Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ειναι γνωστη η συμπαθεια που δεν εχω στα ταχυπλοα γενικως.Την Παρασκευη ομως εκανα ενα ταξιδι με το HIGHSPEED 5 μεχρι τη Σιφνο και θα πω δυο λογια

Καταρχην το πλοιο ειναι αρκετα ανετο εσωτερικα αλλα σε καμια περιπτωση δεν φτανει τα στανταρ του HIGHSPEED 4 που ειναι κατα την αποψη μου και πιο ανετο και σαφως πιο ομορφο.

Η οικονομικη θεση καταλαμβανει το μεγαλυτερο μερος του πλοιου.Στην ουσια η business περιοριζεται μονο στο χωρο που υπαρχει στην πλωρη αν και υπαρχουν πορτες περιπου στο μεσο του πλοιου που γραφουν "χωρος business-VIP" αλλα στην ουσια τα σαλονια μετα απο αυτες τις πορτες εχουν μετατραπει σε οικονομικη.Διαφορα στις καρεκλες μεταξυ business και οικονομικης δεν ειδα να υπαρχει.Μονο οι αποστασεις μεταξυ τους πρεπει να ειναι μεγαλυτερη στην business.

Στα ασχημα οι φθορες που υπαρχουν σε αρκετες καρεκλες.Ασχημο επισης οτι σε ολο το ταξιδι απαγορευεται η παραμονη στους εξωτερικους χωρους.Μονο οταν πλησιαζει το πλοιο στο λιμανι επιτρεπεται να βγεις και αυτο εχει να αποτελεσμα ολοι οι θεριακληδες να μαζεονται σε χρονο dt εξω και ετσι δεν υπαρχει χωρος ουτε να σταθεις.Κριμα και πανε χαμενα και τα καθισματα που υπαρχουν στην πρυμη.Πιστευω οτι θα μπορουσαν να αφηνουν το καταστρωμα ανοιχτο σε ολο το ταξιδι οπως στα περισσοτερα ταχυπλοα.

Θετικο η ταχυτητα του που του επιτρεπει να βγαζει ανετα το δρομολογιο χωρις να ζοριζεται.Στην Σιφνο και στην Σεριφο ημασταν κανα 10λεπτο νωριτερα.Το πληρωμα ευγενεστατο οπως αλλωστε και οι περισσοτεροι απο τα πληρωματα της HSW.

Απο κοσμο ειχε πρωτοκολο στην οικονομικη αλλα η business και η VIP δεν πρεπει να ειχαν πανω απο 50% πληροτητα.

Η αποψη μου για τα ταχυπλοα εξακολουθει να ειναι η ιδια.Αν ειναι να πας καπου για ΣΚ εχει καλως.Απο κει και περα ομως,ουτε θαλασσινο ταξιδι καταλαβαινεις,ουτε κατι απο την ομορφια και τη μαγεια του καραβιου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To HIGHSPEED5 εφτασε στις 4 αντι για τις 2.30 σημερα!καθυστερησε στην συρο

Η αιτια της καθυστερησης ηταν εμπλοκή κάβου Ε/Γ-Ο/Γ «ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ 5» στη Σύρο

Πηγη: ΥΕΝ

Μεσημβρινές ώρες του Σαββατου 06/08/11, η Λιμενική Αρχή Σύρου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ 5» Ν.Π. 11419,για την εμπλοκή κάβου στον άξονα ενός εκ των υδροπροωθητήρων κατά τη διαδικασία απόπλου. Το πλοίο επαναπροσέδεσε στο λιμάνι της Σύρου ενώ με τη συνδρομή δύτη, πραγματοποιήθηκε η απεμπλοκή του κάβου.

