Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως, βάσει πληροφοριών, μέσα στις επόμενες ημέρες ανάμενεται το θέμα να έχει διευθετηθεί από τις δύο πλευρές, με τη γαλλική τράπεζα να επιστρέφει την κυριότητα του πλοίου στην εταιρεία.''
Δεν αποκλείεται πράγματι να τα βρουν και να αρθεί η κατάσχεση. Όμως αυτή η ενέργεια θα έχει πιστεύω αλυσιδωτές αντιδράσεις. Όταν μέσα σε αυτή την κακή οικονομική κατάσταση της εταιρείας, ένας πιστωτής κινείται για να διασφαλίσει τις απαιτήσεις του...τότε είναι βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι...από το φόβο μήπως δεν προλάβουν να διασφαλίσουν τις δικές τους.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα δάνεια της εταιρείας ανέρχονται σε 38 εκ. ευρώ από τις τράπεζες Natixis (η οποία προχώρησε χθες σε συντηρητική κατάσχεση του Jet Ferry), Εθνική και Εμπορική, ενώ οι οφειλές προς τις εταιρείες καυσίμων και ΝΑΤ ξεπερνούν τα 10 εκ. ευρώ.

Φυσικά χρέη υπάρχουν και προς τα πληρώματα τα οποία από χθες προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας προχώρησαν των πλοίων Ροδάνθη και Μιλένα.

Βήμα & Ημερησία

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα feeling οτι τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα. Και σε λιγο θα μιλαμε και για τα χειροτερα... :( Μαλλον η κατασχεση του Τζετφερρυ ηταν η αρχη και ακολουθουν και αλλες...

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο κατασχέσεις...τώρα όλοι θυμήθηκαν ότι υπάρχουν ναυτικοί που είναι απλήρωτοι. Έχω την αίσθηση ότι η κατάσταση πλέον είναι μη αναστρέψιμη...μιας και (ως φαίνεται) τα "σωληνάκια" που κρατούσαν στη ζωή τα τελευταία χρόνια την GA... αποσυνδέθηκαν. Το μόνο σίγουρο και λυπηρό στην όλη υπόθεση είναι ότι εκατοντάδες οικογένειες κινδυνεύουν να κάνουν μαύρο Πάσχα...

Link to comment
Share on other sites

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι και το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ τελεί υπό συντηρητική κατάσχεση.:eek::(

Αν ισχύει αυτό έχουμε ήδη 2 πλοία υπο κατάσχεση, έχουμε 3 πλοία δεμένα με ληγμενα πιστοποιητικά, και είμαστε προ των πυλών του Πάσχα και δεν φαίνεται πλέον καμία ελπίδα να δουλέψουν τα πλοία τις ημέρες αυτές που μπορεί και να έβγαζαν κανα μεροκάματο να πληρωνόταν κι ο κόσμος εναντι οφειλών.

Δυστυχώς κι εγώ δεν ξέρω και δεν μπορώ να φανταστω ποιο μπορέι να είναι το ηλεκτροσοκ για την ανάκμψη της εταιρείας.:(

Σε κάθε περίπτωση όμως εύχομαι αυτός ο δύσκολος σκόπελος που έχει προκυψει να ξεπεραστεί για το καλό όλων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ξερεις. Παντα ο εργαζομενος την πληρωνει. Και το υπουργειο μεσω του υφυπουργου κου Καμμενου λεει οτι δε μασαει στους εκβιασμους... Μυλος η υποθεση.

Link to comment
Share on other sites

Ακομη κι αν εισπραξει άμεσα τα 6,3 εκατομ ευρω που του χρωσταει το ΥΕΝ, τί θα πρωτοπληρωσει με το ποσο αυτο ο Αγουδημος?Πετρελαια, χρεη στις τραπεζες, εργαζομενους?Κατα πασα πιθανοτητα η GA ακολουθει την πορεια του Βαγγελη Βεντουρη του 1995 και της ΔΑΝΕ του 2004.

