Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Μια άλλη αξιοσημείωτη παρατήρηση είναι σχετικά με το ότι μπορεί τα Andros Queen(1630) και Θεολόγος Π(1730) να αναχωρούν με 1 ώρα διαφορά από τη Ραφήνα, αλλά στη Μύκονο φτάνουν συνήθως με αρκετά μεγαλύτερη διαφορά. Με επίσημη ώρα άφιξης 2045 το Andros Queen φτάνει στις 2100-2105 ενώ το Θεολόγος Π με επίσημη ώρα άφιξης 2210 φτάνει συνήθως 2230-2245. Οπότε μιλάμε για διαφορά τουλάχιστον 1.5 ώρας υπέρ του Στεφανέικου πλοίου. Προφανώς η μεγαλύτερη ταχύτητα έχει το μέγιστο ρόλο σε αυτό, ίσως και το γεγονός πως πιθανόν το Andros Queen δεν έχει τόσα φορτηγά όσα ο Θεολόγος. Ειδικά όσον αφορά τη Μύκονο αυτή η 1.5 ώρα κάνει διαφορά. Με το SuperStar υπήρχε μεν η διαφορά αυτή αλλά δεν ήταν τόση, στην πράξη το SuperStar έφτανε περασμένες 2130 στη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εχω κανει δυο ταξιδια με το SUPERSTAR απο Ραφηνα προς Παρο και παντα ηταν στην ωρα του στην Παρο δηλαδη γυρω στις 23 και θυμαμαι οτι και τις δυο φορες 21.15 ειχε φυγει απο Μυκονο.

Link to comment
Share on other sites

Το Champion Jet 1 τα πάει παρά πολύ καλά από θέμα πληρότητας,από αρχες Ιούλη το γκαράζ τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα είναι γεμάτο αλλά και από επιβάτες πλησιάζει πρωτόκολλο αρκετα συχνά.

Link to comment
Share on other sites

@Rafinioths θεωρητικά ναι,αν και πιστεύω πω θα σταματησει λίγο νωρίτερα,μετά θα συνεχίσει μέχρι τα τέλη όπως φαίνεται το Speedrunner Jet και αναμένουμε μηπως συνεχίσει και Οκτώβρη ή κάποιο τζετακι.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας την κίνηση του απογευματινού του Ανδρός τα Σκ για Ραφηνα και από την Τηνο αλλά και από το Δελτίο Μυκόνου που έγραψε νωρίτερα ο @Nick the Greek καταλαβαίνω πως δεν πρέπει να έχει και πολύ καλή κινηση.

Έχοντας το SUPERFERRY να περνάει μια ώρα πριν και το Αικατερίνη να φεύγει μια ώρα μετά και να φτανει την ίδια ώρα Ραφηνα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, basilis89 said:

Έχει πάρει κίνηση το βαπόρι ή άδειο πηγαινοέρχεται;

Γιατί πότε πηγαίνει άδειο και δεν το ξέρουμε?? Εγώ σε ένα ταξίδι που έκανα τέλος Ιουλίου ημέρα Σάββατο από Ραφήνα είχε περίπου 800 επιβάτες, 200 ΙΧ και περίπου 25 ΦΓ.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Μιας και φτάνουμε προς το τέλος της σεζόν να πουμε πως φέτος,τα πράγματα πήγαν καλύτερα σε σχέση με περυσι για το πλοιο(Flyingcat 3) βάρεσε και κάποια πρωτόκολλα φέτος,θεωρω πως  πως η εταιρία ανοίγει τα πλάνα πολύ αργά τέλη Απρίλη που αρκετοί έχουν κλείσει τα εισιτήρια τους πχ για τριήμερο αγ πνεύματος κλπ,πιστεύω πως αν τα ανοίγει  από το Νοέμβρη ή από τις αρχές του χρόνου θα πήγαινε ακόμα καλύτερα.Απλά πιστεύω πως πρέπει να κάνει αναβαθμίσει σε ταχυπλοο με γκαράζ μιας και ένα μεγάλο μέρος των επιβατών που ταξιδεύουν στη γραμμή διαθέτουν και όχημα.

Edited by Nick the Greek
Όνομα πλοίου
Link to comment
Share on other sites

Μα υπάρχει ταχύπλοο με γκαράζ πρωί και απόγευμα απλά δεν τυγχάνουν να είναι της ίδιας εταιρείας . Επίσης υπάρχει και το Αικατερίνη που μπορεί να είναι συμβατικό αλλά πάει απευθείας Τήνο και η σχέση χρόνου ταξιδιού -τιμής είναι ιδιαιτέρως δελεαστική . Νομίζω ότι η Τήνος εξυπηρετείται εξαιρετικά και  ποικιλοτρόπως απο Ραφήνα με τρία ταχύπλοα και πέντε συμβατικά και δεν νομίζω ότι έχει ανάγκη για κάτι επιπλέον . 

Link to comment
Share on other sites

Μα και το 2019 είχαμε 2 ταχύπλοα στην πρωινή ζωνη άλλο που λόγω του deal έφυγε η seajet,τα οποία τα πήγαιναν εξαιρετικά,πάντως σε ΙΧ θα ήταν καλό να υπήρχε και παραπάνω χωρητικότητα ίσως.

Α τώρα το παρατήρησα εννοούσα αντικατάσταση του υπάρχον(flyingcat)όχι επιπλέον.

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω οτι η προσφερόμενη χωρητικότητα είναι ανάλογη της ζήτησης. δεν ειναι κορόιδα οι ακτοπλόοι. αν υπήρχε χωρος και ευκαιρια θα τον είχαν εκμεταλλευτεί πιστεύω 

Link to comment
Share on other sites

Μα είπα να αυξηθεί κατά 350 άτομα και 100 ΙΧ σε σχέση με τώρα,και για το Champion λέγαμε(και εγώ) πως είναι υπερβολή να πάνε από το Sifnos σε αυτό αλλά εν τέλη το αντίθετο φάνηκε αφού τα πήγε πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

Πόσες φορές έμειναν έξω ΙΧ απο ταχύπλοα που να δικαιολογεί την είσοδο ενός ακόμη μεγάλου ταχύπλοου ;; 
Και σε όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογίσουμε  ότι για να έρθει Ραφήνα θα χρειαστεί να αφήσει κάποια άλλη γραμμή άρα το πρόσημο και οι οιωνοί θα πρέπει να είναι θετικότεροι .

Εγω λοιπόν πιστεύω ότι η Τηνος υπερκαλύπτεται ακτοπλοϊκά και αν μπει ένα ακόμη πλοίο στη Ραφήνα είτε συμβατικό είτε ταχύπλοο θα τρώει ο ένας τις σάρκες του άλλου και εν τελεί θα φύγουν πολύ περισσότερα απο αυτά που θα έρθουν .  Ήδη κι αυτά που είναι απο τις 15 -20 Σεπτέμβρη και μετά είναι ήδη πολλά .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μα τα μέχρι τώρα δεδομένα,θα έχουμε 4 αναχωρήσεις από τα νησιά προς την Ραφηνα την Τετάρτη.

11:30 CHAMPION JET 1

14:00 FAST FERRIES ANDROS

14:35 SUPERFERRY(που μαλλον θα διανυκτερεύσει Άνδρο)

18:20 SUPEREXPRESS(που μαλλον θα διανυκτερεύσει Τήνο)

ΕΝΩ ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ ΜΙΑ ΤΟ CHAMPION JET 1 14:30 που αμφιβάλλω αν θα γινει.

οι διανυκτερεύσεις εννοώ θα γίνουν την προηγούμενη βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...