο τον Πειραια , οποτε αν συνυπολογίσει κανεις και τα σωστα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν απο τους προηγούμενους φίλους , δικαιολογείται απόλυτα γιατι το μεγαλύτερο ποσοστό επιβατικής κίνησης των δυο νησιών εχει μεταφερθεί Ραφήνα . Ομοίως και για τα φορτηγα η διαφορά ναύλου είναι μεγάλη , η οποία διαφορά αν συνυπολογιστεί σε 3-4 καρότσες ημερησίως που μπορεί να εχει μια μεταφορική αυξάνεται στον κύβο η ακόμη περισσότερο . Επιπλέον η Fast Ferries με πολύ υπομονή και τα κατάλληλα βαπόρια έχει κερδίσει με το σπαθί της σχεδόν όλη την πίτα . Με την είσοδο και του Andros Queen το capacity της γραμμής σε γκαράζ εκτοξεύεται και δεν πρόκειται να μείνει εξω φορτηγό ούτε παραμονή Δεκαπενταύγουστου. 

Προσωπικά πιστεύω κι εγω οτι η Σύρος θα έπρεπε να αφαιρεθεί απο δο Blue Star Myconos με παράλληλη προτεραιότητα στο πλάνο κρατήσεων του Blue Star Paros. Κατα αυτό τον τροπο ο χρόνος ταξιδιού για την Μύκονο θα έκλεινε πολύ σε σχέση με τα ταχύπλοα , όσο κλειστή είναι ήδη και η οικονομική διαφορά ναύλου. Οι επιστροφές στον Πειραια θα γίνονταν σε πιο λογική ώρα κάτι που θα βοηθούσε πολυ να ανέβαινε η επιβατική κίνηση απο Μυκονο για Πειραια και θα διευκόλυνε πολύ περισσότερο τους επιβάτες της Σαμου Ικαριας .

Οι προσεγγίσεις σε Σύρο - Μύκονο πριν την Ικαρια Σάμο τις καθιέρωσε η HSW όταν ήταν αντίπαλη εταιρεία με την BSF , όμως τώρα που είναι υπο τον ίδιο όμιλο δεν υπάρχει λόγος . Επίσης στα χειμερινά δρομολόγια υπάρχει μια λογική για να εξυπηρετείται η Σύρος με την βόρειο Ελλάδα και τα νησιά της όμως στα καλοκαιρινά δρομολόγια δεν υπάρχει λόγος . 



 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Απ' ό,τι βλέπω έχουν τροποποιηθεί ελαφρώς τα ωράρια του Paros πχ Πειραιάς-Σύρος 4 ώρες και 5 λεπτά, Σύρος-Τήνος 35 λεπτά. Τουλάχιστον τώρα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με το σύστημα της BSF με το Blue Star Paros θα είμαστε το Πάσχα,Μεγάλη Τετάρτη δεν έχει δρομολογιο λόγω Πρωτομαγιάς,αλλά ούτε Μεγάλη Παρασκευή αλλά αν κρίνω από τα δρομολόγια του Blue Star 2 θα κάνει το δρομολογιο την Μ.Παρασκευη το πρωί.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Μ Παρασκευή 3/5/24 το Blue Star 2 φτάνει 08:25 ενώ στις 10:00 έχουν περασμένο ένα δρομολόγιο του Blue Star Paros με χρόνους Blue Star 2,από Πειραιά για Συρο Τηνο Μύκονο.

Με την αναχώρηση του Blue Star 2 για Δωδεκανησα να πηγαίνει 22:30.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
8 hours ago, cyclades_shipping said:

Το Champion Jet 3 στο δρομολόγιο Σαντορίνη-(Ναξο)-(Πάρο)-Μύκονο-Συρο-Πειραιά,πραγματικά αναρωτιέμαι με τόση Συρο-Μυκονιά από ταχυπλοοα,Worldchampion Jet , (Thunder-Santorini Palace) , Mega Jet ,Champion Jet 3(και αν έχουν και χαμηλές τιμές) αν θα μείνει τίποτα για τα βασικά πλοια της γραμμής,πείτε με υπερβολικό αλλά βλέπω τα του 2017 στην Ραφηνα να γίνονται φέτος στη Συρομυκονια +Champion Jet 1 και Tera Jet για Μύκονο μόνο.

Μιας και μιλάμε για Συροτηνομυκονία, παρατηρώ ότι το Blue Star Paros θα συνεχίσει τα μνημονιακά πλην όμως ρεαλιστικά δρομολόγια όλο το καλοκαίρι. Τουλάχιστον αυτό έχει αποδεχθεί τη μοίρα του😁. Αν πόνταρα ότι κάποιο από τα παραπάνω δρομολόγια δε θα εκτελεστεί τότε αυτό θα ήταν με διαφορά εκείνο του Mega Jet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
4 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Η Συρος παλι θελει πισω το Παρος γιατι το Δηλος παει με ταχυτητες 90'ς...στο κατεβα τουλαχιστον

Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Πάρτι θα γινόταν εάν έμπαινε ένα εκ των Δήλος/Πάτμος μόνιμα στη γραμμή. Το Πάρος τα τελευταία χρόνια έχει αποδειχτεί μικρό για τους περισσότερους μήνες του έτους τόσο σε επιβάτες όσο και σε γκαράζ. Η πλειοψηφία των μεταφορικών της Σύρου βολεύονται με το δρομολόγιo των Δωδεκανήσων.