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στο σκοτάδι ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΣΕ ΣΚΟΥΠΙΔΌΤΟΠΟ, κοιμούνται τριάντα ναυτικοί στο ΝΤΑΛΙΑΝΑ,20 στο ΜΙΛΕΝΑ, 6 στο ΡΟΔΑΝΘΗ και 6 στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ.

Οι συνδικαλιστές της ΠΕΜΕΝ και του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ διαπίστωσαν πρίν λίγο, πως είναι σβησμένες οι ηλεκτρομηχανές και ΣΤΟ ΜΑΡΙΝΑ κοιμούνται σαν τα...ποντίκια άλλοι 10.

Οπως μας είπε ο γ,γ του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ,Κ.Θ.Παππάς ζήτησαν να κατέβει στα πλοία αυτά, ο διοικητής του Α Λιμενικού Τμήματος να κάνει έλεγχο, κατήγγειλαν ,πως δημιουργούνται κίνδυνοι για τηνν ζωή ,την σωματική ακεραιότητα και την υγεία των ναυτεργατών, αλλά και κίνδυνοι για τίς λιμενικές εγκαταστάσεις .

Οι ναυτικοι και απλήρωτοι και απελπισμένοι και μεσα στο σκοτάδι και η σκουπιδιάρα γεμάτη σκουπίδια. η δυσοσμία αφόρητη .

Συνθήκες άθλιες, που προσβάλλουν κι εσάς, κύριε υπουργέ ΕΝΑΝΠ και την περηφάνεια των ναυτικών.

Ντροπή,...Παραβιάζονται όχι , μόνο, οι γραπτοί νόμοι, κύριοι τουΚ.Λ.Π, ,ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΑΦΟΙ ΝΟΜΟΙ, κάθε έννοια δικαίου ΚΑΤΑΡΡΑΚΏΝΟΝΤΑΙ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Ναυτικοι ,κύριε Παπαληγούρα και κύριε Καμμένο, πόσα τους χρωστάμε ως χώρα, για να επιτρέπουμε να τους φέρονται, με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο, κάποιοι εφοπλιστές.

ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

ΠΕΙΡΑΙΑ

Οι συνδικαλιστές ζητούν να ενημερωθεί τώρα και η Ναυτολoγία και ο Εισαγγελέας Πειραιά.

2.Άρχισαν τα όργανα και στην εταιρία του καπετάν Φέση.

Σήμερα 8 υπάλληλοι της εταιρίας και του πρακτορείου που είναι απλήρωτοι από το Γενάρη, προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας.

3.ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Λ.Π , ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ , ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΕΙΡΑΙΑ.

πηγή:peiratiko reportaz

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν αντιλέγω ότι τα πληρώματα πρέπει το συντομότερο δυνατόν να πληρωθούν.

Όμως έχουμε μια εταιρεία να αντιμετωπίζει ξεκάθαρα το φάσμα της πτώχευσης από την οποία θα μείνουν κυριολεκτικά στον δρόμο 600 ναυτικοί.

Ας μην ρίξουν όμως και τις τελευταίες μαχαιριές τα σωματεία τώρα ενόψη Πάσχα μήπως και μπορέσει να ορθοποδήσει και σωθούν οι θέσεις εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

...τώρα ενόψη Πάσχα μήπως και μπορέσει να ορθοποδήσει και σωθούν οι θέσεις εργασίας.

Ευχής έργον θα ήταν το να μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Ωστόσο το βρίσκω κάπως αισιόδοξο. Πόσα δρομολόγια θα μπορούσαν να γίνουν μέσα στην περίοδο του Πάσχα (το οποίο είναι εδώ, έφτασε ήδη), με ποιά πλοία, ποιούς προορισμούς και με τι πληρότητες ώστε να μπορέσει μία εταιρία με τόσα χρέη και τόσα προβλήματα που διαβάζουμε, να ορθοποδήσει ?

