Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μηπως να έστελναν το Δήλος να κάνει αυτό το δρομολόγιο;

Το μόνο που ειναι στην ώρα του φέτος είναι το Δήλος.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 593
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό εκ των πραγμάτων δεν γίνεται, είναι μέρες που ακόμη και το Δήλος με το τεραστιο πρωτόκολλο δεν τους χωραει. Το θέμα είναι ότι και τα 2 μικρά έχουν χρόνια να κάνουν μια μεγάλη σωστη επισκευή, όπως έκαναν τις εποχές που στο στολο υπήρχε ακόμη το Ιθάκη και το Superferry. Που σίγουρα παίζει το ρόλο του στις επιδόσεις του, το έχουν ξεζουμίσει αν μη τι άλλο. Πραγματικά πολλα εύσημα στο πλήρωμα του, είναι σε δρομολόγιο σχεδόν σε 24ωρη βάση. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Svo said:

Δεν είναι ένας ο λόγος αλλά ένας συνδυασμός παραγόντων.

Αρχικά να πούμε ότι τις ημέρες που το δρομολόγιο τερματίζει στα Κατάπολα η καθυστέρηση μαζεύεται(όπως και σήμερα ημέρα Κυριακή) αφού μιλάμε για ταξίδι λιγότερων μιλίων και υπάρχει αρκετό περιθώριο από θέμα ωραρίου, ώστε να αναχωρήσει στις 19:00 για την προγραμματισμένη του επιστροφή.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκεται τις ημέρες όπου το πλοίο κατεβαίνει μέχρι την Αστυπάλαια. Δηλαδή 4 φορές την εβδομάδα. Οι πιο δύσκολες μέρες τις εβδομάδας είναι η Παρασκευή και το κυρίως Σάββατο, όπου έχει ήδη μαζευτεί καθυστέρηση από την Παρασκευή. 

Για τους λόγους που συμβαίνει αυτό θα ανέφερα τα εξής.

1) Ταχύτητα μικρότερη από ότι έχουν υπολογιστεί τα δρομολόγια. 

2) Τα περισσότερα μίλια ταξιδιού λόγω της  προσέγγισης στο παλιό λιμάνι της Αστυπάλαια και όχι στον Άγιο Ανδρέα. Προσθέστε και τον παράγοντα του καιρού τις ημέρες με βοριά (όπως και εχθές ημέρα Σάββατο).

3)  Κατά το κατέβασμα, στα λιμάνια της Πάρου της Νάξου και της Αιγιάλης η παραμονή είναι μισάωρη. Ενώ τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με 15 λεπτά παραμονής.

4) Στην Αστυπάλαια έχει γίνει φέτος ένας μικρός χαμός από τον Τουρισμό. Εκεί οι παραμονές κάποιες μέρες ξεπερνούν και την 1 ώρα όπως γίνεται και τις τελευταίες μέρες. Τις προάλλες μάλιστα έκανα ένα ταξίδι από Αιγιάλη προς Αστυπάλαια και πίσω αυθημερόν. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι το πλοίο είχε πολύ κόσμο και στο πήγαινε και στο έλα.

Βέβαια κατά το ανέβασμα προς Πειραιά, ταξιδεύουν πολλοί που κάνουν camping και μεταβαίνουν από το ένα νησί στο άλλο τύπου island hoping. Οπότε μέχρι τη Νάξο έχει σπάσει ο κόσμος. Φυσικά μετά τις 15 Αυγούστου αναμένεται  να αλλάξει αυτό αφού οι περισσότεροι θα επιστρέφουν προς Πειραιά. 

 

Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι ίσως είναι το πιο απαιτητικό και δύσκολο δρομολόγιο της καλοκαιρινής περιόδου με ασταμάτητα και δύσκολα ωράρια.

Και για αυτό αξίζουν πολλά εύσημα στο πλήρωμα για την προσπάθεια που καταβάλει.

Η παραμονή 1 ωρα στο λιμάνι οφείλεται στο γεγονός ότι ο πλατυς γυαλος -λιμανι- δεν έχει τον απαιτούμενο χώρο (στενοί δρόμοι σοκάκια) να φύγουν τα οχήματα που ξεφορτωνονται, και "μπλέκουν" με αυτά που θέλουν να εισέλθουν στο πλοίο.. 

Και κάτι ακόμη. Εγώ βρισκόμουν Νάξο και δεν υπήρχε διαθέσιμο εισιτήριο σε ιχ και αναγκάστηκα να παρω το caldera Vista να κατέβω καταπολα και από εκεί οδήγησα μέχρι το λιμάνι της Αιγιαλης και να πάρω Τ πλοίο απο εκει για Αστυπάλαια.. 

Εν κατακλείδι 2 είναι οι παράγοντες για εμένα:

μειωμένη ταχύτητα χωρίς αιτία

Και λιμάνι αγιου Ανδρέα.. 

Link to comment
Share on other sites

Θα μας πει κάποιος γιατί δε γίνεται η τράμπα με το αδελφό του;Και επιμένουν τόσο πολύ το Νάξος στη Παροναξία;Για να επιμένουν τόσο,θα είναι σοβαρός ο λόγος.

Σέρνεται με 20 κόμβους τώρα,ενώ το Πάρος στη ΣΤΜ πάει 21,5 κόμβους.