Link to comment
Share on other sites

Με τα φορτηγά Τήνου και Μυκόνου να έχουν πάει περίπατο πρός τη Ραφήνα, βγαίνει κάτι άλλο εκτός από το Blue Star Paros με τη Σύρο μόνη της να το στηρίζει? Σκεφτείτε όλη την χρονιά, όχι μόνο το καλοκαίρι. Δεν το γνωρίζω ούτε εγώ, το θέτω σαν προβληματισμό. 

Link to comment
Share on other sites

Με την ισχύουσα τιμολογιακή (σε Φ/Γ, ΙΧ & επιβάτες) πολιτική στην γραμμή, ναι, και το Queen Mary να δρομολογηθεί, άκλαφτο θα πάει. Με ανταγωνιστικότερες (προς την Ραφήνα) τιμές, με ταχύτερο και καλύτερο εσωτερικά πλοίο, με μεγαλύτερο πλοίο για επιτυχία οικονομιών κλίμακως και με πιθανή τροποποίηση της γραμμής με προσθήκη Ικαρίας&Σάμου, πιθανώς να έχει καλύτερες επιδόσεις η Άττικα στην γραμμή. Υποθετικά μιλάμε πάντα..δεν είμαστε και στο ΔΣ της εταιρείας. 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν επαρκεί το Πάρος το καλοκαίρι,  η εταιρεία έχει ένα άλλο εργαλείο πλέον στα χέρια της για τη γραμμή αυτή.

Θα το πω και ας με κράξετε.

Πρεβελης.Με 19 κόμβους,με πρωινή αναχώρηση και με πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική για μεταφορικές Τήνου Μυκόνου.

Link to comment
Share on other sites

Για κάποιον λόγο, μη με ρωτήσεις για ποιόν ακριβώς, απλά επισημαίνω το γεγονός, η κίνηση των φορτηγών πρός τα νησιά λαμβάνει χώρα κατά σημαντική πλειοψηφία με τα απογευματινά δρομολόγια και όχι τα πρωινά. Γι αυτό και ο Θεολόγος αλλά και το Andros Queen είναι στην απογευματινή ζώνη, γι αυτό και ακόμη όταν υπήρχε η Μύκονος ΑΝΕ, απογευματινές/βραδυνές ήταν οι αναχωρήσεις είτε από τη Ραφήνα, είτε αργότερα από τον Πειραιά. Κατά τα άλλα δεν γίνεται καθόλου χρήση των καμπινών που έχει το Πρέβελής. Όσο για τα 19 μίλια, εκτός αν κάποια στιγμή τα δούμε να επιτυγχάνονται σε σταθερή βάση και χωρίς προβλήματα, εγώ προσωπικά θεωρώ ταχύτητα του πλοίου τα 16.5(κι αν) που έχει βγάλει στην πράξη τα τελευταία χρόνια.

 

Εγώ θα σου πω όμως πως τα πιάνει τα 19, σαν υπόθεση εργασίας. Το Blue Star Paros με τα 20-21.5 και αναχώρηση 0735 από τον Περαιά, στην πράξη φτάνει στη Μύκονο μετά τις 1330 τα καλοκαίρια, είτε λόγω δικής του κίνησης στη Σύρο, είτε λόγω κίνησης στα λιμάνια του δρομολογίου. Δεδομένων των ελκτικών δυνατοτήτων του Πρέβελης, η λογική λέει πως θα έφτανε κατά τις 1400 ή αργότερα στη Μύκονο, σε δρομολόγιο 6.5-7 ωρών στην πράξη, αν υποτεθεί πως θα ξεκίναγε 0735 από τον Πειραιά. Πολλές ώρες μετά τα ταχύπλοα και χαρακτηριστικά αργότερα από όλα τα πρωινά συμβατικά(και στην Τήνο και στη Μύκονο). Βάλε και ότι το γκαράζ του δεν είναι κι ότι καλύτερο για τα φορτηγά, οι πλαινοί διάδρομοι είναι γεμάτοι κολωνάκια και εμπόδια, άρα χάνεται και εκεί χρόνος στη φορτό-εκφόρτωση. Αναρωτιέμαι τι είδους τιμολογιακή πολιτική θα έπρεπε να έχει για να αντισταθμίσει όλα τα παραπάνω μειονεκτήματα. Να μη τα πολυλογώ, δεν μου ακούγεται καλή ιδέα.

 

Το ρεζουμέ είναι πως στη συγκεκριμένη γραμμή, με τα σημερινά δεδομένα, δε νομίζω πως χρειάζεται κάτι μεγαλύτερο από αυτό που ήδη υπάρχει. Η πρόταση του Στρόφαλου στο παραπάνω πόστ περιέχει τόσα «αν» μέσα, που μετατρέπεται αυτομάτως σε προσευχή(του Σπύρου Ζαγοραίου:D).

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

Πρεβελης.Με 19 κόμβους,με πρωινή αναχώρηση και με πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική για μεταφορικές Τήνου Μυκόνου.

Με τα μελτεμια στη Τηνο ιδιαιτερα ε?

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...