Το πολύ πολύ να μπαλωθούν κάποιες μικρές τρύπες. Δυστυχώς, έχω την εντύπωση (μακάρι να κάνω λάθος) ότι χρειάζονται πολλές περισσότερες ενέργειες για να μπορέσει να επανακάμψει η εταιρία. :(

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα για να φτάσει μια εταιρεία σε αυτή την κατάσταση προφανώς και υπάρχουν συσωρευμένα προβλήματα τα οποία έχουν αρχίζει να λυγιζουν την πλάτη της.

Όμως με το να δουλέψουν λίγο τα πλοία , με ότι προλάβουν να αρπαξουν από κίνηση, και με ότι μισθωματα μπορέσουν να πάρουν από τις άγονες που έχουν ακόμη ΄'ισως μπαλωθεί καμιά τρύπα σε πληρώματα κυρίως που είναι και οι λιγότερες οφειλές.

Να ορθοποδήσει απόλυτα και να ξαναγίνει κραταία μου φαίνεται πολύ δύσκολο, αλλά μήπως τσουλίσει λιγο η κατάσταση μεχρι νεωτερας.

Link to comment
Share on other sites

E !τοτε λοιπον ας δωσουμε και μεις ενα χερακι στην εταιρεια (οχι για την ga)αλλα για τα πληρωματα για τα οποια θα ευχομασταν να μη βρεθουμε ποτε στην θεση τους!

Εφοσον ξεκινουν εστω και δυο πλοια της εταιρειας ,

ας ταξιδεψουμε με αυτα ,εστω για μια φορα ,ειπαμε οχι για την εταιρεια αλλα για τους ανθρωπους που της εδιναν ζωη τοσα χρονια !

ΟΙ αλλες (για να μη κατονομασω)εταιρειες δεν εχουν αναγκη απο κερδη καθως φαινεται ,επομενως ειναι και στο χερι μας οσοι ταξιδεψουν να κανουν μια υποχωρηση !

ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ για τα μισθωματα τουλαχιστον!ΚΙ ΑΣ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ

Link to comment
Share on other sites

???

Δεν νομιζω ο κ. Μάκης να μείνει στην ψάθα αν κλείσει η εταιρεία... όλοκαι κάποιο κομπόδεμα θα έχει...

Αν πραγματικά το θέλει μπορεί να εξοφλήσει το προσωπικό τουλάχιστον.

Με αυτά που λές μόνο χορηγοί το Μάκη θα γίνουμε κι όχι αρωγοί των εργαζομένων

Βέβαια για όσους δεν έχουν ζήσει την εμπειρία GA ίσως είναι από τις τελευταίες τους ευκαιρείες... Οπότε για αυτο το λογο σπεύσατε...

Link to comment
Share on other sites

καταλαβαινω τι θες να πεις ,και πριν γραψω το σκεφτηκα αυτο

αλλα αν θες δες το και απο την αλλη πλευρα..

αλλωστε το ταξιδι με ga ειναι εμπειρια οπως λες

Link to comment
Share on other sites

Για μας που αγαπαμε τα βαπορια ειναι εμπειρια και απολαυση το ταξιδι με την GA. Για τον απλο επιβατη που τον νοιαζει η ταχυτητα και η ανεση ειναι παντελως αδιαφορο το αν θα ταξιδεψει με GA η με οποιαδηποτε αλλη εταιρια. Και δυστυχως η ευτυχως η συντιπτικη πλεοψηφια επιβατων ανηκουν στξν κατηγορια των απλων.

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου απίθανο... Στην Ελλάδα ζούμε.

Το κακό (που γεννά καχυποψίες) είναι το ότι όταν κάποια εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα, το πρώτο που θα επικαλεστεί είναι οι "ενορχηστρωμένες απόπειρες εξόντωσης της". (Καλλίστη, Saos Ferries κλπ.)