Αν είχανε το Πήγασο θα έπαιζαν μπάλα οπως  θέλανε.Πχ Πήγασος απευθείας για Δονούσα,Αιγιαλη,Αστυπάλαια και το Νάξος,Παροναξία μικρές Κυκλάδες Κατάπολα.

Link to comment
Share on other sites

Το Παρος όχι μόνο 21,5 αλλά και παραπάνω και 22 μπορεί σταθερά,χθες ακούμπησε και τα 22,9kn.

@hayabusagr από ότι υπολόγισα(χωρίς παραμονές) είναι 1 ώρα διαφορά,στο συγκεκριμένο δρομολόγιο μέχρι Αστυπαλαια τα 22 του Παρος σε σχέση με τα 20 του Ναξος.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Καθυστέρηση πάλι σήμερα και μετά τη Νάξο το μεσημέρι πήγαινε για αρκετή ώρα με 18 μίλια. Μπορεί να καθυστερεί λόγω της κίνησης στα λιμάνια αλλά δεν πάει με τις κανονικές του ταχύτητες ώστε να μαζέψει τα ασυμαζευτα. 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι σήμερα με το Ναξάκι από Κατάπολα Αμοργού για Νάξο με πέρασμα από Κουφονήσι, Σχοινούσα και Ηρακλειά. Μεγάλη κίνηση παρόλο που έχουμε οριακά Σεπτέμβριο. Πάμε να δούμε την κίνηση σε κάθε λιμάνι:

Κουφονήσι: 260 πεζοί, 6 δίκυκλα, 12 αυτοκίνητα, 3 φορτηγά

Σχοινούσα: Αποβίβαση: 18 πεζοί, 1 δίκυκλο & 1 αυτοκίνητο // Επιβίβαση: 120 (περίπου) πεζοί, 27 αυτοκίνητα, 7 δίκυκλα & 4 φορτηγά 

Ηρακλειά: 80 πεζοί & 27 αυτοκίνητα 

Πολλοί ήταν οι επιβάτες που αποβιβάστηκαν στην Νάξο, περίπου 20 τα αυτοκίνητα ενώ αξίζει να σημειωθεί πως δεν έκατσε πάνω από 25λεπτο στην Νάξο. 

Έφυγε ακριβώς στην ώρα του από τα Κατάπολα ενώ ενδιάμεσα μάζεψε καθυστέρηση μόλις 10 λεπτών. 

Πραγματικός ακούραστος εργάτης το Ναξάκι...

Link to comment
Share on other sites

Απόλαυσα ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι από την Αμοργό στον Πειραιά με το Blue Star Naxos τον Ιούνιο. Για ένα τόσο σκληρά εργαζόμενο σκάφος είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Από την Αμοργό ήταν σχεδόν άδεια, αλλά πολλοί επιβάτες επιβιβάστηκαν στη Νάξο και την Πάρο, οι περισσότεροι με εισιτήρια οικονομικής θέσης. Το business class lounge ήταν σχεδόν άδειο, οπότε ήταν ωραίο να καθίσετε εκεί.
Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το ταξίδι κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο..

https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720310686249

 

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοινωση του ΥΕΝ για την απώλεια άγκυρας του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Naxos στη Νάξο

Quote

Ενημερώθηκε πρώτες πρωινές ώρες σήμερα η Λιμενική Αρχή Νάξου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “BLUE STAR NAXOS” N. Π. 11014, ότι κατά τη διαδικασία απόπλου του από τον λιμένα ν. Νάξου στον λιμένα ν. Πάρου, απώλεσε την αριστερή άγκυρα κατά τους χειρισμούς άπαρσης.

Το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια στον λιμένα ν. Πάρου με 519 επιβάτες, 77 Ι.Χ.Ε. και 28 Δ/Κ..

Από τη Λιμενική Αρχή Πάρου απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του “ BLUE STAR NAXOS ”, ενώ μετά την προσκόμιση βεβαίωσης διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, του επετράπη η συνέχιση των πλόων του.

 

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι σήμερα ξεκινάει τα απογευματινά του δρομολόγια. Μόνο για σήμερα θα έχει έκτακτες προσεγγίσεις στη Δονούσα και την Αστυπάλαια, ουσιαστικά θα κάνει Πειραιά-Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Δονούσα-Κατάπολα-Αστυπάλαια και επιστροφή. Η επιστροφή του στον Πειραιά θα είναι στις 19:00 και θα ξαναφύγει για το επόμενο στις 23:30. Από Πέμπτη φαίνεται να φτιάχνουν τα ωράρια του με αναχώρηση από Πειραιά στις 17:30...

Link to comment
Share on other sites

Στο 0:20 πάει ένα ρυμουλκό από κάτω και μετά έχει άγκυρα, βέβαια επειδή μετά νυχτώνει δεν φαίνεται και τόσο καλά άρα μπορεί να κάνω και λάθος.

Edited by Αρακλειανός
Link to comment
Share on other sites

Εχτές το Ναξάκι έφυγε από τον Πειραιά στις 23:30 παρόλο που είχε επιστρέψει στην ώρα του από το προηγούμενο δρομολόγιο και έκανε σκέτο Σύρο-Πάρο-Νάξο-Δονούσα και πίσω χωρίς Αιγιάλη και Αστυπάλαια για κάποιο λόγο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...