Κατόπιν επιθεώρησης από τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, το «ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ 5» απέπλευσε στις 13.45 αντί της 12.30 για το λιμάνι του Πειραιά, μεταφέροντας 381 επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Είχε πρόβλημα ο καταπέλτης αυτοκινήτων. Έφυγε πράγματι την ώρα που αναφέρεις, ώρα που αφίχθη με μικρή καθυστέρηση και το Νήσος Μύκονος.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Πάτως στο απογευματινό για Δυτικές έφυγε καθυστερημένο αλλά στη πορεία προσπέρασε και το SR3. H ASL γιατι επιλέγει να αφήνει τη γραμμή που στηρίζει τόσο πολύ τα πλοία της με το προβληματικό φέτος SR3?? Και η κίνηση είναι τόσο μικρή που δεν επιτρέπει στην HSW να μείνει με το "5" έστω και με περιορισμένα δρομολόγια τον Σεπτέμβριο έτσι ώστε να κερδίσει κόσμο με τη συνέπεια της(και όχι κάθε χρόνο για την αρπαχτή)?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
γιατί ακούγονται ότι πολλά δεν θα ταξιδέψουν το πάσχα καθόλου όπως Highspeed 5,

στο μωλο ΔΕΗ πηγε για να ετοιμασθει για το καλοκαιρι ή δεν θα το δουμε να βγαινει καθολου;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Πέρυσι είχε κάνει 2 και 40΄ για Σίφνο με ενδιάμεση στάση Σέριφο με 6-7 μποφόρ καιρό και είχε καταπληκτική πλεύση. Στο αντίστιχο δρομολόγιο το speedrunner 4 κάνει 3 και 20΄ και έχοντας ταξιδέψει πολλλές φορές τον καιρό τον ακούει πολύ περισσότερο. Δυστυχώς η γραμμή δεν έχει highspeed φέτος.

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ–Ο/Γ «ΧΑΪΣΠΗΝΤ 5» Ν.Π. 11418 στην Τήνο λόγω καιρού

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Τήνου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ – ΚΑΤ «ΧΑΪΣΠΗΝΤ 5» Ν.Π. 11419, ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών αδυνατεί να καταπλεύσει στο λιμάνι της Τήνου και ότι θα συνεχίσει προς εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου για Σύρο - Πειραιά.

Στο «ΧΑΪΣΠΗΝΤ 5» δεν επέβαιναν επιβάτες με προορισμό την Τήνο, ενώ στο λιμάνι της Τήνου ανέμεναν προς επιβίβαση πέντε (05) επιβάτες με προορισμό τη Σύρο και είκοσι ένας (21) επιβάτες με προορισμό τον Πειραιά, οι οποίοι θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της εταιρείας.

Πηγή: Λιμενικό Σώμα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

H αποβιβαση ασθενους ηταν η αιτια

Κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του το Ε/Γ–Ο/Γ–Τ/Χ «ΧΑΪΣΠΙΝΤ 5» Ν.Π. 11419 κατέπλευσε, απογευματινές ώρες χθες, στο λιμάνι της Σύρου και αποβίβασε έναν επιβάτη ηλικίας 9 μηνών ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Ο εν λόγω ασθενής διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο τοπικό Γενικό Νοσοκομείο ενώ το «ΧΑΪΣΠΙΝΤ 5» απέπλευσε για Πάρο

Απο το hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ωραια δεξιοστροφη μανουβρα απο τον πλοιαρχο του χθες στις 20:30 στο λιμανι του Αθηνιου.Απο επιβατες εφερε (με το ματι) καμια 350αρια ατομα και πηρε περιπου 250.Το γκαραζ του παντως ηταν για κλαματα,κατεβασε 10 ΙΧ + 6 μηχανες και πηρε 10 ΙΧ + 9 μηχανες.Λογικο βεβαια καθως το δρομολογιο του δεν βολευει αφου φτανει 01:00 το βραδυ στον Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

To προς Σαντορίνη δρομολόγιο του 5 πάει πολύ καλά απ' ότι ξέρω..Εντάξει η επιστροφή από τη στιγμή που έχει βραδινή αναχώρηση αναγκαστικά τέτοια ώρα θα είναι

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...