Τι να πιστέψει κανείς ? Πάντα και μόνο οι άλλοι φταίνε ? :confused:B)

Link to comment
Share on other sites

η GA θεριζει αυτα που εσπειρε. μια εταιρεια που γεννηθηκε (και) μεσα απο επιδοτησεις (ο αναπτυξιακος νομος 1262/82 που μεσω αυτου πηραν λεφτα πολλοι στα 80s, και ο καπτα μακης), αναπτυχθηκε λογω των πολιτικων διασυνδεσεων του αφεντικου (αδειες σκοπιμοτητας στα δωδεκανησα το 93) και που ολα αυτα τα χρονια πορευτηκε χωρις καποιο σχεδιο, κανοντας δρομολογια σε ωρες και μερες που δεν πηγαιναν αλλοι και διεκδικοντας ενα μεγαλο κομματι απο την πιττα των αγονων γραμμων.

μπορει καποιος να βρει πολλα καλα και πολλα στραβα (προσωπικα πιστευω οτι τα στραβα ηταν περισσοτερα, αλλα η εταιρεια επιβιωνε γιατι λειτουργουσε με λογικη ΚΤΕΛ των 70s.) το θεμα ειναι οτι πλεον αυτα δεν περνανε. δεν περνανε γιατι (οχι μονο λογω κρισης) την πιττα των αγονων, των επιδοτουμενων και των προσεγγισεων σε μη εμπορικα νησια την θελουν αλλοι.

ο καπτα μακης πιστευε οτι μια ζωη θα του περναει, γιατι κανει κατι που δεν θελουν να κανουν οι υπολοιποι. τα εχουμε ξαναπει 1000 φορες. ουτε το στολο του ανανεωσε, εγκατελειψε τα πλοια του στην τυχη τους, τους μηνες highseason ηταν ακριβοτερος και απο τα νεοτευκτα, τους ταξιδιωτες της αγονης τους ειχε χε......ς και γενικως ακολουθουσε μια τακτικη που του εδιωχνε, συμμαχους, στελεχη και μεριδιο αγορας.

λενε οτι οι επιχειρησεις χρεωκοπουν, οι επιχειρηματιες ποτε;). και να κλεισει η GA Ferries σιγουρα δε θα μεινει στο δρομο η οικογενεια γερ. αγουδημου. πιστευω οτι και οι αξιωματικοι των πλοιων του θα απορροφηθουν σιγα σιγα. εκεινοι που θα εχουν μεγαλο προβλημα ειναι το ξενοδοχειακο προσωπικο, η νοοτροπια του οποιου απεχει παρα πολυ απο τις υπολοιπες εταιρειες ακτοπλοϊας και κρουαζιερας

Link to comment
Share on other sites

Πανελληνιος Συνδεσμος Εργαζομενων στη Ναυτιλια και τον Τουρισμο. Με αλλα λογια ενας πολυσυλλεκτικος οργανισμος -οχι με την hardcore εννοια του συνδικαλισμου- που ομως ειναι πιο "ενεργος" σε προσωπικο στεριας απ' οσο γνωριζω.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε κρατήσει το Αλκμήνη Α. τότε, μήπως τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά για την εταιρία: μαζί με το Ανθή μαρίνα θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο της εναλλακτικής για τον κορμό των Δωδεκανήσων όπως ήταν και επί εποχής δανε , αλλιώς αντιμετωπίζει ο επιβάτης το Ανθή μαρίνα η το Αλκμήνη Α(αν είχε δρομολογηθεί) και αλλιώς το ροδανθη ( που είχε φτάσει σε σημείο να είναι το πλέον αναγνωρίσιμο πλοίο στην Ελλάδα λόγο βλαβών). Άρα θα είχε την κύρια γραμμή του και από εκεί και πέρα η άγονη θα ήταν συμπληρωματική και όχι κύρια πηγή εσόδων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...